• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

    5 Ιουλίου, 2022
    Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Προχωρά η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

    5 Ιουλίου, 2022
    Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

    5 Ιουλίου, 2022
    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

    5 Ιουλίου, 2022
    Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Προχωρά η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

    5 Ιουλίου, 2022
    Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

    5 Ιουλίου, 2022
    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πρόταση ΒΕΘ για εθνική πλατφόρμα επιχειρηματικής συνεργασίας για ΜμΕ

vvegiazi by vvegiazi
15 Νοεμβρίου, 2021
στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Χρειάζεται η Ελλάδα αλλαγή παραγωγικού μοντέλου; Φτάνει (μόνο) ο τουρισμός;
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τη δημιουργία μιας εθνικής πλατφόρμας επιχειρηματικής συνεργασίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων προτείνει το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), με επιστολή του, προς τους υπουργούς Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη.

Μέσω της προτεινόμενης πλατφόρμας, όπως επισημαίνεται, οι επιχειρήσεις που το επιθυμούν θα μπορούν να δημοσιοποιήσουν το ενδιαφέρον τους για συνεργασίες.

Με την εγγραφή τους στην εν λόγω πλατφόρμα οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να δώσουν πληροφορίες για τις δραστηριότητες τους, να αναζητήσουν ομοειδείς ή παρεμφερείς επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να συνεργαστούν και μάλιστα σε εθνικό επίπεδο καθώς και να αναζητήσουν πληροφορίες, οι οποίες είναι σημαντικές για την αξιολόγηση και τον σχεδιασμό πιθανών συνεργειών με άλλες επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με το ΒΕΘ, ένα τέτοιο ψηφιακό οικοσύστημα μπορεί να αποτελέσει το μοχλό υλοποίησης για στρατηγικές συνεργασίες ή και συγχωνεύσεις μεταξύ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το περιεχόμενο της επιστολής

«Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας αντιμετωπίζει αλλεπάλληλες προκλήσεις κυρίως σε θέματα οικονομίας. Η οικονομική κρίση που προηγήθηκε καθώς και η επιδημική που ακολούθησε έφερε πολλές από τις επιχειρήσεις, κυρίως τις μικρότερες αντιμέτωπες με μειωμένες επενδύσεις που αφορούν στον παραγωγικό τους εξοπλισμό με αποτέλεσμα πολλές από αυτές να υστερούν σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Αυτή η εξέλιξη ανάγκασε πολλές από αυτές να περικόψουν επιπλέον δαπάνες σε προσωπικό, έρευνα κ.λπ. με αποτέλεσμα να έχουν μειωθεί οι ισολογισμοί τους σε επίπεδο εσόδων και έτσι να απομακρύνονται ακόμη περισσότερο από τον τραπεζικό δανεισμό αλλά και τα ευρωπαϊκά προγράμματα, τα οποία συνήθως προβλέπουν και τραπεζική στήριξη στην εκάστοτε επένδυση.

Η πολιτεία έχοντας επιδείξει τα κατάλληλα αντανακλαστικά σε αυτήν την εξέλιξη εισηγήθηκε και πήρε έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να προχωρήσει στη διάθεση πόρων για την δημιουργία σχημάτων που θα προκύψουν από συγχωνεύσεις μικρών επιχειρήσεων με τελικό σκοπό τη δημιουργία μεγαλύτερων επιχειρήσεων. Επιχειρήσεων, οι οποίες θα είναι ανταγωνιστικές, θα έχουν πρόσβαση στον τραπεζικό δανεισμό, θα προσφέρουν απασχόληση σε περισσότερους ανθρώπους και θα είναι περισσότερο σύννομες με τις εκάστοτε νομοθετικές ρυθμίσεις.

Από την άλλη οι μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα που αποτελούν τη μερίδα του λέοντος, μετά από την πολυετή οικονομική δυσπραγία δημιούργησαν μια νοοτροπία, η οποία προέκυψε από τις προσπάθειες του εκάστοτε επιχειρηματία, που κλήθηκε σχεδόν αβοήθητος να αντιμετωπίσει τα πάντα, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μια εσωστρεφής συμπεριφορά διοίκησης.

Σήμερα καλούμε αυτές τις επιχειρήσεις να επιδείξουν εξωστρέφεια και να εμπιστευτούν την συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις για τις οποίες όμως δεν έχουν ιδιαίτερη πληροφόρηση. Εδώ τίθεται το ερώτημα με ποιον τρόπο θα βοηθηθούν οι επιχειρηματίες, οι οποίοι ενδιαφέρονται για συνεργασίες προκειμένου να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες, να αναζητήσουν εταίρους και να προχωρήσουν σε συζητήσεις μαζί τους. Αυτή η πληροφόρηση ιδίως σε μικρές επιχειρήσεις που η νομική τους μορφή δεν απαιτεί δημοσίευση οικονομικών στοιχείων είναι από πολύ δύσκολη έως αδύνατη.

Προκειμένου να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ώστε να υλοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η διαδικασία στρατηγικών συνεργασιών ή και συγχωνεύσεων μεταξύ μικρομεσαίων επιχειρήσεων προτείνεται η δημιουργία εθνικής πλατφόρμας πληροφόρησης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να δημοσιοποιήσουν το ενδιαφέρον τους για συνεργασίες και μέσω εγγραφής στην πλατφόρμα να έχουν την δυνατότητα να δώσουν πληροφορίες για τις δραστηριότητες τους, να αναζητήσουν ομοειδείς ή παρεμφερείς επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να συνεργαστούν και μάλιστα σε εθνικό επίπεδο καθώς και να αναζητήσουν πληροφορίες οι οποίες είναι σημαντικές για την αξιολόγηση και τον σχεδιασμό πιθανών συνεργειών με άλλες επιχειρήσεις.

Αυτό το οικοσύστημα “business intelligence” που προτείνουμε να δημιουργηθεί, θα μπορούσε επίσης να συμπεριλάβει πολλές υπηρεσίες όπως πληροφόρηση για δυνατότητες χρηματοδότησης από τα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και τον τραπεζικό κλάδο όπου βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων θα είχε τη διάθεση να στηρίξει επενδυτικά σχέδια συνενώσεων.

Μέσα από την προτεινόμενη πλατφόρμα επιχειρηματικής συνεργασίας, οι προσφερόμενες υπηρεσίες της θα διευκολύνουν, κυρίως όμως θα επιταχύνουν την όλη διαδικασία με κύριο σκοπό να μη χαθεί χρόνος και η ελληνική οικονομία, η αγορά εργασίας αλλά και οι ίδιες οι επιχειρήσεις να ωφεληθούν τα μέγιστα από αυτή τη στρατηγική.

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, στην προσπάθεια του να στηρίξει τις επιχειρήσεις που εκπροσωπεί αλλά και να συμβάλλει στη γενικότερη προσπάθεια ανάπτυξης συνεργασιών των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων, παραμένει στη διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση αναφορικά με την προαναφερόμενη πρόταση και προτίθεται να συνεισφέρει περαιτέρω με κάθε τρόπο στην υλοποίηση της».

Tags:ΒΕΘΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

ΙΕΛΚΑ: Ενεργειακό κόστος, διεθνείς τιμές α’ υλών και μεταφορικά κόστη οι βασικές αιτίες ανατιμήσεων το 2022

4 Ιουλίου, 2022
Το ελληνικό δημόσιο ωφελήθηκε 250 εκατ. από την κατάτμηση του Πάτρα – Πύργος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υποχώρησε στην 41η θέση η Ελλάδα, το 2021, στην κατηγορία των «Υποδομών» του IMD

15 Ιουνίου, 2022
Ο Γιώργος Μαρκατάτος της Regate νέος πρόεδρος του ΣΕΚΕΕ
ΓΝΩΜΗ

Η ανάγκη μηχανισμών παρακολούθησης των αλλαγών του επιχειρηματικού περιβάλλοντος

3 Ιουνίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανάπτυξη 3,5% το 2022 και 3,1% το 2023 για την ελληνική οικονομία, προβλέπει η Κομισιόν

16 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκαν 2 νέα καθεστώτα ενίσχυσης του Αναπτυξιακού 4399/2016 συνολικά 805 εκατ. ευρώ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στρατηγική συνεργασία Ελλάδος – ΗΑΕ για επενδύσεις 4 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία

9 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο

Παράδοση της Έκθεσης Πεπραγμένων της ΕΕΤΤ στον Πρόεδρο της Βουλής

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Προχωρά η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022
Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ

FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

5 Ιουλίου, 2022
Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics

Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

5 Ιουλίου, 2022
Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

5 Ιουλίου, 2022

Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

5 Ιουλίου, 2022

Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

5 Ιουλίου, 2022
Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)

Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ