ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣε 3 ώρες και 20 λεπτά θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη το «Ασημένιο Βέλος» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Φωτογραφίες

Σε 3 ώρες και 20 λεπτά θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη το «Ασημένιο Βέλος» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Φωτογραφίες

Το νέο τραίνο της, το «Ασημένιο Βέλος» παρουσίασε σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο διεξήγαγε το πρώτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Κατερίνη, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ.

Με την παράδοση του τελευταίου τμήματος Λιανοκλάδι – Δομοκός και με την ολοκλήρωση των απαραίτητων δοκιμών, το νέο τραίνο θα ξεκινήσει τα δρομολόγια με αρχικό στόχο τις 4 ώρες.

Μόλις ολοκληρωθούν, το 2019, τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας ECTS, η σηματοδότηση εντός και εκτός συρμού, τηλεδιοίκηση κ.λπ., το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού δρομολογίου η ταχύτητα ξεπέρασε τα 200 χλμ.

Στην παρουσίαση του νέου τραίνου, το οποίο πρόκειται για ανακατασκευασμένο τραίνο που χρησιμοποιούσε η μητρική εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ιταλική FSI, παραβρέθηκε, μεταξύ άλλων, ο κ. Νίκος Μαυραγάνης, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών και o κ. Βασίλης Κόκκαλης, υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκος Μαυραγάννης ανέφερε στη δήλωσή του ότι «ταξιδεύουμε αυτή τη στιγμή με πάνω από 200 km.

Το εσωτερικό του τρένου

Ο σιδηρόδρομος θα γίνει μέρος της σύγχρονης κοινωνικής ζωής μας, που για πολλές δεκαετίες η Ελλάδα, δυστυχώς, είχε ένα κακό προνόμιο να έχει περιφρονημένο τον σιδηρόδρομο, ενώ τώρα μπαίνει στην πρώτη τάξη των ενδιαφερόντων μας.»

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Βασίλης Κόκκαλης σημείωσε σχετικά ότι «μια νέα εποχή για την Ελλάδα, μια νέα εποχή για τον σιδηρόδρομο, μία νέα εποχή για το επιβατικό κοινό με μεγάλες ταχύτητες, όπως θα αναπτύξει και η χώρα μας».

Η εικόνα ίσως περιέχει: τρένο

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Καθηγητής κ. Φίλιππος Τσαλίδης δήλωσε σχετικά ότι «σας καλωσορίζω στο Ασημένιο Βέλος. Μαζί του θα διασχίσουμε τα πρώτα χιλιόμετρα στη νέα, γενναία εποχή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Γενναία στο όραμα, γενναία απέναντι στις προκλήσεις της εποχής μας. Με το ασημένιο βέλος αναβαθμίζουμε υπηρεσίες, δημιουργούμε εμπειρίες, προσφέρουμε ποιότητα στις μεταφορές όχι μόνο ταχύτεροι αλλά και γινόμαστε ανταγωνιστικότεροι».

Τα χαρακτηριστικά του τρένου 

Το ηλεκτροκίνητο τρένο, το οποίο μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα έως 250 χλμ. την ώρα, ανήκει στην οικογένεια Pendolino, έχει κατασκευαστεί από τις Fiat Ferroviara / Alstom και για πρώτη φορά λειτούργησε το 1997.

Ακολούθησε η πλήρης ανακαίνισή του, με αποτέλεσμα να αποτελεί μια αμαξοστοιχία, η οποία διαθέτει πιο σύγχρονο «σαλόνι», κλιματισμό, ασύρματη σύνδεση Wi-Fi, τραπεζάκια σε θέσεις, οθόνες LCD και μπαρ-εστιατόριο

Κάθε τρένο έχει εννέα βαγόνια, τρία για την πρώτη θέση, ένα μπαρ-εστιατόριο και πέντε για τη δεύτερη θέση.

Μπορεί να μεταφέρει 489 επιβάτες (146 στην πρώτη και 343 στη δεύτερη θέση), εκ των οποίων δύο σε ειδικές θέσεις για αναπηρικά αμαξίδια. Εχει μήκος 236,6 μέτρα και ζυγίζει 409 τόνους.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο