• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός. Ξεκίνησε το 1997, ολοκληρώνεται το… 2018!

vvegiazi by vvegiazi
2 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Ενώνουν δυνάμεις οι εργαζόμενοι σιδηροδρόμου – συγκοινωνιών κατά υπερΤαμείου
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αποτελεί το πιο «αμαρτωλό» τμήμα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου. Ο λόγος για το Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, με εργολαβίες που ξεκίνησαν το 1997 και θα ολοκληρωθούν το 2018!

Του Φώτη Φωτεινού

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το συνολικό κόστος του τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός θα εκτοξευτεί στα 1,8 δις. (!), έχοντας λάβει χρηματοδοτήσεις από τα εξής προγράμματα:

-Ε.Π. «Σιδηρόδρομοι 1994-99»,

-Ε.Π. «Σιδηρόδρομοι, Αεροδρόμια & Αστικές Συγκοινωνίες» (Ε.Π. ΣΑΑΣ  2000-2006),

-Ε.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» (Ε.Π.Ε.Π.  2007-2013),

-«Συνδέοντας την Ευρώπη» 2014-2020 (Connecting Europe Facility– CEF 2014-2020).

Η τελευταία εργολαβία – «σκούπα» υπογράφτηκε στις 18.12.2013, με συμβατικό οικονομικό αντικείμενο 374.242.810 ευρώ και ανάδοχο την κοινοπραξία AKTΩΡ Α.Τ.Ε. – J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

Ο αρχικός συμβατικός χρόνος περαίωσης του έργου ήταν τριάντα δύο μήνες, δηλαδή μέχρι την 18.08.2016, αλλά δόθηκε παράταση.

Έως σήμερα έχουν πιστοποιηθεί εργασίες αξίας 172.273.929 ευρώ (17η Πιστοποίηση), με ποσοστό υλοποίησης 46%.

Σε 3,5 ώρες, το Αθήνα – Θεσσαλονίκη, το 2018

Στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός υλοποιείται η ολοκλήρωση της κατασκευής «Νέας Διπλής Σιδ/κής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» (ΣΓΥΤ), μήκους 106 χιλιομέτρων, εξοπλισμένης με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ΕΤCS-level1, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση, η οποία θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη μονή γραμμή, φτωχών γεωμετρικών χαρακτηριστικών, μήκους 122 χιλιομέτρων.

Η νέα χάραξη έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα, ξεκινά από το σιδηροδρομικό Σταθμό Τιθορέας, κατευθύνεται ανατολικά, διασχίζοντας το όρος Καλλίδρομο, με δίδυμη σήραγγα, μονής γραμμής, μήκους 9.038 μέτρων η κάθε μία, και ακολουθώντας στη συνέχεια την πεδινή διαδρομή, μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού ποταμού, καταλήγει στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου.

Στη συνέχεια, διασχίζει το όρος Όθρυς, με δίδυμη σήραγγα, μονής γραμμής, μήκους 7.000 μέτρων περίπου η κάθε μία και ακολουθώντας την πεδινή διαδρομή, μέσω της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας, ανέρχεται τον ορεινό όγκο του Δομοκού, μέχρι τον ομώνυμο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Με την ολοκλήρωση του εν λόγω τμήματος, την άνοιξη του 2018 (τον Ιούνιο του 2017 θα παραδοθεί το πρώτο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να δρομολογεί ηλεκτροκίνητα τρένα από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, τα οποία θα διεξάγουν τη σχετική διαδρομή σε 3,5 ώρες, κάτι το οποίο θα καταστήσει το τρένο ανταγωνιστικό μέσο μεταφοράς, σε σχέση με τα αεροπλάνα και τα ΚΤΕΛ.

Θ. Βούρδας: Οι καθυστερήσεις έχουν να κάνουν με λάθος πολιτικές προηγούμενων κυβερνήσεων

Κληθείς να σχολιάσει τις καθυστερήσεις δεκαετιών για κάποια έργα του σιδηροδρομικού δικτύου, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας, αφού πρώτα υπογράμμισε ότι «δεν είναι τιμητικό για τη χώρα, έργα που ξεκίνησαν το 1997, να ολοκληρώνονται το 2017-18», επέρριψε ευθύνες στις «πολιτικές επιλογές προηγούμενων κυβερνήσεων», όπως για την κατάτμηση του αντικειμένου σε πολλές εργολαβίες.  

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος επιθεώρησε χθες τα σχετικά εργοτάξια, σημείωσε ότι «εμείς πιστεύουμε ότι οι σιδηροδρομικές υποδομές είναι αυτές που θα βοηθήσουν στο να γίνει η χώρα ένας διεθνής κόμβος συνδυασμένων μεταφορών», προσθέτοντας ότι:

«με την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ έχουν προγραμματιστεί τα έργα, από Θεσσαλονίκη, προς τις δύο εξόδους της χώρας. Προς Σκόπια και προς Βουλγαρία. Ο στόχος μας είναι να ωριμάσουμε και να τρέξουμε, μέχρι το 2018, τους διαγωνισμούς για την Σιδηροδρομική Εγνατία και τα εμπορευματικά κέντρα της βορείου Ελλάδας».

Tags:ΕΡΓΟΣΕΟΣΕΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Επιβεβαίωση του metaforespress.gr: Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταθέτουν δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει το 42ο Πανελλήνιο πέρασμα στο Φαράγγι του Βουραϊκού

19 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
Το νέο τοπίο στα σιδηροδρομικά έργα: Χαμηλές εκπτώσεις, «τέλος» στον κατακερματισμό
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ξεκίνησε η διαδικασία για την επιλογή τεχνικού συμβούλου για τα 6 έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου της ΕΡΓΟΣΕ

18 Μαΐου, 2022
Η ΡΑΣ ανακοίνωσε την παρακολούθηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσφυγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης: Ολοκληρώθηκε η ακρόαση, αναμένεται το πόρισμα της ΡΑΣ

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ενώνουν δυνάμεις οι εργαζόμενοι σιδηροδρόμου – συγκοινωνιών κατά υπερΤαμείου

Οι προτεραιότητες και το χρονοδιάγραμμα των έργων της ΕΡΓΟΣΕ. Ηλεκτροκίνηση έως Σ.Σ. Λαρίσης και Πειραιά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ