• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τέλος το Shift2Rail, έρχεται το Europe’s Rail. Τι είναι και ποιος ο στόχος του

vvegiazi by vvegiazi
22 Φεβρουαρίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ευρωπαϊκή Σύνοδος Κορυφής για τον σιδηρόδρομο στο πλαίσιο της Γαλλικής Προεδρίας στην ΕΕ, σήμανε και επίσημα το τέλος του «Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων», που στόχο είχε να βοηθήσει την Ευρώπη -μέσω του τρένου- να καταστεί κλιματικά ουδέτερη ως το 2050.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Ωστόσο, για να διατηρηθεί η δυναμική του σιδηρόδρομου τέθηκε και επίσημα σε ισχύ το Europe’s Rail, αντικαθιστώντας το Shift2Rail JU που συντόνιζε την έρευνα για τους σιδηροδρόμους τα τελευταία 5 χρόνια.

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα νέο πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας για τον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο, συνολικής αξίας 1,2 δισ. ευρώ, με στόχο να κάνει το μέσο πιο αποτελεσματικό, οικονομικά πιο προσιτό και φιλικό προς τον χρήστη.

Την εν λόγω κίνηση χαιρέτησαν η Ευρωπαία Επίτροπος Μεταφορών, Adina Vălean και ο Γενικός Διευθυντής Κινητικότητας και Μεταφορών της Κομισιόν, Henrik Hololei, αναφερόμενοι στην επιτυχία του Shift2Rail εκφράζοντας παράλληλα τις ελπίδες τους για το μέλλον του Europe’s Rail.

Σύμφωνα με την Vălean, «οι Ευρωπαίοι πολίτες χρειάζονται ένα σύγχρονο, αποτελεσματικό, αξιόπιστο, ευέλικτο και προσιτό σιδηροδρομικό σύστημα. Το Shift2Rail έθεσε τα θεμέλια για την έρευνα και ανάπτυξη των σιδηροδρόμων της ΕΕ. Ο Κατάλογος Λύσεων Shift2Rail είναι μια εξαιρετική περίληψη των επιτευγμάτων του, που περιλαμβάνει έναν εντυπωσιακό αριθμό νέων προϊόντων και μεθόδων. Εκτιμώ ότι το Europe’s Rail Joint Undertaking (EU-Rail) θα επιταχύνει περαιτέρω τη σιδηροδρομική καινοτομία, αλλά και την υιοθέτηση και την ανάπτυξή της στο έδαφος».

Φωτογραφικό στιγμιότυπο των ιδρυτών-μελών του Europe’s Rail.

Ο στόχος του Europe’s Rail

Το λογότυπο του Europe’s Rail δημιουργήθηκε από κοινού από τα 25 ιδρυτικά μέλη του, «επιδεικνύοντας τη συνεργατική φύση της εταιρικής σχέσης τους», σύμφωνα με τον εκτελεστικό διευθυντή του, Carlo Borghini.

Όπως είπε, «το Europe’s Rail θα βασιστεί στις επιτυχίες του Shift2Rail και θα διασφαλίσει ότι οι λύσεις που προέρχονται από τα προγράμματα θα αναπτυχθούν στην αγορά. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε την πρώτη πρόσκληση υποβολής προτάσεων τον επόμενο μήνα και να ξεκινήσουμε πλήρως τις δραστηριότητές μας».

Ο στόχος του Europe’s Rail Joint Undertaking είναι να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής χωρητικότητας, εξαλείφοντας τα εμπόδια στη διαλειτουργικότητα και παρέχοντας λύσεις για πλήρη ενοποίηση, καλύπτοντας τη διαχείριση της κυκλοφορίας, τις αμαξοστοιχίες, τις υποδομές και τις υπηρεσίες, με στόχο την ταχύτερη υιοθέτηση και ανάπτυξη έργων και καινοτομιών.

Αυτό θα αξιοποιηθεί από τις δυνατότητες που προσφέρουν η ψηφιοποίηση και ο αυτοματισμός για τη μείωση του σιδηροδρομικού κόστους, την αύξηση της χωρητικότητας και την ενίσχυση της ευελιξίας και αξιοπιστίας του μέσου, ενώ θα πρέπει να βασίζεται σε μια σταθερή αρχιτεκτονική λειτουργικών συστημάτων αναφοράς που θα μοιράζεται ο κλάδος, υπό τον συντονισμό του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της ΕΕ (ERA), υποστηρίζοντας παράλληλα την ανάπτυξη μιας ισχυρής και παγκοσμίως ανταγωνιστικής ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής βιομηχανίας.

Αυτό θα επιτευχθεί μέσω των προσκλήσεων για την υποβολή προτάσεων, με την πρώτη Ανοιχτή Πρόσκληση που θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2022.

Tags:EUROPE'S RAILSHIFT2RAILΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έρχεται νομοθετική ρύθμιση για τη μετατροπή σε κακούργημα όλων των περιπτώσεων κλοπής καλωδίων του ΟΣΕ

21 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μηχανοδηγοί: Θα ξανανέβουμε στους συρμούς, περνώντας από αφύλακτες διαβάσεις και στηριζόμενοι σε χειροκίνητους χειρισμούς

14 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ευρεία σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για την επαναλειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου (video)

14 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η «ακτινογραφία» του σιδηροδρομικού δικτύου και τα 6 Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας

14 Μαρτίου, 2023
MMM

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

7 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Έσοδα 31,5 εκατ. προβλέπει ο προϋπολογισμός της ΓΑΙΑΟΣΕ για το 2022

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ