• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αθ. Ψαθάς, ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ: Στις ΒΙΠΕ Β. Ελλάδος πάνω από το 50% του επενδυτικού μας προγράμματος

vvegiazi by vvegiazi
24 Σεπτεμβρίου, 2021
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις Βιομηχανικές Περιοχές (ΒΙΠΕ) της Βορείου Ελλάδος αναμένεται να καταλήξει πάνω από το 50% των πόρων του επενδυτικού προγράμματος, ύψους 400 εκατ. ευρώ, που η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ σχεδιάζει να υλοποιήσει έως το 2026-2027, με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, ίδια κεφάλαια και δανεισμό.

Τα παραπάνω δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, Αθανάσιος Ψαθάς, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, επισημαίνοντας ότι το εν λόγω ποσοστό δεν αποκλείεται να προσεγγίσει ακόμα και το 60%, καθώς οι ΒΙΠΕ της Β. Ελλάδος -με προεξάρχουσα τη Θεσσαλονίκη- προσελκύουν αυξημένες ζητήσεις για βιομηχανικά οικόπεδα, μεταξύ άλλων και από ξένες επιχειρήσεις, όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά και των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών.

Στόχος η επέκταση της ΒΙΠΕ Σίνδου

Στο σκηνικό αυτό, η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ σχεδιάζει επέκταση της ΒΙΠΕ Σίνδου, στην οποία σήμερα ουσιαστικά δεν υπάρχουν ελεύθερα στρέμματα προς πώληση ή ενοικίαση και προς τούτο έχει ήδη εντοπίσει πέντε εκτάσεις, σε διάφορες περιοχές στα δυτικά του νομού Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, εντός του 2021 δεν αποκλείεται να έχει καταλήξει στην απόκτηση τουλάχιστον της μίας εκ των πέντε.

«Το συνολικό πρόγραμμα επενδύσεων που έχουμε καταστρώσει (όχι μόνο για τη Β. Ελλάδα) είναι της τάξης των 400 εκατ. Το πρόγραμμα θα “τρέξει” στον ορίζοντα του Ταμείου Ανάκαμψης, κάτι που σημαίνει ότι το 2026 θα έχουμε την τελευταία χρηματοδότηση και το 2027 την ολοκλήρωση των έργων.

Τα βιομηχανικά οικόπεδα εκτιμάμε πως θα είναι διαθέσιμα περίπου 1,5 χρόνο μετά την έναρξη των εργασιών. Εμείς είμαστε έτοιμοι, γιατί η ΕΤΒΑ είχε πάντα θεσμικό ρόλο σε αυτό το πεδίο, άρα τα σχέδια και οι μελέτες υπάρχουν σε σημαντικό βαθμό ωρίμανσης», εξήγησε ο κ. Ψαθάς.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ σημείωσε ακόμα πως το αισθητό ενδιαφέρον ξένων επιχειρήσεων για εγκατάσταση παραγωγικών μονάδων γενικά στην Ελλάδα, συχνά προσκρούει στην έλλειψη μεγάλων ενιαίων εκτάσεων σε οργανωμένες περιοχές, στις οποίες να υπάρχει ταυτόχρονα το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό -από μηχανικούς μέχρι εργάτες- για να στελεχώσει τα εργοστάσια.

«Πολύ πρόσφατα μάς προσέγγισε για τη Θεσσαλονίκη (ξένη) εταιρεία, που αναζητούσε έκταση 150-200 στρεμμάτων και ήθελε να προσλάβει 2500 άτομα. Τόσους εργαζόμενους δεν θα τους έβρισκε εύκολα εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Τελικά, δεν τελεσφόρησε η επικοινωνία, γιατί δεν υπάρχει διαθεσιμότητα τόσο μεγάλης ενιαίας έκτασης. Γενικά δεν υπάρχουν πολλές περιοχές στην Ελλάδα, που να προσφέρουν και μεγάλες εκτάσεις και το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό» είπε, ενώ ανέφερε ως πρόσθετο πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης το γεγονός ότι το Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο της Κεντρικής Μακεδονίας έχει ορίσει χρήσεις γης, οπότε δεν υπάρχουν γραφειοκρατικές επιπλοκές για την εγκατάσταση βιομηχανιών.

Ο κ. Ψαθάς γνωστοποίησε επίσης ότι εντός της επόμενης πενταετίας η ΒΙΠΕ της Σίνδου αναμένεται να γίνει επιτέλους «κλειστή» βιομηχανική περιοχή, έπειτα από αναμονή δεκαετιών.

Κι αυτό διότι έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας το έργο σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με την ΠΑΘΕ, το οποίο αφορά ένα οδικό τμήμα μήκους 500 μέτρων, με ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση.

Η εκτέλεση του έργου θα απελευθερώσει την επαρχιακή οδό Γοργοποτάμου, η οποία περνάει επί δεκαετίες μέσα από την καρδιά της βιομηχανικής περιοχής.

Η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ πρόκειται ακόμα να συμμετάσχει στο σχήμα της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΝΕΠ), η οποία θα αναλάβει να «νοικοκυρέψει» την Άτυπη Βιομηχανική Συγκέντρωση (ΑΒΣ) του Καλοχωρίου.

Κατά τον κ. Ψαθά, η ρεαλιστική προσδοκία είναι ότι η ΕΑΝΕΠ θα συσταθεί το 2022, ώστε να μπει τάξη στη συγκεκριμένη ΑΒΣ, η οποία έχει αναπτυχθεί άναρχα επί δεκαετίες, με αποτέλεσμα σήμερα το μέγεθός της (14.500 τ.μ.) να ξεπερνά κατά πολύ εκείνο της ΒΙΠΕ Σίνδου (10.000 τ.μ.), η οποία είναι η μεγαλύτερη οργανωμένη βιομηχανική περιοχή της χώρας, με 750 εγκατεστημένες επιχειρήσεις.

Μια βιομηχανική περιοχή 30.000 στρεμμάτων

Ως προς την επέκταση της ΒΙΠΕ Σίνδου, ο κ. Ψαθάς επισήμανε ότι η διοίκηση της εταιρείας «κοιτάζει» πέντε εκτάσεις στον νομό Θεσσαλονίκης, για να διευρύνει την παρουσία της σε μια περιοχή με μεγάλο ενδιαφέρον, το οποίο ενισχύεται από το γεγονός ότι η πανδημία ανέδειξε την ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας, ώστε να μην μπαίνουν όλα τα «κεράσια» της οικονομίας μόνο στο «καλάθι» του τουρισμού.

Οι δύο από τις εκτάσεις είναι εμβαδού 300 στρεμμάτων, η τρίτη 550 και η τέταρτη 2.500, ενώ εδώ και λίγες ημέρες εξετάζεται και μια πέμπτη.

«Ευχόμαστε ακόμα και εντός του 2021 να έχουμε καταλήξει στη μία έκταση» είπε και συμπλήρωσε πως αυτό που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη από άποψη έκτασης, δεν υπάρχει αλλού στη χώρα.

«Στον νομό Θεσσαλονίκης είναι η ΒΙΠΕ Σίνδου με 10.000 στρέμματα, άλλα 14.500 έχουμε στο Καλοχώρι κι άλλα 800 βορειοανατολικά. Εάν προσθέσουμε και τις επεκτάσεις που θέλουμε να κάνουμε, θα μιλάμε για μια βιομηχανική περιοχή, ανεξαρτήτως του σε ποιον ανήκει ή ποιος είναι ο διαχειριστής, τουλάχιστον 30.000 στεμμάτων.

Το μέγεθος είναι τεράστιο και για αυτό υποστηρίζουμε σθεναρά να αναπτυχθούν νέες ΒΙΠΕ, ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη, που ήδη από το 1964 που ιδρύθηκε η ΕΤΒΑ, είναι κομβικό σημείο για μια επένδυση.

Η Θεσσαλονίκη έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θα ήθελε μια βιομηχανία, προκειμένου να επενδύσει. Έχει τις υποδομές, όπως το λιμάνι, η εκβάθυνση του οποίου θα παίξει κομβικό ρόλο, το αναβαθμισμένο αεροδρόμιο («η επέκτασή του βοηθάει πάρα πολύ»), τους αυτοκινητοδρόμους και το τρένο που μπαίνει μέσα στη ΒΙΠΕ, οι οποίες την κάνουν τρομερά ελκυστική.

Επιπλέον, είναι πιο κοντά στην Ευρώπη απ’ ό,τι η Πάτρα ή η Αθήνα και, το κυριότερο, ο νομός και οι όμοροί του, μπορούν να παρέχουν το απαραίτητο εργατικό δυναμικό», σημείωσε.

Το «αγκάθι» στο κέντρο

Η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ ΑΕ αναζητά μεν εκτάσεις εκτός ΒΙΠΕ Σίνδου, αλλά ταυτόχρονα αντιμετωπίζει ένα «αγκάθι» στο κέντρο της.

Ο λόγος για τα περίπου 70 ανενεργά βιομηχανοστάσια, εργοστάσια που δεν λειτουργούν πια, αλλά καταλαμβάνουν περί τα 1000 στρέμματα.

«Σήμερα οι 70 από τις 750 επιχειρήσεις είναι κλειστές, είτε γιατί πτώχευσαν είτε γιατί έκλεισαν είτε γιατί οι ιδιοκτήτες τους άλλαξαν δραστηριότητα. Τα βιομηχανοστάσια αυτά ανήκουν λοιπόν είτε σε ιδιώτες είτε στις τράπεζες που τα κατάσχεσαν, κι εμείς ως ΕΤΒΑ δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα με αυτά, γιατί είναι ιδιοκτησία τρίτου, άρα ισχύει το αστικό δίκαιο περί ιδιωτικής περιουσίας.

Αυτό συνιστά αποτυχία του νομικού καθεστώτος και του οικονομικού μοντέλου της κάποτε κρατικής ΕΤΒΑ.

Δεν είναι ακατόρθωτο να γίνει κάτι για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, αλλά όπως είναι σήμερα η νομοθεσία είναι πάρα πολύ δύσκολο. Έχουμε προτείνει νομοθετική πρωτοβουλία, με την οποία ο διαχειριστής της ΒΙΠΕ θα μπορούσε να προκαλέσει την εκποίηση του ακινήτου σε τιμές αγοράς», συμπλήρωσε.

Το νοικοκύρεμα της αναρχίας στο Καλοχώρι

Σχετικά με την ΑΒΣ του Καλοχωρίου, ο κ. Ψαθάς, αφού τόνισε ότι στην περιοχή έχει «παγώσει» η εικόνα μιας Ελλάδας από τη δεκαετία του ’60 κι ότι στόχος είναι να μορφοποιηθεί η εικόνα της και να «πιαστεί» περιβαλλοντικά, εξήγησε τον ρόλο της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ στο «νοικοκύρεμά» της.

«Για να μπορέσει μια ΑΒΣ να γίνει Επιχειρηματικό Πάρκο, το νομοθετικό πλαίσιο λέει σήμερα η διαδικασία αυτή κατευθύνεται από μια εταιρεία που ονομάζεται ΕΑΝΕΠ. Θα πρέπει λοιπόν να ιδρυθεί η ΕΑΝΕΠ Καλοχωρίου. Ο ρόλος μας είναι να συμμετέχουμε σε ένα σχήμα μέσα στην ΕΑΝΕΠ, μαζί με άλλους θεσμικούς φορείς. Το καλύτερο σενάριο για την ίδρυση της ΕΑΝΕΠ θα ήταν μέσα στη χρονιά, το ρεαλιστικό μέσα στο 2022», είπε.

Στο ερώτημα δε αν υπάρχει η σκέψη για μελλοντική ενοποίηση της ΒΙΠΕ με το Καλοχώρι (λειτουργικά, όχι χωροταξικά), ο κ. Ψαθάς απάντησε ότι αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο, και πάντως σίγουρα προέχει η οργάνωση του Καλοχωρίου.

Γενικά για τις ΒΙΠΕ, πρόσθεσε πως δεν γνωρίζει αν η Ελλάδα θα γίνει κάποτε Ελβετία από αυτή την άποψη, αλλά «στόχος είναι να φτιάξουμε περιοχές στις οποίες συμβιώνουν αρμονικά ο άνθρωπος και τα επιτεύγματά του.

Για το 2025 ή το 2030 φαντάζομαι μια ΒΙΠΕ στη Θεσσαλονίκη, στην οποία όλα τα πράγματα θα είναι σε τάξη και οργάνωση και η οποία δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει από μια νεοσύστατη και τελευταίου τύπου βιομηχανική περιοχή στη Γερμανία ή το Βέλγιο».

Οι ανταποδοτικές δημοτικές υπηρεσίες να περιέλθουν στις ΒΙΠΕ

Σημαντικό πρόβλημα για τις κατά τόπους ΒΙΠΕ αποτελεί και το γεγονός ότι πολλοί διαφορετικοί φορείς εμπλέκονται στην καθημερινή λειτουργία τους, με αποτέλεσμα «εγκατεστημένες επιχειρήσεις και κυρίως μεγάλοι καταναλωτές είτε ρεύματος είτε νερού, επιχειρήσεις με πολλά απόβλητα και βιομηχανίες που απασχολούν πολλούς εργαζομένους, να έχουν σημαντικά παράπονα, γιατί δεν υπάρχει φορέας που να συντονίζει.

Π.χ., τα θέματα καθαριότητας, συντήρησης και λειτουργίας ηλεκτροφωτισμού, καθαριότητας των δρόμων, ανακύκλωσης οικιακών αποβλήτων (των σκουπιδιών που παράγουν οι απασχολούμενοι στην βιομηχανική περιοχή) και η απομάκρυνσή τους, είναι αρμοδιότητες του οικείου δήμου σε όλες τις ΒΙΠΕ της Ελλάδας -κι είναι οι υπηρεσίες που παίζουν καταλυτικό ρόλο στην εικόνα τους. Δυστυχώς οι περισσότεροι δήμοι δεν προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές, ενώ εισπράττουν τα δημοτικά τέλη» εξήγησε ο κ. Ψαθάς.

Προβλήματα υπάρχουν και ως προς την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας. «Ένα βασικό πρόβλημα στις ΒΙΠΕ είναι η ποιότητα του ηλεκτρικού ρεύματος, για το οποίο δεν μπορούμε άμεσα να κάνουμε κάτι», είπε και πρόσθεσε πως στο μοντέλο των καινούργιων παραχωρήσεων (π.χ. στους αυτοκινητοδρόμους ή στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»), όλοι οι πάροχοι υπηρεσιών φτάνουν μόνο μέχρι την είσοδο της περιοχής ή του έργου και μέσα σε αυτό υπεύθυνος είναι ο διαχειριστής.

«Από αυτό το μοντέλο δυστυχώς απέχουμε πάρα πολύ, αφού όσοι παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες έχουν πρόσβαση μέσα στις ΒΙΠΕ και το μόνο που μένει στην ΕΤΒΑ είναι να κόβει τα χόρτα και να επισκευάζει/ συντηρεί τους δρόμους.

Η πρότασή μας είναι τουλάχιστον οι ανταποδοτικές υπηρεσίες των δήμων να περιέλθουν στον διαχειριστή της ΒΙΠΕ, και το ίδιο να γίνει και με την ύδρευση και επεξεργασία βιομηχανικών αποβλήτων. Στόχος της πρόσφατης συνεργασίας με την Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης (ΕΥΑΘ ΑΕ) είναι να πάμε προς τα εκεί (σ.σ. πρόσφατα υπεγράφη συμφωνία εμπιστευτικότητας μεταξύ των δύο εταιρειών)», κατέληξε ο κ. Ψαθάς.

Tags:ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΨΑΘΑΣΕΤΒΑ ΒΙΠΕΒΙΠΕΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥΚΑΛΟΧΩΡΙΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑΕΑΝΕΠ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ: Με επενδυτικό πλάνο 50 εκατ. τη διετία 2024-2025, αναβαθμίζονται οι υποδομές 14 Βιομηχανικών Πάρκων

20 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις του Πειραιά η ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου

14 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Αλλάζει ριζικά το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τους ΟΥΜΕΔ (ΒΙΠΕ, Επιχειρηματικά Πάρκα, ΒΙΠΑ) από το 2027

1 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Στο β’ εξάμηνο του 2023 ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Σίνδου

17 Νοεμβρίου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά

16 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Ιωάννα Τσιαπαρίκου, ΡΑΣ: Αυξημένο το επενδυτικό ενδιαφέρον στον σιδηρόδρομο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ