• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γιάννης Σαραντίτης, Sarmed: Tα logistics είναι συνυφασμένα με την επανάκαμψη

vvegiazi by vvegiazi
15 Μαΐου, 2014
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο κλάδος των logistics, στα χρόνια της μεγάλης ύφεσης, απέδειξε ότι διαθέτει πιο «αμυντικά χαρακτηριστικά», σε σύγκριση με άλλους κλάδους. Παράλληλα, αρκετές ελληνικές εταιρείες διαπίστωσαν τα πλεονεκτήματα να κάνουν outsource την αποθήκευση και διακίνηση των προϊόντων τους.

Το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, μπορεί βραχυπρόθεσμα να θεωρείται «πολυτέλεια», ωστόσο μακροπρόθεσμα αποτελεί ανάγκη για μια χώρα που φιλοδοξεί να αναπτύξει τις συνδυασμένες εμπορευματικές μεταφορές.

Τα ανωτέρω υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Sarmed Γιάννης Σαραντίτης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο metaforespress.gr.

Όσον αφορά στη Sarmed, ο κ. Σαραντίτης κάνει εκτενή αναφορά στην στροφή στον κλάδο του 3PL, υπογραμμίζοντας ότι τα 3PL αντιπροσωπεύουν σήμερα το 50-60% των εσόδων.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πως κινείται η αγορά του 3PL; Θα υπάρξει ανακατανομή στον κλάδο; 

-Ο κλάδος του 3PL, σε γενικές γραμμές, κινείται πτωτικά και το 2014 (αν και με την τάση εξασθενημένη). Σε επίπεδο διακινούμενου φορτίου, η Cosco έχει ανεβάσει τα νούμερα, αλλά σε επίπεδο εσωτερικής διακίνησης, τα μεγέθη δεν μπορούμε να πούμε ότι πήραν την ανιούσα.

Ωστόσο, πιστεύω ότι ο κλάδος των logistics, στα χρόνια της μεγάλης ύφεσης στην Ελλάδα, απέδειξε ότι διαθέτει πιο «αμυντικά χαρακτηριστικά», από άλλους κλάδους.

Μάλιστα, η κρίση βοήθησε το outsource να γνωρίσει μεγαλύτερη εφαρμογή. Ειδικά, αρκετές ελληνικές εταιρείες διαπίστωσαν τα πλεονεκτήματα να κάνουν outsource την αποθήκευση και διακίνηση των προϊόντων τους.

Γενικότερα, η κρίση επιτάχυνε τη λύση outsource υπηρεσιών, κάτι που εκμεταλλεύτηκαν (όσοι ήταν σε θέση) στον κλάδο.

Θεωρώ ότι, μετά τον τουρισμό, τα logistics θα δώσουν ώθηση στην οικονομία, σε συνδυασμό με τις ιδιωτικοποιήσεις στον τομέα των υποδομών και μεταφορών.

Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, που αντιστάθηκαν στην κρίση και θα αποτελέσουν βαρόμετρο στο μέλλον, αυτά είναι τα προϊόντα τεχνολογίας και  ελεγχόμενης θερμοκρασίας, κατά κύριο λόγο.

Σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, είναι γεγονός ότι οι τράπεζες, αλλά και κάποιοι προμηθευτές εξακολουθούν να κρατούν στη ζωή «εταιρείες μη υγιείς», με υπερδανεισμό και συσσωρρευμένες ζημίες.

Το φαινόμενο αυτό θα λάβει τέλος, καθώς με την πίεση των ευρωπαϊκών μηχανισμών, οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να εξυγιάνουν τα δανειακά τους χαρτοφυλάκια, οπότε και θα επιταχυνθεί το ξεκαθάρισμα, η εξυγίανση του επιχειρηματικού πλαισίου και της οικονομίας, με τους επιμέρους κλάδους της.

-Ανά κατηγορία, ποιες είναι οι επιδόσεις της Sarmed; Πως πάει το vehicle logistics, η μίσθωση και κατασκευή αποθηκών; 

-Οι υπηρεσίες μας χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες: Πρώτον,  υπηρεσίες διαχείρισης ξηρού, αλλά και ψυχρού φορτίου, καθώς και οχημάτων, που αποτελεί μια ιδιαίτερη κατηγορία.

Δεύτερον, εκτελωνιστικές υπηρεσίες και τρίτον, μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη αποθηκευτικών συγκροτημάτων και εμπορευματικών κέντρων ειδικών απαιτήσεων.

Το 2012, η Sarmed «έπιασε τον πάτο της», παραμένοντας, ωστόσο, σε θετικό πρόσημο. Το 2013, παρουσίασε αύξηση εσόδων 9% και κερδών 100%, τόσο λόγω αύξησης των πωλήσεων και των δεικτών παραγωγικότητας (απόρροια του εταιρικού ανασχεδιασμού), όσο και λόγω έκτακτων εσόδων και μικρότερων αποσβέσεων, από τις (συνεχείς) αλλαγές της φορολογικής νομοθεσίας.

Τα τελευταία χρόνια έγινε ένα re-positioning στην εταιρεία. Σε επίπεδο management,  περάσαμε σταδιακά από την παλαιότερη στη νέα γενιά. Το 2010, προχωρήσαμε σε κινήσεις αναδιάρθρωσης και μείωσης του δανεισμού και παράλληλα, άλλαξαν βαρύτητα τα core businesses.

Ο κλάδος του αυτοκινήτου έπεσε πολύ, ωστόσο εδώ και 3-4 χρόνια βγήκαμε σε νέες αγορές, όπως το μεταχειρισμένο. Προσθέσαμε στο πελατολόγιό μας εταιρείες χρονομισθώσεων, leasing, θυγατρικές τραπεζών, ασφαλιστικές, κάνοντας τη διαχείριση του στόλου τους, ήτοι συντηρήσεις, αποθήκευση, τεχνικό έλεγχο, με απώτερο στόλο την πώληση  σε χονδρέμπορους.

Πέρσι, οι νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων (επιβατικών και επαγγελματικών) ήταν κοντά στις 59.000, εφέτος πιθανόν να ξεπεράσουν τις 65.000, αν συνεχιστεί η ίδια τάση. Θεωρώ ότι σημείο ισορροπίας της αγοράς είναι οι 100.000. Είναι ευρέως αποδεκτό ότι τα μεγέθη του 2008 ήταν επίπλαστα. Υπενθυμίζω ότι στα vehicle logistics, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ξεπερνά το 50%.

Όπως είναι φυσικό, ελέω της ύφεσης της ελληνικής οικονομίας, πτωτικά κινείται ο τομέας της κατασκευής και μίσθωσης αποθηκών. Μακροχρόνια μισθωτήρια δεν υπάρχουν, πολλοί πελάτες μειώνουν τους χώρους τους, χαμηλώνουν το στοκ τους.

Εμείς έχουμε σταματήσει να φτιάχνουμε αποθήκες, οι τελευταίες ήταν το 2010. Τα έσοδα από μισθώματα αποθηκών, στη Sarmed έχουν συρρικνωθεί σε ποσοστό περίπου 30%, μόνο από πέρυσι. Γενικά, στην αγορά οι τιμές έχουν πέσει 50% ή και περισσότερο σε μερικές περιπτώσεις, από τα υψηλά του 2008. Από 6 ευρώ το 2007, τα συμβόλαια σήμερα έχουν πέσει στην περιοχή των 3 ευρώ το μέτρο/μήνα.

Σε εμάς, όσοι χώροι αδειάζουν, τους αναπληρώνουμε από τη δραστηριότητά μας, ως εταιρεία 3PL. Στον τομέα αυτό έχουμε ρίξει το βάρος, εδώ και 2,5 χρόνια. Τα 3PL αντιπροσωπεύουν σήμερα το 50-60% του τζίρου, έναντι 20-25% πριν από τρία χρόνια.

Το 2012, προσθέσαμε 12 νέους πελάτες, το 2013 10 νέους πελάτες και το 2014 μέχρι σήμερα 7 νέους πελάτες (ενδεικτικά Εlbisco, Lidl, CocaCola 3E, Τόττης, κ.α.).

-Τελικά, είναι τόσο σημαντική η ανάπτυξη στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων της Cosco; Υπάρχουν ωφέλειες για τον κλάδο; 

-Τα οφέλη από την Cosco είναι σημαντικά, αλλά όχι τόσο μεγάλα, όσο αρχικά μπορεί να δημιουργείται η εντύπωση. Θα έχουμε έναν έξτρα όγκο υπηρεσιών, τον οποίο όμως, είναι στο χέρι μας να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε.

Οι δουλειές δεν θα έρθουν αυτόματα στις εταιρίες υπηρεσιών. Μόνο αν επιδείξουμε την απαραίτητη ευελιξία, προσαρμογή στις νέες συνθήκες, ανταγωνιστικότητα και επαγγελματισμό, έχουμε πιθανότητες να διεκδικήσουμε μερίδιο από την πίτα.

Μην περιμένουμε όμως ότι, αναλαμβάνοντας υπηρεσίες για τα διακινούμενα εμπορεύματα της Cosco, θα … λύσουμε το πρόβλημα των επόμενων γενεών! Οι Κινέζοι έδωσαν αναμφισβήτητα νέα δυναμική στο λιμάνι, στις δυνατότητες και τους όγκους του, όμως αυτά τα δεδομένα αφορούν σχεδόν αποκλειστικά διερχόμενο φορτίο (μεταφορτώσεις, με προορισμό χώρες της κεντρικής Ευρώπης), χωρίς ουσιαστικό, επί του παρόντος όφελος, για την εγχώρια δραστηριότητα του κλάδου.

-Το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο το χρειαζόμαστε;

-Σε όλα τα προηγμένα λιμάνια υπάρχουν χώροι που λειτουργούν ως εμπορευματικά κέντρα. Στο λιμάνι του Ικονίου δεν υπάρχει όμορη έκταση. Ο πλησιέστερος χώρος που διαθέτει σιδηροδρομική σύνδεση είναι το Θριάσιο. Η ανάγκη είναι δεδομένη, με την αύξηση του φορτίου.

Το Θριάσιο ασφαλώς το χρειαζόμαστε. Παρ’ όλο που σε όρους χωρητικότητας αποθηκών υπάρχει σαφώς πλεόνασμα ακόμη, είναι ένα σχέδιο μακρόπνοο που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στον κλάδο.

Με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών συνδέσεων και των υποδομών μεταφοράς γενικότερα, θα συνδυαστεί εξαιρετικά με τις λειτουργίες του λιμανιού και θα αποτελέσει ένα σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών και υπηρεσιών, που θα μπορεί να παρέχει οποιουδήποτε είδους υπηρεσία προστιθέμενης αξίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, τόσο για τα διερχόμενα φορτία, όσο και για την εσωτερική αγορά.

-Η Sarmed στον διαγωνισμό των European Business Awards απέσπασε την τιμητική διάκριση «Ruban d’ Honneur» και κατετάγη ανάμεσα στις 10 κορυφαίες επιχειρήσεις στην κατηγορία της στην Ευρώπη…

-Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για όλους μας! Το να προταθείς και να διακριθείς ανάμεσα στις 10 καλύτερες επιχειρήσεις πανευρωπαϊκά με τζίρο έως 25.000.000 ευρώ, σίγουρα δεν είναι μικρή υπόθεση. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν επιδιώξαμε διακρίσεις και βραβεία.

Η διάκριση θα έλεγα ότι ήλθε ως επιστέγασμα των προσπαθειών μας και σε καμία περίπτωση ως επιδίωξη. Είναι μια ηθική δικαίωση για εμάς και τους ανθρώπους μας, η οποία μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια.

Μας προσφέρει μεγάλη ικανοποίηση όταν βλέπουμε ότι το μοντέλο που εφαρμόζουμε, βασισμένο στις αξίες της προηγούμενης γενιάς, με ένα ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, αλλά με παράλληλο εκσυγχρονισμό και δημιουργία δομών εταιρικής διακυβέρνησης, έχει επιτυχία.

Ταυτόχρονα όμως, με αυτή την εξέλιξη μας προσφέρεται η ευκαιρία να επιταχύνουμε στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας, της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων μας, όπου και στοχεύουμε.

Tags:SARMED

Σχετικά Άρθρα

Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
LOGISTICS

Την αποθήκευση των προϊόντων της EUROLAMP στη Β. Ελλάδα ανέλαβε η Sarmed

27 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
LOGISTICS

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
LOGISTICS

Την πανελλαδική διανομή των προϊόντων της THEOFILOS KAPPATOS ανέλαβε η Sarmed

14 Απριλίου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
LOGISTICS

Την αποθήκευση και διανομή των προϊόντων της DRYFO – ΑΦΟΙ Δ. Μενεξόπουλοι ανέλαβε η Sarmed

7 Απριλίου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
LOGISTICS

Νέα συνεργασία για τη SARMED: Ανέλαβε την αποθήκευση και διανομή των προϊόντων της PAKKETO IKE στη Β. Ελλάδα

31 Μαρτίου, 2022
Τα ακίνητα logistics «γεμίζουν τα ταμεία» της BriQ Properties. Αποτελούν το 48% του χαρτοφυλακίου
LOGISTICS

Το 49% του χαρτοφυλακίου της BriQ Properties είναι κτίρια logistics. Άνοδος εσόδων 65% το 2021

29 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Το UPS Μy Choice φθάνει τα δύο εκατομμύρια μέλη στην Ευρώπη

Σωτήρης Σιεμέκης: «H UPS είναι αισιόδοξη για την Ευρώπη, αλλά και την Ελλάδα»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ