Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG με Πούντα Κάνα

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

    11 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG με Πούντα Κάνα

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

    11 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Βλαχογιώργης, Vlachogiorgis Transport: Κανείς πλέον δεν στοκάρει ούτε τα στοιχειώδη

vvegiazi by vvegiazi
15 Δεκεμβρίου, 2015
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η κατανάλωση κινείται αρκετά μουδιασμένα με τις παραγγελίες να παραμένουν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα και τις εμπορικές επιχειρήσεις να διαθέτουν στα καταστήματά τους, κατά κύριο λόγο προϊόντα για δειγματισμό.

Κανείς πλέον δεν στοκάρει ούτε τα στοιχειώδη, ενώ συνειδητά παραγγέλνει, όταν έρθει η στιγμή, βάσει ζήτησης.

Τα ανωτέρω αναφέρει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, o Παναγιώτης Βλαχογιώργης, πρόεδρος της Vlachogiorgis Transport και διευθύνων σύμβουλος της ANT Logistics & Forwarding.

Ο κ. Βλαχογιώργης χαρακτηρίζει τριτοκοσμική την κατάσταση που επικρατεί στον Βοτανικό, κατηγορώντας την Πολιτεία, αφού το σχέδιο διπλής ανάπλασης έμεινε στα χαρτιά.

Αναφορικά με την Vlachogiorgis Transport, κάνει ιδιαίτερη μνεία στη δημιουργία σύγχρονου αυτοματοποιημένου συσκευαστηρίου στις εγκαταστάσεις του Ασπροπύργου,σημειώνοντας ότι, για το 2016, επιδίωξη αποτελεί η διατήρηση της κερδοφορίας και η επέκταση του δικτύου.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πως κινείται η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών, μετά την επιβολή των capital controls; Έχουν κλείσει εταιρείες, έχουν γίνει συγχωνεύσεις; 

-Το 2015 βιώσαμε μια πρωτόγνωρη περίοδο αστάθειας, λόγω της επιβολής των capital controls. Μετά το πρώτο σοκ, η αγορά συνήθισε στο νέο τρόπο συναλλαγών και φαίνεται να σταθεροποιείται, παρά την ανασφάλεια που σαφέστατα υπάρχει.

Η κατανάλωση κινείται αρκετά μουδιασμένα με τις παραγγελίες να παραμένουν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα και τις εμπορικές επιχειρήσεις να διαθέτουν στα καταστήματά τους, κατά κύριο λόγο προϊόντα για δειγματισμό. Κανείς πλέον δεν στοκάρει ούτε τα στοιχειώδη, ενώ συνειδητά παραγγέλνει, όταν έρθει η στιγμή, βάσει ζήτησης.

Ο μεταφορικός κλάδος πραγματικά πιέστηκε ιδιαίτερα, καθώς, ως ξεκάθαρα υποστηρικτικός, επηρεάστηκε από όλη αυτή τη μείωση της αγοραστικής κίνησης.

Σύμφωνα όμως και με τα μέχρι τώρα δεδομένα οι επιχειρήσεις που «επέζησαν» από το πρώτο κύμα κρίσης συνεχίζουν να παράγουν έργο, ενώ οι πιο προνοητικοί έχουν προχωρήσει σε συνέργειες.

-Η ΠΕΕΔ μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στην αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου του κλάδου; Υπάρχουν θεσμικά αιτήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης; 

-Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλά θέματα ανοιχτά, όπως για παράδειγμα νομικά, φορολογικά, μετεγκατάστασης και πολλά άλλα που τα τελευταία χρόνια τα έχουμε κάνει γνωστά στους αρμόδιους φορείς.

Δυστυχώς, όλα παραμένουν άλυτα. Εκτιμώ ότι η συχνή εναλλαγή προσώπων σε καίριες θέσεις του κρατικού μηχανισμού δεν αφήνει περιθώριο διαμόρφωσης μιας συγκεκριμένης στρατηγικής, από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας.

Κι αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα που θα πρέπει η χώρα μας να αντιμετωπίσει, όχι μόνο στο δικό μας κλάδο, αλλά εν συνόλω. Δεν μπορεί η αρχιτεκτονική της στρατηγικής που ακολουθούμε, να αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει μια κυβέρνηση.

Θα πρέπει πάνω από κάθε πρόσωπο και κόμμα να υπάρχει ένας συγκεκριμένος στόχος με συγκεκριμένη στρατηγική που θα πρέπει να υλοποιείται. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να πάμε μπροστά.

-Σε τι κατάσταση βρίσκεται ο Βοτανικός; Όλο ακούμε για μετεγκατάσταση, αλλά τίποτα δεν γίνεται…

-Η κατάσταση του Βοτανικού είναι τριτοκοσμική και για αυτήν την εικόνα ευθύνεται αποκλειστικά η πολιτεία, διότι το σχέδιο διπλής ανάπλασης έμεινε στα χαρτιά.

Ο Δήμος έχει αφήσει την περιοχή στο έλεος της, χωρίς καθαριότητα και αστυνόμευση. Αποκορύφωμα της ανύπαρκτης οργάνωσης είναι η εγκατάσταση ενός μεγάλου αριθμού μεταναστών στην περιοχή, χωρίς την ύπαρξη βασικών υποδομών για μια αξιοπρεπή διαβίωση αυτών των ανθρώπων.

Αυτό δημιούργησε κάποια αυτονόητα αρνητικά επακόλουθα και πονοκέφαλο σε εμάς που εργαζόμαστε, το μεγαλύτερο μέρος της μέρας μας, σε αυτή την περιοχή.

Όπως ευλόγως προβάλατε σε πρόσφατο ρεπορτάζ σας, οι κάδοι απορριμμάτων που εξυπηρετούσαν τις διαμεταφορικές εταιρείες, σε μια ακτίνα χιλιομέτρων, «εξαφανίστηκαν». Δηλαδή εκτός από όλα τα άλλα, έχουμε πλέον να αναρωτιόμαστε πως θα διαχειριστούμε στην καθημερινότητά μας και τα στοιχειώδη.

Σε ποια ανεπτυγμένη χώρα της Ευρώπης – γιατί εκεί λέμε ότι θέλουμε να ανήκουμε – γίνεται αυτό;

Εμείς ως Π.Ε.Ε.Δ. έχουμε ζητήσει, εδώ και πολλά χρόνια, τη μαζική μετεγκατάσταση του κλάδου σε έναν χώρο με σωστές υποδομές και αναμένουμε τα πιθανά σχέδια της πολιτείας.

-Πως έκλεισε το 2015 για την Vlachogiorgis Transport. Ποιες είναι οι προοπτικές για το 2016;

-Με επιλεκτικές επενδυτικές κινήσεις και εφαρμόζοντας οικονομίες κλίμακας κλείνουμε τη φετινή χρονιά, με θετικό πρόσημο στις οικονομικές καταστάσεις.

Υλοποιήσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει από την αρχή του χρόνου, προχωρώντας στη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοματοποιημένου συσκευαστηρίου στις εγκαταστάσεις μας στον Ασπρόπυργο, προκειμένου να γίνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί.

Υποστηρίζουμε πλήρως τη συσκευασία προσφορών (πακέτα δώρων, δυο ή περισσότερα τεμάχια, ίδιοι ή διαφορετικοί κωδικοί), συσκευασίες promotion και προσθήκη επιπλέον πληροφοριών στην ήδη υπάρχουσα συσκευασία.

Παρέχουμε μια πολύ μεγάλη γκάμα επιλογών από συσκευασίες σε δίχτυ, ετικετοποίηση, επικόλληση ετικετών, εκτύπωση σε μπουκάλι, αλουμίνιο, χαρτόνι, ζελατίνα θερμοσυρρίκνωση και πολλά άλλα.

Ταυτόχρονα, εξυπηρετώντας αρκετούς πελάτες στο χώρο του επίπλου και προκειμένου αυτοί να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες, έχουμε δημιουργήσει ένα τμήμα συναρμολόγησης με καταρτισμένους τεχνίτες.

Στόχος μας πάντα είναι, όχι μόνο να πουλάμε προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας, αλλά να προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες αυτές στις ανάγκες τους, προκειμένου αυτοί να επωφελούνται πλήρως από την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε.

Για το 2016, έχουμε βάλει στόχο να διατηρήσουμε το θετικό πρόσημο της φετινής χρονιάς και  να συνεχίσουμε την ανάπτυξη  του δικτύου μας και σε άλλους νομούς της Ελλάδος.

-Τι θα ευχόσασταν για το 2016;

-Εύχομαι ολόψυχα σε όλους υγεία, αισιοδοξία και ένα καλύτερο αύριο για όλους μας. Καλές γιορτές!

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:Vlachogiorgis TransportΠΕΕΔ

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Η Ant-Vlachogiorgis S.A. εκθέτης στο ITC 2025 – 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

8 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

ΟΦΑΕ, Φορτηγά Δ. Ελλάδας, ΠΕΕΔ, ΕΕΣΥΜ, ΕEL και ΣΥΝΔΔΕ&L εμμένουν στις θέσεις για τις νέες άδειες ΦΔΧ

4 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Επιστολή ΠΕΕΔ, ΕΕΣΥΜ, EEL, ΣΥΝΔΔΕ&L και ΟΦΑΕ στο υπουργείο Ναυτιλίας για τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά ναύλα

28 Μαΐου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Συνάντηση του Δ.Σ. του ΣΥΝΔΔΕ&L με τον Πρόεδρο της ΠΕΕΔ, Δημ. Κιούση

4 Νοεμβρίου, 2024
LOGISTICS

Συνάντηση του υφυπουργού Μεταφορών με τον υπουργό Ανάπτυξης για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

11 Οκτωβρίου, 2024
Επόμενο άρθρο

Κ. Μουτζούρης, πρόεδρος ΡΑΛ: Το ευρωπαϊκό λιμενικό σύστημα μετατοπίζεται νοτιότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κέρδη για την THEMA από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Ιουλίου, 2025

Ηellenic Train: Λαμβάνει αποζημιώσεις 123 εκατ. + 16,5 εκατ. για άγονες γραμμές και μειωμένα κόμιστρα φοιτητών

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης η άσκηση του NATO «IMMEDIATE RESPONSE 25»

0

Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG με Πούντα Κάνα

11 Ιουλίου, 2025

Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

11 Ιουλίου, 2025

Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

11 Ιουλίου, 2025

Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

11 Ιουλίου, 2025

Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

11 Ιουλίου, 2025

RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

11 Ιουλίου, 2025

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr