Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα διεθνής λεωφορειακή γραμμή «Αθήνα – Μαυρομάτι – Χειμάρα» θα συνδέει Ελλάδα με Αλβανία

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    200 επιβάτες τρένου στην Αυστρία απομακρύνθηκαν εσπευσμένα από τα βαγόνια εξαιτίας πυρκαγιάς

    8 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Η επέκτασης του Logistics Park στον Ασπρόπυργο επέφερε άνοδο εσόδων στη BriQ Properties

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    SKY express: Πρόβλεψη για έσοδα 360 εκατ. ευρώ και διακίνησης 4,4 εκατ. επιβατών το 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανασυγκροτήθηκε το ΔΣ του ΣΥΝΔΔΕ&L, παραμένει πρόεδρος ο Ν. Αργυρίδης

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Fly 7 Executive Aviation SA και Zela Jet συνεργάζονται την φετινή καλοκαιρινή σεζόν

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα διεθνής λεωφορειακή γραμμή «Αθήνα – Μαυρομάτι – Χειμάρα» θα συνδέει Ελλάδα με Αλβανία

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    200 επιβάτες τρένου στην Αυστρία απομακρύνθηκαν εσπευσμένα από τα βαγόνια εξαιτίας πυρκαγιάς

    8 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Η επέκτασης του Logistics Park στον Ασπρόπυργο επέφερε άνοδο εσόδων στη BriQ Properties

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    SKY express: Πρόβλεψη για έσοδα 360 εκατ. ευρώ και διακίνησης 4,4 εκατ. επιβατών το 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανασυγκροτήθηκε το ΔΣ του ΣΥΝΔΔΕ&L, παραμένει πρόεδρος ο Ν. Αργυρίδης

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Fly 7 Executive Aviation SA και Zela Jet συνεργάζονται την φετινή καλοκαιρινή σεζόν

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τάσος Ταστάνης, ΟΑΣΑ: Βασική προτεραιότητα η εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών

ffotinos by ffotinos
26 Ιανουαρίου, 2018
στο MMM, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Βασική προτεραιότητα του ΟΑΣΑ αποτέλεσε και αποτελεί η εφαρμογή ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης, εξυγίανσης και αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, δηλώνει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Τάσος Ταστάνης.

Αναλυτικότερα, η συνέντευξη του προέδρου του ΟΑΣΑ στη δημοσιογράφο του ΑΠΕ-ΜΠΕ Βασιλική Κουτσούμπα έχει ως εξής:

-Μιλώντας χτες στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης έκανε λόγο για “πάρτι” στον ΟΑΣΑ από τη δράση κυκλωμάτων εντός και εκτός του οργανισμού, με πλαστά εισιτήρια κ.λπ. Εσείς τι λέτε για όλα αυτά;

-Δυστυχώς υπήρχε ένα διάτρητο και απαρχαιωμένο σύστημα διακίνησης των προϊόντων κομίστρου. Ένα σύστημα που άφηνε πολλά περιθώρια για διάφορες παρανομίες, όπως υπεξαιρέσεις χρημάτων και κλοπής εισιτηρίων, σαν αυτό που αποκάλυψε το πόρισμα της Γενικής Επιθεωρήτριας Δημόσιας Διοίκησης, ύψους άνω του 1,1 εκατ. ευρώ, το οποίο βρίσκεται στα χέρια της Δικαιοσύνης.

Το πόρισμα αυτό επιβεβαιώθηκε και από ένα ακόμη, αυτό της KPMG, στην οποία ανέθεσε ο ΟΑΣΑ τη σχετική έρευνα, κατόπιν διαγωνισμού.

Από την άλλη πλευρά βρισκόμασταν μπροστά σε ένα όργιο διακίνησης πλαστών εισιτηρίων που προκαλούσε τεράστια οικονομική ζημιά κάθε χρόνο, ίσως και πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες.

Πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή που εξαρθρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 σε τυπογραφείο στη Δυτική Αττική που τύπωνε χιλιάδες πλαστά εισιτήρια και έχει πάρει και αυτό το δρόμο της Δικαιοσύνης.

Είναι προφανές ότι όλα αυτά τα κυκλώματα αντιδρούν στην προσπάθειά μας να μπει μια τάξη στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, προκειμένου να συνεχίζουν τις παράνομες δραστηριότητές τους. Οι αντιδράσεις τους αυτές μάλλον δεν είναι άσχετες και με τις επιθέσεις σε βάρος υποδομών του Οργανισμού.

Εμείς δεν πρόκειται να τρομοκρατηθούμε και να κάνουμε πίσω. Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα μας επιτρέψει να εξαλείψουμε τη δράση των κυκλωμάτων αυτών που λυμαίνονται τις αστικές συγκοινωνίες, να περιορίσουμε τη ζημιά που προκαλούν στα έσοδα του Οργανισμού, γεγονός που θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στους πολίτες που κινούνται με αυτές ακόμη πιο ποιοτικές υπηρεσίες.

-Ο υπουργός αναφερόμενος στο πόρισμα για την ΟΣΥ μίλησε για δράση “κυκλωμάτων” που σαμποτάρουν το έργο των αστικών συγκοινωνιών.

-Υπάρχει πράγματι ένα πόρισμα σχετικά με διάφορα περιστατικά κατακόρυφης αύξησης βλαβών που σημειώνονται σε κάποια αμαξοστάσια της ΟΣΥ, με αποτέλεσμα να δημιουργείται δυσκολία τήρησης των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Όπως γνωρίζω, το πόρισμα αυτό έχει ήδη κατατεθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα και έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης. Ελπίζουμε ότι θα επιληφθεί γρήγορα η Δικαιοσύνη, έτσι ώστε να αποκαλυφθούν οι ευθύνες και να παταχθούν τα φαινόμενα αυτά στη ρίζα τους.

-Ποια είναι η κατάσταση σήμερα στα αμαξοστάσια; Υπάρχουν ακόμη ελλείψεις ανταλλακτικών;

-Κοιτάξτε να δείτε. Πριν από δύο χρόνια παραλάβαμε αμαξοστάσια στην ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) με σοβαρές ελλείψεις στις αποθήκες ανταλλακτικών. Με διαγωνισμούς για την προμήθεια ανταλλακτικών που διαρκούσαν δύο και τρία χρόνια, χωρίς να έχουν αποτέλεσμα.

Την ίδια στιγμή υπήρχαν συσσωρευμένες απλήρωτες υποχρεώσεις της ΟΣΥ ύψους 103,83 εκατ. ευρώ προς προμηθευτές, οργανισμούς κοινής ωφέλειας, ασφαλιστικά ταμεία κ.λπ. και στη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) άλλα 100,61 εκατ. ευρώ.

 

Είναι προφανές ότι όλα αυτά τα κυκλώματα αντιδρούν στην προσπάθειά μας να μπει μια τάξη στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, προκειμένου να συνεχίζουν τις παράνομες δραστηριότητές τους. Οι αντιδράσεις τους αυτές μάλλον δεν είναι άσχετες και με τις επιθέσεις σε βάρος υποδομών του Οργανισμού.

 

Εμείς φροντίσαμε, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, αυτοί οι διαγωνισμοί για την προμήθεια ανταλλακτικών να ολοκληρωθούν, ενώ η διοίκηση της ΟΣΥ κάνει τις απαραίτητες κινήσεις για την εύρυθμη λειτουργία των τεχνικών βάσεων των αμαξοστασίων.

Τον περασμένο χρόνο εξασφαλίστηκε κονδύλι 41,7 εκατ. ευρώ, το οποίο διοχετεύτηκε για την κάλυψη των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων της ΟΣΥ και άλλα 25,2 εκατ. ευρώ για αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών της ΣΤΑΣΥ.

Μετά από αυτό οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς τρίτους, τον Νοέμβριο του 2017 της ΟΣΥ μειώθηκαν σε 14,74 εκατ. ευρώ και της ΣΤΑΣΥ σε 42,55 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, η ΣΤΑΣΥ τον Δεκέμβριο του 2017 χρηματοδοτήθηκε από τον Τακτικό Προϋπολογισμό με επιπλέον 20 εκατ. ευρώ για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ.

Καταφέραμε επίσης την εξωδικαστική συμφωνία με την εταιρεία IVECO που μας επιτρέπει να εξασφαλίσουμε ανταλλακτικά για τα λεωφορεία συνολικής αξίας 7.093.914 ευρώ, σε ειδικές τιμές και ποσότητες και που θα επιλύσει χρόνια προβλήματα συντήρησης του παλιού στόλου.

Πιστεύουμε, λοιπόν, πως η κατάσταση στα αμαξοστάσια πολύ γρήγορα θα ομαλοποιηθεί.

-Τι πρόκειται να γίνει όσον αφορά τον γερασμένο στόλο των οχημάτων;

-Όπως ασφαλώς θα γνωρίζετε, υπάρχει σήμερα στην ΟΣΥ ένας γερασμένος στόλος οχημάτων, αφού προκήρυξη για την προμήθεια νέων οχημάτων είχε να γίνει από το 2005. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο μέσος όρος ηλικίας των θερμικών λεωφορείων είναι πάνω από 13 έτη και των τρόλεϊ πάνω από 14 έτη.

Εμείς από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε αναζητήσαμε χρηματοδοτικά εργαλεία από την ΕΕ, προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος οχημάτων. Και έχουμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα.

Ήδη εξασφαλίσαμε 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής για την αγορά 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Έχουμε προτείνει για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014- 2020 χρηματοδότηση ύψους 120 εκατ. ευρώ για την προμήθεια 160 αρθρωτών λεωφορείων, 200 τυπικών λεωφορείων και 40 αρθρωτών τρόλεϊ.

Η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων θα συνδεθεί με τον ανασχεδιασμό των γραμμών που πρέπει να γίνει. Στόχος μας είναι να ενταχθούν μικρά ηλεκτρικά λεωφορεία από τις γειτονιές της Αθήνας προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς και να υπάρχουν λεωφορεία νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για τις κύριες γραμμές κορμού.

-Θεωρείτε ότι το ανθρώπινο δυναμικό στις συγκοινωνίες είναι επαρκές;

-Οι οργανισμοί δυστυχώς λειτουργούν με σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό. Αρκεί να σας αναφέρω ότι από το 2009 ως το 2015 ο ΟΑΣΑ υπέστη μείωση του προσωπικού του κατά 57%, η ΟΣΥ μείωση σε οδηγούς κατά 34% και η ΣΤΑΣΥ μείωση σε ηλεκτροδηγούς κατά 6%.

Για το λόγο αυτό οι διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου έχουμε υποβάλει αιτήματα για την κάλυψη κενών θέσεων σε προσωπικό. Ειδικότερα για την πρόσληψη 495 οδηγών, 201 τεχνιτών και 52 διοικητικών για την ΟΣΥ, 130 ηλεκτροδηγών και 170 τεχνιτών για την ΣΤΑΣΥ, 166 Ελεγκτών κομίστρου για τον ΟΑΣΑ και 92 διοικητικών για την υποστήριξη της τηλεματικής, του ΑΣΣΚ και των οικονομικών υπηρεσιών του ΟΑΣΑ.

Ελπίζουμε, σύντομα να πάρουμε το «πράσινο φως» γι’ αυτές τις αναγκαίες προσλήψεις για τη βελτίωση στην εκτέλεση του μεταφορικού έργου.

-Πότε θα έχουμε πλήρη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου;

-Πιστεύουμε ότι αυτό θα γίνει πραγματικότητα μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα. Θέλω να επισημάνω ότι η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι ένα έργο στρατηγικής σημασίας για τον Οργανισμό.

Εκσυγχρονίζει τον τρόπο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, παρέχει σημαντικές διευκολύνσεις προς τους πολίτες, δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να εφαρμόσει μια πιο δίκαιη τιμολογιακή πολιτική προς όφελός τους, ενώ παράλληλα θα μειώσει την εισιτηριοαποφυγή και θα πατάξει τη μάστιγα των κυκλωμάτων με τα πλαστά εισιτήρια που ταλανίζει για χρόνια τον Οργανισμό.

Μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα της σταδιακής του εφαρμογής είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά. Οι προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card έχουν ξεπεράσει τις 400.000, αποδεικνύοντας τη μεγάλη δυναμική του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και την αποδοχή του από το επιβατικό κοινό.

Αρκεί να σας υπενθυμίσω πως ο αντίστοιχος μέσος όρος μηνιαίων καρτών, με το παλαιό σύστημα, ανέρχονταν στις 250.000.

-Είστε ευχαριστημένος με τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών;

-Πριν από δύο χρόνια που αναλάβαμε τη διοίκηση του Οργανισμού, βάλαμε πολύ ψηλά τον πήχη για να κρατήσουμε όρθιες τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας. Πιστεύουμε πως έγιναν πολλά προς αυτήν την κατεύθυνση, αν και εμείς θα θέλαμε να γίνουν περισσότερα.

Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, βασική προτεραιότητα του ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ήταν και είναι η εφαρμογή ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης, εξυγίανσης και αναβάθμισης του συστήματος αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Ένα σχέδιο με το οποίο αποσκοπούμε οι πολίτες να μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς από επιλογή τους και όχι μόνο από ανάγκη, σε συνθήκες ασφάλειας, υγιεινής και με συνεπή δρομολόγια στο Λεκανοπέδιο της Αττικής.

Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την προσπάθεια αυτή, ώστε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα που έχουμε θέσει για να έρθουν καλύτερες μέρες στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥΤΑΣΟΣ ΤΑΣΤΑΝΗΣ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Επαναλειτουργεί η γραμμή Χ80 «Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα EXPRESS»

6 Ιουνίου, 2023
MMM

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ σε ΟΣΥ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

1 Ιουνίου, 2023
MMM

Δωρεάν Free WiFi σε αστικά λεωφορεία της Αθήνας με το πιλοτικό πρόγραμμα WiBUS

31 Μαΐου, 2023
MMM

Η ανακοίνωση της ΟΣΥ για ανάρμοστη συμπεριφορά οδηγού της

25 Μαΐου, 2023
MMM

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ Κέντρου Μελετών Ασφαλείας και Υπερταμείου

24 Μαΐου, 2023
MMM

Το φρενάρισμα των συρμών του μετρό θα επιστρέφει ενέργεια στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού

17 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Όλο και πιο κοντά το μετρό στον Πειραιά: Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της υπόγειας σήραγγας της επέκτασης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Νέες διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ για τα Τέμπη

2 Ιουνίου, 2023

Η παρούσα κατάσταση και οι εξελίξεις στην αεροπορική βιομηχανία στο 6o συνέδριο της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης

6 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Νέα διεθνής λεωφορειακή γραμμή «Αθήνα – Μαυρομάτι – Χειμάρα» θα συνδέει Ελλάδα με Αλβανία

8 Ιουνίου, 2023

200 επιβάτες τρένου στην Αυστρία απομακρύνθηκαν εσπευσμένα από τα βαγόνια εξαιτίας πυρκαγιάς

8 Ιουνίου, 2023

Η επέκτασης του Logistics Park στον Ασπρόπυργο επέφερε άνοδο εσόδων στη BriQ Properties

8 Ιουνίου, 2023

SKY express: Πρόβλεψη για έσοδα 360 εκατ. ευρώ και διακίνησης 4,4 εκατ. επιβατών το 2023

8 Ιουνίου, 2023

Ανασυγκροτήθηκε το ΔΣ του ΣΥΝΔΔΕ&L, παραμένει πρόεδρος ο Ν. Αργυρίδης

8 Ιουνίου, 2023

Fly 7 Executive Aviation SA και Zela Jet συνεργάζονται την φετινή καλοκαιρινή σεζόν

8 Ιουνίου, 2023
Volvo EX30 exterior

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Volvo EX30: Ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλες δυνατότητες

8 Ιουνίου, 2023

Το Σάββατο 10 Ιουνίου οι εκλογές του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εταιρειών Εθνικών Οδικών Μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ