Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Για ελλείψεις και δυσλειτουργίες στα συστήματα αεροναυτιλίας κάνει λόγο η ΕΝΗΜΑΕΚ

ffotinos by ffotinos
8 Μαρτίου, 2023
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για σοβαρές ελλείψεις και δυσλειτουργίες σε καίρια θέματα που αφορούν τα συστήματα αεροναυτιλίας, κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή της, η Ένωση Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΝΗΜΑΕΚ/ΥΠΑ).

Μάλιστα, η Ένωση καλεί διοίκηση της ΥΠΑ και την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να πάρει θέση δίνοντας συγκεκριμένες απαντήσεις για το πώς και πότε αυτές θα αντιμετωπιστούν.

Η ανακοίνωση

Η Ένωση Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΝΗΜΑΕΚ/ΥΠΑ) σε ένδειξη σεβασμού απέναντι στα θύματα του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος και στις οικογένειές τους δεν προέβη μέχρι σήμερα σε καμία δήλωση για τις παθογένειες στο χώρο της αεροναυτιλίας.

Η συζήτηση για τα προβλήματα που διαχρονικά αντιμετωπίζει η αεροναυτιλία πρέπει να γίνει με νηφαλιότητα και ψυχραιμία και όχι κάτω από καθεστώς πανικού. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε καταφέρει οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ΗΜΑΕΚ) τόσα χρόνια να διατηρούμε υψηλά τα επίπεδα ασφάλειας. Είμαστε οι μοναδικοί οι οποίοι μπορούμε να εγγυηθούμε την ορθή λειτουργία των συστημάτων αεροναυτιλίας, για να πετάνε με ασφάλεια τα αεροσκάφη πάνω από τον Ελληνικό Εναέριο Χώρο (FIR).

Αλίμονο αν ως συνδικαλιστές εκφράζουμε συνεχώς άποψη για τα συστήματα αεροναυτιλίας. Είμαστε υπέρ τις αντίληψης ότι πρέπει να εισακούγονται οι επίσημες υπηρεσιακές θέσεις και να δημοσιοποιούνται οι επιστημονικές προτάσεις των εξειδικευμένων ΗΜΑΕΚ.

Όταν όμως προκύπτει η ανάγκη και οι συνδικαλιστές να ζητάμε διευκρινίσεις και να κοινοποιούμε δημόσια τον προβληματισμό μας σε σχέση με τα συστήματα αεροναυτιλίας, συνεπάγεται ότι η φωνή των εξειδικευμένων ΗΜΑΕΚ, η επιστημονική τους θέση, οι αναφορές που έχουν απευθύνει υπηρεσιακά για ελλείψεις και παραλείψεις, δεν έχουν εισακουστεί και τα ερωτήματα που έχουμε θέσει στην Διοίκηση της ΥΠΑ ως υπεύθυνοι εργαζόμενοι δεν έχουν απαντηθεί.

Σε συνέχεια όσων έχουμε κατά καιρούς επισημάνει ως ΗΜΑΕΚ ζητάμε να δοθούν άμεσα λύσεις στα παρακάτω καίρια θέματα:

  • Έχουν περάσει 2 χρόνια από τον εμπρησμό και την ολική καταστροφή του Radar διαδρομής (en route) στον Αττάβυρο της Ρόδου. Γιατί η Διοίκηση της ΥΠΑ από την επόμενη μέρα της δολιοφθοράς, δεν προέβη σε κατεπείγουσες διαδικασίες για την προμήθεια νέου Radar; Το γεγονός ότι το συγκεκριμένο Radar έχει ενταχθεί σε μία ευρύτερη διαδικασία προμήθειας συστημάτων εκσυγχρονισμού της ΥΠΑ δεν αναιρεί ότι υπάρχει εδώ και δύο χρόνια η ανάγκη αντιμετώπισης της όλως έκτακτης αυτής συνθήκης. Θα μπούμε στη θερινή περίοδο του 2023, η οποία ξεκινάει σε λίγες μέρες, με κάλυψη του νοτιοανατολικού τομέα του FIR μόνο από το Radar Καρπάθου το οποίο λόγω παλαιότητας εμφανίζει συχνά βλάβες; Τρέχουμε τώρα άρον άρον να εντάξουμε στο σύστημα το Radar της Κύπρου. Σε ενδεχόμενη βλάβη του radar Καρπάθου το καλοκαίρι, θα μείνουμε με μονή κάλυψη από ένα Radar που ανήκει σε τρίτη χώρα;
  • Κλείνουν 2 χρόνια από τότε που η επιτροπή παραλαβής του νέου κεντρικού συστήματος επικοινωνιών αεροναυτιλίας VCRS στο κτίριο του Ελληνικού (σύμβαση 3/2019), διαπίστωσε ότι υπάρχουν προβλήματα στην παραλαβή του συγκεκριμένου συστήματος. Αυτή τη στιγμή οι ΗΜΑΕΚ κρατάμε όρθιο το κύριο και το εφεδρικό σύστημα επικοινωνιών τα οποία είναι 30 ετών, ήδη αρκετά παλαιά.
  • Από 14.2.2023 το Radar του Κεντρικού Κτιρίου Αεροναυτιλίας (ΚΕΠΑΘΜ) ης ΥΠΑ στο Ελληνικό έχει κλείσει λόγω σοβαρής βλάβης στο σύστημα περιστροφής του. Τα Radar Υμηττού και Κυθήρων καλύπτουν περιορισμένα και κατά συνθήκη την δυτική περιοχή του Υμηττού καθώς δεν είναι Τερματικά Radar αλλά διαδρομής. Για πόσο ακόμη χρόνο θα παραμένει η δυτική περιοχή του Υμηττού μερικώς ακάλυπτη από Radar;
  • Όσον αφορά το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των συστημάτων αεροναυτιλίας του κεντρικού κτιρίου στο Ελληνικό, μπορεί να μας πει η Διοίκηση της ΥΠΑ αν θα πετύχουμε την έγκαιρη και ταυτόχρονη ολοκλήρωση 5 διαφορετικών έργων (Σύστημα επικοινωνιών VCRS, Σύστημα επιτήρησης ATM/DPS (Pallas 4G), σύστημα Data Link, Πομποδέκτες αναμεταβιβαστικών σταθμών, Μετεγκατάσταση Προσέγγισης Αθηνών από το Ελληνικό στο Ελευθέριος Βενιζέλος); Τα συγκεκριμένα έργα πρέπει να παραδοθούν και να λειτουργήσουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, προκειμένου η μετάβαση από τα παλαιά συστήματα στα νέα να γίνει ομαλά και με ασφάλεια.
  • Πότε επιτέλους θα λυθεί το «αιώνιο πρόβλημα» της προμήθειας ανταλλακτικών, των μετακινήσεων και των καυσίμων κίνησης για τα οποία από φιλότιμο βάζουμε χρήματα από την τσέπη μας οι ίδιοι οι εργαζόμενοι; Από την έλλειψη μερικών δεκάδων ευρώ για να αποκαταστήσουμε μια βλάβη, προκύπτουν άλλες βλάβες πολλών χιλιάδων ευρώ. Επισημαίνουμε ότι είμαστε οι μόνοι αρμόδιοι και πιστοποιημένοι από την Ευρωπαϊκή και Εθνική νομοθεσία για την προληπτική και διορθωτική συντήρηση των συστημάτων αεροναυτιλίας.
  • Πότε θα λυθούν τα προβλήματα με τις προσλήψεις προσωπικού; Το 2009 υπηρετούσαν 409 ΗΜΑΕΚ στην ΥΠΑ. Έκτοτε έχουν αποχωρήσει περί τους 125 ΗΜΑΕΚ, ενώ μέχρι το τέλος του 2027 συνταξιοδοτούνται ακόμη 75. Στα χαρτιά αυτή τη στιγμή είμαστε 352. Στην πραγματικότητα είμαστε 300 καθώς προσμετρώνται στη δύναμη περίπου 50 «εικονικές» εσωτερικές μετατάξεις. Οι προσλήψεις από το 2010 μέχρι σήμερα μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι πλέον τόσο εμφανείς, ώστε συνάδελφοι στο κεντρικό σύστημα επικοινωνιών στο Ελληνικό αναγκάζονται να δουλεύουν διπλοβάρδιες για να καλύψουν τα κενά λόγω ασθενειών, εκπαιδεύσεων και συμμετοχής σε επιτροπές. Η συγκεκριμένη βάρδια πρέπει να αποτελείται κατ’ ελάχιστον από δύο άτομα. Μόνο έτσι διατηρείται το επιθυμητό επίπεδο ασφάλειας.
  • Ο μέσος όρος ηλικίας των εν ενεργεία ΗΜΑΕΚ είναι τα 54 έτη. Με ποιο κριτήριο καταργήθηκε το ηλικιακό όριο στις προσλήψεις μας, ενώ διατηρείται αλλού; Δεν χρειαζόμαστε εμείς νέο κόσμο και μυαλά για να υποστηρίξουν τις νέες τεχνολογίες και ένα τόσο εξειδικευμένο έργο; Είναι ηλικιακός ρατσισμός να θέλουμε να προσλάβουμε ανθρώπους νεότερους και καλύτερους από εμάς; Η κουλτούρα ασφάλειας στην αεροναυτιλία, πέρα από τα τυπικά προσόντα, χρειάζεται και αρκετά χρόνια εξειδίκευσης και εργασιακής εμπειρίας για να την αποκτήσει κανείς. Γιατί «πολεμήθηκε» από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς η θεσμοθετημένη από το 1993 άδεια ειδικότητάς μας που αποτελεί εγγύηση της επαγγελματικής μας επάρκειας τα τελευταία 30 έτη;

Καλούμε την Διοίκηση της ΥΠΑ και την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών να πάρουν θέση σε όσα επισημαίνουμε παραπάνω, να δώσουν συγκεκριμένες απαντήσεις για το πώς και πότε θα αντιμετωπίσουν τις πιο πάνω σοβαρές ελλείψεις και δυσλειτουργίες.

Είναι προτιμότερο να δοθούν απαντήσεις τώρα, παρά εξηγήσεις μετά.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις της ΥΠΑ οφείλονται αποκλειστικά στην αυτοθυσία και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της. Ως ΕΝΗΜΑΕΚ/ΥΠΑ μπορούμε να το εγγυηθούμε για όλους τους Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς.

Εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε καθημερινά για τη διατήρηση των υψηλών επιπέδων ασφάλειας στην αεροναυτιλία και δεν θα σταματήσουμε να θέτουμε τα σχετικά ερωτήματα.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΕΝΗΜΑΕΚΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΕΝΑΕΡΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συμμετοχή Χρ. Τσίτουρα στην 160η συνάντηση Διοικητών Πολιτικών Αεροποριών της ECAC

25 Μαΐου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι πτήσεις πάνω από την Ουκρανία είναι πιθανό να παραμείνουν «αδύνατες» μέχρι το 2029

1 Μαΐου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ετήσια τακτική γενική συνέλευση της ΕΝΗΜΑΕΚ την Παρασκευή 28 Απριλίου

25 Απριλίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το Πάσχα, το πρώτο φετινό τεστ για την επιχειρησιακή ετοιμότητα των αεροδρομίων

6 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η υψηλή ζήτηση για ταξίδια έφερε ρεκόρ κερδών γ’ τριμήνου και 9μήνου στον όμιλο Singapore Airlines

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023

Αντίθετος με το ευρωπαϊκό δίκαιο ο περιορισμός αδειών παροχής υπηρεσιών μίσθωσης οχημάτων με οδηγό στην αστική περιοχή της Βαρκελώνης

9 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

10 Ιουνίου, 2023
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ