• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 22 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Γούπιος, Goldair Handling: Εξυπηρετήσαμε 20 έκτακτες πτήσεις cargo, με 320 τόνους εμπορευμάτων

ffotinos by ffotinos
11 Οκτωβρίου, 2020
στο LOGISTICS, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο πλαίσιο του μεγάλου αφιερώματος του metaforespress.gr στην cargo κοινότητα του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και το πώς αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας του Covid – 19, συνομιλήσαμε με τον κ. Γιώργο Γούπιο, Cargo Manager της Goldair Handling.

Ο κ. Γούπιος υποστηρίζει ότι η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά προκλήσεων την περίοδο της πανδημίας, όπως επιβολή αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων,  απρόβλεπτο πρόγραμμα πτήσεων, μεγάλη ζήτηση χώρου συγκριτικά με τη διαθεσιμότητα και έκτακτες πτήσεις Freighters / Preighters με υγειονομικό υλικό, οι οποίες απαιτούσαν γρήγορη και συντονισμένη λήψη αποφάσεων.

Σχετικά με το μεταφερόμενο έργο, τονίζει ότι η Goldair εξυπηρέτησε 20 έκτακτες πτήσεις cargo, με περίπου 320 τόνους εμπορευμάτων, ξεχωρίζοντας το Antonov 225.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Η πανδημία του κορωνοϊού επέφερε αρνητικές συνέπειες και μεγάλες αλλαγές στον κλάδο των αερομεταφορών. Είναι όντως η μεγαλύτερη κρίση που έχει γνωρίσει ο κλάδος;

-Όσον αφορά γενικά τις αερομεταφορές είναι σίγουρα η πιο μεγάλη κρίση. Οι επιπτώσεις φάνηκαν εξ αρχής και δυστυχώς τα νέα από τις αεροπορικές εταιρείες που αδυνατούν να συνεχίσουν την λειτουργία τους είναι σε ημερήσια διάταξη.

Ακόμα και για τις αερομεταφορές εμπορευμάτων, η κρίση αυτή είχε τη μοναδικότητα να είναι εξαπλωμένη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αν απομονώσουμε τις αερομεταφορές εμπορευμάτων στην Ελλάδα, δεν το ξέρουμε ακόμα αν είναι η μεγαλύτερη, γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η πιο ιδιαίτερη ήταν σίγουρα και αυτό, γιατί είχε πολλές παραμέτρους. Οι κρίσεις είναι συνήθως πιο ομαλές ως προς τη μετάβαση σε αρνητικό πρόσημο ροών, και εδώ δεν ήταν μόνο αυτή η πρόκληση.

Για να μπορέσει ένας επιχειρησιακός του δικού μας κλάδου να ποσοτικοποιήσει τη λέξη κρίση, θα πρέπει να βάλει στο μυαλό του το μέγεθος της πρόκλησης/έργου που έχει να διαχειριστεί, και τα διαθέσιμα μέσα/εργαλεία.

Όταν το έργο ξεπερνά την γραμμή παραγωγής από τα διαθέσιμα μέσα (λόγω των περιορισμών), τότε μας δίνουν ένταση. Σε επίπεδο έντασης λοιπόν ήταν σίγουρα η μεγαλύτερη κρίση που έχουμε περάσει.

Σε διάγραμμα έντασης, κατά τον χρόνο, θα πάρουμε από το εμβαδόν το μέγεθος της επιχειρησιακής κρίσης.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η ένταση μπορεί να συγκριθεί μόνο με την Ολυμπιάδα του 2004 και την μεταφορά του αεροδρομίου από το Ελληνικό, τα οποία όμως είχαν, και τα δύο, θετικό πρόσημο.

Σε οικονομικό επίπεδο, επειδή οι εταιρείες του κλάδου μας δραστηριοποιούνται και στον τομέα της εξυπηρέτησης επιβατών, η ζημιά είναι τεράστια.

Αν δεν είχαν δοθεί εργασιακά εργαλεία στήριξης, τώρα δεν θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε.

Όσο η πανδημία είναι ακόμα ενεργή και το επιβατικό κοινό έχει περιορισμούς και ανησυχίες ως προς το ταξίδι, η αίσθηση κανονικότητας και κατ’ επέκταση η ευημερία του κλάδου μας δεν θα μπορέσει να έρθει.

-Την περίοδο της πανδημίας αναδείχτηκε ο ρόλος και η σημασία του air cargo, καθώς διασφάλισε την εύρυθμη διακίνηση προϊόντων υγειονομικού υλικού και όχι μόνο. Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;

-Η πανδημία αυτή ξεκίνησε με απίστευτα απότομο περιορισμό δικτύου διανομής, λόγω των απαγορεύσεων των περισσότερων επιβατικών πτήσεων, ο οποίος συνοδεύτηκε με αυστηρή καραντίνα και υγειονομικά μέτρα.

Τα μέτρα αυτά επηρέασαν και τα ωράρια λειτουργίας των υπηρεσιών, και ξαφνικά στις 30/3 όλοι βρεθήκαμε σε μία καινούργια πραγματικότητα, στην οποία έπρεπε να προσαρμοστούμε και να διαχειριστούμε άμεσα.

Ο κλάδος μας φημίζεται για τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας που πρέπει να ακολουθούνται και την ιδιαιτερότητα των διαδικασιών, οι οποίες έπρεπε να εμπλουτιστούν άμεσα με τα υγειονομικά μέτρα προστασίας.

Σε αυτά ήρθε να προστεθεί και η σύσταση των πλήρως εμπορευματικών πτήσεων με επιβατικά αεροσκάφη (Preighters – Passenger Freighters) φαρδιάς ή στενής ατράκτου, για τα οποία οι αεροπορικές εταιρείες έπρεπε πολύ γρήγορα να προσαρμόσουν αντίστοιχα τις διαδικασίες τους μιας και τα εμπορεύματα φορτώνονταν και στα καθίσματα των επιβατών.

Οπότε, υγειονομικά μέτρα, απρόβλεπτο πρόγραμμα πτήσεων, μεγάλη ζήτηση χώρου συγκριτικά με τη διαθεσιμότητα, έκτακτες πτήσεις Freighters/Preighters με υγειονομικό υλικό, ήταν οι κύριες προκλήσεις μας.

Το πιο ευχάριστο από όλα είναι ότι για άλλη μία φορά τις προκλήσεις τις αντιμετωπίσαμε όλοι οι φορείς μαζί!

-Πόσες πτήσεις cargo εξυπηρετήθηκαν, από εσάς, στο αεροδρόμιο της Αθήνας; Πόσοι τόνοι εξυπηρετήθηκαν; Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία για τον τύπο του φορτίου;

-Πέραν των προγραμματισμένων εμπορευματικών πτήσεων, η εταιρεία μας εξυπηρέτησε 20 έκτακτες πτήσεις cargo με περίπου 320 τόνους εμπορευμάτων.

Οι περισσότερες έκτακτες ήταν με Preighters και η χωρητικότητα τους είναι περιορισμένη συγκριτικά με τα αμιγώς Freighters. Όμως νιώθουμε τυχεροί που εξυπηρετήσαμε ξανά το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο (Antonov 225).

 

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η ένταση μπορεί να συγκριθεί μόνο με την Ολυμπιάδα του 2004 και την μεταφορά του αεροδρομίου από το Ελληνικό, τα οποία όμως είχαν, και τα δύο, θετικό πρόσημο

 

Κάποιες αεροπορικές που διατηρούν ακόμα περιορισμούς επιβατικής κίνησης, λόγω κρατικών απαγορεύσεων, έχουν αντικαταστήσει ένα μέρος του προγράμματος επιβατικών πτήσεων με προγραμματισμένες εμπορευματικές, ώστε να διατηρήσουν το εμπορευματικό δίκτυο τους.

Στις έκτακτες πτήσεις ο τύπος φορτίου ήταν αποκλειστικά υγειονομικό υλικό. Παρ ‘όλα αυτά το υγειονομικό υλικό διανεμήθηκε αρκετά και μέσω των προγραμματισμένων πτήσεων.

Δυστυχώς, επειδή ήταν αρκετές φορές μέρος ομαδικών αποστολών, δεν υπάρχουν ακριβή στατιστικά στοιχεία ακόμα.

-Υπάρχουν εκτιμήσεις / προβλέψεις για το πώς θα εξελιχθεί η εμπορευματική κίνηση το χειμώνα; 

-Όλα θα εξαρτηθούν από το πρόγραμμα πτήσεων στο δίκτυο. Η αγορά έχει τάση σταθεροποίησης. Κατά την περίοδο της καραντίνας διαπιστώθηκε ότι οι αεροπορικοί ναύλοι φτάσανε σε πολύ υψηλά επίπεδα, λόγω έλλειψης διαθέσιμου χώρου στις εναπομένουσες πτήσεις.

Αυτό ήταν αποτρεπτικό για την αερομεταφορά αρκετών αγαθών, ως ασύμφορο μέσο μεταφοράς.

Στιγμιότυπο από την συνέντευξη

Αν διατηρηθεί η συχνότητα πτήσεων στους μεγάλους κόμβους σύνδεσης του αεροδρομίου μας και πέρα αυτών, τότε θα διανύσουμε μία περίοδο γεφύρωσης/ισορρόπησης μεταξύ των περιορισμών/αυξημένων ναύλων και της νέας πραγματικότητας.

Εκτιμώ ότι δεν θα περιοριστεί περισσότερο η εμπορευματική κίνηση, αν διατηρηθούν οι πτήσεις σε αυτά τα επίπεδα. Όλα θα εξαρτηθούν από αυτό, και το οποίο είναι τελείως αβέβαιο.

Tags:AIR CARGOGOLDAIR HANDLINGΓΙΩΡΓΟΣ ΓΟΥΠΙΟΣ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Εδραιώνει την παρουσία της σε ένα ακόμη αμερικανικό αεροδρόμιο η Kuehne+Nagel

22 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τα εμπορεύματα, ο «κρυφός άσσος» της Emirates στην Ελλάδα

22 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές: -8% σε σχέση με το 2021 και -1,6% σε σχέση με το 2019

8 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στα 70,09 εκατ. ο κύκλος εργασιών του 2021 της Goldair Handling

24 Ιανουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σε ύφεση οι αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές: -13,7% τον Νοέμβριο

10 Ιανουαρίου, 2023
INTERNATIONAL

Air cargo demand softens in November

9 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ένταξη 674 νέων επιχειρηματικών σχεδίων για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις σε δράση του ΕΣΠΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης

17 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023

Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

21 Μαρτίου, 2023

Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

21 Μαρτίου, 2023

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση των αεροσκαφών της Emirates

21 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ