• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022
    Στις 27 Απριλίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου Κρήτης
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αισιοδοξία στην Κρήτη για την αεροπορική κίνηση του καλοκαιριού

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022
    Στις 27 Απριλίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου Κρήτης
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αισιοδοξία στην Κρήτη για την αεροπορική κίνηση του καλοκαιριού

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Γούπιος, Goldair Handling: Εξυπηρετήσαμε 20 έκτακτες πτήσεις cargo, με 320 τόνους εμπορευμάτων

ffotinos by ffotinos
11 Οκτωβρίου, 2020
στο LOGISTICS, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Γ. Γούπιος, Goldair Handling: Εξυπηρετήσαμε 20 έκτακτες πτήσεις cargo, με 320 τόνους εμπορευμάτων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο πλαίσιο του μεγάλου αφιερώματος του metaforespress.gr στην cargo κοινότητα του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και το πώς αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας του Covid – 19, συνομιλήσαμε με τον κ. Γιώργο Γούπιο, Cargo Manager της Goldair Handling.

Ο κ. Γούπιος υποστηρίζει ότι η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά προκλήσεων την περίοδο της πανδημίας, όπως επιβολή αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων,  απρόβλεπτο πρόγραμμα πτήσεων, μεγάλη ζήτηση χώρου συγκριτικά με τη διαθεσιμότητα και έκτακτες πτήσεις Freighters / Preighters με υγειονομικό υλικό, οι οποίες απαιτούσαν γρήγορη και συντονισμένη λήψη αποφάσεων.

Σχετικά με το μεταφερόμενο έργο, τονίζει ότι η Goldair εξυπηρέτησε 20 έκτακτες πτήσεις cargo, με περίπου 320 τόνους εμπορευμάτων, ξεχωρίζοντας το Antonov 225.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Η πανδημία του κορωνοϊού επέφερε αρνητικές συνέπειες και μεγάλες αλλαγές στον κλάδο των αερομεταφορών. Είναι όντως η μεγαλύτερη κρίση που έχει γνωρίσει ο κλάδος;

-Όσον αφορά γενικά τις αερομεταφορές είναι σίγουρα η πιο μεγάλη κρίση. Οι επιπτώσεις φάνηκαν εξ αρχής και δυστυχώς τα νέα από τις αεροπορικές εταιρείες που αδυνατούν να συνεχίσουν την λειτουργία τους είναι σε ημερήσια διάταξη.

Ακόμα και για τις αερομεταφορές εμπορευμάτων, η κρίση αυτή είχε τη μοναδικότητα να είναι εξαπλωμένη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αν απομονώσουμε τις αερομεταφορές εμπορευμάτων στην Ελλάδα, δεν το ξέρουμε ακόμα αν είναι η μεγαλύτερη, γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η πιο ιδιαίτερη ήταν σίγουρα και αυτό, γιατί είχε πολλές παραμέτρους. Οι κρίσεις είναι συνήθως πιο ομαλές ως προς τη μετάβαση σε αρνητικό πρόσημο ροών, και εδώ δεν ήταν μόνο αυτή η πρόκληση.

Για να μπορέσει ένας επιχειρησιακός του δικού μας κλάδου να ποσοτικοποιήσει τη λέξη κρίση, θα πρέπει να βάλει στο μυαλό του το μέγεθος της πρόκλησης/έργου που έχει να διαχειριστεί, και τα διαθέσιμα μέσα/εργαλεία.

Όταν το έργο ξεπερνά την γραμμή παραγωγής από τα διαθέσιμα μέσα (λόγω των περιορισμών), τότε μας δίνουν ένταση. Σε επίπεδο έντασης λοιπόν ήταν σίγουρα η μεγαλύτερη κρίση που έχουμε περάσει.

Σε διάγραμμα έντασης, κατά τον χρόνο, θα πάρουμε από το εμβαδόν το μέγεθος της επιχειρησιακής κρίσης.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η ένταση μπορεί να συγκριθεί μόνο με την Ολυμπιάδα του 2004 και την μεταφορά του αεροδρομίου από το Ελληνικό, τα οποία όμως είχαν, και τα δύο, θετικό πρόσημο.

Σε οικονομικό επίπεδο, επειδή οι εταιρείες του κλάδου μας δραστηριοποιούνται και στον τομέα της εξυπηρέτησης επιβατών, η ζημιά είναι τεράστια.

Αν δεν είχαν δοθεί εργασιακά εργαλεία στήριξης, τώρα δεν θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε.

Όσο η πανδημία είναι ακόμα ενεργή και το επιβατικό κοινό έχει περιορισμούς και ανησυχίες ως προς το ταξίδι, η αίσθηση κανονικότητας και κατ’ επέκταση η ευημερία του κλάδου μας δεν θα μπορέσει να έρθει.

-Την περίοδο της πανδημίας αναδείχτηκε ο ρόλος και η σημασία του air cargo, καθώς διασφάλισε την εύρυθμη διακίνηση προϊόντων υγειονομικού υλικού και όχι μόνο. Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;

-Η πανδημία αυτή ξεκίνησε με απίστευτα απότομο περιορισμό δικτύου διανομής, λόγω των απαγορεύσεων των περισσότερων επιβατικών πτήσεων, ο οποίος συνοδεύτηκε με αυστηρή καραντίνα και υγειονομικά μέτρα.

Τα μέτρα αυτά επηρέασαν και τα ωράρια λειτουργίας των υπηρεσιών, και ξαφνικά στις 30/3 όλοι βρεθήκαμε σε μία καινούργια πραγματικότητα, στην οποία έπρεπε να προσαρμοστούμε και να διαχειριστούμε άμεσα.

Ο κλάδος μας φημίζεται για τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας που πρέπει να ακολουθούνται και την ιδιαιτερότητα των διαδικασιών, οι οποίες έπρεπε να εμπλουτιστούν άμεσα με τα υγειονομικά μέτρα προστασίας.

Σε αυτά ήρθε να προστεθεί και η σύσταση των πλήρως εμπορευματικών πτήσεων με επιβατικά αεροσκάφη (Preighters – Passenger Freighters) φαρδιάς ή στενής ατράκτου, για τα οποία οι αεροπορικές εταιρείες έπρεπε πολύ γρήγορα να προσαρμόσουν αντίστοιχα τις διαδικασίες τους μιας και τα εμπορεύματα φορτώνονταν και στα καθίσματα των επιβατών.

Οπότε, υγειονομικά μέτρα, απρόβλεπτο πρόγραμμα πτήσεων, μεγάλη ζήτηση χώρου συγκριτικά με τη διαθεσιμότητα, έκτακτες πτήσεις Freighters/Preighters με υγειονομικό υλικό, ήταν οι κύριες προκλήσεις μας.

Το πιο ευχάριστο από όλα είναι ότι για άλλη μία φορά τις προκλήσεις τις αντιμετωπίσαμε όλοι οι φορείς μαζί!

-Πόσες πτήσεις cargo εξυπηρετήθηκαν, από εσάς, στο αεροδρόμιο της Αθήνας; Πόσοι τόνοι εξυπηρετήθηκαν; Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία για τον τύπο του φορτίου;

-Πέραν των προγραμματισμένων εμπορευματικών πτήσεων, η εταιρεία μας εξυπηρέτησε 20 έκτακτες πτήσεις cargo με περίπου 320 τόνους εμπορευμάτων.

Οι περισσότερες έκτακτες ήταν με Preighters και η χωρητικότητα τους είναι περιορισμένη συγκριτικά με τα αμιγώς Freighters. Όμως νιώθουμε τυχεροί που εξυπηρετήσαμε ξανά το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο (Antonov 225).

 

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η ένταση μπορεί να συγκριθεί μόνο με την Ολυμπιάδα του 2004 και την μεταφορά του αεροδρομίου από το Ελληνικό, τα οποία όμως είχαν, και τα δύο, θετικό πρόσημο

 

Κάποιες αεροπορικές που διατηρούν ακόμα περιορισμούς επιβατικής κίνησης, λόγω κρατικών απαγορεύσεων, έχουν αντικαταστήσει ένα μέρος του προγράμματος επιβατικών πτήσεων με προγραμματισμένες εμπορευματικές, ώστε να διατηρήσουν το εμπορευματικό δίκτυο τους.

Στις έκτακτες πτήσεις ο τύπος φορτίου ήταν αποκλειστικά υγειονομικό υλικό. Παρ ‘όλα αυτά το υγειονομικό υλικό διανεμήθηκε αρκετά και μέσω των προγραμματισμένων πτήσεων.

Δυστυχώς, επειδή ήταν αρκετές φορές μέρος ομαδικών αποστολών, δεν υπάρχουν ακριβή στατιστικά στοιχεία ακόμα.

-Υπάρχουν εκτιμήσεις / προβλέψεις για το πώς θα εξελιχθεί η εμπορευματική κίνηση το χειμώνα; 

-Όλα θα εξαρτηθούν από το πρόγραμμα πτήσεων στο δίκτυο. Η αγορά έχει τάση σταθεροποίησης. Κατά την περίοδο της καραντίνας διαπιστώθηκε ότι οι αεροπορικοί ναύλοι φτάσανε σε πολύ υψηλά επίπεδα, λόγω έλλειψης διαθέσιμου χώρου στις εναπομένουσες πτήσεις.

Αυτό ήταν αποτρεπτικό για την αερομεταφορά αρκετών αγαθών, ως ασύμφορο μέσο μεταφοράς.

Στιγμιότυπο από την συνέντευξη

Αν διατηρηθεί η συχνότητα πτήσεων στους μεγάλους κόμβους σύνδεσης του αεροδρομίου μας και πέρα αυτών, τότε θα διανύσουμε μία περίοδο γεφύρωσης/ισορρόπησης μεταξύ των περιορισμών/αυξημένων ναύλων και της νέας πραγματικότητας.

Εκτιμώ ότι δεν θα περιοριστεί περισσότερο η εμπορευματική κίνηση, αν διατηρηθούν οι πτήσεις σε αυτά τα επίπεδα. Όλα θα εξαρτηθούν από αυτό, και το οποίο είναι τελείως αβέβαιο.

Tags:AIR CARGOGOLDAIR HANDLINGΓΙΩΡΓΟΣ ΓΟΥΠΙΟΣ

Σχετικά Άρθρα

CMA CGM και Air France-KLM συμπράττουν στην παγκόσμια αγορά του air cargo
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

CMA CGM και Air France-KLM συμπράττουν στην παγκόσμια αγορά του air cargo

19 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Μετριάζεται η ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών; Εκτιμήσεις για άνοδο 5,7% έναντι 11,2% το 2021

11 Μαΐου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η Omicron τροχοπέδη για το air cargo: Πτώση 5,2% τον Μάρτιο

4 Μαΐου, 2022
Πτήση 19 λεπτών της προέδρου της ΕΕ προκάλεσε αντιδράσεις
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι εμπορευματικές και οι ιδιωτικές πτήσεις συνεχίζουν να υπερ-αποδίδουν

27 Απριλίου, 2022
Η Maersk ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Maersk ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών

8 Απριλίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

IATA: Άνοδος 2,9% στο air cargo τον Φεβρουάριο. Στο +2,2% οι επιδόσεις των αερομεταφορέων της Ευρώπης

7 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Oι δράσεις της ΕΕΒΨ για το 2020. Φωτογραφίες από την επετειακή εκδήλωση

Ένταξη 674 νέων επιχειρηματικών σχεδίων για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις σε δράση του ΕΣΠΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022
Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

23 Μαΐου, 2022
Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

23 Μαΐου, 2022

Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

23 Μαΐου, 2022
Στις 27 Απριλίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου Κρήτης

Αισιοδοξία στην Κρήτη για την αεροπορική κίνηση του καλοκαιριού

23 Μαΐου, 2022
H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022
2.700 πλοία ανήκουν σε γερμανικές ναυτιλιακές, μόλις τα 339 έχουν… γερμανική σημαία

Στην 8η θέση του κόσμου και στην 2η θέση της ΕΕ η ελληνική σημαία στην ποντοπόρο ναυτιλία

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ