Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από Λ. Φυλής στις 28/9

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από Λ. Φυλής στις 28/9

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Emirates δημιουργεί “πράσινο” fund 200 εκατ. δολ. για τον κλάδο των αερομεταφορών

vvegiazi by vvegiazi
30 Μαΐου, 2023
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Emirates ανακοίνωσε τη δέσμευση 200 εκατ. δολ. για τη χρηματοδότηση έργων Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), τα οποία επικεντρώνονται στη μείωση των επιπτώσεων των ορυκτών καυσίμων στις εμπορικές αερομεταφορές.

Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί τη μεγαλύτερη δέσμευση αεροπορικής εταιρείας που επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα.

Τα κονδύλια θα εκταμιευτούν σε διάστημα 3 ετών, ενώ η Emirates θα επιδιώξει συνεργασίες με κορυφαίους οργανισμούς που εξειδικεύονται σε λύσεις προηγμένων τεχνολογιών που αφορούν στα καύσιμα και την ενέργεια.

Ο Sir Tim Clark, πρόεδρος της Emirates Airline, δήλωσε: «Επενδύουμε 200 εκατ. δολάρια ΗΠΑ σε προηγμένες λύσεις καυσίμων και ενέργειας στον κλάδο των αερομεταφορών, καθώς σε αυτό το κομμάτι εντοπίζεται η μεγαλύτερη ανάγκη για ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αεροπορικών εταιρειών. Εξετάσαμε διεξοδικά την υφιστάμενη τεχνολογία εμπορικών αεροσκαφών και κινητήρων, την εφοδιαστική αλυσίδα καυσίμων, τις ρυθμιστικές απαιτήσεις και τις ανάγκες του οικοσυστήματος του κλάδου μας.

Είναι σαφές ότι με τις τρέχουσες πρακτικές που είναι διαθέσιμες στις αεροπορικές εταιρείες, ο κλάδος μας δεν θα είναι σε θέση να πετύχει καθαρούς μηδενικούς στόχους στο προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα. Θεωρούμε ότι ο κλάδος μας χρειάζεται πιο αποτελεσματικές λύσεις και γι’ αυτό επιδιώκουμε να συνεργαστούμε με κορυφαίους οργανισμούς στον τομέα του R&D. Στόχος μας είναι να συνεισφέρουμε ουσιαστικά σε ουσιαστικές λύσεις που συμβάλλουν  μακροπρόθεσμα στη βιωσιμότητα των εμπορικών αερομεταφορών».

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η Emirates θα συνεχίσει να εφαρμόζει περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές σε όλο το φάσμα της λειτουργίας της μέχρι να επιτευχθεί η ανάπτυξη βιωσιμότερων λύσεων, συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης  βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF), όπου είναι εφικτό, της διασφάλισης της αποτελεσματικής λειτουργίας του στόλου και της εισαγωγής σύγχρονων αεροσκαφών. Τα κονδύλιά μας, ύψους 200 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ, προορίζονται για Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D) και όχι για λειτουργικά έξοδα, όπως η αγορά SAF ή οι αντισταθμίσεις άνθρακα, όπως ορίζονται βάσει του ρυθμιστικού πλαισίου, και αφορούν δραστηριότητες που θεωρούνται μέρος της προκαθορισμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας».

Η ομάδα της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της Emirates θα έχει την επίβλεψη των εκταμιεύσεων, με την υποστήριξη τεχνικών εμπειρογνωμόνων.

Οι πρωτοβουλίες μείωσης των εκπομπών αερίων της Emirates

Η μακροχρόνια περιβαλλοντική πολιτική και στρατηγική της Emirates επικεντρώνεται σε 3 τομείς: τη μείωση των εκπομπών αερίων, την υπεύθυνη κατανάλωση και τη διατήρηση της άγριας πανίδας και των βιοτόπων.

Τον Ιανουάριο, η Emirates ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη δοκιμαστική πτήση με 100% Βιώσιμο Αεροπορικό Καύσιμο (SAF) σε συνεργασία με την Boeing και την GE. Από την πρώτη της πτήση με SAF το 2017, η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να συμμετέχει ενεργά στην αγορά των SAF και να αναζητά ευκαιρίες στο δίκτυό της ώστε να τα χρησιμοποιεί όπου είναι εφικτό.

Ωστόσο, το βιοκαύσιμο SAF, ο μόνος -επί του παρόντος- εμπορικά διαθέσιμος τύπος, παρουσιάζει ιδιαίτερα περιορισμένη προμήθεια. Συγκεκριμένα, η IATA εκτιμά ότι η ετήσια προμήθεια SAF παγκοσμίως καλύπτει λιγότερο από το 0,1% των αναγκών των αεροπορικών εταιρειών.

Η Emirates συμμετέχει σε ομάδες εργασίας και συνέργειες από τα ενδιαφερόμενα μέλη που αφορούν στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα. Τους τελευταίους μήνες, μαζί με την Γενική Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η αεροπορική συνέβαλε στην ανάπτυξη του οδικού χάρτη των ΗΑΕ για καύσιμα power-to-liquid (PtL), ο οποίος ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2022 και εκπονήθηκε από κοινού από το υπουργείο Ενέργειας και Υποδομών και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, καθώς και του Εθνικού Οδικού Χάρτη για Βιώσιμα Αεροπορικά Καύσιμα των ΗΑΕ, ο οποίος ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2023 από το υπουργείο Ενέργειας και Υποδομών.

Η επένδυση της Emirates στην αξιοποίηση ενός νέου και σύγχρονου στόλου αεροσκαφών παραμένει η μεγαλύτερη δέσμευσή της για τη μείωση των εκπομπών της. Επί του παρόντος, η αεροπορική έχει προβεί σε παραγγελία 200 από τα πλέον σύγχρονα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου τύπου Airbus και Boeing, συμπεριλαμβανομένων των αεροσκαφών τύπου A350 και 777X.

Η αεροπορική εταιρεία διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αποδοτικής χρήσης καυσίμων το οποίο εξετάζει και εφαρμόζει μεθόδους μείωσης της περιττής χρήσης καυσίμων και ελαχιστοποίησης των εκπομπών, όπου αυτό είναι εφικτό. Στις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του προγράμματος περιλαμβάνονται:

  • Η επιχείρηση «flex tracks» ή ευέλικτα δρομολόγια, στο πλαίσιο της οποίας συνεργάζεται με παρόχους υπηρεσιών αεροπλοΐας με στόχο τη δημιουργία του πλέον αποδοτικού σχεδίου πτήσης για κάθε πτήση, λαμβάνοντας υπόψη τους φυσικούς ούριους ανέμους κι αποφεύγοντας τους μετωπικούς ανέμους και τα καιρικά φαινόμενα. Οι συγκεκριμένες προσπάθειες έχουν ξεκινήσει από το 2003, ενώ η Emirates συνεργάζεται με την IATA για την καθιέρωση του συγκεκριμένου είδους συστημάτων ευέλικτων διαδρομών σε όλο τον κόσμο ως συνήθη λειτουργική διαδικασία
  • Η εισαγωγή πρακτικών αποδοτικής χρήσης καυσίμων ενώ το αεροσκάφος βρίσκεται στο έδαφος, όπως η χρήση μονάδων ισχύος εδάφους αντί της βοηθητικής μονάδας ηλεκτρικής ισχύος (APU) του αεροσκάφους και η απενεργοποίηση ενός ή δύο κινητήρων κατά την τροχοδρόμηση μετά την προσγείωση.

Επιπλέον, η Emirates επενδύει σε πρωτοβουλίες που αφορούν στην ανανεώσιμη ενέργεια, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης ηλιακών συλλεκτών για την τροφοδοσία ορισμένων λειτουργικών κτιρίων της στο Ντουμπάι και της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων -τόσο στον ελεγχόμενο χώρο του αερολιμένα όσο και στην αστική περιοχή.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:EMIRATESΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

28 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

M. Sentris, PARSONS: Οι παραχωρήσεις είναι το μέλλον

19 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Πράσινα» ως το 2050 το 70% των αεροπορικών καυσίμων στα αεροδρόμια της ΕΕ

13 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυστηρότερα όρια για διάφορους ρύπους για το 2035, με στόχο τη μηδενική ρύπανση το 2050

13 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χρ. Σταϊκούρας: Σε 3 πυλώνες οι άξονες δράσης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των φυσικών καταστροφών

13 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το 2023 επανήλθε η… ομαλότητα στον αεροπορικό κλάδο

11 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Επενδύει στην “πράσινη” ενέργεια η Fraport, υπογραφή PPA με την Centrica Energy Trading

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1
Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από Λ. Φυλής στις 28/9

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ