ΑρχικήΑεροπορικάΗ Fraport δηλώνει έτοιμη να αναλάβει τα 14 περιφερειακά στις 15/3. «Βολές» από ΟΣΥΠΑ

Η Fraport δηλώνει έτοιμη να αναλάβει τα 14 περιφερειακά στις 15/3. «Βολές» από ΟΣΥΠΑ

Στις 15 Μαρτίου αναμένεται να αναλάβει τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων η Fraport Greece, σύμφωνα με δηλώσεις ανώτερου στελέχους της στο Reuters.

«Δημόσιο και Fraport συμφώνησαν ότι η εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης έχει προγραμματιστεί για τις 15 Μαρτίου», δήλωσε ενδεικτικά.

H εταιρεία αναμενόταν να αναλάβει τα αεροδρόμια, αρχικά, στις αρχές Ιανουαρίου, ωστόσο μία σειρά διαδικαστικών εκκρεμοτήτων παράτεινε την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος.

Η παραχώρηση αφορά τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.

Η κοινοπραξία Fraport – Slentel ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής στον σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, καταβάλλοντας προσφορά 1,234 δισ. ευρώ εφάπαξ τίμημα και 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα.

«Βολές» από ΟΣΥΠΑ

Την άποψη ότι η Fraport δεν θα μπορέσει, μέσα στο 2017, να αναλάβει τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, εξέφρασε σήμερα, από τα Χανιά, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλης Αλεβιζόπουλος.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, λίγο μετά την άφιξή του στο αεροδρόμιο της πόλης, ο κ. Αλεβιζόπουλος συναντήθηκε με εργαζόμενους στο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης», με τους οποίους συζήτησε, κυρίως, υπηρεσιακά θέματα.

Το μεσημέρι, συνοδευόμενος από μέλη της Ανοικτής Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» είχε συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη Χανίων, Απόστολο Βουλγαράκη.

«Δεν θα πρέπει να περιμένει κανείς πως, το 2017, θα μπει η Fraport να λειτουργήσει τα αεροδρόμια. Ίσως ούτε το 2018», ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε δημοσιογράφους, μετά το τέλος της συνάντησης.

Όπως υποστήριξε ο κ. Αλεβιζόπουλος, «η γερμανική εταιρεία έχει δύο σοβαρά προβλήματα. Το πρώτο είναι ότι δεν είναι έτοιμη να λειτουργήσει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και το δεύτερο είναι τα οικονομικά της στοιχεία, καθώς, σύμφωνα με τους ισολογισμούς της, η εταιρεία έχει μία φθίνουσα πορεία, με σοβαρά οικονομικά προβλήματα, ενώ τα διαθέσιμά της δεν ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια ευρώ».

Mega
Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο