• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Περιβαλλοντική έκθεση για τις ευρωπαϊκές αερομεταφορές: Οι εκπομπές CO2 των αεροσκαφών μπορεί να αυξηθούν σε 188 εκατ. τόνους ως το 2050

vvegiazi by vvegiazi
22 Σεπτεμβρίου, 2022
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Munich Airport and Lufthansa partially reopen satellite building
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των αερομεταφορών και την πρόοδο που έχει σημειωθεί από την αντίστοιχη έκθεση του 2019 μέχρι τώρα εξετάζει η νέα Περιβαλλοντική Έκθεση για τις Ευρωπαϊκές Αερομεταφορές, ενώ παρέχει συστάσεις για τη μείωση των επιπτώσεων των αερομεταφορών στην κλιματική αλλαγή, τον θόρυβο και την ποιότητα του αέρα.

Αν και ο τομέας έχει λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεών του στο περιβάλλον και το κλίμα, η προβλεπόμενη αύξηση της ζήτησης απαιτεί πιο αποφασιστική δράση. Οι αερομεταφορές, όπως και όλοι οι άλλοι τρόποι μεταφοράς, πρέπει να συμβάλουν στην επίτευξη ενός κλιματικά ουδέτερου μέλλοντος έως το 2050.

Αν και η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού των πτήσεων στους αερολιμένες της ΕΕ και της Ευρωπαϊκής Ζώνησ Ελεύθερων Συναλλαγών (EFTA) από 9,3 εκατομμύρια το 2019 σε 4,12 εκατομμύρια και 5,07 εκατομμύρια το 2020 και το 2021 αντίστοιχα, σύμφωνα με τις μακροπρόθεσμες τάσεις, έως το 2050 στην περιοχή ενδέχεται να πραγματοποιούνται ετησίως περίπου 12,2 εκατ. πτήσεις.

Βάσει αυτού του σεναρίου, εάν ο τομέας των αερομεταφορών δεν δώσει μεγαλύτερη προτεραιότητα στα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος, οι εκπομπές CO2 των αεροσκαφών μπορεί να αυξηθούν σε 188 εκατ. τόνους.

Στο πλαίσιο αυτό, η έκθεση περιλαμβάνει συστάσεις όπως η παροχή κινήτρων στους χρήστες του εναέριου χώρου να εκτελούν πτήσεις με λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, σύμφωνα με τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό, και η εστίαση σε ενδοτομεακά μέτρα, όπως η χρήση βιώσιμων καυσίμων αεροσκαφών.

Χαιρετίζοντας την έκθεση ως ένα σημαντικό εργαλείο για την τεκμηριωμένη χάραξη πολιτικής, η Επίτροπος Μεταφορών Αντίνα Βαλεάν δήλωσε σχετικά: «Η Ευρώπη έχει λάβει σημαντικά μέτρα από τότε που εκδόθηκε η τελευταία αντίστοιχη περιβαλλοντική έκθεση. Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίζεται, για παράδειγμα, στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 ανά επιβατοχιλιόμετρο και στη μείωση του θορύβου από τα αεροσκάφη. Ωστόσο, η πρόσφατη έκθεση δείχνει επίσης ότι υπάρχει περιθώριο και ανάγκη για περαιτέρω πρόοδο, λαμβανομένων υπόψη και των ιδιαίτερων δυνατοτήτων των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, σύμφωνα με την πολιτική προσέγγιση της ΕΕ».

Η έκθεση συνοψίζει τις τρέχουσες επιστημονικές γνώσεις όσον αφορά τα ιστορικά και τα μελλοντικά σενάρια για την εναέρια κυκλοφορία, τον σχετικό θόρυβο και τις εκπομπές, και διερευνά πέντε βασικούς τομείς για τον μετριασμό των επιπτώσεων (τεχνολογία και σχεδιασμός· βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα· πτητικές λειτουργίες διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας· αερολιμένες και αγορακεντρικά μέτρα).

Να σημειωθεί ότι, η έκθεση εκπονείται από τον Οργανισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ασφάλεια της Αεροπορίας, με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος και του Eurocontrol.

Επισκόπηση του κλάδου

-Ο αριθμός των πτήσεων σε αεροδρόμια στις 27 Ευρωπαϊκές χώρες (EU27)+ Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελεύθερων Συναλλαγών (EFTA) αυξήθηκε κατά 15% μεταξύ 2005 και 2019 σε 9,3 εκατομμύρια, ενώ τα επιβατικά χιλιόμετρα διπλασιάστηκαν (+90%). Ωστόσο, ο αριθμός των πτήσεων μειώθηκε απότομα σε μόλις 5,1 εκατομμύρια το 2021 λόγω της πανδημίας COVID-19.

-Στα 98 μεγαλύτερα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια κατά τη διάρκεια του 2019, 3,2 εκατομμύρια άνθρωποι εκτέθηκαν σε επίπεδα θορύβου από τα αεροσκάφη Lden 55 dB, ενώ 1,3 εκατομμύρια άνθρωποι εκτέθηκαν σε συμβάντα θορύβου από τα αεροσκάφη περισσότερο από 50 την ημέρα, σε επίπεδο πάνω από 70 dB. Αυτό είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το 2005, κατά 30% και 71%, αντίστοιχα.

-Τα 10 κορυφαία αεροδρόμια όσον αφορά την έκθεση του πληθυσμού σε επίπεδα θορύβου Lden 55 dB το 2019 αποτελούν το ήμισυ του συνολικού πληθυσμού που εκτέθηκε σε επίπεδα θορύβου από τα 98 μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ευρώπης.

-Οι εκπομπές CO2 όλων των πτήσεων που αναχώρησαν από αεροδρόμια των EU27+EFTA έφτασαν τους 147 εκατομμύρια τόνους το 2019, κάτι το οποίο ήταν κατά 34% περισσότερο από το 2005.

-Οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων (πάνω από 4.000 km) αντιστοιχούν περίπου στο 6% των αναχωρήσεων κατά τη διάρκεια του 2019, και το μισό όλων των εκπομπών CO2 και NOX.

-Τα αεροσκάφη μονού διαδρόμου (single-aisle jet) είχαν μεγαλύτερη μερίδιο στον αριθμό πτήσεων και θορύβου, αλλά τα αεροσκάφη δύο διαδρόμων (twin-aisle jet) είχαν το μεγαλύτερο μερίδιο στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές.

-Ο μέσος όρος γραμμαρίων CO2 που εκπέμφθηκαν ανά επιβατικό χιλιόμετρο μειώθηκε κατά μέσο όρο στα 2,3% ανά έτος φτάνοντας στα 89 γραμμάρια το 2019, που ισοδυναμεί με 3,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 επιβατικά χιλιόμετρα.

-Το 2020, λόγω της πανδημίας COVID-19, οι εκπομπές μειώθηκαν περισσότερο από 50% και η έκθεση του πληθυσμού στον θόρυβο έπεσε περίπου 65%, ενώ ο μέσος όρος των γραμμαρίων CO2 που εκπέμφθηκαν ανά επιβατικό χιλιόμετρο αυξήθηκε σε επίπεδα 2005.

-Η ανανέωση των στόλων θα μπορούσε να οδηγήσει σε μειώσεις της συνολικής έκθεσης στον θόρυβο στα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια όπως μετρήθηκε από τους δείκτες Lden και Lnight για τα επόμενα 20 έτη.

-Το 2050, προβλέπεται ότι τα μέτρα που θα ληφθούν στον τομέα των αερομεταφορών θα μπορούσαν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 69%, σε 59 εκατομμύρια τόνους, σε σύγκριση με το σενάριο συνήθους τακτικής (business-asusual) “παλιάς τεχνολογίας” (19% από την Τεχνολογία/Σχεδιασμό, 8% από ATM-Ops, 37% από τα καύσιμα SAF και 5% από τα ηλεκτρικά αεροσκάφη/αεροσκάφη που λειτουργούν με υδρογόνο).

Αναλυτικά η Έκθεση στον σύνδεσμο που ακολουθεί: Περιβαλλοντική Έκθεση για τις Ευρωπαϊκές Αερομεταφορές 2022 (EAER)

Tags:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣΑΕΡΟΣΚΑΦΗΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΝΑΕΡΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Ανακάμπτει η ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Αύξηση 21,6% στο α’ τρίμηνο του 2021
LOGISTICS

Κανένας περιορισμός στην κατηγορία εκπομπών για την αρχική χορήγηση άδειας ΦΔΧ σε ελαφρά εμπορικά οχήματα

27 Ιανουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023
Ακόμα πιο «κοντά» στο καλοκαίρι του 2019 το αεροδρόμιο της Αθήνας. Στο -5,1% ο Ιούλιος
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στα 17,38 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 11μηνο του 2022

24 Ιανουαρίου, 2023
Σιδηροδρομική τραγωδία στο Άδενδρο. Τρεις νεκροί και τραυματίες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου το σχ.ν. για τη διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων

17 Ιανουαρίου, 2023
Munich Airport and Lufthansa partially reopen satellite building
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Περισσότερες από 10.000 πτήσεις ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν στις ΗΠΑ

12 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

«Ψήφος εμπιστοσύνης» από τους Γάλλους στην Ελλάδα: Αυξημένες κατά 23% οι αφίξεις έναντι του 2019

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ