• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: Ο Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων να είναι ανεξάρτητη Αρχή

vvegiazi by vvegiazi
19 Ιανουαρίου, 2023
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Δίδεται κρατική επιδότηση χωρίς ρήτρα απασχόλησης σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΚΤΕΛ, σχολίασε η Π. Πέρκα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναφορικά με το θεσμικό πλαίσιο για τη διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων τοποθετήθηκε, στην Ολομέλεια της Βουλής, η βουλευτής Φλώρινας και αν. Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ Π-Σ, Πέτη Πέρκα.

Η κα Πέρκα τόνισε πως δεν υπάρχει γενικότερα διαφωνία σχετικά με τη θέσπιση ενός πλαισίου για τη διερεύνηση των ατυχημάτων και την ασφάλεια στις αεροπορικές και τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Το ζήτημα όμως είναι αν το προτεινόμενο από την κυβέρνηση πλαίσιο, με τη σύσταση του Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών, έχει τις προϋποθέσεις για να είναι λειτουργικό και επιτυχημένο.

Ξεκινώντας με τη διερεύνηση των σιδηροδρομικών ατυχημάτων από τον Οργανισμό, η βουλευτήςχ αφού σχολίασε την πολύ μικρή αναφορά που έχει στο ν/σ, τόνισε ότι δεν τηρούνται οι βασικοί όροι που θέτει η Οδηγία (ΕΕ) 2016/798.

Μεταξύ άλλων:

  1. Τίθενται πολλά ζητήματα ανεξαρτησίας του Οργανισμού. Ο μη ανεξάρτητος αυτός Οργανισμός θα δίνει εντολές σε μια Ανεξάρτητη Αρχή, όπως είναι η ΡΑΣ – κάτι που επισημαίνουν και σε επιστολή τους οι εργαζόμενοι της ΡΑΣ, οι οποίοι μάλιστα προβλέπουν αντιδράσεις από τα κοινοτικά όργανα. «Βλέπουμε άλλωστε πώς σέβεστε τους θεσμούς και τις αρχές,», επεσήμανε η κα Πέρκα.
  2. Ενώ ο Οργανισμός, με βάση τις κοινοτικές επιταγές, θα πρέπει να έχει επαρκείς πόρους, δε γίνεται καμιά αναφορά στο ν/σ για τις αποζημιώσεις των διερευνητών σιδηροδρομικών ατυχημάτων.
  3. Δεν προβλέπεται μονιμότητα του φορέα, με τουλάχιστον ένα άτομο ικανό να επιτελεί τα καθήκοντα του υπεύθυνου διερεύνησης σε περίπτωση ατυχήματος ή συμβάντος.

«Τα παραπάνω μας δημιουργούν έντονο προβληματισμό σε σχέση με τη λειτουργία του Οργανισμού. Ενός Οργανισμού που θα συσταθεί εν μέσω μεγάλης συχνότητας σιδηροδρομικών ατυχημάτων και συμβάντων τα τελευταία δύο χρόνια, τα οποία δυστυχώς δεν προβλέπεται να μειωθούν, γιατί ακούμε συνεχώς εξαγγελίες για το έργο της συντήρησης του δικτύου μέσω ΣΔΙΤ, μέχρι τότε όμως, γίνεται κυρίως «πυροσβεστική» συντήρηση, με πολύ περιορισμένους πόρους.

Διαβάζουμε στον Τύπο ότι η προκύρυξη του πρώτου από τα τρία ΣΔΙΤ προγραμματίζεται για το 2023, με στόχο ο ανάδοχος να αναλάβει μέσα στο 2024. Επομένως, είμαστε ακόμα στην αναμονή να «οργανωθεί» η συντήρηση, με τη συνεργασία ΟΣΕ – ΥΠΟΜΕ, μέσω ενός διαγωνισμού – πρωτοφανές, δεν κάνετε απευθείας ανάθεση – οπότε προβλέπεται και μεγάλη καθυστέρηση.

Μεγάλες όμως είναι και οι ευθύνες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αυτό το πεπαλαιωμένο τροχαίο υλικό που διαθέτει, το οποίο αποτελεί πιθανή αιτία ατυχήματος. Αναφέρω χαρακτηριστικά την περιοχή μου, όπου ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει μεν ατύχημα, αλλά οι καθυστερήσεις, ακόμα και ακυρώσεις δρομολογίων λόγω βλάβης συρμών στη γραμμή Φλώρινα-Θεσσαλονίκη είναι καθημερινό φαινόμενο».

Η κα Πέρκα συνέχισε με τη διερεύνηση των αεροπορικών ατυχημάτων, όπου ισχύουν αντίστοιχοι προβληματισμοί σε ό,τι αφορά το αν πληρούνται οι κοινοτικές επιταγές, με πρώτο την υπονόμευση της ανεξαρτησίας του Οργανισμού, αφού, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν πρόκειται για μια ανεξάρτητη αρχή.

Μάλιστα, με εντολή του υπουργού, μπορούν να μετατάσσονται στον Οργανισμό υπάλληλοι από την ΑΠΑ και την ΡΑΣ, χωρίς να απαιτείται η γνώμη των διοικήσεών τους, δηλαδή βάλλεται και η ανεξαρτησία αυτών των αρχών.

Επιπλέον, δε δόθηκαν πειστικές απαντήσεις από τον υπουργό σε σχέση με τις αμοιβές των διερευνητών από τα αδιάθετα ποσά του Eurocontrol και ότι τελικά δεν υφίσταται οικονομική σχέση μεταξύ ελεγκτή και ελεγχόμενου. Ενώ παράλληλα, δεν έχει απαντηθεί το ερώτημα, πώς γίνεται τελικά να μετέχει ο Οργανισμός στα έσοδα του Eurocontrol, αφού δεν είναι πάροχος αεροναυτιλίας.

Η κα Πέρκα έκλεισε την τοποθέτησή της με εκτενή αναφορά στη σύσταση και τη λειτουργία της ΑΠΑ επί κυβέρνησης ΝΔ. Είπε χαρακτηριστικά: «Δεν γίνεται να μη σχολιάσω και μια βασική παράλειψη, αν πρόκειται για παράλειψη, του ν/σ. Δεν προβλέπεται ποια είναι η Αρχή που παρεμβαίνει άμεσα για τη διερεύνηση ενός ατυχήματος. Μέχρι την ψήφιση του Ν4757/2020, παρενέβαινε η κατά τόπους Αεροπορική Αρχή – τα λέγαμε και σ’ αυτό το ν/σ κ. Υπουργέ – ως καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμόδια Προανακριτική Αρχή (για μαρτυρικές καταθέσεις, διενέργεια αλκοτέστ, συντονισμό διάσωσης τραυματιών και επιζώντων, για την ενεργοποίηση του Σχεδίου Διαχείρισης Ανθρώπινων Απωλειών της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας κτλ).

Όλα τα παραπάνω όμως πλέον είναι αδύνατον να διενεργηθούν τοπικά στους ελληνικούς αερολιμένες, αφού το προανακριτικό έργο πραγματοποιεί η ΑΠΑ από την Αθήνα. Εξ όσων γνωρίζω, οι έλεγχοι είναι ελάχιστοι, γι’ αυτό το προηγούμενο καλοκαίρι είχαμε πρωτοφανώς τόσα πολλά σε αριθμό συμβάντα, αλλά και ατυχήματα. Αναφέρω ένα πρόσφατο, στις 15.12.2022, όπου έπεσε αεροπλάνο με έναν νεκρό στα όρια ευθύνης του αερολιμένα Ηρακλείου. Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων δεν ήρθε ποτέ, ενώ η ΑΠΑ ήρθε για προανάκριση σχεδόν ένα μήνα μετά το ατύχημα.

Σπεύσατε κ. υπουργέ να πείτε ότι δεν πρέπει να κινδυνολογούμε και να μιλάμε για έλλειψη ασφάλειας στα ελληνικά αεροδρόμια. Εγώ θα επιμείνω όμως και θα πω ότι υπάρχει αντικειμενική αδυναμία εποπτείας των 40 πολιτικών αερολιμένων, των δεκάδων ελικοδρομίων και των υδατοδρομίων από την Αθηνοκεντρική και εν πολλοίς ανύπαρκτη ΑΠΑ, η οποία δεν φτάνει για να πληρώσει το τεράστιο κενό ασφαλείας (safety and security) που έχει δημιουργηθεί στα ελληνικά αεροδρόμια.

Δημιουργήσατε μια μικρή, ασθενική και άνωθεν ελεγχόμενη ΑΠΑ, που εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνον τα ιδιωτικά συμφέροντα που επιθυμούν αεροδρόμια – ξέφραγα αμπέλια, μέσω της ανέλεγκτης πλέον παραβίασης της αεροπορικής νομοθεσίας και που δρουν σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος και των δικαιωμάτων των επιβατών, με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους. Για να μην επεκταθώ στην πανδημία, όπου, κατά παγκόσμια πρωτοτυπία, χαρακτηρίστηκε γεγονός ευθύνης Ελληνικού Δημοσίου.

Στην περίπτωση δε των αεροδρομίων στη μεθόριο με την Τουρκία (Αερολιμένες Μυτιλήνης, Χίου, Σάμου, Κω, Ρόδου, Καστελόριζου κ.α.), η ανυπαρξία δημοσίου ελέγχου διακυβεύει και την Εθνική Ασφάλεια, τη στιγμή μάλιστα που κάποια αεροδρόμια έχουν παραχωρηθεί στην Fraport και μαζί μ’ αυτά κι ο έλεγχος, γιατί ο έλεγχος έχει τη μεγάλη σημασία, η οποία όχι μόνο διαχειρίζεται τον δεύτερο μεγαλύτερο αερολιμένα της Τουρκίας, αυτόν της Αττάλειας, αλλά εξυπηρετεί και απευθείας πτήσεις προς το παράνομο αεροδρόμιο Ercan (Τύμβου) στην Κατεχόμενη Κύπρο.

Αυτές είναι λοιπόν οι συνθήκες, στις οποίες έρχεται να προστεθεί αυτός ο Οργανισμός για τη διερεύνηση σιδηροδρομικών και αεροπορικών ατυχημάτων, για τον οποίο φοβάμαι ότι δε συντρέχουν οι προϋποθέσεις ορθής και αποτελεσματικής λειτουργίας».

Tags:ΥΠΑΑΠΑΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑ

Σχετικά Άρθρα

Από πρόεδρος του ΔΑΑ, διευθύνων της «Τράπεζας Αττικής», με την αρωγή Χρ. Σπίρτζη
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παρατείνεται ως τις 14/2 η notam με τις προϋποθέσεις εισόδου στην Ελλάδα ταξιδιωτών από την Κίνα

1 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ρεκόρ επιβατικής κίνησης κατέγραψαν τα ελληνικά αεροδρόμια το 2016. Διακινήθηκαν 53,63 εκατ. επιβάτες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ελληνικά αεροδρόμια: -1,1% οι επιβάτες και +0,6% οι πτήσεις το 2022 σε σχέση με το 2019

24 Ιανουαρίου, 2023
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κ. Καραμανλής: Ενισχύουμε τους κανόνες διερεύνησης ατυχημάτων βάσει διεθνών και ευρωπαϊκών απαιτήσεων

19 Ιανουαρίου, 2023
Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στην Ολομέλεια της Βουλής το σχ.ν. για τη διερεύνηση των αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων

19 Ιανουαρίου, 2023
Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ψηφίστηκε από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο για τα αεροπορικά και σιδηροδρομικά ατυχήματα

18 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Κ. Καραμανλής: Ενισχύουμε τους κανόνες διερεύνησης ατυχημάτων βάσει διεθνών και ευρωπαϊκών απαιτήσεων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θετικές οι προοπτικές για τα logistics το 2023. Η μελέτη της Geoaxis

31 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων

Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

2 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ για πρώτη φορά στον χρηματιστηριακό δείκτη FTSE4Good

2 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ