ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑΣτάση εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, στις 30 Μαΐου, από τις 10.00 έως τις 13.00. Τα αιτήματα

Στάση εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, στις 30 Μαΐου, από τις 10.00 έως τις 13.00. Τα αιτήματα

Η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας αποφάσισε να καλέσει τα μέλη της να συμμετάσχουν στην απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ, την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018, με 3ωρη στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 13:00.

Μεταξύ άλλων, οι ελεγκτές αναφέρονται σε έλλειψη πολιτικής βούλησης για την οργάνωση της ΥΠΑ και των αναγκών της αεροναυτιλίας.

H στάση εργασίας των ελεγκτών επιφέρει ματαιώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων. 

Η ανακοίνωση της ΕΕΕΚΕ

Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας συμφωνούν και συνυπογράφουν την διεκδίκηση των αιτημάτων, όπως αυτά αναγράφονται στην ανακοίνωση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον Τουριστικό κλάδο που αποτελεί την «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας, καθώς και στους χρήστες του Εναερίου Χώρου της Ελλάδας, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πολίτες αυτής της χώρας και να καταγγείλουμε το διαχρονικό πολιτικό σύστημα για τα εξής θέματα:

-Την έλλειψη πολιτικής απόφασης για την οργάνωση της Εναέριας Κυκλοφορίας, σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς, που οδηγεί στη διάλυση της καθώς και στη στέρηση εσόδων για το Ελληνικό κράτος.

-Παρά την αποδεδειγμένη και έγκαιρη βούληση του υπουργού κ. Σπίρτζη για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων του κλάδου, μέσω προσλήψεων, παρατηρείται αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην υλοποίηση τους.

-Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας παρόλο που διέθεταν σημαντικά μειωμένο προσωπικό για το έτος 2017, αντιμέτωποι με αυξημένες απαιτήσεις ωραρίων λειτουργίας, λόγω της παραχώρησης των αεροδρομίων και την αύξηση στην εναέρια κυκλοφορία, δεν έκαναν χρήση των καλοκαιρινών τους αδειών, όπως προβλέπεται στην νομοθεσία των Δημοσίων Υπαλλήλων, περιόρισαν το προβλεπόμενο από διεθνείς κανονισμούς διάλειμμα κατά την εργασία τους στο ελάχιστο και ενίοτε εργαζόμενοι υπό τριτοκοσμικές συνθήκες κατάφεραν να επιτύχουν το στόχο της παραγωγικότητας που είχε συμφωνήσει το Υπουργείο και η Διοίκηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με αποτέλεσμα να εισπραχθούν πλέον των 154 εκατ. ευρώ για το Ελληνικό κράτος.

-Το οξύμωρο όμως είναι ότι δυστυχώς δαπανήθηκαν ελάχιστα για τις ανάγκες της Αεροναυτιλίας και η Ελλάδα κινδυνεύει να επιστρέψει χρήματα στους χρήστες των υπηρεσιών αεροναυτιλίας.

-Θέλουμε να καταγγείλουμε ότι, παρά τις διαχρονικές προσπάθειες μας για τη ψήφιση ενός νόμου με σκοπό τη δημιουργία ανεξάρτητου ΠΑΡΟΧΟΥ ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΣ με ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, ικανού να λειτουργήσει αποτελεσματικά εντός του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού στο χώρο των αερομεταφορών, με προϋπολογισμένες δαπάνες που θα αφορούν τόσο στην υλικοτεχνική υποδομή όσο και στις κτηριακές ανάγκες καθώς και τις ανάγκες του προσωπικού, εισπράξαμε την πλήρη αδιαφορία, την πλήρη απαξίωση και ανεκπλήρωτες υποσχέσεις.

-Θέλουμε να επικοινωνήσουμε επίσης ότι τα προβλήματα της εναέριας κυκλοφορίας δεν μπορούν να επιλυθούν με βάση μια ισοπεδωτική σειρά προτεραιότητας και να τονίσουμε ότι η εναέρια κυκλοφορία δεν λειτουργεί με τη λογική του «περίμενε», ούτε με τη λογική του «αύριο».

Διαβεβαιώνουμε το επιβατικό κοινό και τις αεροπορικές εταιρείες ότι οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, στα πλαίσια του επαγγελματισμού και της υπευθυνότητας με την οποία ασκούν το έργο τους καθώς και του σεβασμού προς τον Τουρισμό, θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για τη φετινή θερινή περίοδο κάτω από δυσμενέστατες συνθήκες.

Τονίζουμε ότι θα υπερασπιστούμε τον κλάδο μας και την λειτουργία της εναέριας κυκλοφορίας με κάθε νόμιμο μέσο αναμένοντας από την πολιτεία να κάνει ότι είναι λειτουργικά σωστό εντός του πλαισίου των σχετικών Ευρωπαϊκών Κανονισμών για την εύρυθμη λειτουργία της.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο