Κυριακή, 9 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στο 71% ο μέσος συντελεστής πληρότητας της Αegean το α’ εξάμηνο. +14% η προσφερόμενη χωρητικότητα

ffotinos by ffotinos
28 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

H ενίσχυση του σχεδιασμού του δικτύου, ώστε να στηρίζει την διασυνδεσιμότητα δρομολογίων εσωτερικού και εξωτερικού, ο περαιτέρω περιορισμός του κόστους ανά μονάδα, με κύρια έμφαση στο κόστος διανομής και στο συνολικό κόστος χρήσης αεροσκαφών και η δημιουργία επιπλέον εσόδων, ανά επιβάτη, από τη διακριτή τιμολόγηση επιπρόσθετων υπηρεσιών, αποτελούν τις κυριότερες προτεραιότητες της Aegean Airlines.

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός 

Όπως αναφέρει η εισηγμένη, σε ενημέρωση των αναλυτών, η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας παραμένει αβέβαιη, μετά και την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης του προγράμματος, χωρίς μάλιστα να είναι ακόμα εμφανή τα αποτελέσματα των τελευταίων μέτρων στην πραγματική οικονομία.

Στους επόμενους μήνες αναμένεται, επιπρόσθετα, η β’ αξιολόγηση, χωρίς να είναι γνωστό ακόμη με ποια επιπλέον μέτρα θα προχωρήσει η τελευταία.

Οι όποιες εξελίξεις δεν αναμένεται να έχουν κάποιο θετικό αντίκτυπο στην καταναλωτική δύναμη των Ελλήνων.

Παράλληλα, είναι ακόμα άγνωστες οι επιπτώσεις από την έξοδο του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Επίσης, ακόμα, δεν είναι ξεκάθαρη η εικόνα για την μελλοντική πορεία των προσφυγικών ροών προς την χώρα, μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στις γειτονικές χώρες.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι αρκετά δύσκολο να γίνουν προβλέψεις για τις οικονομικές συνθήκες, που θα επικρατήσουν στην συνέχεια της χρονιάς.

Παρά το γεγονός ότι, στο ξεκίνημα της καλοκαιρινής περιόδου και ειδικότερα τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, η ζήτηση και οι ναύλοι ήταν κατώτεροι από τις αρχικές εκτιμήσεις, η επιβατική κίνηση Ιουλίου και Αυγούστου βελτιώθηκε σημαντικά, επίσης οι κρατήσεις για τους τελευταίους μήνες της καλοκαιρινής περιόδου δείχνουν ενθαρρυντικές και θα είναι σημαντικές στην διαμόρφωση του ετήσιου αποτελέσματος του ομίλου της Aegean.

Tα χαρακτηριστικά του πρώτου εξαμήνου 

Στην αγορά εσωτερικού, όπως υπογραμμίζει η εισηγμένη, οι υφεσιακές συνθήκες που επικράτησαν για μια ακόμα χρονιά στην οικονομία, σε συνδυασμό με την αυξημένη προσφορά θέσεων από τον ανταγωνισμό, οδήγησαν τους ναύλους σε επίπεδα σημαντικά χαμηλότερα, από την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Η συνολική επιβατική κίνηση εσωτερικού ήταν αυξημένη κατά 13%, που όμως δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη αύξηση του συνολικού τζίρου.

Σε ότι αφορά τις διεθνείς αφίξεις, σημειώθηκε επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης που διαμορφώθηκε στο 5%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015 (στοιχεία ΣΕΤΕ Ιανουάριος- Ιούνιος 2015), με την αρνητική επίδραση από τα τρομοκρατικά χτυπήματα στην Ευρώπη, το κλίμα ανησυχίας, λόγω των αυξημένων προσφυγικών ροών, αλλά και την αβεβαιότητα που δημιούργησε το δημοψήφισμα για την έξοδο του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση να επηρεάζουν τη δυναμική των προηγούμενων ετών.

Η εικόνα ήταν μεικτή, με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη να παρουσιάζουν αυξήσεις της τάξης του 4,3% και 4% αντίστοιχα, συγκεκριμένα περιφερειακά αεροδρόμια (Ηράκλειο, Καλαμάτα. Μύκονος, Σαντορίνη) να επωφελούνται από την μεταφορά χωρητικότητας Tour Operators από αγορές της Βορείου Αφρικής και Τουρκίας και να βλέπουν διψήφιες αυξήσεις, ενώ τα νησιά που επηρεάστηκαν από τις προσφυγικές ροές (Μυτιλήνη, Σάμος, Κως) κατέγραψαν σημαντικές μειώσεις, σε σχέση με το 2015.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΑΑ, η αύξηση της επιβατικής κίνησης στην Αθήνα προήλθε περισσότερο από την ελληνική αγορά, η οποία είναι πολύ πιο ευαίσθητη στις μεταβολές των ναύλων, παρά από τους κατοίκους εξωτερικού.

Η Aegean και η Olympic Air δραστηριοποιήθηκαν με 61 αεροπλάνα, το πρώτο εξάμηνο του 2016, σε σχέση με 52 κατά μέσο όρο το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Συνοπτικά, το πρώτο εξάμηνο του 2016, η εταιρεία κατέφερε να σημειώσει θετικούς ρυθμούς αύξησης στην επιβατική κίνηση, όμως η αύξηση αυτή επετεύχθη με σημαντικά χαμηλότερους ναύλους, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, αλλά και στο δίκτυο εξωτερικού.

Επιβράδυνση το β΄ τρίμηνo

Στην εσωτερική αγορά, η επίδραση της συνεχιζόμενης αδυναμίας της οικονομίας, η σημαντική αύξηση της χωρητικότητας στην αγορά σε συνδυασμό με περαιτέρω φορολογικές επιβαρύνσεις, ήταν αισθητή στα αποτελέσματα του 2016.

Επιπλέον, στην αγορά εξωτερικού, παρουσιάστηκε επιβράδυνση το δεύτερο τρίμηνο του 2016, σε ότι αφορά τις αφίξεις τουριστών, ενώ η αύξηση των αφίξεων δεν ήταν επαρκής να καλύψει την αύξηση της χωρητικότητας που επενδύθηκε στο σύνολο της αγοράς, τόσο στην Αθήνα, όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια με αποτέλεσμα περαιτέρω πιέσεις στους μέσους ναύλους.

Όλα τα παραπάνω συντέλεσαν σε ένα αδύναμο αποτέλεσμα για τον όμιλο για το δεύτερο τρίμηνο, παρά τα οφέλη που προήλθαν από την πτώση της τιμής του πετρελαίου.

Στο δίκτυο εσωτερικού, ο αριθμός των προσφερόμενων πτήσεων παρέμεινε σταθερός και παράλληλα η επιβατική κίνηση διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος.

Στο δίκτυο εξωτερικού, ο όμιλος συνέχισε να επενδύει, τόσο σε νέα δρομολόγια, όσο και αυξημένες συχνότητες, επιτυγχάνοντας αύξηση της επιβατικής κίνησης της τάξεως του 10%.

Η σταδιακή ωρίμανση του δικτύου, η επιθετική τιμολογιακή πολιτική, καθώς και η επέκταση του δικτύου σε νέους προορισμούς εξωτερικού συνέχισαν να οδηγούν σε αύξηση των μετεπιβαζόμενων επιβατών από /προς διεθνείς προορισμούς.

Πιο συγκεκριμένα, ο όμιλος προσέθεσε 14 νέους προορισμούς σε 12 χώρες: Δουβλίνο, Νίκαια, Λιλ, Νάπολη, Μπάρι, Λουξεμβούργο, Άμστερνταμ, Λισαβόνα, Μαγιόρκα, Λουμπλιάνα, Τζέντα, Κρακοβία, Ρίγα και Σπλιτ.

Έτσι, σε επίπεδο ομίλου, τα βασικότερα λειτουργικά και οικονομικά στοιχεία της περιόδου Ιανουαρίου – Ιουνίου 2016 διαμορφώθηκαν ως εξής:

– Η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 14% σε χιλιομετρικές θέσεις, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

-Το σύνολο των επιβατών για την περίοδο διαμορφώθηκε σε 5,2 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

– Ο μέσος συντελεστής πληρότητας μειώθηκε σε 71%, από 73% την αντίστοιχη περίοδο του 2015 .

– Οι συνολικές πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ήταν 403,5 εκατ., παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

– Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και μισθώσεων (EBITDAR) διαμορφώθηκαν στα € 41,3 εκ., από τα € 66,9 εκ. στην αντίστοιχη περίοδο του 2015.

– Τα έξοδα από μίσθωση αεροσκαφών ανήλθαν σε € 61,4 εκ. από € 47,2 εκ. στην αντίστοιχη περίοδο του 2015.

– Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε € 31,7 εκ. ζημιές, από € 18,9 εκ. κέρδη το προηγούμενο έτος.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:AEGEAN AIRLINESOLYMPIC AIR

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται

4 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Έσοδα 840 εκατ. ευρώ (+3,6%) αναμένει φέτος η Volotea, μέτοχος της οποίας είναι η AEGEAN

3 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

40 υποτροφίες για πιλότους ανακοίνωσε η AEGEAN. Όλες οι πληροφορίες για τις αιτήσεις

30 Οκτωβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Open Day για πληρώματα καμπίνας στις 31 Οκτωβρίου και 1η Νοεμβρίου διοργανώνει η AEGEAN

27 Οκτωβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η AEGEAN ενισχύει την παρουσία της στην Αίγυπτο, εγκαινιάστηκαν οι πτήσεις σε Λούξορ και Σαρμ Ελ Σέιχ

23 Οκτωβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Στο εδώλιο εργαζόμενοι – συνδικαλιστές της Air France για τα «σκισμένα πουκάμισα»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025

Ο Γιώργος Καλλιμασιάς νέος διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου της Αθήνας από την 1η Φεβρουαρίου 2026

3 Νοεμβρίου, 2025

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

4 Νοεμβρίου, 2025

Ανεστάλη η απεργία του ΣΑΤΑ, κανονικά η λειτουργία των ταξί στις 6 Νοεμβρίου

5 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

ΒΕΘ: Το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ δεν έγινε βάσει αξιολόγησης

3 Νοεμβρίου, 2025

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται

4 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

8 Νοεμβρίου, 2025

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

8 Νοεμβρίου, 2025

Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

7 Νοεμβρίου, 2025

Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

7 Νοεμβρίου, 2025

Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

7 Νοεμβρίου, 2025

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

7 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.