• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το Ευρ. Δικαστήριο επιβεβαίωσε ότι η Ιρλανδία θα ανακτήσει 8 ευρώ/επιβάτη από αεροπορικές που έλαβαν κρατική ενίσχυση

vvegiazi by vvegiazi
22 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Η Ryanair λάνσαρε την εφαρμογή «My Ryanair» στα ελληνικά
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιβεβαίωσε ότι η Ιρλανδία οφείλει να ανακτήσει ποσόν ύψους 8 ευρώ ανά επιβάτη από τις αεροπορικές εταιρίες που έλαβαν παράνομη κρατική ενίσχυση

Η διαφορά μεταξύ του μειωμένου και του κανονικού συντελεστή του ιρλανδικού φόρου αεροπορικών μεταφορών συνιστά παράνομη ενίσχυση, η οποία πρέπει να ανακτηθεί ανεξαρτήτως του πραγματικού οφέλους που αποκόμισαν οι αεροπορικές εταιρίες από την ενίσχυση

Τον Ιούλιο 2009, η Ryanair ζήτησε από την Επιτροπή να εξετάσει εάν ο «φόρος αεροπορικών μεταφορών» τον οποίο είχε επιβάλει η Ιρλανδία στις αεροπορικές εταιρίες συνιστούσε παράνομη κρατική ενίσχυση ορισμένων ανταγωνιστών της.

Ειδικότερα, κατά τη Ryanair, οι ανταγωνιστές της είχαν εξασφαλίσει, μεταξύ άλλων, οικονομικό πλεονέκτημα λόγω του ότι εκτελούσαν μεγάλο αριθμό πτήσεων προς προορισμούς αποστάσεως μικρότερης των 300 χλμ από τον αερολιμένα του Δουβλίνου, για τις οποίες το ποσόν του φόρου ανερχόταν στα 2 ευρώ ανά επιβάτη, ενώ οι υπόλοιπες πτήσεις με αναχώρηση από την Ιρλανδία υπάγονταν σε συντελεστή ύψους 10 ευρώ.

Τον Ιούλιο 2012, η Επιτροπή έκρινε ότι η εφαρμογή χαμηλότερου συντελεστή στις πτήσεις μικρής αποστάσεως συνιστούσε κρατική ενίσχυση ασύμβατη προς την εσωτερική αγορά[1]. Ως εκ τούτου, διέταξε την ανάκτηση της εν λόγω ενισχύσεως από τους λήπτες, διευκρινίζοντας ότι το ύψος της ενισχύσεως αντιστοιχούσε στη διαφορά μεταξύ του μειωμένου συντελεστή των 2 ευρώ και του συνήθους συντελεστή των 10 ευρώ, ήτοι στα 8 ευρώ.

Η Aer Lingus και η Ryanair, οι οποίες συγκαταλέγονταν μεταξύ των ληπτών της ενισχύσεως, προσέφυγαν ενώπιον του Γενικού Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά της αποφάσεως της Επιτροπής με την οποία διατασσόταν η ανάκτηση της παρανόμως χορηγηθείσας ενισχύσεως. Με τις αποφάσεις που εξέδωσε στις 5 Φεβρουαρίου 2015[2], το Γενικό Δικαστήριο ακύρωσε εν μέρει την ως άνω απόφαση της Επιτροπής λόγω του ότι αυτή δεν είχε καταφέρει να αποδείξει ότι το πλεονέκτημα του οποίου είχαν τύχει οι οικείες αεροπορικές εταιρίες ανερχόταν σε όλες τις περιπτώσεις στα 8 ευρώ ανά επιβάτη.

Η Επιτροπή άσκησε αίτηση αναιρέσεως ενώπιον του Δικαστηρίου κατά των αποφάσεων του Γενικού Δικαστηρίου.

Με τη σημερινή του απόφαση, το Δικαστήριο διαπιστώνει ότι οι αεροπορικές εταιρίες οι οποίες έτυχαν του μειωμένου συντελεστή απήλαυσαν ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ύψους 8 ευρώ σε σχέση με τις εταιρίες οι οποίες υπήχθησαν στον συνήθη συντελεστή. Επομένως, για την επιστροφή του εν λόγω πλεονεκτήματος ήταν αναγκαία, όπως είχε επισημάνει και η Επιτροπή στην απόφασή της, η ανάκτηση από την Ιρλανδία ποσού ύψους 8 ευρώ ανά επιβάτη για κάθε μία από τις οικείες πτήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, το Δικαστήριο υπογραμμίζει ότι η ανάκτηση της ενισχύσεως συνεπάγεται την επιστροφή του πλεονεκτήματος που άντλησαν οι αεροπορικές εταιρίες από την εφαρμογή του μειωμένου συντελεστή και όχι την επιστροφή του οικονομικού οφέλους που οι εν λόγω εταιρίες ενδεχομένως αποκόμισαν από την εκμετάλλευση αυτού του πλεονεκτήματος. Πράγματι, το επιλήψιμο πλεονέκτημα δεν συνίστατο στο γεγονός ότι οι ως άνω αεροπορικές εταιρίες προσέφεραν πιο ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Απέρρεε απλώς και μόνον από το γεγονός ότι οι εν λόγω εταιρίες κατέβαλαν κατώτερο ποσό από εκείνο που θα είχαν κληθεί να καταβάλουν εάν οι πτήσεις τους είχαν υπαχθεί στον συνήθη συντελεστή.

Εξάλλου, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι τίποτα δεν εμπόδιζε τους δικαιούχους της ενισχύσεως να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων τους που υπάγονταν στον μειωμένο συντελεστή των 8 ευρώ προκειμένου να αποκομίσουν οικονομικό όφελος το οποίο αντιστοιχεί στη διαφορά μεταξύ του μειωμένου και του συνήθους συντελεστή.

Συναφώς, το Δικαστήριο αντικρούει το επιχείρημα της Aer Lingus και της Ryanair κατά το οποίο, δεδομένου ότι δεν ήταν, στην πράξη, σε θέση να ανακτήσουν από τους πελάτες τους το ποσόν των 8 ευρώ, η υποχρέωσή τους να επιστρέψουν το ποσόν αυτό ισοδυναμούσε με την επιβολή πρόσθετης οικονομικής επιβαρύνσεως ή κυρώσεως που εισήγαγε διάκριση εις βάρος τους.

Κατά συνέπεια, αντιθέτως προς όσα αποφάσισε το Γενικό Δικαστήριο, το Δικαστήριο εκτιμά ότι η Επιτροπή δεν υποχρεούτο να εξετάσει εάν και σε ποιο μέτρο οι λήπτες της ενισχύσεως πράγματι έκαναν χρήση του οικονομικού πλεονεκτήματος που απορρέει από την εφαρμογή του μειωμένου συντελεστή. Επομένως, η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου αποτελεί προϊόν πλάνης περί το δίκαιο, καθόσον προσήψε στην Επιτροπή ότι καθόρισε το ποσόν της προς ανάκτηση ενισχύσεως στα 8 ευρώ ανά επιβάτη.

Υπό τις συνθήκες αυτές, το Δικαστήριο αναιρεί το τμήμα της αποφάσεως του Γενικού Δικαστηρίου το οποίο αποτελεί προϊόν της ως άνω πλάνης και απορρίπτει, στο σύνολό τους, τις προσφυγές της Aer Lingus και της Ryanair κατά της αποφάσεως της Επιτροπής.

 

[1] Αντιθέτως, με απόφαση της 13ης Ιουλίου 2011, η Επιτροπή διαπίστωσε, μεταξύ άλλων, ότι η μη εφαρμογή του ΦΑΜ στους επιβάτες με ανταπόκριση πτήσεων ή στους διερχόμενους επιβάτες δεν συνιστούσε κρατική ενίσχυση, δεδομένου ότι το εν λόγω μέτρο δεν ήταν επιλεκτικό (βλ. ΑΤ αριθ. IP/11/874 της 13ης Ιουλίου 2011 της Επιτροπής). Η εν λόγω απόφαση ακυρώθηκε εν μέρει με απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου της 25ης Νοεμβρίου 2014 (υπόθεση T-512/11, Ryanair Ltd κατά Επιτροπής, βλ. επίσης ΑΤ αριθ. 159/14).

[2] Αποφάσεις του Γενικού Δικαστηρίου της 5ης Φεβρουαρίου 2015, Aer Lingus Ltd κατά Επιτροπής (T‑473/12) και Ryanair Ltd κατά Επιτροπής (T‑500/12), βλ. ΑΤ αριθ. 14/15.

Tags:AER LINGUSRYANAIR

Σχετικά Άρθρα

H Ryanair «πάγωσε» τις κρατικές ενισχύσεις σε KLM και TAP. Οι αποφάσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το ιπτάμενο προσωπικό της Ryanair, που εργάζεται στο crew room του Μπέργκαμο, θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο

19 Μαΐου, 2022
H Ryanair «πάγωσε» τις κρατικές ενισχύσεις σε KLM και TAP. Οι αποφάσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σημαντική συρρίκνωση ζημιών (355 εκατ. από 1 δισ.) για τη Ryanair. Παραμένουν οι «αβεβαιότητες»

17 Μαΐου, 2022
8 αερομεταφορείς της Ευρώπης στο top 40 του κόσμου. Στη λίστα και η Wizz Air, στην 4η θέση η Ryanair
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

8 αερομεταφορείς της Ευρώπης στο top 40 του κόσμου. Στη λίστα και η Wizz Air, στην 4η θέση η Ryanair

17 Μαρτίου, 2022
H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Πιέζει» η Ryanair για χαμηλότερες χρεώσεις στα ελληνικά αεροδρόμια. Υπόσχεται διπλασιασμό επιβατών

2 Φεβρουαρίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ζημιές 96 εκατ. ευρώ σημείωσε η Ryanair το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου

1 Φεβρουαρίου, 2022
H Ryanair «πάγωσε» τις κρατικές ενισχύσεις σε KLM και TAP. Οι αποφάσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στο 81% ο συντελεστής πληρότητας των πτήσεων της Ryanair τον Δεκέμβριο

7 Ιανουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ξεκίνησαν οι «θεωρίες συνωμοσίας» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Υποσχέσεις Αλ. Τσίπρα για… εργοτάξια στην Κρήτη σε ΒΟΑΚ και Καστέλι

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ