Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Air France-KLM: Πουλά 2,4 δισ. νέων μετοχών προς αποπληρωμή της κρατικής ενίσχυσης που δέχθηκε λόγω Covid

vvegiazi by vvegiazi
24 Μαΐου, 2022
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Air France-KLM θα πουλήσει περίπου 2,26 δισ. ευρώ νέων μετοχών για να στηρίξει τον ισολογισμό της και να αποπληρώσει ένα μέρος της κρατικής βοήθειας που έλαβε ως ενίσχυση λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Τα έσοδα θα χρησιμοποιηθούν για την αποζημίωση περίπου 1,7 δισ. ευρώ ομολόγων μειωμένης εξασφάλισης που εκδόθηκαν τον Απρίλιο του 2021 και τα οποία κατέχει η γαλλική κυβέρνηση, καθώς και για την περαιτέρω απομείωση του χρέους της αεροπορικής.

Η περίοδος συνδρομής ορίζεται από τις 27 Μαΐου έως τις 9 Ιουνίου.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με εταιρική ανακοίνωση:

-η συναλλαγή αυτή, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση των ιδίων κεφαλαίων και του ισολογισμού της εταιρείας, ακολουθεί την αύξηση κεφαλαίου του 2021 και έρχεται μετά την ανακοίνωση νέων μέτρων ανακεφαλαιοποίησης στις 17 Φεβρουαρίου.

-τα καθαρά έσοδα της έκδοσης μετοχών θα διατεθούν για την αποπληρωμή των ομολόγων μειωμένης εξασφάλισης που εκδόθηκαν τον Απρίλιο του 2021 και κατέχονται από το Γαλλικό Δημόσιο, καθώς και για την ενίσχυση των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας. Όπως ανακοινώθηκε στα οικονομικά αποτελέσματα στις 17 Φεβρουαρίου 2022, η εταιρεία σκοπεύει να απελευθερωθεί από τους όρους που θέτει το προσωρινό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ως εκ τούτου θα διαθέσει περίπου 1,7 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή της «βοήθειας ανακεφαλαιοποίησης για τον Covid-19» που της χορηγήθηκε το τη μορφή μη χρονολογημένων ομολογιών μειωμένης εξασφάλισης (το «TSS État») που εκδόθηκαν τον Απρίλιο του 2021. Το υπόλοιπο θα διατεθεί για τη μείωση του καθαρού χρέους της εταιρείας.

-η απόφαση αυτή, μαζί με τα άλλα προβλεπόμενα μέτρα για την ενίσχυση του ισολογισμού και την αναμενόμενη ανάκαμψη των EBITDA, θα επιτρέψουν στην εταιρεία να ενισχύσει την οικονομική της τροχιά. Η υγιής χρηματοοικονομική ρευστότητα της εταιρείας (10,8 δισ. ευρώ μετρητά στις 31 Μαρτίου 2022) σε ένα καλύτερα προσανατολισμένο λειτουργικό πλαίσιο για την εταιρεία, θα της επιτρέψει να αποπληρώσει περαιτέρω την κρατική ενίσχυση που έλαβε από το γαλλικό Δημόσιο τα επόμενα τρίμηνα. Η αποπληρωμή της κρατικής ενίσχυσης θα βελτιώσει επίσης το κόστος χρηματοδότησης της εταιρείας.

-η εταιρεία επιβεβαιώνει τον στόχο της να μειώσει τον δείκτη καθαρού δανεισμού/EBITDA, ώστε να φτάσει περίπου το 2,0x έως το 2,5x έως το 2023.

-το γαλλικό Δημόσιο, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Air France-KLM (28,6%), ενημέρωσε την εταιρεία για την πρόθεσή του να συμμετάσχει στην έκδοση νέων μετοχών, έτσι ώστε η μετοχική του συμμετοχή μετά τη συναλλαγή να παραμείνει αμετάβλητη. Αυτή η συνδρομή, εάν συμβεί, θα ολοκληρωθεί μέσω συμψηφιστικών αξιώσεων που κατέχει το γαλλικό Δημόσιο σε σχέση με τα ομόλογα μειωμένης εξασφάλισης (TSS Etat) που εκδόθηκαν τον Απρίλιο του 2021 για ποσό περίπου 645 εκατ. ευρώ.

-το ολλανδικό Δημόσιο ενημέρωσε την εταιρεία ότι σκοπεύει να ασκήσει τα δικαιώματά του κατ’ αναλογία με την τρέχουσα συμμετοχή του, προκειμένου η μετοχή του να παραμείνει αμετάβλητη μετά την έκδοση νεών μετοχών, με την επιφύλαξη της λήψης των απαραίτητων εγκρίσεων από το Ολλανδικό Κοινοβούλιο. Για να λάβει έγκαιρα αυτές τις απαραίτητες εγκρίσεις, η Ολλανδία εξαρτάται επίσης από το χρονοδιάγραμμα του ολλανδικού κοινοβουλίου.

-η συναλλαγή θα επιτρέψει στην CMA CGM να γίνει νέος μέτοχος και αποκλειστικός στρατηγικός εταίρος στο κομμάτι των cargo επιχειρήσεων, όπως ανακοινώθηκε στις 18 Μαΐου. Η CMA CGM έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει στη συναλλαγή για μέγιστο ποσό 400 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης Δικαιωμάτων Προτίμησης) και με τέτοιο τρόπο ώστε η συνολική συμμετοχή της να μην υπερβαίνει το 9% του προκύπτοντος μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

-οι China Eastern Airlines και Delta Air Lines έχουν δεσμευτεί να συμμετέχουν στην έκδοση νέων μετοχών σε ταμειακή ουδέτερη βάση εγγράφοντας νέες μετοχές μέσω της πώλησης μέρους των δικαιωμάτων τους, χρησιμοποιώντας τα καθαρά έσοδα από την πώληση δικαιωμάτων μετοχών στην CMA CGM.

Ο Benjamin Smith, διευθύνων σύμβουλος της Air France – KLM, δήλωσε: «Αυτό που ξεκινάμε σήμερα είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς που κάνουμε εδώ και αρκετούς μήνες για την εδραίωση του ισολογισμού μας, την ενίσχυση της οικονομικής μας αυτονομίας και την ανάκτηση στρατηγικής και επιχειρησιακής ευελιξίας.

Καθώς η ανάκαμψη συνεχίζεται και οι οικονομικές μας επιδόσεις ανακάμπτουν, ιδίως χάρη στο φιλόδοξο σχέδιο μετασχηματισμού μας και τα διαρθρωτικά οφέλη που συνεχίζει να αποφέρει, θέλουμε να είμαστε σε θέση να αδράξουμε κάθε ευκαιρία σε έναν μεταβαλλόμενο αεροπορικό τομέα και να μπορέσουμε να επιταχύνουμε περιβαλλοντικές δεσμεύσεις.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους βασικούς μετόχους μας για την ανανεωμένη υποστήριξή τους σε αυτό το εγχείρημα, και είμαι επίσης στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω την CMA CGM στο κεφάλαιό μας, ως νέο μέτοχο και βιομηχανικό εταίρο στις δραστηριότητές μας στο cargo».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:AIR FRANCE KLM

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αυξημένες καλοκαιρινές κρατήσεις «βλέπουν» οι αεροπορικές, ανησυχούν για την έλλειψη προσωπικού και τις απεργίες

5 Μαΐου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

CMA CGM και Air France-KLM συμπράττουν στην παγκόσμια αγορά του air cargo

19 Μαΐου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ο όμιλος Air France-KLM δεσμεύεται για πρόσθετους στόχους μείωσης CO2 για το 2035 και μηδενικές εκπομπές ως το 2050

10 Νοεμβρίου, 2021
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Το air cargo από τους «κερδισμένους» της πανδημίας: Οι επιδόσεις Lufthansa, ΒΑ και Air France – KLM

8 Σεπτεμβρίου, 2021
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι ενέργειες του αεροδρομίου της Αθήνας και της Air France – KLM για την προστασία του περιβάλλοντος

7 Ιουνίου, 2021
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παρίσι – Αθήνα – Παρίσι, δύο πτήσεις της Air France που πετούν με την σημαία του «Ουράνιου Τόξου»

18 Μαΐου, 2021
Επόμενο άρθρο

Η παγκόσμια αεροπορική συμμαχία Star Alliance γιόρτασε τα 25α “γενέθλιά” της

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Ν. Κουρέτας, Ελληνικό Μετρό: Φιλική προς το περιβάλλον η γραμμή 4 – Πως προχωρούν τα εργοτάξια σε Εξάρχεια, Ριζάρη και Δικαστήρια

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Δ. Σαπίδης, Siemens Mobility: Ενισχύεται η τάση του Mobility as a Service

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ