• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Άνοδος εσόδων 186,3% για την ΕΛΙΝΟΙΛ στο 6μηνο, κυρίως από το εξωτερικό. Στα 6 εκατ. τα καθαρά κέρδη

vvegiazi by vvegiazi
4 Οκτωβρίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Παρά την πανδημία και τη μείωση στη κατανάλωση βενζίνης, παρέμεινε σε κέρδη η ΕΛΙΝΟΙΛ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου της ΕΛΙΝΟΙΛ ανήλθε κατά το α’ εξάμηνο του 2022 σε €1.950,95 εκατ. έναντι €681,42 εκατ. του α’ εξαμήνου του 2021, καταγράφοντας αύξηση 186,30%.

Για την ίδια χρονική περίοδο, τα μικτά κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε € 31,3 εκατ. έναντι €21,5 εκατ. του α’ εξαμήνου του 2021 και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €15,72 εκατ. έναντι €7,67 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 104,95%.

Τα ενοποιημένα προ φόρων αποτελέσματα του ομίλου (EBT) κατά το α’ εξάμηνο του 2022 ανήλθαν σε κέρδη €7,91 εκατ. έναντι €1,77 εκατ. του α’ εξαμήνου του 2021, ενώ τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (EATAM) ανήλθαν σε κέρδη €6,19 εκατ. έναντι €1,27 εκατ. του αντιστοίχου περσινού διαστήματος.

Όσον αφορά στη μητρική εταιρεία ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε., κατά το α’ εξάμηνο του 2022 τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €15,02 εκατ. έναντι €6,81 εκατ. του α’ εξαμήνου του 2021.

Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη €7,48 εκατ. έναντι €1,89 εκατ. και τα αποτελέσματα μετά από φόρους σε κέρδη €6,03 εκατ. έναντι €1,36 εκατ. του αντιστοίχου διαστήματος του 2021.

Η ελίν Τεχνική και η ελίν Σταθμοί έχουν αρνητικό αποτέλεσμα χωρίς αξιόλογη μεταβολή από το περσινό, ενώ η ελίν Ναυτική παρουσιάζει οριακό θετικό αποτέλεσμα. Επίσης, η συνδεδεμένη με την ΕΛΙΝΟΙΛ ελίν Verd συνεισέφερε θετικά στα αποτελέσματα του Ομίλου.

Μετά από μια χρονιά, όπου η ελληνική οικονομία έδειξε στοιχεία προσαρμοστικότητας και αντοχής, και κάλυψε σημαντικό τμήμα των απωλειών που δημιούργησε η σχεδόν διετής υγειονομική κρίση, το 2022 ξεκίνησε με προοπτικές ανάπτυξης πάνω από τον μέσο όρο τις Ε.Ε., με ρυθμούς πάνω από το 5%.

Οι προοπτικές αυτές δημιούργησαν αρχικά ιδανικές προϋποθέσεις για την αγορά καυσίμων.

Η γεωπολιτική κρίση, όμως, στα τέλη του Φεβρουαρίου, η οποία διαδέχθηκε την ενεργειακή κρίση που είχε ξεκινήσει τον Οκτώβριο, ανέτρεψε ως έναν βαθμό την προοπτική αυτή.

Οι επιπτώσεις της κρίσης στον κλάδο ήταν σημαντικές και επηρέασαν αρνητικά την ανάπτυξη των πωλήσεων, αλλά και τα έσοδα των πωλήσεων της εσωτερικής αγοράς. Μεταξύ άλλων, η μειωμένη ζήτηση στα καύσιμα κίνησης από τον Μάιο και μετά, είχε ως αποτέλεσμα να ανακοπεί η δυναμική που χαρακτήριζε την αγορά καυσίμων τους 4 πρώτους μήνες του 2022.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι πωλήσεις της ΕΛΙΝΟΙΛ στην εσωτερική αγορά σημείωσαν μικρή αύξηση παρά την ταυτόχρονη μείωση κερδοφορίας.

Αντίθετα οι πωλήσεις στη διεθνή αγορά, με το άνοιγμα των συνόρων και την άρση των περιοριστικών μέτρων παγκοσμίως, παρουσίασαν μια πολύ μεγάλη αύξηση, αλλά  και αντίστοιχη ενίσχυση της κερδοφορίας.

Πολύ σημαντική επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου είχαν τα έσοδα από τα αποθέματα λόγω της συνεχιζόμενης αύξησης των τιμών της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης μέχρι τον Ιούνιο, με αποτέλεσμα να καλυφθούν όλες οι απώλειες από την εσωτερική αγορά και να υπάρξει μια σημαντική αύξηση της κερδοφορίας.

Παράλληλα, σημαντική συνεισφορά στην κερδοφορία είχαν οι πωλήσεις στερεών καυσίμων στην βιομηχανία, ενώ αντίθετα, η μεγάλη αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου και του ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και η αδυναμία των καταναλωτών να εξοφλήσουν έγκαιρα τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους, οδήγησαν τη δραστηριότητα με τα εμπορικά σήματα “electricon” και “aerion” σε ζημιές.

Οι δηλώσεις για το α’ εξάμηνο 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε., Γιάννης Αληγιζάκης, επεσήμανε: «Παρά τις σημαντικές επιπτώσεις της ενεργειακής και της γεωπολιτικής κρίσης στον κλάδο μας, κατά το α’ εξάμηνο του 2022, και παρά τον μεγάλο αντίκτυπο στην εσωτερική αγορά καυσίμων και την επιβολή πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των καυσίμων όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της εσωτερικής αγοράς, η ΕΛΙΝΟΙΛ κατάφερε να σημειώσει εξαιρετική αύξηση της κερδοφορία της, από την αύξηση  των πωλήσεων στη διεθνή αγορά, αλλά και των πωλήσεων στερεών καυσίμων στη βιομηχανία.

Συνεχίζοντας με συνέπεια την υλοποίηση του στρατηγικού μας σχεδιασμού, παραμένουμε αισιόδοξοι για το επόμενο εξάμηνο, παρά τη μεταβλητότητα του ενεργειακού περιβάλλοντος και τις εντεινόμενες ανησυχίες για μια παγκόσμια οικονομική ύφεση.

Στο β’ εξάμηνο του 2022, η ΕΛΙΝΟΙΛ στοχεύει στη διατήρηση των πωλήσεων της στην εσωτερική αγορά, με την ανάπτυξη νέων πρατηρίων στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, ώστε να υπερκαλύψει τις απώλειες από την πολύ πιθανή υποχώρηση της αγοράς και τις ζημίες από τα αποθέματα, απόρροια της αποκλιμάκωσης των τιμών των καυσίμων από τον Ιούλιο.

Στοχεύει επίσης, στην ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη του Διεθνούς Εμπορίου και των πωλήσεων στη Βιομηχανία.

Σε επίπεδο ενεργειακού μετασχηματισμού, προχωράμε σταθερά στη δημιουργία των πρώτων σταθμών ανεφοδιασμού LNG – CNG σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας.

Παράλληλα, με συνέπεια στη διαχρονική δέσμευσή μας για προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο, ενισχύουμε το ρόλο μας ως σύγχρονου ομίλου, αναπτύσσοντας συνεχώς τις κοινωνικές δράσεις στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μας».

Tags:ΕΛΙΝΟΙΛΕΛΙΝΚΑΥΣΙΜΑΒΕΝΖΙΝΗ

Σχετικά Άρθρα

H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χωρίς σημαντικές μεταβολές η κατανάλωση πετρελαιοειδών, το 2021, στην Ελλάδα

26 Ιανουαρίου, 2023
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επανεξελέγη το υφιστάμενο Διοικητικό Συμβούλιο στον ΣΕΕΠΕ

26 Ιανουαρίου, 2023
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρόστιμα 20.000 ευρώ σε 4 πρατήρια υγρών καυσίμων σε Αττική και Θεσσαλονίκη

20 Ιανουαρίου, 2023
Παρά την πανδημία και τη μείωση στη κατανάλωση βενζίνης, παρέμεινε σε κέρδη η ΕΛΙΝΟΙΛ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΕΛΙΝΟΙΛ: Ενίσχυση των κερδών από το διεθνές εμπόριο που υπερκάλυψαν τη μείωση εσόδων της εσωτερικής αγοράς

9 Δεκεμβρίου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αξιολόγηση των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά πετρελαιοειδών

5 Δεκεμβρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρόστιμα 10.000 ευρώ σε πρατήρια καυσίμων στα Δωδεκάνησα για αθέμιτη κερδοφορία

28 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

Οι εταιρείες (78%) πρόθυμες να πληρώσουν ακριβά για προμηθευτές μεταφορών με χαμηλότερες εκπομπές CO2, σύμφωνα με έρευνα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

Ιωάννινα, Χανιά και Καλαμάτα οι 3 νέοι προορισμοί της AEGEAN με το Τελ Αβίβ

26 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών

Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

31 Ιανουαρίου, 2023

Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

31 Ιανουαρίου, 2023
Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail

Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

31 Ιανουαρίου, 2023

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

31 Ιανουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

31 Ιανουαρίου, 2023

Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών

31 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ