• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 22 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Καραγιάννης: Τα 10 έργα που αλλάζουν την “εικόνα” της Πελοποννήσου και της Δυτικής Ελλάδας

vvegiazi by vvegiazi
10 Ιουνίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο τρίπτυχο που εξασφαλίζει το μεγάλο οικονομικό, αναπτυξιακό και κοινωνικό αποτύπωμα των έργων εκσυγχρονισμού των υποδομών, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στο Regional Growth Conference 2022, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία σε 10 έργα που αλλάζουν την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα.

Ειδικότερα, για τον αυτοκινητόδρομο «Πάτρα – Πύργος», ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι το έργο που είχε βαλτώσει για χρόνια σήμερα έχει και πάλι ενεργά εργοτάξια.

«Τα πρώτα 56 χλμ. από τον Πύργο θα παραδοθούν σε 36 μήνες και τέσσερις μήνες μετά το έργο θα παραδοθεί στο σύνολό του. Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν» ξεκαθάρισε.

Παράλληλα, “τρέχει” και το έργο οδικής ασφάλειας στον υπάρχοντα άξονα 30 εκατ. ευρώ, που θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023 με στόχο, όπως επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών «να σταματήσουν επιτέλους να χάνονται άνθρωποι σε αυτόν το δρόμο-καρμανιόλα, έως ότου ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος».

Ακόμα ένα μεγάλο οδικό έργο που θα υλοποιηθεί στην Πελοπόννησο είναι ο οδικός άξονας Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ που προχωρά μέσω ΣΔΙΤ. Το έργο έχει ήδη προσωρινό ανάδοχο και αναμένεται να στηθούν εργοτάξια μέσα στο 2022.

«Στη Δυτική Ελλάδα υλοποιούμε έργα ζωτικής σημασίας που ζητούσαν για χρόνια οι πολίτες» τόνισε ο κ. Καραγιάννης προσθέτοντας ότι «το Άκτιο – Αμβρακία, ένα έργο προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2023, ενώ σχεδιάζουμε να παραδώσουμε το τμήμα της Παράκαμψης Αμφιλοχίας στα τέλη του καλοκαιριού».

Εξίσου σημαντική είναι και η οδική σύνδεση της Λευκάδας με το Άκτιο και τον Δυτικό Άξονα, με προϋπολογισμό 48 εκατ. ευρώ που θα παραδοθεί το καλοκαίρι του 2023.

– Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα και η Διώρυγα της Κορίνθου

Σημαντικό βάρος δίνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου όπου εκτυλίσσεται ένα συνεκτικό πρόγραμμα έργων.

«Προχωράμε συντονισμένα και τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που έχει ανάγκη η περιοχή» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Ολοκληρώνουμε τις εργασίες και τους διαγωνισμούς στα τμήματα Κιάτο – Ροδοδάφνη και Ροδοδάφνη – Ρίο με συνολικό προϋπολογισμό 565 εκατ. ευρώ, δημοπρατήσαμε το μεγάλο έργο από το Ρίο ως το λιμάνι της Πάτρας με το μεγάλο κομμάτι της υπογειοποίησης εντός του αστικού ιστού της πόλης με προϋπολογισμό 470 εκατ. και προχωράμε στην αναβάθμιση της γραμμής από τη Κάτω Αχαγιά ως το Πύργο που το τρένο δεν φτάνει σήμερα».

Κλείνοντας με τα έργα της Δυτικής Ελλάδας, ο υφυπουργός Υποδομών έκανε αναφορά σε ένα σημαντικό κτηριακό έργο, στην ενεργειακή αναβάθμιση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε: «Προχωράμε στην αναβάθμιση της ενεργειακής κλάσης του κτηρίου, μετατρέποντάς το σε ένα κτήριο με χαμηλή ενεργειακή απόδοση ενώ παράλληλα αναβαθμίζουμε τις συνθήκες για ασθενείς και νοσηλευτικό προσωπικό σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο λόγω και της πανδημίας».

– Το τρίπτυχο υλοποίησης του μεγάλου πλάνου για τις υποδομές

Ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στις τρεις βασικές αρχές που αποτέλεσαν οδηγό για την εφαρμογή του φιλόδοξου όσο και ρεαλιστικού πλάνου έργων των 13 δισ. ευρώ, το οποίο προχωρά ταχύτατα, όπως αποδεικνύει και το γεγονός ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί έργα περίπου 8 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, υπογράμμισε: «Το οικονομικό και αναπτυξιακό αποτύπωμα των έργων είναι τεράστιο. Υπάρχει σαφές κοινωνικό αποτύπωμα με τις 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας την επόμενη τριετία, αλλά και οικονομικό αφού περισσότερα από 100 επαγγέλματα συνδέονται άμεσα με τον κατασκευαστικό τομέα και τα έργα αυτά».

Όμως, αυτό που, κατά τον υφυπουργό Υποδομών, έχει τη μεγαλύτερη σημασία όλων, «είναι πόσο θα αλλάξει η ζωή του κάθε πολίτη από το κάθε έργο».

– Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου και μεταρρυθμίσεις

Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών στις μεταρρυθμίσεις που έχουν συντελεστεί και που «χωρίς αυτές τίποτα από όσα προανέφερα δεν θα μπορούσαν να υλοποιηθούν».

Όπως είπε: «Αλλάξαμε τον 4412, επιλύοντας προβλήματα ετών και διευκολύνοντας τη ζωή όλων μας. Ξεκινήσαμε μια μεγάλη συμφωνία πλαίσιο για παροχή υποστήριξης από εξειδικευμένους συμβούλους στις υπηρεσίες του υπουργείου μας. Θεσμοθετήσαμε τη διαδικασία υποβολής Πρότυπων Προτάσεων από τον Ιδιωτικό τομέα. Συστήσαμε το Παρατηρητήριο Τιμών και Προδιαγραφών με μεγάλη συμμετοχή του Ιδιωτικού Τομέα, που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς στα έργα, δημόσια και ιδιωτικά, κάτι που η αγορά ζητούσε για δεκαετίες και η κρίση της Ουκρανίας ανέδειξε την αξία του».

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης έστειλε σαφές μήνυμα ότι «τα έργα θέλουν συναίνεση και συνέχεια. Τα λάθη των προηγούμενων δεκαετιών δεν θα μας επιτραπούν ξανά. Τα έργα είναι μία επένδυση στις επόμενες γενιές. Είναι ο μόνος τρόπος για να πάει η χώρα μπροστά».

Tags:ΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣΚΑΛΑΜΑΤΑ ΠΥΛΟΣ ΜΕΘΩΝΗΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣΔΙΩΡΥΓΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥΚΙΑΤΟ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗΤΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Σχετικά Άρθρα

photography greece
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο 11% η πρόοδος κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου (video)

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Πύργος – Μεθώνη

7 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Προχωράει το νέο αναπτυξιακό σχέδιο της Διώρυγας Κορίνθου

1 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έως τις αρχές του 2024 ξεκινούν οι εργασίες για την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα

10 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Γ. Καραγιάννης: Αρχές του 2023 συμβασιοποιούμε 6 σιδηροδρομικά έργα 4,5 δισ. και αναβαθμίζουμε τη στρατηγική σημασία των λιμένων

16 Δεκεμβρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Γ. Καραγιάννης: Τα 10 + 5 έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου

6 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Αυξημένη κυκλοφορία το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος «βλέπει» η Ολυμπία Οδός

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης

17 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023

Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

21 Μαρτίου, 2023

Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

21 Μαρτίου, 2023

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση των αεροσκαφών της Emirates

21 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ