• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 25 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022
    Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
    LOGISTICS

    Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

    25 Μαΐου, 2022
    Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό
    MMM

    Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022
    Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
    LOGISTICS

    Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

    25 Μαΐου, 2022
    Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό
    MMM

    Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε κέρδη πέρασε ο όμιλος Ελλάκτωρ, παρά την μείωση εσόδων. Ενδιαφέρον για Εγνατία Οδό, ΒΟΑΚ και υποθαλάσσια Σαλαμίνας

vvegiazi by vvegiazi
17 Σεπτεμβρίου, 2019
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κέρδη μετά από φόρους ύψους 5,7 εκατ. ευρώ σημείωσε ο όμιλος Ελλάκτωρ, στο α’ εξάμηνο του 2019, έναντι ζημιών 31 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2018, ενώ σε επίπεδο αποτελεσμάτων προ φόρων ο όμιλος παρουσίασε κέρδη 29,4 εκατ., έναντι ζημίας € 11,7 εκατ. για το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Τα EBITDA διαμορφώθηκαν, για το α’ εξάμηνο του έτους, σε € 112,2 εκατ., έναντι των 82,4 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη περίοδο 2018, σημειώνοντας αύξηση 36,2%, ενώ το περιθώριο EBITDA για το α’ εξάμηνο του 2019 ήταν 15,9% έναντι 8,9% την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου υποχώρησε σε € 705,1 εκατ., έναντι € 922,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018, ως αποτέλεσμα της μειωμένης κατασκευαστικής δραστηριότητας που οφείλεται κυρίως στην απουσία δημοπράτησης νέων έργων και στην καθυστέρηση ολοκλήρωσης υπό εξέλιξη διαγωνισμών στην Ελλάδα, όπως αναφέρει ο όμιλος.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα α’ εξαμήνου 2019, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, δήλωσε: «Η μείωση των εσόδων στην κατασκευή, οδήγησε σε συνεπακόλουθη μείωση κύκλου εργασιών σε επίπεδο ομίλου, με παράλληλη ωστόσο σημαντική βελτίωση του περιθωρίου EBITDA.

Η πορεία της αναδιοργάνωσης, τόσο της κατασκευής, όσο και του ομίλου συνολικά, που έχει ήδη δρομολογηθεί, εκτιμούμε ότι σύντομα θα οδηγήσει τον όμιλο στην επίτευξη των στόχων του, που είναι η επαναφορά της κατασκευής στην κερδοφορία και η δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας».

Ο καθαρός εταιρικός δανεισμός του ομίλου στις 30.06.2019 διαμορφώθηκε σε 788,8 εκατ. ευρώ έναντι 584,1 εκατ. ευρώ στις 31.12.2018.

Κλάδος κατασκευής

Ο κλάδος της κατασκευής παρουσίασε κατά το α’ εξάμηνο του 2019 έσοδα € 509,4 εκατ., έναντι εσόδων 727,3 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018.

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων εκμετάλλευσης οι ζημίες στην κατασκευή περιορίστηκαν σε € 4,6 εκατ. έναντι ζημιών € 32,7 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2018.

Το αποτέλεσμα επηρεάστηκε αρνητικά από επιπλέον κόστος € 39,2 εκατ. στην κατασκευή φ/β πάρκων στην Αυστραλία και θετικά λόγω αλλαγής των συμβατικών όρων κατασκευής των έργων στη Ρουμανία ποσού € 14,5 εκατ.

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων προ φόρων για το α’ εξάμηνο του 2019, προέκυψαν ζημιές € 7,5 εκατ. έναντι ζημιών € 46,6 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018, ενώ μετά από φόρους ο κλάδος κατασκευής είχε ζημιές € 13,3 εκατ. έναντι ζημιών € 49 εκατ. κατά το α’ εξάμηνο του 2018.

Η μείωση του κύκλου εργασιών ήταν αναμενόμενη, καθώς παρατηρείται σημαντική απουσία δημοπράτησης νέων έργων, αλλά και καθυστέρηση στην ολοκλήρωση υπό εξέλιξη διαγωνισμών στην Ελλάδα, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, συνολικού προϋπολογισμού €1,45 δισ., όπου η Άκτωρ συγκαταλέγεται μεταξύ των δύο τελικών διεκδικητών που έχουν υποβάλει δεσμευτική οικονομική προσφορά.

Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της Άκτωρ και των θυγατρικών της διαμορφώθηκε στις 30.06.2019 σε 1,2 δισ., ενώ έχει διεκδικήσει επιτυχώς επιπλέον νέα έργα ύψους € 1,068 δισ., εκ των οποίων συμβάσεις ύψους μόλις € 26,5 εκατ. υπογράφηκαν μετά τις 30.06.2019, ενώ συμβάσεις ύψους € 1,042 δισ. αναμένεται να υπογραφούν, διαμορφώνοντας τη συνολική αξία του χαρτοφυλακίου έργων της Άκτωρ σε € 2,2 δισ.

Κλάδος παραχωρήσεων

Κατά το α’ εξάμηνο του 2019 τα έσοδα του τομέα των παραχωρήσεων ήταν € 117,9 εκατ., έναντι € 118,5 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Η εν λόγω οριακή υποχώρηση οφείλεται κυρίως στη μη ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων της μέχρι πρότινος θυγατρικής ΕΠΑΔΥΜ λόγω πώλησής της στην Ηλέκτωρ εντός του πρώτου εξαμήνου 2018 και στη μείωση των εσόδων των Αττικών Διαδρομών από έργο της Εγνατίας, κυρίως λόγω μειωμένου κατασκευαστικού εσόδου από νέους σταθμούς διοδίων.

Στον αντίποδα, η αύξηση της κυκλοφορίας στα ώριμα έργα παραχωρήσεων συνεχίστηκε και το πρώτο εξάμηνο του 2019 (η κίνηση στην Αττική Οδό αυξήθηκε κατά 3,45%), περιορίζοντας την αρνητική επίδραση των προαναφερόμενων.

Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης εμφανίζονται αυξημένα κατά 39,4% και ανέρχονται σε € 50 εκατ. έναντι € 35,9 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2018, τα οποία όμως περιελάμβαναν αρνητική επίδραση από πρόβλεψη € 9,6 εκατ. έναντι απαίτησης παρακρατούμενων φόρων.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 33,1 εκατ. έναντι € 20,3 εκατ. και τα κέρδη μετά τους φόρους διαμορφώθηκαν σε € 19,5 εκατ. έναντι € 11,3 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2018, αυξημένα κατά 72,6%.

Η Άκτωρ Παραχωρήσεις ανακηρύχτηκε στις 16.04.2019 «Προτιμητέος Επενδυτής» (βέλτιστη προσφορά με τίμημα € 57,5 εκατ.) στο διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου για περίοδο 40 ετών, που πραγματοποίησε το ΤΑΙΠΕΔ.

Σε σχέση με νέα έργα, η Άκτωρ Παραχωρήσεις εστιάζει στην Εγνατία Οδό και τους τρεις κάθετους άξονές της, στην Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας και στο έργο «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) στο Τμήμα Χανιά – Ηράκλειο και στο τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη με ΣΔΙΤ», για το οποίο η εταιρεία έχει προκριθεί στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού (Β΄ Φάση).

Επιπλέον, η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ έχει υποβάλλει Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τα έργα:

  • Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση των Σχολικών Μονάδων και Πάρκου του Δήμου Χανίων με ΣΔΙΤ.
  • Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη με ΣΔΙΤ.

Χωρίς έσοδα η μητρική

Σε επίπεδο μητρικής εταιρείας δεν υπήρξαν έσοδα για το πρώτο εξάμηνο 2019, όπως και στο αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης (ΕΒΙΤ) διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 7,7 εκατ. έναντι ζημιών € 2 εκατ., ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων αλλά και μετά φόρων ήταν κέρδη € 7 εκατ. έναντι κερδών € 15 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018.

Tags:ΑΚΤΩΡΑναστάσιος ΚαλλιτσάντσηςΕΛΛΑΚΤΩΡ

Σχετικά Άρθρα

Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η Motor Oil επιβεβαίωσε την “αλλαγή” του DNA των κατασκευαστικών εταιρειών

7 Μαΐου, 2022
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Motor Oil σε συζητήσεις για την απόκτηση του 30% της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

6 Μαΐου, 2022
Σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ισπανία και Ολλανδία η ιταλική FS, στην οποία ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επισημοποιήθηκε η «συμμαχία» ΑΚΤΩΡ – ΑΒΑΞ για τη διεκδίκηση της Αττικής Οδού

14 Απριλίου, 2022
Σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ισπανία και Ολλανδία η ιταλική FS, στην οποία ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδο εσόδων 15% και κερδών 54% σημείωσε η ΕΛΛΑΚΤΩΡ στις παραχωρήσεις το 2021

13 Απριλίου, 2022
Ολοκληρώθηκαν τα συγκοινωνιακά έργα της α΄ φάσης ανάπλασης του Φαληρικού όρμου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χρυσός χορηγός του ITC 2022 – 5ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών η ΑΚΤΩΡ

8 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έγινε το πρώτο βήμα για τον ΒΟΑΚ. Στην ΑΚΤΩΡ το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος

23 Φεβρουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»

Μήνυμα SOS από την IRU: Η Ευρώπη αντιμετωπίζει την πιο σοβαρή έλλειψη οδηγών των τελευταίων δεκαετιών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022
Stellantis και Samsung SDI επενδύουν πάνω από 2,5 δισ. σε κοινή μονάδα παραγωγής μπαταριών Lithium-Ion στις ΗΠΑ

Stellantis και Samsung SDI επενδύουν πάνω από 2,5 δισ. σε κοινή μονάδα παραγωγής μπαταριών Lithium-Ion στις ΗΠΑ

25 Μαΐου, 2022
“Επί ποδός πολέμου” οι εργαζόμενοι στον βρετανικό σιδηρόδρομο: Έτοιμοι για απεργίες τον Ιούνιο

“Επί ποδός πολέμου” οι εργαζόμενοι στον βρετανικό σιδηρόδρομο: Έτοιμοι για απεργίες τον Ιούνιο

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ