• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Θα βάλουμε μπροστά τα μεγάλα έργα υποδομών και μεταφορών», δήλωσε ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

vvegiazi by vvegiazi
9 Ιουλίου, 2019
στο LOGISTICS, MMM, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
«Θα βάλουμε μπροστά τα μεγάλα έργα υποδομών και μεταφορών», δήλωσε ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε καλό κλίμα και με ανταλλαγή προσωπικών ευχαριστιών μεταξύ του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και του απερχόμενου Χρήστου Σπίρτζη ολοκληρώθηκε, το μεσημέρι, η τελετή παράδοσης – παραλαβής του υπουργείου.

«Θα βάλουμε μπροστά τα μεγάλα έργα υποδομών και μεταφορών», δήλωσε ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

«Η Νέα Δημοκρατία έχει παρουσιάσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα για τις υποδομές. Το έχει παρουσιάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το οποίο θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε και από αυτό θα κριθούμε. Προεκλογικά δεν κάναμε μεγαλόστομες εξαγγελίες», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.

«Πιστεύουμε στα σημαντικά έργα που πρέπει να γίνουν. Καλό είναι, όταν εξαγγέλλουμε κάτι, να υπάρχει πολύ συγκεκριμένη μελέτη βιωσιμότητας και σκοπιμότητας. Θα βάλουμε μπροστά τα πολύ μεγάλα έργα υποδομών και μεταφορών», συμπλήρωσε ο νέος υπουργός, σχολιάζοντας ωστόσο ότι δεν τηρούνται τα αρχικά χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των έργων. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα μεγάλα έργα υποδομών και μεταφορών «πρέπει να γίνονται με χρονικό ορίζοντα 5ετιας, 10ετίας και 15ετίας. Επ’ αυτού έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις».

Η εικόνα ίσως περιέχει: 8 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, κουστούμι

Από την πλευρά του, ο απερχόμενος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης υπογράμμισε ότι «κλείνει ένας πολυετής κύκλος στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με ένα μεγάλο εύρος έργων και θεσμικών αλλαγών».

Σημείωσε ότι «τα 4,5 χρόνια, από το ρόλο που είχε ο κ. Καραμανλής στην Αντιπολίτευση, ακόμη και σε περιόδους μεγάλης πολιτικής έντασης, υπήρξε μία συμπεριφορά ευπρέπειας και πολιτικού πολιτισμού.

Είναι χαρά για μένα, να παραδίδω το υπουργείο σε ένα άνθρωπο που αυτά τα χρόνια κράτησε μία τέτοια στάση»,  συμπληρώνοντας ότι “τα έργα υποδομών δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε καμία περιφέρεια, αλλά στον ελληνικό λαό”.

Ακολουθούν, αναλυτικά, τα όσα ειπώθηκαν στην τελετή παράδοσης – παραλαβής του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

https://www.facebook.com/metaforespress/videos/vb.103313199793064/1289181164580156/?type=2&theater&notif_t=page_post_reaction&notif_id=1562675806506466

Oι δηλώσεις Χρήστου Σπίρτζη και Κώστα Καραμανλή

Χρήστος Σπίρτζης: «Σας ευχαριστούμε που ήρθατε καταρχάς. Να πούμε ότι σήμερα κλείνει ένας πολυετής κύκλος και στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ένας κύκλος, που αφήνει πίσω του, πολύ μεγάλος εύρος έργου, υλοποίησης υποδομών, θεσμικών αλλαγών, αλλά και δομής του Υπουργείου, που είναι πολύ σημαντικός. Τα περισσότερα τα γνωρίζετε.

Θέλω να ευχαριστήσω, για τα τεσσεράμισι χρόνια που με εμπιστεύτηκε και στήριξε αυτή την προσπάθεια, τον Αλέξη Τσίπρα.

Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, που ακολούθησαν αυτή την πορεία και έφευγαν από το Υπουργείο τα ξημερώματα μαζί μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τα στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τους Υπηρεσιακούς και τους Εποπτευόμενους Φορείς, -τόσο τις διοικήσεις, όσο και τους ανθρώπους που εργάστηκαν για αυτά-, που επίσης μέσα σε καιρούς κρίσης, με απολαβές χαμηλές, οι περισσότεροι από αυτούς επίσης έφευγαν αργά τη νύχτα ή τα ξημερώματα από εδώ, για να ολοκληρωθούν κρίσιμες υποδομές.

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τη Διεύθυνση Φυσικών Καταστροφών, γιατί τεσσεράμισι χρόνια, είχαμε δυστυχώς, πολλές φυσικές καταστροφές και έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους σε όλη την Ελλάδα, χωρίς να έχουμε καθυστερήσεις ή άλλες δυσλειτουργίες.

Να πω, ότι εκτός από τα έργα που έχουν ολοκληρωθεί,  έχει ανοίξει ένας μεγάλος κύκλος νέων έργων. Δεν χρειάζεται να κάνουμε συγκεκριμένες αναφορές, είναι μεγάλο το εύρος.

Να πω επίσης, ότι είναι προσωπικά για εμένα μια ιδιαίτερη στιγμή, γιατί αφήνω ανθρώπους στο Υπουργείο που συνεργαστήκαμε. Και μετά από τεσσεράμισι χρόνια, έχουμε χτίσει μια σχέση και φιλίας και εμπιστοσύνης.  Θέλω να τους ευχαριστήσω για όλα αυτά τα χρόνια και για τη σχέση που οικοδομήθηκε.

Τέλος, να πω, ότι αυτά τα τεσσεράμισι χρόνια, από το ρόλο που είχε ο Κώστας Καραμανλής στην αντιπολίτευση, ακόμη και όταν υπήρχαν περίοδοι μεγάλης πολιτικής έντασης, καταφέραμε και υπήρξε μια συμπεριφορά ευπρέπειας και πολιτικού πολιτισμού. Επομένως, να τον ευχαριστήσω και εκείνον, για αυτή τη συνεργασία που είχαμε. Είναι πραγματικά χαρά για μένα να παραδίδω, από τη Νέα Δημοκρατία, το Υπουργείο, σε έναν άνθρωπο που αυτά τα τεσσεράμισι χρόνια, κράτησε μια τέτοια στάση.

Να του ευχηθώ από την πλευρά μου, να είναι όπως ήταν, κι όταν με το καλό αποχωρήσει, να έχει να παραδώσει ίδιο ή και μεγαλύτερο έργο από αυτό που παραδίδουμε εμείς.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Κύριε Υπουργέ σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Θα είμαι κι εγώ πολύ σύντομος και πολύ περιεκτικός, μια που είμαστε σε ένα υπουργείο, το οποίο είναι το υπουργείο των έργων και καλό είναι να λέμε λίγα λόγια εξαρχής.

Κι εγώ θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό και τους συνεργάτες του. Πιστεύω ότι πρέπει να ευχαριστούμε τους ανθρώπους, που επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν στον δημόσιο βίο. Καθ’ολη τη διάρκεια των τεσσερισήμισι αυτών ετών, που εγώ ως αντιπολίτευση είχα τον ρόλο να εποπτεύω το Υπουργείο, παρά τις πολύ συχνές διαφωνίες που είχαμε – σχεδόν σε όλα διαφωνούσαμε – παρόλα αυτά όμως, ποτέ μα ποτέ δεν υπήρξε καμία προσωπική αντιπαράθεση. Νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει και με τους δυο μας.

Έχει να κάνει, όσον αφορά εμένα και με την σχολή πολιτικής σκέψης την οποία υπηρετώ. Μετριοπάθεια, ορθός λόγος, να αποφεύγουμε τους φανατισμούς και τις εξάρσεις.

Εγώ θέλω να σε διαβεβαιώσω, ότι ακριβώς στην ίδια στάση που είχαμε ως αντιπολίτευση, θα έχουμε και ως Κυβέρνηση. Πιστεύω στη συνέχεια του κράτους. Πιστεύω στη συνέχεια της δημόσιας διοίκησης. Εκεί που θα βρούμε πράγματα που έγιναν σωστά, θα τα συνεχίσουμε. Εκεί που έχουμε διαφωνίες, θα αλλάξουμε αρκετά πράγματα.

Ούτως ή άλλως, νομίζω ότι όλοι γνωρίζετε σε αυτή την αίθουσα, ειδικά οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι, ότι η Νέα Δημοκρατία έχει παρουσιάσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα για τις υποδομές. Το έχει παρουσιάσει ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, οπότε εμείς θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα αυτό και από αυτό θα κριθούμε. Διότι ωραία είναι τα προγράμματα, όταν είσαι στην αντιπολίτευση, αλλά η εφαρμοσμένη πολιτική πολλές φορές δημιουργεί αρκετά εμπόδια. Και σε αυτό θα κριθούμε.

Ξέρετε ότι προεκλογικά δεν κάναμε μεγαλόστομες εξαγγελίες έργων. Πιστεύουμε στα σημαντικά έργα, που πρέπει να γίνουν. Όταν εξαγγέλλουμε κάτι, να υπάρχει πολύ συγκεκριμένη μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας και να μη λέμε λόγια στον αέρα. Συνηθίζεται αυτό δυστυχώς στην χώρα μας πολλές φορές, οι πολιτικοί να ξεφεύγουμε και να λέμε πράγματα, τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αυτό, το οποίο εμείς πιστεύουμε, είναι ότι τα σημαντικά έργα υποδομών πρέπει να γίνονται με ορίζοντα πενταετίας, δεκαετίας και δεκαπενταετίας. Διότι τα πολύ μεγάλα έργα, τα πολύ μεγάλα project, είναι έργα τα οποία μπορεί να τα ξεκινήσει και να τα οραματιστεί μια Κυβέρνηση, μπορεί να δημοπρατηθούν και να συμβασιοποιηθούν από μια άλλη Κυβέρνηση και μπορεί να ολοκληρωθούν μετά από χρόνια.

Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε το κακό παράδειγμα ο μέσος όρος εκτέλεσης των έργων να τραβάει πολύ και για αυτό  έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις -και θα χρειαστούμε και την βοήθεια της αντιπολίτευσης-  πώς μπορούμε αυτά να τα διορθώσουμε.

Κλείνοντας, να πω στον  Χρήστο καλή επιτυχία στα έδρανα της αντιπολίτευσης. Εύχομαι να αντιμετωπίσεις την Κυβέρνηση, όπως σε αντιμετωπίσαμε κι εμείς, πάντα στο πλαίσιο μιας αντιπαράθεσης, αλλά πάντα στο πλαίσιο ενός πολιτικού πολιτισμού, τον οποίο νομίζω ότι όλοι οι Έλληνες και όλες οι Ελληνίδες θέλουμε να δούμε.

Ευχαριστώ πολύ.

Χρήστος Σπίρτζης: Κάθε φορά που τελειώναμε ένα έργο, είχαμε μια επικοινωνία με τους εκπροσώπους του Τύπου, λέγαμε κάτι,  το έχει πει και ο Κώστας. Να το επαναλάβουμε για να γίνει και κοινή συνείδηση σε όλους: Τα έργα δεν ανήκουν σε καμία Κυβέρνηση ή Υπουργό, Περιφερειάρχη ή Δήμαρχο, ανήκουν στον Ελληνικό λαό, που το πληρώνει.

Πιστεύω ότι είναι ένας χώρος, που μπορούμε να βρούμε και εθνικές συγκλίσεις και για τον σχεδιασμό των υποδομών και των μεταφορών, μιας που ολοκληρώθηκε τον Σχέδιο του Στρατηγικού Σχεδιασμού, αλλά και για την στήριξη της όποιας Κυβέρνησης προχωράει για να υλοποιήσει τέτοιου είδους έργα.

Κώστα μου καλή επιτυχία να έχεις.

Tags:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Σχετικά Άρθρα

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
MMM

Δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ

29 Ιουνίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εντός του έτους η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Καλλονή – Σίγρι στη Λέσβο. Δηλώσεις Κ. Καραμανλή

25 Ιουνίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι δύο λόγοι που δεν μπορεί να γίνει νέα χάραξη στη σύνδεση ΒΟΑΚ – αεροδρομίου Καστελίου

10 Ιουνίου, 2022
Κ. Καραμανλής: Τέλη 2023 με αρχές 2024 η ολοκλήρωση του Πάτρα – Πύργος. Έτοιμες οι μελέτες εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σε 36 – 38 μήνες έτοιμο το Πάτρα – Πύργος, εκτιμά ο Κ. Καραμανλής

9 Ιουνίου, 2022
Οδική ασφάλεια: Πάμε καλύτερα, αλλά δεν φτάνει
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποια είναι τα 8 βήματα για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα

8 Ιουνίου, 2022
Κ. Καραμανλής: Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης καθ’ οδόν για το ΔΕΔ-Μ. Οι 4 άξονες για την ηλεκτροκίνηση
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης καθ’ οδόν για το ΔΕΔ-Μ. Οι 4 άξονες για την ηλεκτροκίνηση

7 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διεξήχθη η πρώτη οδική μεταφορά εμπορευμάτων από Κίνα σε Ευρώπη υπό καθεστώς τελωνειακής διαμετακόμισης TIR

Έναν χρόνο «ζωής» συμπλήρωσε το TIR στην Κίνα. Το βίντεο της IRU

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ