Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από Λ. Φυλής στις 28/9

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από Λ. Φυλής στις 28/9

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η βιωσιμότητα ζήτημα υψηλής προτεραιότητας για τις μεταφορές, σύμφωνα με έρευνα

vvegiazi by vvegiazi
30 Μαΐου, 2023
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στον τρόπο με το οποίοι Ευρωπαϊκοί στόλοι οχημάτων εφαρμόζουν θέματα βιωσιμότητας εστίασε η ετήσια Έρευνα Βιωσιμότητας Πραγματικότητας της Goodyear, η οποία πραγματοποιήθηκε για 3η συνεχή χρονιά.

Μέσω της έρευνας, η Goodyear επιδιώκει να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στον κλάδο της αυτοκίνησης καθώς και να δώσει την ευκαιρία στους στόλους οχημάτων να μοιραστούν επιτυχημένα παραδείγματα όσο και προκλήσεις εστιάζοντας στο μέλλον της βιώσιμης αυτοκίνησης.

Το 2022, η έρευνα ανέδειξε ότι οι στόλοι οχημάτων ανταποκρίνονται θετικά στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής, με το ύψος των επενδύσεων για ενίσχυση της βιωσιμότητας συνεχώς να αυξάνεται.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα, η βιωσιμότητα αποτελεί πλέον ένα ζήτημα υψηλής προτεραιότητας για τον κλάδο των μεταφορών με σημαντικές κοινωνικές προεκτάσεις και τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών από τους στόλους.

Η 3η έκδοση της έρευνας φιλοδοξεί να αποτελέσει μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για τη βιομηχανία των logistics, παρέχοντας χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το μέλλον του κλάδο των μεταφορών.

Σημαντική η συνεισφορά του κλάδου των ελαστικών στην ενίσχυση της βιωσιμότητας

Αναλυτικότερα, η έρευνα εστιάζει στον τρόπο που οι στόλοι οχημάτων εφαρμόζουν θέματα βιωσιμότητας, όπως την υιοθέτηση των πιο πρόσφατων περιβαλλοντικών νομοθεσιών, την επικαιροποίηση των περιβαλλοντικών στόχων ή την εφαρμογή νέων λύσεων τεχνολογίας συμπεριλαμβανομένων των ελαστικών και των λύσεων κινητικότητας.

Πολλοί ευρωπαϊκοί στόλοι που χρησιμοποιούν την ολοκληρωμένη πρόταση διαχείρισης στόλου Total Mobility της Goodyear επιτυγχάνουν ήδη καλύτερα αποτελέσματα και μετρήσιμες βελτιώσεις σε ζητήματα βιωσιμότητας.

Για παράδειγμα, η χρήση των ελαστικών FUELMAX ENDURANCE της Goodyear μπορεί να υποστηρίξει την επίτευξη έως και 2% μείωσης της εκπομπής CO2, που ισοδυναμεί με εξοικονόμηση 40.000 λίτρων καυσίμου ετησίως για έναν στόλο 100 οχημάτων [1].

Επιπλέον, λύσεις κινητικότητας όπως το Goodyear TPMS, το Goodyear CheckPoint ή το Goodyear DrivePoint μπορούν να υποστηρίξουν ταχύτερη και ευκολότερη διαχείριση στόλου με αποτέλεσμα την ενισχυμένη απόδοση, την αποτελεσματικότητα και την υποστήριξη των στόχων βιωσιμότητας των στόλων.

Πέρυσι, το 54% των στόλων δήλωσαν ότι τα ελαστικά με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αποτελούν πολύ σημαντικό μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητας, μαζί με την ανάπτυξη οχημάτων με χαμηλή κατανάλωση.

Στο παρελθόν, οι διαχειριστές στόλων αναγκάζονταν να επιλέξουν μεταξύ αντοχής, πρόσφυσης, εξοικονόμησης καυσίμου και χιλιομετρικής απόδοσης, τώρα όμως οι λύσεις κινητικότητας που προσφέρονται στο Goodyear Total Mobility βοηθούν στην επίτευξη της σωστής ισορροπίας και στην εξασφάλιση καλύτερων αποτελεσμάτων για τους στόλους.

Ο Maciej Szymanski, διευθυντής Μάρκετινγκ Commercial Europe της Goodyear, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που μπορούμε να συνεργαστούμε με στόλους σε όλη την Ευρώπη, και να αντλήσουμε πολύτιμα συμπεράσματα για τη λειτουργία τους και τις αποφάσεις που λαμβάνουν μέσα από τη συμμετοχή τους στην Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας της Goodyear.

Δίνουμε μεγάλη έμφαση στα σχόλια των πελατών που λαμβάνουμε μέσα από αυτήν την ευρείας κλίμακας μελέτη του κλάδου. Χάρη στα συμπεράσματα που προέκυψαν από την πρώτη έκδοση της έρευνας το 2021, είμαστε καλύτερα θωρακισμένοι για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις των στόλων και να τους υποστηρίξουμε στην επίτευξη των στόχων των επιχειρήσεών τους».

«Στον κλάδο των μεταφορών παρατηρείται συνεχή εξέλιξη του ρυθμιστικού πλαισίου. Πρωτοβουλίες όπως το πακέτο Fit for 55, Euro 7, το Εργαλείο Υπολογισμού Κατανάλωσης Ενέργειας Οχημάτων (VECTO) ή το Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (ETS) απαιτούν από τις εταιρείες μεταφορών άμεση συμμόρφωση με τη νέα πραγματικότητα και λήψη των κατάλληλων μέτρων – τόσο εφαρμόζοντας εσωτερικές πολιτικές όσο και προσαρμόζοντας συγκεκριμένα προϊόντα ή λύσεις στους στόλους τους.

Η ανάγκη να γίνει η βιωσιμότητα η νέα πραγματικότητα καθορίζεται επίσης από τους πελάτες που είναι πλέον αποφασισμένοι να επιλέγουν εταιρείες με πιο υπεύθυνες λειτουργίες και επενδυτές για τους οποίους η επίτευξη των στόχων ESG είναι εξίσου σημαντική με τα οικονομικά αποτελέσματα», συμπλήρωσε.

«Από το 2021, τα αποτελέσματα της έρευνας βιώσιμης πραγματικότητας της Goodyear αποτελούν έναν καθοριστικό δείκτη για το πώς η βιομηχανία μεταφορών στην Ευρώπη προσεγγίζει αυτές τις νέες προκλήσεις και πώς αλλάζει τις επιχειρήσεις της για να τις κάνει πιο βιώσιμες», πρόσθεσε ο Szymanski.

Η έρευνα θα είναι διαθέσιμη στο link μέχρι τις 21 Ιουλίου:  https://www.sustainablerealitysurvey.eu/


[1] Με βάση τον υπολογισμό VECTO, διαφορά μεταξύ της ετικέτας ελαστικών C-EU και της ετικέτας ελαστικού B-EU για την απόδοση καυσίμου. Η μετάβαση από ένα ελαστικό με ετικέτα C σε ένα ελαστικό με ετικέτα Β με οικονομία καυσίμου αντιπροσωπεύει μείωση κατά 2% στη μείωση του CO2. Σύμφωνα με τον εσωτερικό υπολογισμό, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε εξοικονόμηση περίπου 1 τόνου εκπομπών CO2 και 400 λίτρων καυσίμου ανά φορτηγό, ανά έτος.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:GOODYEARΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΛΑΣΤΙΚΑ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

21 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Ανταγωνιστική, αλλά με υψηλά επίπεδα κατακερματισμού, η ελληνική αγορά 3PL, σύμφωνα με την KPMG

7 Σεπτεμβρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η EMPIST για 9η φορά στη λίστα Inc. 5000

5 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Χρ. Αλεξοπούλου: Προωθούμε την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον χώρο των μεταφορών

17 Ιουλίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ανανεωμένη σύνδεση με τη Γαλλία, μέσω της MAZET, από τη Raben INTERTRANS

13 Ιουλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

H SPEEDEX διασυνδέθηκε με την ΑΑΔΕ μέσω της e-Τιμολόγησης της Entersoft

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1
Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από Λ. Φυλής στις 28/9

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ