• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

    4 Ιουλίου, 2022
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

    4 Ιουλίου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

    4 Ιουλίου, 2022
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

    4 Ιουλίου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κάλεσμα Χρ. Σπίρτζη σε ιδιώτες για την κατασκευή έργων στην Ελλάδα. Υπέρ των ΣΔΙΤ

ffotinos by ffotinos
10 Νοεμβρίου, 2017
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Παρελθόν το πέρασμα της κοιλάδας των Τεμπών. 20 λεπτά γρηγορότερα το Αθήνα – Θεσσαλονίκη
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κάλεσμα σε ιδιωτικές εταιρείες να επενδύσουν στην κατασκευή και εκμετάλλευση μεγάλων έργων στην Ελλάδα απηύθυνε, στη 2η Ευρω-Αραβική Διάσκεψη «Προς μία σταθερή συμμαχία», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Μάλιστα, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι “δεν πρόκειται να κερδίσουμε το στοίχημα της υλοποίησης των απαραίτητων έργων υποδομής και της βιώσιμης ανάπτυξης, αν περιμένουμε να έχουμε έργα υποδομών μόνο μέσα από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και από τα Προγραμματικά Πλαίσια Σύγκλισης”, ζητώντας την ενεργοποίηση της ιδιωτικής συμμετοχής.

Στην ομιλία του παρέθεσε σειρά μεγάλων έργων, τα οποία δύναται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον ιδιωτών επενδυτών.

Τα βασικά σημεία της ομιλίας

Σήμερα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη οι απαιτήσεις για πρόσθετες υποδομές στα επόμενα χρόνια ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες των κρατών για να τις χρηματοδοτήσουν. Δεν πρόκειται να κερδίσουμε το στοίχημα της υλοποίησης των απαραίτητων έργων υποδομής και της βιώσιμης ανάπτυξης, αν περιμένουμε να έχουμε έργα υποδομών μόνο μέσα από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και από τα Προγραμματικά Πλαίσια Σύγκλισης.

Απαιτείται να κινητοποιηθούν οι ιδιωτικοί οικονομικοί πόροι. Και ένα από τα βασικά εργαλεία για την κινητοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων στην κατεύθυνση των επενδύσεων σε έργα Υποδομών είναι η σύμπραξη του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα που μπορεί να οδηγήσει πραγματικά στην ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς.

Γνωρίζετε πώς μπορεί να διασφαλιστεί, το γνωρίζουμε και εμείς, έχει θεσπιστεί ένα διαφανές θεσμικό πλαίσιο και προχωράμε.

Μόνο έτσι τα έργα υποδομών θα ανοίξουν το δρόμο για βιώσιμη ανάπτυξη. Περισσότερα από τριάντα μεγάλα έργα υποδομών προωθούνται στην Ελλάδα με τα περισσότερα από αυτά να έχουν ενταχθεί στο πακέτο Γιούνκερ.

Να είναι στη λίστα εγκεκριμένα για ένταξη στο πακέτο Γιούνκερ. Είναι η απαραίτητη εγγύηση για να μην υπάρχει καμία ανασφάλεια στην τοποθέτησή κεφαλαίων.

Τα προωθούμενα έργα εντάσσονται για πρώτη φορά σε ένα συνολικό σχεδιασμό για τις υποδομές, με κριτήριο τις γεωπολιτικές συνθήκες, τα πλεονεκτήματα από μεγάλα έργα που έγιναν, τα πλεονεκτήματα από τη διάνοιξη του καναλιού του Σουέζ, από τους δρόμους του μεταξιού και επομένως η Ελλάδα πραγματικά βρίσκεται σε μία θέση που αναβαθμίζει τη γεωστρατηγική και παραγωγικών μονάδων αλλά και των συνδυασμένων μεταφορών.

Για αυτό και στόχος μας, είναι, τους πρώτους μήνες του δεκαοκτώ να έχει τελειώσει η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρας – Αθήνας – Θεσσαλονίκης και ο σχεδιασμός μας κινείται στο να υλοποιηθεί επιτέλους η σιδηροδρομική Εγνατία.

Έχουμε προχωρήσει στη σύναψη συμφωνίας με τη Βουλγαρία, γνωρίζετε πάρα πολύ καλά τα πλεονεκτήματα, τα εμπορικά πλεονεκτήματα, από το να μην έχουμε στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, το κόστος και τις καθυστερήσεις που έχουμε στα Δαρδανέλια.

Καταλαβαίνετε τη σημασία να συνδεθούν τα τρία λιμάνια της βορείου Ελλάδας: της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και βέβαια με την ολοκλήρωση του έργου που ανέφερα πριν, του Πειραιά και της Πάτρας με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας: με το Μπουργκάς και τη Βάρνα, γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό, γνωρίζετε να έχουμε προχωρήσει και να ολοκληρώνεται, πήγε ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, του λιμανιού του Πειραιά, αναμένεται να βγει ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και των τριών άλλων λιμανιών, τι σημαίνει για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων να υπάρχουν έξι μεγάλα εμπορευματικά κέντρα σε Ελλάδα και Βουλγαρία, να σας δώσω και μία σημαντική είδηση.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Ρουμανία επιθυμεί σε αυτή τη συνεργασία να μπει και η Ρουμανία. Άρα καταλαβαίνετε και το μεγάλο εύρος του ιδιωτικού τομέα και πώς μπορεί να λειτουργήσει και να συμμετέχει σε αυτά τα έργα.

Έργα που θα γίνουν για πρώτη φορά στην περιοχή μας, όχι με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο, αλλά με εταιρεία που θα ιδρυθεί μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας και στη συνέχεια θα γίνει οι διαγωνιστικές διαδικασίες για να συμμετέχει και ο ιδιωτικός τομέας, τόσο στην υλοποίηση όσο και στη λειτουργία του.

Το έργο θα είναι βιώσιμο, ο κύριος Γιούνκερ το στήριξε πριν δύο εβδομάδες και βέβαια, θα απαιτηθούν εκτός από τα στολίδια των εμπορευματικών κέντρων και χρηματοδοτήσεις  από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πάμε καλά εκεί, προκειμένου το έργο να γίνει ελκυστικό για τους ιδιώτες επενδυτές.

Η αναβάθμιση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης σε εμπορευματικό και ενεργειακό κόμβο υγροποιημένου αερίου LNG προσδίδει κεντρικό ρόλο στη διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου από το Αιγαίο μέχρι την κεντρική Ευρώπη και τη Μαύρη Θάλασσα και έτσι αναδεικνύεται και ενισχύεται η γεωστρατηγική  θέση της χώρας μας αλλά και την οικονομική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Η αναβαθμισμένη σιδηροδρομική γραμμή που ολοκληρώνεται από την Αλεξανδρούπολη μέχρι το Ορμένιο, συνδέει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης τόσο με το Μπουργκάς, όσο και με τη θέληση που υπάρχει μεταξύ των δύο κρατών και με την Κωνσταντινούπολη που είναι μία πολύ μεγάλη αγορά.

Η αναβάθμιση του λιμανιού του Λαυρίου σε λιμάνι ακτοπλοϊκών Μεταφορών αλλά και σε λιμάνι κρουαζιέρας και η σύνδεσή του με τον διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσω του προαστιακού σιδηροδρόμου είναι ένα άλλο έργο που πρέπει να συμμετέχει ο ιδιωτικός τομέας και δίνει και μεγάλες ευκαιρίες για τις τουριστικές υποδομές μιας υπέροχης περιοχής.

Συμβάλλει καθοριστικά στο να μπορεί να γίνει ένα hub κρουαζιέρας  στην Αττική. Υπάρχει και ο χώρος αλλά και οι αεροπορικές συνδέσεις και το λιμάνι, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε.

Ένας άλλος τομέας που είναι πραγματικά ευκαιρία να μπορέσει ο ιδιωτικός τομέας να συμμετέχει, να τοποθετηθεί, είναι οι αεροπορικές μεταφορές και ότι σχετίζεται με τη συντήρηση των υποδομών αυτών.

Είναι κάτι που έχει λείψει από την ευρύτερη περιοχή. Το ξεκινάμε και σας καλούμε να συμμετέχετε. Και βέβαια, ένα πρόβλημα που αποτελεί ένα από τα κυρίαρχα θέματα στον πλανήτη, τα τρόφιμα.

Τα δίκτυα γεωθερμίας σε όλη την Βόρειο Ελλάδα σε συνδυασμό με παραγωγικές μονάδες σύγχρονες για την αγροτική παραγωγή και τη μεταποίηση της, και για την  κτηνοτροφία και τη μεταποίηση της, είναι ένας πρόσθετος τομέας που μπορεί ο αραβικός κόσμος να τοποθετηθεί και να υπάρχει συνεργασία.

Ποιος είναι ο στόχος μας: Ο στόχος μας δεν είναι να υπάρχει η τοποθέτηση κάποιων εταιρειών στην Ελλάδα ή κάποιων ελληνικών εταιρειών σε κάποιες χώρες του αραβικού κόσμου.

Tags:ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων

28 Ιουνίου, 2022
Σε επτά άξονες θα βασιστεί η βελτίωση της οδικής ασφάλειας του Κηφισού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σε επτά άξονες θα βασιστεί η βελτίωση της οδικής ασφάλειας του Κηφισού

27 Ιουνίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εντός του έτους η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Καλλονή – Σίγρι στη Λέσβο. Δηλώσεις Κ. Καραμανλή

25 Ιουνίου, 2022
Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προκηρύσσονται οι διαγωνισμοί για τους οδικούς άξονες Δράμα – Αμφίπολη και Μαυροβούνι – Έδεσσα

22 Ιουνίου, 2022
Προσλαμβάνεται σύμβουλος για την μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους οφέλους του ΒΟΑΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προχωρά η μελέτη για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Ο κατάλογος των οδικών έργων της Δυτικής Ελλάδας

22 Ιουνίου, 2022
Μέσα στο καλοκαίρι δημοπρατείται ο οδικός άξονας Δράμα – Αμφίπολη
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Μέσα στο καλοκαίρι δημοπρατείται ο οδικός άξονας Δράμα – Αμφίπολη

20 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Η πρώην υφ. Μεταφορών Μ. Χρυσοβελώνη πρόεδρος του Εθνικού Συµβουλίου Οδικής Ασφάλειας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

4 Ιουλίου, 2022

Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

4 Ιουλίου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

4 Ιουλίου, 2022

Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022
Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας

Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

4 Ιουλίου, 2022
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ