• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κάλεσμα Χρ. Σπίρτζη σε ιδιώτες για την κατασκευή έργων στην Ελλάδα. Υπέρ των ΣΔΙΤ

ffotinos by ffotinos
10 Νοεμβρίου, 2017
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κάλεσμα σε ιδιωτικές εταιρείες να επενδύσουν στην κατασκευή και εκμετάλλευση μεγάλων έργων στην Ελλάδα απηύθυνε, στη 2η Ευρω-Αραβική Διάσκεψη «Προς μία σταθερή συμμαχία», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Μάλιστα, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι “δεν πρόκειται να κερδίσουμε το στοίχημα της υλοποίησης των απαραίτητων έργων υποδομής και της βιώσιμης ανάπτυξης, αν περιμένουμε να έχουμε έργα υποδομών μόνο μέσα από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και από τα Προγραμματικά Πλαίσια Σύγκλισης”, ζητώντας την ενεργοποίηση της ιδιωτικής συμμετοχής.

Στην ομιλία του παρέθεσε σειρά μεγάλων έργων, τα οποία δύναται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον ιδιωτών επενδυτών.

Τα βασικά σημεία της ομιλίας

Σήμερα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη οι απαιτήσεις για πρόσθετες υποδομές στα επόμενα χρόνια ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες των κρατών για να τις χρηματοδοτήσουν. Δεν πρόκειται να κερδίσουμε το στοίχημα της υλοποίησης των απαραίτητων έργων υποδομής και της βιώσιμης ανάπτυξης, αν περιμένουμε να έχουμε έργα υποδομών μόνο μέσα από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και από τα Προγραμματικά Πλαίσια Σύγκλισης.

Απαιτείται να κινητοποιηθούν οι ιδιωτικοί οικονομικοί πόροι. Και ένα από τα βασικά εργαλεία για την κινητοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων στην κατεύθυνση των επενδύσεων σε έργα Υποδομών είναι η σύμπραξη του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα που μπορεί να οδηγήσει πραγματικά στην ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς.

Γνωρίζετε πώς μπορεί να διασφαλιστεί, το γνωρίζουμε και εμείς, έχει θεσπιστεί ένα διαφανές θεσμικό πλαίσιο και προχωράμε.

Μόνο έτσι τα έργα υποδομών θα ανοίξουν το δρόμο για βιώσιμη ανάπτυξη. Περισσότερα από τριάντα μεγάλα έργα υποδομών προωθούνται στην Ελλάδα με τα περισσότερα από αυτά να έχουν ενταχθεί στο πακέτο Γιούνκερ.

Να είναι στη λίστα εγκεκριμένα για ένταξη στο πακέτο Γιούνκερ. Είναι η απαραίτητη εγγύηση για να μην υπάρχει καμία ανασφάλεια στην τοποθέτησή κεφαλαίων.

Τα προωθούμενα έργα εντάσσονται για πρώτη φορά σε ένα συνολικό σχεδιασμό για τις υποδομές, με κριτήριο τις γεωπολιτικές συνθήκες, τα πλεονεκτήματα από μεγάλα έργα που έγιναν, τα πλεονεκτήματα από τη διάνοιξη του καναλιού του Σουέζ, από τους δρόμους του μεταξιού και επομένως η Ελλάδα πραγματικά βρίσκεται σε μία θέση που αναβαθμίζει τη γεωστρατηγική και παραγωγικών μονάδων αλλά και των συνδυασμένων μεταφορών.

Για αυτό και στόχος μας, είναι, τους πρώτους μήνες του δεκαοκτώ να έχει τελειώσει η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρας – Αθήνας – Θεσσαλονίκης και ο σχεδιασμός μας κινείται στο να υλοποιηθεί επιτέλους η σιδηροδρομική Εγνατία.

Έχουμε προχωρήσει στη σύναψη συμφωνίας με τη Βουλγαρία, γνωρίζετε πάρα πολύ καλά τα πλεονεκτήματα, τα εμπορικά πλεονεκτήματα, από το να μην έχουμε στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, το κόστος και τις καθυστερήσεις που έχουμε στα Δαρδανέλια.

Καταλαβαίνετε τη σημασία να συνδεθούν τα τρία λιμάνια της βορείου Ελλάδας: της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και βέβαια με την ολοκλήρωση του έργου που ανέφερα πριν, του Πειραιά και της Πάτρας με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας: με το Μπουργκάς και τη Βάρνα, γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό, γνωρίζετε να έχουμε προχωρήσει και να ολοκληρώνεται, πήγε ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, του λιμανιού του Πειραιά, αναμένεται να βγει ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και των τριών άλλων λιμανιών, τι σημαίνει για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων να υπάρχουν έξι μεγάλα εμπορευματικά κέντρα σε Ελλάδα και Βουλγαρία, να σας δώσω και μία σημαντική είδηση.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Ρουμανία επιθυμεί σε αυτή τη συνεργασία να μπει και η Ρουμανία. Άρα καταλαβαίνετε και το μεγάλο εύρος του ιδιωτικού τομέα και πώς μπορεί να λειτουργήσει και να συμμετέχει σε αυτά τα έργα.

Έργα που θα γίνουν για πρώτη φορά στην περιοχή μας, όχι με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο, αλλά με εταιρεία που θα ιδρυθεί μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας και στη συνέχεια θα γίνει οι διαγωνιστικές διαδικασίες για να συμμετέχει και ο ιδιωτικός τομέας, τόσο στην υλοποίηση όσο και στη λειτουργία του.

Το έργο θα είναι βιώσιμο, ο κύριος Γιούνκερ το στήριξε πριν δύο εβδομάδες και βέβαια, θα απαιτηθούν εκτός από τα στολίδια των εμπορευματικών κέντρων και χρηματοδοτήσεις  από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πάμε καλά εκεί, προκειμένου το έργο να γίνει ελκυστικό για τους ιδιώτες επενδυτές.

Η αναβάθμιση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης σε εμπορευματικό και ενεργειακό κόμβο υγροποιημένου αερίου LNG προσδίδει κεντρικό ρόλο στη διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου από το Αιγαίο μέχρι την κεντρική Ευρώπη και τη Μαύρη Θάλασσα και έτσι αναδεικνύεται και ενισχύεται η γεωστρατηγική  θέση της χώρας μας αλλά και την οικονομική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Η αναβαθμισμένη σιδηροδρομική γραμμή που ολοκληρώνεται από την Αλεξανδρούπολη μέχρι το Ορμένιο, συνδέει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης τόσο με το Μπουργκάς, όσο και με τη θέληση που υπάρχει μεταξύ των δύο κρατών και με την Κωνσταντινούπολη που είναι μία πολύ μεγάλη αγορά.

Η αναβάθμιση του λιμανιού του Λαυρίου σε λιμάνι ακτοπλοϊκών Μεταφορών αλλά και σε λιμάνι κρουαζιέρας και η σύνδεσή του με τον διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσω του προαστιακού σιδηροδρόμου είναι ένα άλλο έργο που πρέπει να συμμετέχει ο ιδιωτικός τομέας και δίνει και μεγάλες ευκαιρίες για τις τουριστικές υποδομές μιας υπέροχης περιοχής.

Συμβάλλει καθοριστικά στο να μπορεί να γίνει ένα hub κρουαζιέρας  στην Αττική. Υπάρχει και ο χώρος αλλά και οι αεροπορικές συνδέσεις και το λιμάνι, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε.

Ένας άλλος τομέας που είναι πραγματικά ευκαιρία να μπορέσει ο ιδιωτικός τομέας να συμμετέχει, να τοποθετηθεί, είναι οι αεροπορικές μεταφορές και ότι σχετίζεται με τη συντήρηση των υποδομών αυτών.

Είναι κάτι που έχει λείψει από την ευρύτερη περιοχή. Το ξεκινάμε και σας καλούμε να συμμετέχετε. Και βέβαια, ένα πρόβλημα που αποτελεί ένα από τα κυρίαρχα θέματα στον πλανήτη, τα τρόφιμα.

Τα δίκτυα γεωθερμίας σε όλη την Βόρειο Ελλάδα σε συνδυασμό με παραγωγικές μονάδες σύγχρονες για την αγροτική παραγωγή και τη μεταποίηση της, και για την  κτηνοτροφία και τη μεταποίηση της, είναι ένας πρόσθετος τομέας που μπορεί ο αραβικός κόσμος να τοποθετηθεί και να υπάρχει συνεργασία.

Ποιος είναι ο στόχος μας: Ο στόχος μας δεν είναι να υπάρχει η τοποθέτηση κάποιων εταιρειών στην Ελλάδα ή κάποιων ελληνικών εταιρειών σε κάποιες χώρες του αραβικού κόσμου.

Tags:ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο όμιλος ΑΒΑΞ ολοκλήρωσε σταθμό παραγωγής ενέργειας 4.650 MW στην Bismayah του Ιράκ

20 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τη σύμβαση 717. Τι είπαν οι πρώην υπουργοί Μεταφορών (video)

20 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα όσα δήλωσε ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης για τη σύμβαση 717 και το δυστύχημα

10 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στην τελική ευθεία ο παραλιακός άξονας Ωρωπού – Μαραθώνα, ύψους 3,3 εκατ. ευρώ

7 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Πύργος – Μεθώνη

7 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η πρώην υφ. Μεταφορών Μ. Χρυσοβελώνη πρόεδρος του Εθνικού Συµβουλίου Οδικής Ασφάλειας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ