• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κ. Καραμανλής: Σχέδιο 4 + 4 σημείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική

vvegiazi by vvegiazi
24 Μαΐου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Κίνητρα στους πολίτες για τη χρήση των ΜΜΜ ζητούν οι συγκοινωνιολόγοι
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική παρουσίασε o υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στην ομιλία του στο 5ο Autoforum.

Όπως εξήγησε, το σχέδιο αυτό απαντάει στα προβλήματα του σήμερα, αλλά αντιμετωπίζει και τις ανάγκες του αύριο. Βάζει τα θεμέλια για μια Αττική πιο εύκολη, πιο προσβάσιμη, πιο ανθρώπινη. Και αναπτύσσεται σε 4+4 κινήσεις: 4 κινήσεις που έχουν ήδη γίνει, για άμεσα αποτελέσματα, και 4 κινήσεις για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα του αύριο, ώστε να μη γίνει η Αθήνα πόλη απροσπέλαστη.

Συγκεκριμένα, αυτές οι 4+4 κινήσεις, όπως τις παρουσίασε ο κ. Καραμανλής, είναι οι εξής:

4 κινήσεις με άμεσα αποτελέσματα:

  1. «Καθαρός Δακτύλιος». Ένα μέτρο δραστικό, που αποφασίστηκε όταν αυξήθηκε ξανά η κίνηση μετά την καραντίνα και το οποίο απέδωσε κάποια άμεσα αποτελέσματα. «Μειώσαμε τα οχήματα στο κέντρο της πόλης και κλείσαμε τα παραθυράκια για υπερβολικές και καταχρηστικές εξαιρέσεις. Το μόνιμο γαϊτανάκι του ελληνικού πολιτικού συστήματος: Να βγάζουμε σε όλο τον κόσμο άδειες για να κυκλοφορούν. Κι έτσι έχει ήδη δοθεί μια κυκλοφοριακή ανάσα στο κέντρο, αλλά έχει μειωθεί σημαντικά και η περιβαλλοντική επιβάρυνση», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.
  2. Περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο. Η Αθήνα -όπως και η Θεσσαλονίκη- είναι από τις ελάχιστες πόλεις στον κόσμο, που ενίσχυσε τους στόλους των αστικών συγκοινωνιών εν μέσω πανδημίας. «Παραλάβαμε περίπου 850 λεωφορεία στο δρόμο και σήμερα έχουμε 1.350», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
  3. Ενίσχυση και των μέσων σταθερής τροχιάς.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι:

  • Παραδώσαμε τρεις νέους σταθμούς μετρό στην επέκταση προς Πειραιά.
  • Στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, έχουμε 39συρμούς από 32 το 2019.
  • Είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την αναβάθμιση 70 οχημάτων της Γραμμής 1.
  • Ενισχύουμε σταθερά το Τραμ: το επαναφέραμε στο Σύνταγμα, παραδώσαμε 12 νέες στάσεις στο κέντρο του Πειραιά, έχουμε δρομολογήσει 25 επιπλέον, νέους, υπερσύγχρονους συρμούς στο δίκτυο.
  1. Σύγχρονο πλαίσιο για τη μικροκινητικότητα και την αστική κινητικότητα. Με το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, άνοιξε ο δρόμος ώστε η Τοπική Αυτοδιοίκηση να προχωρήσει χωρίς εμπόδια και γραφειοκρατία στη διαμόρφωση ενός πιο βιώσιμου και πιο πράσινου αστικού περιβάλλοντος.

«Είναι αυτά αρκετά για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού; Σίγουρα όχι. Είναι όμως ανάσες. Βήματα, έστω και μικρά, αλλά έστω προς τη σωστή κατεύθυνση. Και το κυριότερο, δεν είναι αποσπασματικές κινήσεις αλλά τμήματα ενός καλά μελετημένου, ολοκληρωμένου σχεδίου», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

+4 κινήσεις για το αύριο της Αττικής:

  1. Έρχονται και νέα, φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία. «Είμαστε σε τελικό στάδιο για την προμήθεια των πρώτων 650 νέων, σύγχρονων οχημάτων, έχοντας δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Θα ξεκινήσουν να ενισχύουν τον στόλο από τις αρχές του 2023», δήλωσε ο κ. Καραμανλής.
  2. Μεγάλα έργα μετρό γίνονται ξανά στην Αττική.
  • Γραμμή 4 του Μετρό. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που υλοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, ύψους 1,2 δισ. Η πρώτη νέα γραμμή υπό κατασκευή στην πρωτεύουσα έπειτα από είκοσι ολόκληρα χρόνια. Το πρώτο τμήμα, από το Άλσος Βεΐκου στο Γουδή, με 15 νέους σταθμούς, θα εξυπηρετεί μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες γειτονιές της Αθήνας. Διασφαλίζεται δε ότι το πράσινο ισοζύγιο στην πόλη όχι μόνο δε θα μειωθεί, αλλά θα αυξηθεί.
  • Ταυτόχρονα, προχωρά η μελετητική ωριμότητα και για τις μελλοντικές επεκτάσεις της Γραμμής 4, με προτεραιότητα προς Μαρούσι και Βόρεια Προάστια, περιοχές με μεγάλη ροή εργαζομένων και τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο.
  • Σε λίγους μήνες παραδίδονται και οι τρεις τελευταίοι νέοι σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά: Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιά. «Επιτέλους ενώνουμε το μεγαλύτερο αεροδρόμιο με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
  • Επέκταση Γραμμής 2 προς Δυτικά Προάστια: «Προχωράμε με ταχύτατους ρυθμούς τις μελέτες ώστε να καταφέρουμε να δημοπρατήσουμε ως το τέλος της χρονιάς τους τρεις νέους σταθμούς, Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
  • Παράλληλα, μπαίνει μπρος και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής. Ένα έργο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, που θα συμβασιοποιηθεί το επόμενο εξάμηνο και θα εξυπηρετεί τις περιοχές από τα Άνω Λιόσια ως τα Μέγαρα.
  • Αντίστοιχα, προχωράει ικανοποιητικά και η διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου για την Επέκταση του Προαστιακού προς τα Ανατολικά, δηλαδή προς τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου.
  1. Μεγάλα οδικά έργα φτιάχνουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.
  • Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης έχει ήδη δημοπρατηθεί και αναμένεται να αρχίσει η υλοποίησή της ως τις αρχές του 2023.
  • Προχωρούν οι διαδικασίες για τις επεκτάσεις Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα.
  • Αντίστοιχα, προχωρούν και οι μελέτες για την υπογειοποίηση της σήραγγας της Ηλιουπόλεως, που θα δώσει ανάσα στα Νότια Προάστια.
  • Στα Δυτικά Προάστια, είναι σε προχωρημένο στάδιο διαδικασιών το έργο της ολοκλήρωσης της Περιφερειακής του Αιγάλεω και του Κόμβου Σκαραμαγκά, που θα αποφορτίσει σημαντικά την Λεωφόρο Αθηνών αλλά και την Λεωφόρου Σχιστού.
  1. Σύσταση Μητροπολιτικού Φορέα. Για να αντιμετωπιστεί η πολυδιάσπαση των αρμοδιοτήτων, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανέλαβε πρωτοβουλία -υιοθετώντας την πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας- για τη σύστασή του Μητροπολιτικού Φορέα. Ώστε επιτέλους, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όλοι οι συναρμόδιοι φορείς να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν όλα τα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό.

Πού οφείλεται το κυκλοφοριακό

Ο κ. Καραμανλής στάθηκε εξάλλου στα αίτια του κυκλοφοριακού και επιγραμματικά ανέφερε: Πρώτον ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα παρατηρείται σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου. Δεύτερον, αναφέρθηκε στην παντελή απουσία κατά τα προηγούμενα χρόνια, κεντρικού σχεδιασμού που να βασίζεται στις σύγχρονες ανάγκες της πρωτεύουσας. Και τρίτον, υπογράμμισε την απόλυτη πολυδιάσπαση των αρμοδιοτήτων για όλα τα κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν το κυκλοφοριακό.

Ανέφερε ενδεικτικά ότι:

-Το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ανήκει στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής.

-Οι Κεντρικές Οδικές Αρτηρίες, όπως για παράδειγμα ο Κηφισός, ανήκει επίσης στην Περιφέρεια Αττικής. Τα τοπικά οδικά δίκτυα, ανήκουν στην αρμοδιότητα των Δήμων.

-Το πολεοδομικό και χωροταξικό ζήτημα της Αθήνας, ένα τεράστιο ζήτημα, ανήκει στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

-Η διαχείριση και ο προγραμματισμός των φαναριών, στην Περιφέρεια.

-Ο έλεγχος της παράνομης στάθμευσης, στους Δήμους και στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

-Οι κανόνες για την φορτοεκφόρτωση και την τροφοδοσία των καταστημάτων, λίγο γκρίζα ζώνη, ανήκουν στην Περιφέρεια και τους Δήμους.

-Ο έλεγχος για την παράνομη κυκλοφορία οχημάτων στους λεωφορειόδρομος, στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

-Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μεγάλων έργων, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ο καθένας από αυτούς τους φορείς κάνει τη δουλειά του, αλλά αποσπασματικά και χωρίς πολλές φορές να διαθέτουν τα αναγκαία εργαλεία.

Και υπογράμμισε πως το πρόβλημα είναι ότι μέσα στα χρόνια έχει δημιουργηθεί ένα δαιδαλώδες, βαρύ και πολύπλοκο σύστημα, που δεν μπορεί να ακολουθήσει τις κοινωνικές και δομικές αλλαγές που δημιουργούνται σε έναν νομό «σε μόνιμη κίνηση» όπως είναι η Αττική.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε τέλος ότι το σχέδιο για το κυκλοφοριακό της Αθήνας αποτελεί κομμάτι μίας ολοκληρωμένης πολιτικής του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία υπηρετεί κρίσιμους εθνικούς στόχους όπως είναι η οδική ασφάλεια, η ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και η προστασία του περιβάλλοντος. Και υπογράμμισε ότι πιστεύει προσωπικά στην καλή συνεργασία με όλους τους φορείς, αλλά και τους πολίτες, για να γίνεται κάθε μέρα κι ένα κομμάτι αυτού του σχεδίου πραγματικότητα.

Σημειωτέον ότι αντίστοιχο σχέδιο αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού έχει εκπονηθεί και εφαρμόζεται και για τη Θεσσαλονίκη.

Tags:ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΠΡΑΣΙΝΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣΛΕΩΦΟΡΕΙΑΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣΣΒΑΚΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Ημερίδα από τη Re-Battery για τα απόβλητα συσσωρευτών της ηλεκτροκίνησης
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ημερίδα από τη Re-Battery για τα απόβλητα συσσωρευτών της ηλεκτροκίνησης

30 Ιουνίου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
MMM

Σύμβουλο για τη δημιουργία του «Ενιαίου Μητροπολιτικού Συγκοινωνιακού Φορέα» αναζητά το υπουργείο Μεταφορών

30 Ιουνίου, 2022
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
MMM

Δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ

29 Ιουνίου, 2022
Δήμοι της Βορείου Ελλάδας προχωρούν στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απόφαση – ορόσημο: «Τέλος» τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης στην ΕΕ από το 2035

29 Ιουνίου, 2022
Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων

28 Ιουνίου, 2022
Η ABB E-mobility εγκαινιάζει μονάδα παραγωγής γρήγορων φορτιστών DC στο Valdarno της Τοσκάνης
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η ABB E-mobility εγκαινιάζει μονάδα παραγωγής γρήγορων φορτιστών DC στο Valdarno της Τοσκάνης

28 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν ότι τους οφείλονται… 6 εκατ.

Ο ΟΑΣΘ θα λάβει 28,25 εκατ. ευρώ για την παροχή μειωμένου κομίστρου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022
Παραδόθηκε ο υπερ-κόμβος του Ρίου, ο οποίος θα εξυπηρετεί 20.000 οχήματα ημερησίως

Εργασίες συντήρησης στον Κόμβο Ρίου 4-8 Ιουλίου

1 Ιουλίου, 2022
Η ένταση του ανταγωνισμού ευνοεί τον ΟΣΕ. Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού

Ο Προαστιακός Δ. Αττικής θα φτάσει στα Μέγαρα. Στόχος η δημοπράτησή του έργου εντός του καλοκαιριού

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ