• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας
    INTERNATIONAL

    Australia Post lends a hand to 356 Aussie community groups

    23 Μαΐου, 2022
    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

    23 Μαΐου, 2022
    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

    23 Μαΐου, 2022
    «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

    23 Μαΐου, 2022
    Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
    MMM

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

    23 Μαΐου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας
    INTERNATIONAL

    Australia Post lends a hand to 356 Aussie community groups

    23 Μαΐου, 2022
    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

    23 Μαΐου, 2022
    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

    23 Μαΐου, 2022
    «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

    23 Μαΐου, 2022
    Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
    MMM

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

    23 Μαΐου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κ. Καραμανλής: Τέλη 2023 με αρχές 2024 η ολοκλήρωση του Πάτρα – Πύργος. Έτοιμες οι μελέτες εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας

iservices by iservices
28 Μαΐου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Κ. Καραμανλής: Τέλη 2023 με αρχές 2024 η ολοκλήρωση του Πάτρα – Πύργος. Έτοιμες οι μελέτες εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για τις άμεσες προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη Δυτική Ελλάδα, τις εξελίξεις στον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, την υπογειοποίηση του τρένου της Πάτρας, τον δρόμο Καλαμάτα – Μεθώνη και τον εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου της Καλαμάτας, μίλησε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Ionian TV.

Όπως τόνισε, ειδικά για την Πατρών –Πύργου, σύντομα θα είναι πραγματικότητα, αφού το μόνο που περιμένουμε είναι το τυπικό, τελικό “ok” από την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού.

«Το θέμα τέθηκε μετ’ επιτάσεως, στην πρόσφατη συνάντηση με την Μαργκρέτε Βεστάγκερ και από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό και αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα του υπουργείου μας και της κυβέρνησης», είπε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι η ολοκλήρωσή του είναι δυνατή περί τα τέλη του 2023, αρχές του ‘24.

«Το έργο, με τις επιλογές των κατατμήσεων της προηγούμενης κυβέρνησης, κινδύνευε να μη γίνει, αλλά τελικά τα καταφέραμε. Πλέον βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο», σημείωσε ο  κ. Καραμανλής.

Μάλιστα, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ότι δήθεν το έργο είχε ξεκινήσει και η κυβέρνηση της ΝΔ το σταμάτησε, ξεκαθάρισε ότι αυτά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Στη συνέχεια, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στις ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα δύο τελευταία χρόνια, ώστε το έργο να επιστρέψει στον παραχωρησιούχο, την Ολυμπία Οδό και μάλιστα, να κατασκευαστεί με λιγότερα χρήματα.

Συγκεκριμένα, οι ενέργειες που έχουν γίνει:

–       1ον, μπήκε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια.

–       2ον, δόθηκε το «πράσινο φως» για τη δυνατότητα χρηματοδότησής του πέραν του 2023.

–       3ον, και πιο δύσκολο, εντάχθηκε στη Σύμβαση της Ολυμπίας Οδού.

–       4ον, λάβαμε το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς της Κομισιόν.

–       5ον, αναμένουμε το οριστικό “ok” και από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού.

–       «6ον, επειδή οι πολίτες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο και έχουν δίκιο, κάνουμε κάτι που δεν έχει πουθενά στην Ελλάδα: Δημοπρατήσαμε ένα έργο 30 εκατ. ευρώ για παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στον υπάρχοντα δρόμο έως ότου κατασκευαστεί ο νέος. Το ζητούμενο είναι η οδική ασφάλεια και έχουμε καταστήσει σαφές ότι είναι άμεση προτεραιότητά μας.

Δηλαδή μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια κάναμε όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 4,5», κατέληξε ο υπουργός.

«Αποφασισμένοι να επενδύσουμε σε σιδηροδρομικά έργα στη Δυτική Ελλάδα»

Όσον αφορά την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι πρόκειται για μια σημαντική παράμετρο, του ευρύτερου προγράμματος σιδηροδρομικών έργων που εκπονεί το υπουργείο, ύψους 3,3 δισ. ευρώ.

«Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, προϋπολογισμού περίπου μισό δισ. που δεν μπορούσαμε να το χρηματοδοτήσουμε από το ΠΔΕ.

Δυστυχώς, η  προηγούμενη κυβέρνηση, έταξε ένα φαραωνικό έργο που ούτε μπορούσε να υλοποιήσει, ούτε το χρειάζεται πραγματικά η πόλη. Έταζαν κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν και έλεγαν πως δήθεν το προχωρούν, ενώ στην πραγματικότητα δεν είχαν ούτε καν μελέτες!», είπε.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε μερική υπογειοποίηση, γύρω στα 2 χλμ, ωστόσο τελικά θα υπογειοποιηθούν  5,6 χλμ. ικανοποιώντας ορισμένες βασικές αρχές όπως:

–       Είναι ρεαλιστικό και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ,

–       Πατά ακριβώς πάνω στη χάραξη της υφιστάμενης γραμμής, απλώς ένα πολύ μεγάλο μέρος της υπογειοποιείται,

–       Απελευθερώνει έτσι το κέντρο της πόλης, το αποκαθιστά με αναπλάσεις κι αποδίδει την Πάτρα ξανά στους Πατρινούς,

–       Ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα,

–       Eνώνει το λιμάνι της Πάτρας με έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο

–       Διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό,

–       Και ενισχύει την ασφάλεια πεζών και οδηγών.

Με ΣΔΙΤ ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη

Όπως είπε ο κ. Καραμανλής, ο δρόμος αυτός θα κατασκευαστεί με ΣΔΙΤ, ενώ ήδη βρισκόμαστε στη Β΄ φάση του διαγωνισμού, με στόχο στο τέλος του 2021 να υπάρχει ο προσωρινός ανάδοχος.

Επίσης τόνισε ότι την Παρασκευή θα προχωρήσει η προκήρυξη του έργου, προϋπολογισμού 4,5 εκατ. ευρώ περίπου που αφορά στην ολοκλήρωση της βελτίωσης της 38ης Επαρχιακής Οδού Σουληνάρι – Κρεμμύδια – Κορυφάσιο έως 9η Εθνική Οδό, που βελτιώνει την πρόσβαση προς το Κόστα Ναβαρίνο.

«Να πω για άλλη μια φορά κάτι που είναι κομβικής σημασίας για την κυβέρνηση της ΝΔ και του Κυριάκο Μητσοτάκη: Όταν εξαγγέλλουμε έργα, εξαγγέλλουμε έργα που θα και μπορούν  να γίνουν. Εμείς δεν μπορούμε, ούτε δημαγωγία να κάνουμε, ούτε μουτζούρες στους χάρτες και να τους παρουσιάζουμε για έργα. Βρίσκουμε τα χρήματα, ωριμάζουμε τις μελέτες και πραγματοποιούμε τα έργα».

Έτοιμες οι μελέτες για τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου Καλαμάτας

Ερωτώμενος τέλος, για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι υπάρχουν έτοιμες μελέτες για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων, επισημαίνοντας ότι πρέπει να αξιοποιηθεί το αεροδρόμιο, το οποίο έχει πολύ μεγάλη εμπορική κίνηση.

«Με τη νέα διοίκηση του Υπερταμείου εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα για να μπορέσει και αυτό το αεροδρόμιο, μόνο του -όχι πακέτο με τα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια- να παραχωρηθεί σε ιδιώτη για να γίνει όπως είναι και τα υπόλοιπα της Fraport ή του «Ελευθέριος Βενιζέλος», δηλαδή να υπάρχει μια σύμπραξη μεταξύ του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα για την καλύτερη αξιοποίησή τους».

Tags:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣΚΑΛΑΜΑΤΑ ΠΥΛΟΣ ΜΕΘΩΝΗΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΠΑΤΡΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
IATA: Υψηλό 12ετίας οι επιβατικές και 7ετίας οι εμπορευματικές αεροπορικές μεταφορές το α’ εξάμηνο!
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πως οι παραχωρήσεις και οι οδικοί άξονες αποτελούν τον μεγαλύτερο «πυλώνα» κερδών για τον ΑΒΑΞ

28 Απριλίου, 2022
Παραδόθηκε το ανακαινισμένο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, την δαπάνη κάλυψαν τα ΚΑΕ (Duty Free)
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Όλο και πιο μεγάλα συμφέροντα συγκεντρώνονται στα ελληνικά αεροδρόμια

28 Απριλίου, 2022
Στο 3,4% η ανάπτυξη της Cosco, στον Πειραιά, το πρώτο τρίμηνο. +4,5% ο Μάρτιος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επιδοτήσεις σε ΓΕΦΥΡΑ, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και Ολυμπία Οδό για τα περσινά lock down στις μετακινήσεις

21 Απριλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Για 10+5 χρόνια οι άγονες γραμμές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι δηλώσεις στην υπογραφή της σύμβασης (photos)

14 Απριλίου, 2022
Γ. Καραγιάννης, υφυπουργός Υποδομών: Απαντάμε με έργα στο κυκλοφοριακό
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Γ. Καραγιάννης: Εκσυγχρονίζουμε τις υποδομές της χώρας με 20 έργα ΣΔΙΤ άνω των 4 δισ. ευρώ

13 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Λόγω Αττικής Οδού, τα μειωμένα έσοδα στον κλάδο Παραχωρήσεων της ΕΛΛΑΚΤΩΡ στο πρώτο τρίμηνο

Λόγω Αττικής Οδού, τα μειωμένα έσοδα στον κλάδο Παραχωρήσεων της ΕΛΛΑΚΤΩΡ στο πρώτο τρίμηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας

Australia Post lends a hand to 356 Aussie community groups

23 Μαΐου, 2022
Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

23 Μαΐου, 2022
Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

23 Μαΐου, 2022
«Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»

Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

23 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

23 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ