Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μεγάλη άνοδος της κυκλοφορίας (10,2%) σε Νέα και Κεντρική Οδό το πρώτο τρίμηνο του έτους

vvegiazi by vvegiazi
1 Ιουνίου, 2023
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου δημοσίευσε χθες η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Σχετικά με τον τομέα παραχωρήσεων, οι διελεύσεις στους αυτοκινητόδρομους (Νέα και Κεντρική Οδός), κατά το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αυξήθηκαν σε σχέση με την περασμένη χρονιά κατά 10,2%, αποτυπώνοντας, όπως αναφέρει ο όμιλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, την αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας στην χώρα, αλλά και τις βελτιωμένες καιρικές συνθήκες.

Ακόμα σημαντικά νέα έργα, συνολικής αξίας 4,5 δισ. βρίσκονται σε διάφορα στάδια ανάπτυξης και αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά έσοδα τα επόμενα χρόνια στον συγκεκριμένο τομέα.  

Τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Τα συνολικά έσοδα του Ομίλου για το Α’ Τρίμηνο του 2023 ανήλθαν σε € 819,7 εκ. έναντι € 634,0 εκ. το προηγούμενο έτος κυρίως λόγω αυξημένων εσόδων στην κατασκευή.

Η λειτουργική κερδοφορία (προσαρμοσμένο EBITDA[1]) αυξήθηκε στα € 123,6 εκ. έναντι € 105,0 εκ. για το 2022 λόγω αυξημένης κερδοφορίας σε κατασκευή και παραχωρήσεις. Τα καθαρά κέρδη αποδιδόμενα στους μετόχους προσαρμοσμένα για μη λειτουργικά αποτελέσματα[2] για το Α’ Τρίμηνο του 2023 ανήλθαν σε € 23,0 εκ. ευρώ, σημαντικά ενισχυμένα έναντι € 9,6 εκ. το προηγούμενο έτος.

Η ρευστότητα του Ομίλου παραμένει ισχυρή με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να ανέρχονται σε € 1.558,0 εκ. (έναντι € 1.491,7 εκ. στο τέλος του 2022) και τον συντελεστή Καθαρό Χρέος/Προσαρμοσμένο EBITDA1 να παραμένει σταθερός στο 2.3x σε σχέση με το τέλος του προηγούμενου τριμήνου.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, το κατασκευαστικό ανεκτέλεστο του Ομίλου ανέρχεται πλέον σε € 5,5 δισ. (€ 2,8 δισ. υπογεγραμμένα και € 2,7 δισ. προς υπογραφή), συμπεριλαμβανομένων των έργων που αφορούν σε ίδιες επενδύσεις όπως ο Διεθνής Αερολιμένας Κρήτης στο Καστέλι, η Εγνατία Οδός, η μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με καύσιμο φυσικό αέριο στην Κομοτηνή και το IRC στο Ελληνικό.

Στον τομέα των παραχωρήσεων οι διελεύσεις στους αυτοκινητοδρόμους σε λειτουργία αυξήθηκαν κατά 10,2% σε σχέση με την περασμένη χρονιά, ενώ μεγάλα νέα έργα βρίσκονται σε διάφορα στάδια ανάπτυξης και αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά έσοδα τα επόμενα χρόνια.

Τέλος, στον τομέα παραγωγής και εμπορίας ενέργειας (ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου) στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ αυξήθηκε από την αρχή του χρόνου κατά 235 MW και ανέρχεται πλέον σε 1.141 MW σε συνέχεια της σταδιακής ολοκλήρωσης του νέου συμπλέγματος αιολικών πάρκων στην Εύβοια.

Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσβλέπει σε περαιτέρω θετικά αποτελέσματα για τις επόμενες περιόδους, καθώς ένας σημαντικός αριθμός έργων και επενδύσεων που βρίσκονται αυτή την στιγμή προς υλοποίηση αναμένεται να ωριμάσει και να ενισχύσει σημαντικά τα έσοδα και την κερδοφορία σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Επιπλέον, αξιοποιώντας την ηγετική του θέση στην αγορά και την οικονομική του ευρωστία, αλλά και τα πλεονεκτήματα της καθετοποιημένης οργάνωσής του και των συνεργειών που αυτή προσφέρει, ο Όμιλος συνεχίζει να παρακολουθεί στενά την αγορά για νέες ευκαιρίες δεδομένου του σημαντικού αριθμού έργων και επενδύσεων που αναμένονται τα επόμενα χρόνια.    

Βασικά χρηματοοικονομικά μεγέθη

Εκατ. €1Q 20231Q 2022
Συνολικά έσοδα819,7634,0
Λειτουργική κερδοφορία (προσαρμοσμένο EBITDA)(1)123,6105,0
Καθαρά κέρδη αποδιδόμενα στους μετόχους38,88,1
Κέρδη αποδιδόμενα στους μετόχους προσαρμοσμένα για μη λειτουργικά αποτελέσματα(2)23,09,6
   
Εκατ. €1Q 2023YE-2022
Καθαρό Χρέος(1)1.596,41.501,6
Καθαρό Χρέος/ Προσαρμοσμένο EBITDA (1)2.3x2.3x

Τα συνολικά έσοδα του Ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους διαμορφώθηκαν σε € 819,7 εκατ. έναντι € 634,0 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022 κυρίως λόγω αυξημένων εσόδων στην κατασκευή.

Συγκεκριμένα:

·      Τα έσοδα του κατασκευαστικού τομέα αυξήθηκαν στα € 297,5 εκ. έναντι € 150,6 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022, σε συνέχεια της ικανότητας του Ομίλου να ανταποκριθεί στην αυξημένη κατασκευαστική δραστηριότητα στην Ελλάδα και να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη εκτέλεση των έργων.

·      Ο τομέας των παραχωρήσεων είχε έσοδα € 48,1 εκ. έναντι € 41,2 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022, σε συνέχεια της αύξησης της κίνησης στην Νέα και Κεντρική Οδό αλλά και της έναρξης λειτουργίας της μονάδας διαχείρισης απορριμμάτων στην Πελοπόννησο.

·      Στον τομέα παραγωγής και εμπορίας ενέργειας (ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου) στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε € 491,5 εκ. έναντι € 476,2 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ως αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης της ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ (από 14.02.2022).

Η λειτουργική κερδοφορία (προσαρμοσμένο EBITDA)1 του Ομίλου ανήλθε σε € 123,6 εκ. έναντι € 105,0 εκ. το 2022 ως αποτέλεσμα της αύξησης των εσόδων. Συγκεκριμένα:

·      Στον τομέα της κατασκευής, το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε € 34,0 εκ. έναντι 8,3 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022 λόγω αυξημένων εσόδων και του μείγματος των έργων.

·      Στον τομέα των παραχωρήσεων, το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε στα € 27,9 εκ. έναντι € 19,3 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022 σε συνέχεια της αύξησης των εσόδων.

·      Στον τομέα της παραγωγής και εμπορίας ενέργειας (ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου) στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το συνολικό προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα € 68,1 εκ. έναντι € 88,2 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022 κυρίως λόγω χαμηλότερων όγκων παραγωγής (θερμική και ΑΠΕ).

Τα Λειτουργικά Αποτελέσματα προ τόκων και φόρων (EBIT)1 από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκαν σε € 77,5 εκ. έναντι € 60,8 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα Κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε € 63,7 εκ. έναντι € 27,9 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα Κέρδη μετά από φόρους που κατανέμονται στους ιδιοκτήτες της Μητρικής διαμορφώθηκαν σε € 38,8 εκ. για το Α’ Τρίμηνο του 2023 έναντι € 8,1 εκ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Στα αποτελέσματα μετά τους φόρους και τα δικαιώματα μειοψηφίας της περιόδου του 2023 έχουν συμπεριληφθεί μη λειτουργικά αποτελέσματα(2) συνολικού κέρδους € 15,8 εκ. έναντι συνολικής ζημίας € 1,6 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα αντίστοιχα Κέρδη μετά από φόρους από συνεχιζόμενες δραστηριότητες χωρίς την επίδραση των ανωτέρω μη λειτουργικών αποτελεσμάτων(2) που αναλογούν στους μετόχους της μητρικής, διαμορφώθηκαν σε € 23,0 εκ., έναντι € 9,6 εκ. για το Α΄Τρίμηνο του 2022.

Τα χρηματικά διαθέσιμα και ισοδύναμα του Ομίλου παρέμειναν υψηλά και διαμορφώθηκαν σε € 1.558,0 εκ. την 31.03.2023 έναντι € 1.491,7 την 31.12.2022. Οι συνολικές δανειακές υποχρεώσεις του Ομίλου στις 31.03.2023 ανήλθαν σε € 3.154,4 εκ. έναντι € 2.993,3 εκ. στις 31.12.2022. Το Καθαρό Χρέος1 του Ομίλου (δανειακές υποχρεώσεις μείον χρηματικά διαθέσιμα) την 31.03.2023 διαμορφώθηκε σε  € 1.596,4 εκ. έναντι € 1.501,6 εκ. την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Ο συντελεστής Καθαρό Χρέος/Προσαρμοσμένο EBITDA(1) για τον Όμιλο στο τέλος του Α’ Τριμήνου του 2023 διαμορφώθηκε σε 2.3x παραμένοντας σταθερός σε σχέση με το τέλος 2022 (και έναντι 3.9x στο τέλος του Α’ Τριμήνου του 2022).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΝΕΑ ΟΔΟΣΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣΓΕΚ ΤΕΡΝΑΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

28 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 250,2 εκατ. η λειτουργική κερδοφορία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το πρώτο εξάμηνο. Ορόσημο για τις παραχωρήσεις η ανάληψη της Αττικής Οδού

26 Σεπτεμβρίου, 2023
Y2 AK PAPAGOU, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προτιμητέος επενδυτής η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού

14 Σεπτεμβρίου, 2023
Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Πανίσχυρη» η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στις παραχωρήσεις με την ενσωμάτωση της Αττικής Οδού

8 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών – Λαμίας έως τις 16 Σεπτεμβρίου

31 Αυγούστου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έντονη διαφωνία υπουργείου Υποδομών και παραχωρησιούχων για τις αυξήσεις στα διόδια. Προς λύση με “επιμερισμό κόστους”;

8 Αυγούστου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ανησυχητικά στοιχεία για την οδική ασφάλεια: +27,8% τα οδικά ατυχήματα τον Μάρτιο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Star Automotive Hellas δημιουργεί την Πρώτη Εταιρική Τράπεζα Ρούχων στην Ελλάδα

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ