• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 18 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μεγαλύτερη διαφάνεια στα έργα και τις παραχωρήσεις υπόσχεται, με ν/σ, το υπ. Οικονομίας

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στον εκσυγχρονισμό του πλαισίου για όλες τις δημόσιες συμβάσεις προχωρά η κυβέρνηση που κατέθεσε το σχετικό νομοσχέδιο, με σκοπό τη διευκόλυνση της πρόσβασης των μικρομεσαίων, τη διασφάλιση της ακεραιότητας των διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και της πλήρους ηλεκτρονικοποίησης του συστήματος μέχρι την άνοιξη του 2017.

Ειδικότερα, την Πέμπτη το βράδυ κατατέθηκε στη Βουλή από το υπουργείο Οικονομίας το σχέδιο νόμου που αφορά στην προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις νέες κοινοτικές οδηγίες που δημοσιεύθηκαν στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις 28/3/2014, και συγκεκριμένα στην ενσωμάτωση των Οδηγιών 2014/24/ΕΕ, για την ανάθεση συμβάσεων παραχώρησης έργων και υπηρεσιών, 2014/24/ΕΕ (L94), για τις δημόσιες συμβάσεις (στον κλασσικό τομέα) προς αντικατάσταση της οδηγίας 2004/18/ΕΚ και 2014/25/ΕΕ για τις συμβάσεις που συνάπτονται από φορείς στους τομείς του ύδατος, της ενέργειας, των μεταφορών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Σκοπός των νέων διατάξεων είναι:

-Η απλούστευση και η ευελιξία των κανόνων και διαδικασιών.

-Η επέκταση και, σε μεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα, η γενίκευση των ηλεκτρονικών μέσων ως τρόπου επικοινωνίας στις δημόσιες συμβάσεις.

-Η δραστική περικοπή του διοικητικού φόρτου λόγω των απαιτούμενων δικαιολογητικών από τους οικονομικούς φορείς, πράγμα που θα τους διευκολύνει – ιδίως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

-Ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών (μείωση προθεσμιών για υποβολή προσφορών και αιτήσεων συμμετοχής, ευελιξία στη διάκριση μεταξύ της επιλογής των προσφερόντων και της ανάθεσης της σύμβασης, αναθεώρηση και διευκρίνιση λόγων αποκλεισμού υποψηφίων και προσφερόντων, δυνατότητα «αυτοκάθαρσης», διατάξεις για την τροποποίηση των συμβάσεων κατά τη διάρκειά τους).

– Η διευκόλυνση της πρόσβασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις δημόσιες συμβάσεις: η πρόσβαση θα διευκολυνθεί και θα ενταθεί με μέτρα με τα οποία μειώνονται οι επιβαρύνσεις και με ισχυρά κίνητρα για την υποδιαίρεση σε τμήματα, τον περιορισμό των απαιτήσεων οικονομικής επιφάνειας για την υποβολή προσφοράς και την πρόβλεψη δυνατότητας για την άμεση πληρωμή υπεργολάβων.

– Η διευκόλυνση μιας καλύτερης ποιοτικής και στρατηγικής χρήσης των δημόσιων συμβάσεων με τη βελτίωση της συνεκτίμησης κοινωνικών και περιβαλλοντικών κριτηρίων, είτε πρόκειται για το κόστος του κύκλου ζωής, είτε για την ένταξη ευάλωτων και μειονεκτούντων ατόμων, την ενίσχυση της καινοτομίας

-Η υιοθέτηση ειδικού πλαισίου για τις κοινωνικές, υγειονομικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες.

-Η εισαγωγή βελτιώσεων στις υφιστάμενες εγγυήσεις με σκοπό την αποφυγή συγκρούσεων συμφερόντων, ευνοιοκρατίας και διαφθοράς, ώστε να διασφαλιστεί μεγαλύτερη ακεραιότητα διαδικασιών λαμβανομένων υπόψη των οικονομικών προκλήσεων.

-Η εισαγωγή υποχρεώσεων αναφορικά με την καλή διακυβέρνηση στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων (εποπτεία, παρακολούθηση, υλοποίηση και έλεγχος δημοσίων συμβάσεων, υποστήριξη αναθετουσών αρχών και οικονομικών φορέων, στατιστικές αναφορές και διοικητική συνεργασία μεταξύ των αρμοδίων αρχών των κρατών μελών της Ένωσης μέσω του Συστήματος πληροφόρησης για την εσωτερική αγορά (IMI).

Αναλυτικότερα με το σχέδιο νόμουστο νέο τοπίο των δημοσίων συμβάσεων:

– Χρησιμοποιούνται ευρέως ηλεκτρονικά μέσα πληροφορικής και επικοινωνιών που απλουστεύουν σε μεγάλο βαθμό τη δημοσίευση των δημοσίων συμβάσεων και ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και διαφάνεια των διαδικασιών ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων.

Ειδικότερα, ενισχύονται περαιτέρω οι ηλεκτρονικές δημόσιες συμβάσεις καθώς το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), που σήμερα λειτουργεί για τους διαγωνισμούς των δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών, προβλέπεται ότι ως ενιαία ηλεκτρονική πλατφόρμα θα υποστηρίζει το σύνολο των δημοσίων συμβάσεων άνω των 60.000 ευρώ, δηλαδή και των έργων και των μελετών, με την σταδιακή υποχρεωτική χρήση του μέχρι την άνοιξη του 2017.

Παράλληλα αναπτύσσεται περαιτέρω η διαλειτουργικότητα του συστήματος με άλλα ηλεκτρονικά/πληροφοριακά συστήματα με σκοπό την επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών και τη μείωση των διοικητικών βαρών.

– Υιοθετούνται νέοι τρόποι ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου και της ανταγωνιστικής διαδικασίας με διαπραγμάτευση.

– Εισάγεται το δυναμικό σύστημα αγορών ως μια εξ ολοκλήρου ηλεκτρονική διαδικασία μέσω της οποίας επιτρέπεται στις Αναθέτουσες Αρχές να έχουν στη διάθεσή τους ένα ιδιαίτερα ευρύ φάσμα προσφορών και συνεπώς, να εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή χρησιμοποίηση των δημόσιων πόρων, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό.

– Θεσμοθετείται η διαδικασία για ανάθεση δημοσίων συμβάσεων μέσω των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, στους οποίους παρουσιάζονται νέες, μειωμένες τιμές και/ή νέες αξίες όσον αφορά ορισμένα στοιχεία των προσφορών και αναπτύσσονται νέες ηλεκτρονικές τεχνικές αγορών, όπως είναι οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι, οι οποίοι συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανταγωνισμού και στον εξορθολογισμό των δημοσίων συμβάσεων, ιδίως εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα.

– Ρυθμίζεται η κατάρτιση τεχνικών προδιαγραφών ούτως ώστε να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον μέσω της θέσπισης διαφανών και ποιοτικών κριτηρίων.

– Μειώνεται ο διοικητικός φόρτος που απορρέει από την ανάγκη προσκόμισης σημαντικού αριθμού πιστοποιητικών ή άλλων εγγράφων που σχετίζονται με τα κριτήρια αποκλεισμού και τα κριτήρια επιλογής, με τη χρήση του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης, το οποίο αποτελείται επικαιροποιημένη υπεύθυνη δήλωση, ως προκαταρκτική απόδειξη προς αντικατάσταση των πιστοποιητικών που εκδίδουν δημόσιες αρχές ή τρίτα μέρη προς όφελος τόσο των αναθετουσών αρχών όσο και των οικονομικών φορέων και καθίσταται υποχρεωτική η χρήση του e- Certis, ηλεκτρονικού συστήματος σκοπός του οποίου είναι η διευκόλυνση της ανταλλαγής πιστοποιητικών και άλλων αποδεικτικών εγγράφων.

– Οι προθεσμίες για την υποβολή των προσφορών συντέμνονται με σκοπό την επιτάχυνση των διαδικασιών, παρέχοντας ωστόσο επαρκή χρόνο στους οικονομικούς φορείς να καταρτίσουν και να υποβάλουν την προσφορά τους.

Για παράδειγμα, η προθεσμία των 52 ημερών για την υποβολή της προσφοράς σε ανοικτό διαγωνισμό γίνεται 35 ημέρες, με δυνατότητα σύντμησης σε 30, όταν οι προσφορές υποβάλλονται ηλεκτρονικά, ή σε 15 ημέρες όταν έχει προηγηθεί προκαταρκτική προκήρυξη, ενώ διατηρείται και η δυνατότητα της αναθέτουσας αρχής σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης, καταλλήλως τεκμηριωμένη, να ορίζει ελάχιστη προθεσμία που δεν είναι μικρότερη των 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της προκήρυξης της σύμβασης.

Επίσης, στις διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων κάτω των ορίων εφαρμογής της οδηγίας, στην ανοικτή διαδικασία, η ελάχιστη προθεσμία ανέρχεται σε 22 ημέρες από την ημερομηνία δημοσίευσης της προκήρυξης στο ΚΗΜΔΗΣ ενώ στο συνοπτικό διαγωνισμό, η ελάχιστη προθεσμία παραλαβής προσφορών ανέρχεται σε 12 ημέρες από την ως άνω ημερομηνία.

– Εντάσσονται περιβαλλοντικές, κοινωνικές και εργατικές απαιτήσεις στις διαδικασίες ανάθεσης και εκτέλεσης. Ο έλεγχος της τήρησης των διατάξεων του περιβαλλοντικού, κοινωνικού και εργατικού δικαίου διενεργείται στα ενδεδειγμένα στάδια της διαδικασίας ανάθεσης της δημόσιας σύμβασης κατά την εφαρμογή των κριτηρίων που διέπουν την επιλογή των αναδόχων και κατά την εφαρμογή των κριτηρίων αποκλεισμού.

Επίσης κατά την εκτέλεση των δημόσιων συμβάσεων, οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να τηρούν τις ισχύουσες υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικού και εργατικού δικαίου, που έχουν θεσπισθεί με το δίκαιο της Ένωσης, το εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή διεθνείς διατάξεις περιβαλλοντικού, κοινωνικού και εργατικού δικαίου.

– Προκειμένου να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις να συμμετέχουν και ως εκ τούτου να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός, θεσπίζεται για πρώτη φοράη δυνατότητα μη αποκλεισμούαπό διαγωνιστική διαδικασία οικονομικού φορέα, όταν ο αποκλεισμός θα ήταν σαφώς δυσανάλογος, ιδίως όταν μόνο μικρά ποσά των φόρων ή των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης δεν έχουν καταβληθεί, ή όταν ο οικονομικός φορέας ενημερώθηκε σχετικά με το ακριβές ποσό που οφείλεται, σε χρόνο κατά τον οποίο δεν είχε τη δυνατότητα να λάβει μέτρα, πριν από την εκπνοή της προθεσμίας υποβολής προσφοράς.

Ο οικονομικός φορέας που έχει αθετήσει τις υποχρεώσεις του όσον αφορά την καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης δεν αποκλείεται από τη διαγωνιστική διαδικασία είτε καταβάλλοντας τους φόρους ή τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης που οφείλει, είτε υπαγόμενος σε δεσμευτικό διακανονισμό για την καταβολή τους.

– Παρέχεται η δυνατότητα στις αναθέτουσες αρχές να παραχωρούν κατ’ αποκλειστικότητα, υπό ειδικότερους όρους, το δικαίωμα συμμετοχής σε διαδικασίες σύναψης δημοσίας σε: (α) Προστατευμένα Παραγωγικά Εργαστήρια (β) Κοινωνικούς Συνεταιρισμούς Περιορισμένης Ευθύνης (γ) Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις Ένταξης και δ) κάθε άλλο οικονομικό φορέα που έχει ως κύριο σκοπό, δυνάμει του καταστατικού του, την επαγγελματική και κοινωνική ένταξη ατόμων με αναπηρία ή μειονεκτούντων προσώπων.

– Ενθαρρύνεται η δημιουργία κεντρικού συστήματος δημοσίων συμβάσεων. Ειδικότερα, για την καλύτερη και πιο επαγγελματική διαχείριση των διαδικασιών των δημοσίων συμβάσεων, δημιουργούνται Κεντρικές Αρχές Αγορών, με στόχο την επίτευξη οικονομιών κλίμακας και τη μείωση του κόστους συναλλαγής.

Ως Εθνικές Κεντρικές Αρχές Αγορών, με αρμοδιότητα τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, το συντονισμό, καθώς και την παροχή συγκεντρωτικών και επικουρικών δραστηριοτήτων αγορών θεωρούνται:

α) η Γενική Γραμματεία Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων με αρμοδιότητα σύναψης δημόσιων συμβάσεων έργων, μελετών και τεχνικών υπηρεσιών,

β) η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Συμβάσεων & Προμηθειών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας Ανάπτυξης & Τουρισμού, με αρμοδιότητα σύναψης δημόσιων συμβάσεων προμηθειών και λοιπών υπηρεσιών και

γ) η Επιτροπή Προμηθειών Υγείας του Υπουργείου Υγείας με αρμοδιότητα σύναψης δημόσιων συμβάσεων προμηθειών και λοιπών υπηρεσιών στον τομέα της υγείας.

Επίσης ενισχύεται η σύναψη συμφωνιών-πλαίσιο, η διάρκεια των οποίων δεν υπερβαίνει τα τέσσερα έτη, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, δεόντως δικαιολογημένων, ιδίως λόγω του αντικειμένου τους.

– Ενθαρρύνεται και προκρίνεται η διαίρεση των μεγάλων δημοσίων συμβάσεων σε τμήματα με σκοπό την ενίσχυση της συμμετοχής των ΜΜΕ. Ειδικότερα, οι Κεντρικές Αρχές Αγορών διαιρούν υποχρεωτικά τις συμβάσεις που αναθέτουν σε χωριστά τμήματα, καθορίζοντας το μέγεθος και το αντικείμενο των τμημάτων αυτών. Οι λοιπές αναθέτουσες αρχές ενθαρρύνονται να αναθέτουν μια σύμβαση υπό τη μορφή χωριστών τμημάτων ενώ υποχρεούνται να αναφέρουν τους βασικούς λόγους της απόφασής τους να μην διαιρέσουν μία σύμβαση σε τμήματα.

Παραχωρήσεις

Η μέχρι σήμερα εξαίρεση των συμβάσεων παραχώρησης από το πεδίο εφαρμογής των ευρωπαϊκών οδηγιών για τις δημόσιες συμβάσεις δημιουργούσε ανασφάλεια ως προς το νομικό καθεστώς που ρύθμιζε τις διαδικασίες ανάθεσής τους και άφηνε ευρύ περιθώριο εκτίμησης στις εθνικές νομοθεσίες των κρατών μελών.

Στόχος των προτεινομένων ρυθμίσεων είναι η θέσπιση ενός αυτοτελούς, ενιαίου και ομοιόμορφου κανονιστικού πλαισίου σύμφωνα με τα διεθνή νομοθετικά πρότυπα και τις παραδεδεγμένες βέλτιστες πρακτικές, καθώς και τις αρχές και τους κανόνες του πρωτογενούς και παραγώγου ενωσιακού δικαίου, που ρυθμίζουν τον τομέα των συμβάσεων παραχώρησης.

Αναγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης κατηγορίας συμβάσεων, που τις διαφοροποιούν ουσιωδώς από τις κλασικές δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, τόσο όσον αφορά την ανάθεση όσο και την εκτέλεση και -κυρίως- τη χρηματοδότησή τους, οι προτεινόμενες ρυθμίσεις περιορίζονται στη θέσπιση των βασικών κανόνων-πλαισίου που διέπουν την αποτελεσματική σύναψη και εκτέλεση συμβάσεων παραχώρησης και καταλείπουν την κατά περίπτωση εξειδίκευση των όρων και διαδικασιών επιλογής του παραχωρησιούχου και εκτέλεσης της σύμβασης στα τεύχη του διαγωνισμού και τα συμβατικά τεύχη.

Παράλληλα, εισάγονται ρυθμίσεις που εξασφαλίζουν την ταχεία και αποτελεσματική έννομη προστασία και επίλυση διαφορών στον τομέα των συμβάσεων παραχώρησης, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και την πολυπλοκότητα τόσο των διαδικασιών ανάθεσης, όσο και των όρων του συμβατικού πλαισίου που διέπουν την εκτέλεση αυτών.

Tags:ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022
Εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος στη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος στη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά

8 Αυγούστου, 2022
Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα τέλη του 2022 ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για το οδικό τμήμα Αργοστόλι – Πόρος

3 Αυγούστου, 2022
Άνοδος του κύκλου εργασιών στον κλάδο του αυτοκινήτου το δεύτερο τρίμηνο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

O θόρυβος των οχημάτων επιβαρύνει την υγεία των πολιτών

3 Αυγούστου, 2022
Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27
MMM

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

1 Αυγούστου, 2022
Επόμενο άρθρο

Σε Volvo / Renault, Daimler, Iveco και DAF πρόστιμο 2,92 δις., για καρτέλ, από την ΕΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1
Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη

Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

18 Αυγούστου, 2022
H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM

Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

18 Αυγούστου, 2022
Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας

Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

18 Αυγούστου, 2022
Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση

Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

18 Αυγούστου, 2022
Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

18 Αυγούστου, 2022
Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

18 Αυγούστου, 2022
Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

18 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ