ΑρχικήΑυτοκινητόδρομοιΜε όρους… αγοράς θα λειτουργούν τα δημόσια ΚΤΕΟ. Σύσταση Α.Ε. και αναπροσαρμογή τιμών

Με όρους… αγοράς θα λειτουργούν τα δημόσια ΚΤΕΟ. Σύσταση Α.Ε. και αναπροσαρμογή τιμών

Με όρους… αγοράς θα λειτουργούν τα δημόσια ΚΤΕΟ. Πλέον, με απόφαση της Περιφέρειας, η οποία εγκρίνεται από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, τα δημόσια ΚΤΕΟ δύνανται να αναπροσαρμόζουν τις τιμές τους, σύμφωνα με τον ανταγωνισμό της περιοχής στην οποία δραστηριοποιούνται, σύμφωνα με σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών.

Επίσης, τα δημόσια ΚΤΕΟ επιτρέπεται, με απόφαση του αρμόδιου περιφερειακού συμβουλίου, η οποία εγκρίνεται από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, να λειτουργούν με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας, σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής και φορολογικής νομοθεσίας.

Μάλιστα, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργείται ψηφιακό Μητρώο Εγκρίσεων Τύπου Οχημάτων, στο οποίο καταγράφονται ψηφιακά, ανά έγκριση τύπου, όλα τα στοιχεία της έγκρισης.

Ακόμη, δημιουργείται ηλεκτρονικό σύστημα για τη διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών για θέματα εγκρίσεως τύπου οχημάτων, οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω αυτού.

Επιβολή κυρώσεων

Παράλληλα, επιβάλλονται κυρώσεις:

-Σε κατασκευαστή, ο οποίος π.χ. υπέβαλε ψευδείς δηλώσεις, παραποίησε τα αποτελέσματα των δοκιμών για την έγκριση τύπου ή τη συμμόρφωση εν χρήσει, απέκρυψε στοιχεία ή τεχνικές προδιαγραφές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην ανάκληση ή την απόσυρση της έγκρισης.

-Σε κατασκευαστή, αντιπρόσωπο του κατασκευαστή, εισαγωγέα ή διανομέα, που π.χ. διαθέτει στην αγορά οχήματα, συστήματα, μηχανικά μέρη ή χωριστές τεχνικές μονάδες που υπόκεινται σε έγκριση, σύμφωνα με οποιαδήποτε εθνική ή κοινοτική κανονιστική πράξη, χωρίς να έχει χορηγηθεί τέτοια έγκριση.

-Σε κατασκευαστή που εκδίδει πιστοποιητικά συμμόρφωσης επί έγκρισης τύπου οχήματος, που εκδόθηκε κατά παράβαση των ευρωπαϊκών και εθνικών διατάξεων ή με τη μη νόμιμη χρήση συστημάτων αναστολής.

Oι δηλώσεις του υπ. Μεταφορών για τα ΚΤΕΟ 

Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ. Ένα από αυτά που κληρονομήσαμε, γι’ αυτό μιλάμε για γκρίζες ζώνες, ή για μαύρες ζώνες, είναι να υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που έχουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή, σε αντίθεση με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Αυτά δημιουργούν τις συνθήκες για το πώς θα κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΟ, πώς θα είναι δηλαδή εκτός ανταγωνισμού.

Έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις αυτές οι προβλέψεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτό που προβλέπουμε είναι με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν αυτά τα ΚΤΕΟ, να εγκρίνονται από το Υπουργείο, να μπορούν ν’ αναπροσαρμόζουν τις τιμές τους σύμφωνα με τον ανταγωνισμό της περιοχής στην οποία δραστηριοποιούνται.

 Με την ίδια διαδικασία αλλά με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου και με έγκριση του Υπουργείου, να λειτουργούν αυτά τα ΚΤΕΟ με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας, σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής και φορολογικής νομοθεσίας.

Θα ήθελα να σας πω επίσης ότι επανέρχονται τ’ ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ. Επειδή ακούγονται διάφορα, ότι πρώην Γενικοί Διευθυντές του Υπουργείου που είχαν διατελέσει και σε θέσεις ευθύνης Υπουργών, συγγενικά τους πρόσωπα έχουν ΚΤΕΟ, επαναφέρουμε αυτές τις διατάξεις και θα γίνει και έρευνα ποιοι υπάλληλοι τόσο των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών όσο και του Υπουργείου, έχουν συγγενικά πρόσωπα που έχουν λάβει άδειες γι’ αυτή τη δραστηριότητα, αν μη τί άλλο να μάθει ο ελληνικός λαός τί γινόταν όλα αυτά τα χρόνια.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο