• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Παραδόθηκε το τμήμα Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα της Ιόνιας Οδού. Τα οφέλη

ffotinos by ffotinos
22 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Παραδόθηκε το τμήμα Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα της Ιόνιας Οδού. Τα οφέλη
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παραδόθηκε, σήμερα, στην κυκλοφορία το αυτοτελές οδικό τμήμα Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός».

Με την παράδοση αυτή, ο χρόνος του ταξιδιού από Φιλιππιάδα σε Ιωάννινα μειώνεται στο μισό και έτσι από περίπου 1 ώρα, οι οδηγοί θα χρειάζονται πλέον 20 με 30 λεπτά για να διανύσουν την απόσταση.

Επί της ουσίας, κινούμενος κάποιος προς τα Ιωάννινα, μέσω της παράκαμψης Άρτας, θα οδηγείται απευθείας στο νέο τμήμα, στο ύψος του οικισμού Καμπής.

Η διαδρομή έως την προσωρινή έξοδο (Πέρδικα) θα είναι περίπου 20 λεπτά.

Από εκεί θα οδηγείται, μέσω μιας παράκαμψης 500 μέτρων, στην υφιστάμενη Εθνική Οδό πριν από το Αβγό και σε απόσταση 15 χλμ. από την πόλη των Ιωαννίνων. Η ίδια διαδρομή ακολουθείται και από Ιωάννινα προς Άρτα.

Συνοπτικά, με τη σημερινή παράδοση του δρόμου Φιλιππιάδα – Ιωάννινα, τίθεται ουσιαστικά σε κυκλοφορία το 57% του οδικού άξονα της Ιόνιας Οδού.

Μαζί με το οδικό τμήμα Κεφαλόβρυσο – Αμφιλοχία, είναι πλέον σε κυκλοφορία τα 112 από τα 196 χιλιόμετρα, που είναι το συνολικό μήκος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού.

Πλέον, η απόσταση από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα μειώνεται κατά μία ώρα και θα καλύπτεται από τους οδηγούς σε 2,5 ώρες, αντί 3,5 ωρών. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου, η εν λόγω διαδρομή θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Το τμήμα που παραδόθηκε σε κυκλοφορία ξεκινά στο 146 χλμ. (περιοχή Καμπής Α/Κ Φιλιππιάδας) και τελειώνει στο 183 χλμ. (περιοχή Πέρδικας). Έχει συνολικό μήκος 37 χλμ. και έρχεται να προστεθεί στο τμήμα της Παράκαμψης Άρτας που βρίσκεται ήδη σε κυκλοφορία και έχει συνολικό μήκος περίπου 16 χλμ.

Στα τεχνικά του έργου χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται:

  • 7 Γέφυρες με μεγαλύτερες τη Γέφυρα Τσαγκαρόπουλου & τη Γέφυρα Γυμνότοπου.
    • Γέφυρα Τσαγκαρόπουλου: Με μήκος 430 μ., κατασκευάστηκε με προβολοδόμηση (μονοκύψελο κιβώτιο) & προκατασκευασμένες δοκούς με πρόπλακες.  Στον αριστερό κλάδο διαθέτει 6 ανοίγματα / 5 μεσόβαθρα και στο δεξιό κλάδο 5 ανοίγματα/ 4 μεσόβαθρα. Κάθε κλάδος με πλάτος 13,5μ.διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ.
    • Γέφυρα Γυμνότοπου: Με μήκος 252 μ., κατασκευάστηκε με προκατασκευασμένες δοκούς με πρόπλακες. Διαθέτει 7 ανοίγματα και 6 μεσόβαθρα. Κάθε κλάδος με πλάτος 13,26μ., διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ.
    • Ο λοιπές γέφυρες είναι οι: BR152 με μήκος 37,3μ., BR 153 με μήκος 36,78μ., BR162 με μήκος 129,36μ., BR 167 με μήκος 79,5μ., γέφυρα Ξερόλακο με μήκος 30μ.
  • 6 Άνω & 7 Κάτω διαβάσεις.
  • 116 οχετοί.
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι: Φιλιππιάδας, Γοργόμυλου και Τερόβου.
  • 1 Ημικόμβος: Αμμότοπου.
  • 3 χώροι προσωρινής στάθμευσης αμφίπλευροι: 160,9 χλμ., 172,1 χλμ. & 179,4 χλμ.
  • 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών: Αμφίπλευρος στη Φιλιππιάδα (148,7 χλμ).

«Σπάει» η απομόνωση της Ηπείρου, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών

Από τη γέφυρα του Τσαγκαρόπουλου, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τεχνικά έργα του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Ηπείρου, ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης παρέδωσε, το μεσημέρι, στην κυκλοφορία το τμήμα Φιλιππιάδα  (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα, συνολικού μήκους 37 χιλιομέτρων.

Το εν λόγω τμήμα έρχεται να προστεθεί σ’ αυτό της Παράκαμψης της Άρτας που είναι ήδη σε κυκλοφορία, δημιουργώντας ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο μήκους 53 χιλιομέτρων.

Ο νέος δρόμος θα αποτελέσει από σήμερα ανάσα ζωτικής σημασίας για τους πολίτες της Ηπείρου, συμβάλλοντας δραστικά στην ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών.

Η παράδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Φιλιππιάδα – Πέρδικα, δημιουργεί συνθήκες ασφαλούς οδήγησης, καθώς αντικαθιστά το σημερινό τμήμα της Εθνικής Οδού Άρτας – Ιωαννίνων, στο οποίο ήταν βαρύς ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι πολίτες, λόγω της μεγάλης συχνότητας τροχαίων δυστυχημάτων.

Ο ίδιος ο υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά στην κατακλείδα της ομιλίας του: «Ευχόμαστε να μη γίνει ούτε ένα μικρό ατύχημα, να μην ξαναζήσουν οι Ηπειρώτες, αυτό που ζούσαν τόσα χρόνια, αυτόν τον μεγάλο φόρο αίματος».

Η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για την Ήπειρο και το νομό Ιωαννίνων. Ένα μεγάλος μέρος του έργου της Ιόνιας Οδού παραδίδεται σε κυκλοφορία στους πολίτες.

Να επαναλάβουμε ότι τα έργα, δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα υπουργό, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Εμείς κρινόμαστε όλοι, για την αποτελεσματικότητα μας, το κόστος του έργου και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται.

Θα ήθελα να πω επίσης, ότι η Ήπειρος είναι μια περιφέρεια στην οποία υπάρχει ένα άλλο κλίμα στο πολιτικό της δυναμικό. Είναι ένα κλίμα εθνικής ενότητας και ομοψυχίας στη προσπάθεια να βγούμε από την κρίση. Πιστεύουμε στους Ηπειρώτες:  στους Γιαννιώτες, στους Αρτινούς, στους Θεσπρωτούς και στους Πρεβεζάνους, που είναι και ο κ. Μπάρκας και οι Δήμαρχοι μας.

Πιστεύουμε ότι μπορούν να συμβάλλουν αποφασιστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Μπορούν να συμβάλλουν σε μεγάλο ποσοστό να φτιάξουμε ξανά, να οικοδομήσουμε, παραγωγική δομή. Και οφείλουμε, να τους δώσουμε τις απαραίτητες δημόσιες υποδομές, για να μπορεί η Δυτική Ελλάδα  να εισφέρει στην προσπάθεια της χώρας, κάτι που τα προηγούμενα χρόνια ήταν απαγορευτικό, καθώς δεν υπήρχαν οι βασικές υποδομές.

Δεν υπήρχαν βασικές οδικές συνδέσεις και με την Αθήνα και με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και με την ενδοχώρα των Βαλκανίων. Δεν υπήρχαν οι λιμενικές υποδομές. Δεν υπήρχαν εμπορευματικά κέντρα. Δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα, η περιοχή ήταν σε εγκατάλειψη.

Πιστεύουμε ότι ο προγραμματισμός που έχουμε κάνει τόσο για τα έργα που αφορούν τη συγκεκριμένη περιοχή, όσο και για τις μεγάλες υποδομές και τα εθνικά και τα ευρωπαϊκά δίκτυα  και ολοκληρώνονται και επεκτείνονται.

Έχουμε μια καλή συνεργασία και με τους Δημάρχους και με τη Περιφέρεια  για μια σειρά από έργα και ελπίζουμε ότι με την ολοκλήρωση του μεγάλου έργου της Ιόνιας Οδού και τη σύνδεση της με την Εγνατία και με το Ρίο – Αντίρριο, προχωράμε για να ολοκληρώσουμε τις οδικές υποδομές.

Ο επόμενος στόχος είναι ο οδικός άξονας από τα  Γιάννενα στη Κακαβιά. Να φτιάξουμε ακόμη τα εσωτερικά δίκτυα της Ηπείρου, να τελειώσουν οι λιμενικές  υποδομές που είναι και αυτές στη μέση. Να αναβαθμιστούν τα αεροδρόμια της περιοχής και επιτέλους μετά από 10ετίες η Ήπειρος να ανακτήσει την αίγλη και τη λάμψη που είχε παλιότερα. Οι Ηπειρώτες να ξαναχτίσουν όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και όλη τη Ευρώπη. Παραδίδουμε αυτό το έργο στους πολίτες.

Ευχόμαστε να μη γίνει ούτε ένα μικρό ατύχημα, να μην ξαναζήσουν οι Ηπειρώτες, αυτό που ζούσαν τόσα χρόνια, αυτόν τον μεγάλο φόρο αίματος που πλήρωναν οι οικογένειες και οι φίλοι μας στην Ήπειρο. Να είστε καλά.

Tags:ΓΕΚ ΤΕΡΝΑΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣΝΕΑ ΟΔΟΣΤΕΡΝΑ

Σχετικά Άρθρα

To 88% των εσόδων του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης θα προέρχεται από διεθνείς πτήσεις. Έως 15 εκατ. οι επιβάτες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στα τέλη του 2025 η εμπορική λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Δηλώσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

29 Ιουνίου, 2022
Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων

28 Ιουνίου, 2022
Προσλαμβάνεται σύμβουλος για την μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους οφέλους του ΒΟΑΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προχωρά η μελέτη για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Ο κατάλογος των οδικών έργων της Δυτικής Ελλάδας

22 Ιουνίου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή Αγ. Κωνσταντίνου και Καμένων Βούρλων από 21 έως 23 Ιουνίου

20 Ιουνίου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

20 Μαΐου, 2022
Προσλαμβάνεται σύμβουλος για την μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους οφέλους του ΒΟΑΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το καλοκαίρι παραδίδονται τα πρώτα 17 χλμ. της παράκαμψης Αμφιλοχίας

18 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια

H Ελλάδα είναι η 7η φθηνότερη χώρα στην Ευρώπη στο κόστος χρήσης αυτοκινήτου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ