Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν 7 αεροπορικές εταιρείες για τη χρέωση χειραποσκευών

    21 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

    21 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

    21 Μαΐου, 2025
    INTERNATIONAL

    Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

    21 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

    21 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

    21 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν 7 αεροπορικές εταιρείες για τη χρέωση χειραποσκευών

    21 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

    21 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

    21 Μαΐου, 2025
    INTERNATIONAL

    Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

    21 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

    21 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

    21 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Παραδόθηκε το τμήμα Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα της Ιόνιας Οδού. Τα οφέλη

ffotinos by ffotinos
22 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παραδόθηκε, σήμερα, στην κυκλοφορία το αυτοτελές οδικό τμήμα Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός».

Με την παράδοση αυτή, ο χρόνος του ταξιδιού από Φιλιππιάδα σε Ιωάννινα μειώνεται στο μισό και έτσι από περίπου 1 ώρα, οι οδηγοί θα χρειάζονται πλέον 20 με 30 λεπτά για να διανύσουν την απόσταση.

Επί της ουσίας, κινούμενος κάποιος προς τα Ιωάννινα, μέσω της παράκαμψης Άρτας, θα οδηγείται απευθείας στο νέο τμήμα, στο ύψος του οικισμού Καμπής.

Η διαδρομή έως την προσωρινή έξοδο (Πέρδικα) θα είναι περίπου 20 λεπτά.

Από εκεί θα οδηγείται, μέσω μιας παράκαμψης 500 μέτρων, στην υφιστάμενη Εθνική Οδό πριν από το Αβγό και σε απόσταση 15 χλμ. από την πόλη των Ιωαννίνων. Η ίδια διαδρομή ακολουθείται και από Ιωάννινα προς Άρτα.

Συνοπτικά, με τη σημερινή παράδοση του δρόμου Φιλιππιάδα – Ιωάννινα, τίθεται ουσιαστικά σε κυκλοφορία το 57% του οδικού άξονα της Ιόνιας Οδού.

Μαζί με το οδικό τμήμα Κεφαλόβρυσο – Αμφιλοχία, είναι πλέον σε κυκλοφορία τα 112 από τα 196 χιλιόμετρα, που είναι το συνολικό μήκος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού.

Πλέον, η απόσταση από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα μειώνεται κατά μία ώρα και θα καλύπτεται από τους οδηγούς σε 2,5 ώρες, αντί 3,5 ωρών. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου, η εν λόγω διαδρομή θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Το τμήμα που παραδόθηκε σε κυκλοφορία ξεκινά στο 146 χλμ. (περιοχή Καμπής Α/Κ Φιλιππιάδας) και τελειώνει στο 183 χλμ. (περιοχή Πέρδικας). Έχει συνολικό μήκος 37 χλμ. και έρχεται να προστεθεί στο τμήμα της Παράκαμψης Άρτας που βρίσκεται ήδη σε κυκλοφορία και έχει συνολικό μήκος περίπου 16 χλμ.

Στα τεχνικά του έργου χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται:

  • 7 Γέφυρες με μεγαλύτερες τη Γέφυρα Τσαγκαρόπουλου & τη Γέφυρα Γυμνότοπου.
    • Γέφυρα Τσαγκαρόπουλου: Με μήκος 430 μ., κατασκευάστηκε με προβολοδόμηση (μονοκύψελο κιβώτιο) & προκατασκευασμένες δοκούς με πρόπλακες.  Στον αριστερό κλάδο διαθέτει 6 ανοίγματα / 5 μεσόβαθρα και στο δεξιό κλάδο 5 ανοίγματα/ 4 μεσόβαθρα. Κάθε κλάδος με πλάτος 13,5μ.διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ.
    • Γέφυρα Γυμνότοπου: Με μήκος 252 μ., κατασκευάστηκε με προκατασκευασμένες δοκούς με πρόπλακες. Διαθέτει 7 ανοίγματα και 6 μεσόβαθρα. Κάθε κλάδος με πλάτος 13,26μ., διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ.
    • Ο λοιπές γέφυρες είναι οι: BR152 με μήκος 37,3μ., BR 153 με μήκος 36,78μ., BR162 με μήκος 129,36μ., BR 167 με μήκος 79,5μ., γέφυρα Ξερόλακο με μήκος 30μ.
  • 6 Άνω & 7 Κάτω διαβάσεις.
  • 116 οχετοί.
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι: Φιλιππιάδας, Γοργόμυλου και Τερόβου.
  • 1 Ημικόμβος: Αμμότοπου.
  • 3 χώροι προσωρινής στάθμευσης αμφίπλευροι: 160,9 χλμ., 172,1 χλμ. & 179,4 χλμ.
  • 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών: Αμφίπλευρος στη Φιλιππιάδα (148,7 χλμ).

«Σπάει» η απομόνωση της Ηπείρου, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών

Από τη γέφυρα του Τσαγκαρόπουλου, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τεχνικά έργα του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Ηπείρου, ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης παρέδωσε, το μεσημέρι, στην κυκλοφορία το τμήμα Φιλιππιάδα  (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα, συνολικού μήκους 37 χιλιομέτρων.

Το εν λόγω τμήμα έρχεται να προστεθεί σ’ αυτό της Παράκαμψης της Άρτας που είναι ήδη σε κυκλοφορία, δημιουργώντας ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο μήκους 53 χιλιομέτρων.

Ο νέος δρόμος θα αποτελέσει από σήμερα ανάσα ζωτικής σημασίας για τους πολίτες της Ηπείρου, συμβάλλοντας δραστικά στην ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών.

Η παράδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Φιλιππιάδα – Πέρδικα, δημιουργεί συνθήκες ασφαλούς οδήγησης, καθώς αντικαθιστά το σημερινό τμήμα της Εθνικής Οδού Άρτας – Ιωαννίνων, στο οποίο ήταν βαρύς ο φόρος αίματος που πλήρωναν οι πολίτες, λόγω της μεγάλης συχνότητας τροχαίων δυστυχημάτων.

Ο ίδιος ο υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά στην κατακλείδα της ομιλίας του: «Ευχόμαστε να μη γίνει ούτε ένα μικρό ατύχημα, να μην ξαναζήσουν οι Ηπειρώτες, αυτό που ζούσαν τόσα χρόνια, αυτόν τον μεγάλο φόρο αίματος».

Η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για την Ήπειρο και το νομό Ιωαννίνων. Ένα μεγάλος μέρος του έργου της Ιόνιας Οδού παραδίδεται σε κυκλοφορία στους πολίτες.

Να επαναλάβουμε ότι τα έργα, δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα υπουργό, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό. Εμείς κρινόμαστε όλοι, για την αποτελεσματικότητα μας, το κόστος του έργου και τις διαφανείς διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται.

Θα ήθελα να πω επίσης, ότι η Ήπειρος είναι μια περιφέρεια στην οποία υπάρχει ένα άλλο κλίμα στο πολιτικό της δυναμικό. Είναι ένα κλίμα εθνικής ενότητας και ομοψυχίας στη προσπάθεια να βγούμε από την κρίση. Πιστεύουμε στους Ηπειρώτες:  στους Γιαννιώτες, στους Αρτινούς, στους Θεσπρωτούς και στους Πρεβεζάνους, που είναι και ο κ. Μπάρκας και οι Δήμαρχοι μας.

Πιστεύουμε ότι μπορούν να συμβάλλουν αποφασιστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Μπορούν να συμβάλλουν σε μεγάλο ποσοστό να φτιάξουμε ξανά, να οικοδομήσουμε, παραγωγική δομή. Και οφείλουμε, να τους δώσουμε τις απαραίτητες δημόσιες υποδομές, για να μπορεί η Δυτική Ελλάδα  να εισφέρει στην προσπάθεια της χώρας, κάτι που τα προηγούμενα χρόνια ήταν απαγορευτικό, καθώς δεν υπήρχαν οι βασικές υποδομές.

Δεν υπήρχαν βασικές οδικές συνδέσεις και με την Αθήνα και με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και με την ενδοχώρα των Βαλκανίων. Δεν υπήρχαν οι λιμενικές υποδομές. Δεν υπήρχαν εμπορευματικά κέντρα. Δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα, η περιοχή ήταν σε εγκατάλειψη.

Πιστεύουμε ότι ο προγραμματισμός που έχουμε κάνει τόσο για τα έργα που αφορούν τη συγκεκριμένη περιοχή, όσο και για τις μεγάλες υποδομές και τα εθνικά και τα ευρωπαϊκά δίκτυα  και ολοκληρώνονται και επεκτείνονται.

Έχουμε μια καλή συνεργασία και με τους Δημάρχους και με τη Περιφέρεια  για μια σειρά από έργα και ελπίζουμε ότι με την ολοκλήρωση του μεγάλου έργου της Ιόνιας Οδού και τη σύνδεση της με την Εγνατία και με το Ρίο – Αντίρριο, προχωράμε για να ολοκληρώσουμε τις οδικές υποδομές.

Ο επόμενος στόχος είναι ο οδικός άξονας από τα  Γιάννενα στη Κακαβιά. Να φτιάξουμε ακόμη τα εσωτερικά δίκτυα της Ηπείρου, να τελειώσουν οι λιμενικές  υποδομές που είναι και αυτές στη μέση. Να αναβαθμιστούν τα αεροδρόμια της περιοχής και επιτέλους μετά από 10ετίες η Ήπειρος να ανακτήσει την αίγλη και τη λάμψη που είχε παλιότερα. Οι Ηπειρώτες να ξαναχτίσουν όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και όλη τη Ευρώπη. Παραδίδουμε αυτό το έργο στους πολίτες.

Ευχόμαστε να μη γίνει ούτε ένα μικρό ατύχημα, να μην ξαναζήσουν οι Ηπειρώτες, αυτό που ζούσαν τόσα χρόνια, αυτόν τον μεγάλο φόρο αίματος που πλήρωναν οι οικογένειες και οι φίλοι μας στην Ήπειρο. Να είστε καλά.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΓΕΚ ΤΕΡΝΑΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣΝΕΑ ΟΔΟΣΤΕΡΝΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

IONIA ODOS, NEA ODOS, FEB2021
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε έως τις 21 Μαΐου

19 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ως τις 20 Ιουνίου στον ΑΘΕ

13 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κ. Μητσοτάκης: Τα έργα στον ΒΟΑΚ θα έχουν ολοκληρωθεί ως το 2027, προχωρούν οι μελέτες για το τμήμα Παχιά Άμμος – Σητεία (video)

9 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Euroxx για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τιμή – στόχος τα 28 ευρώ με περιθώριο ανόδου 53%

7 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Στο 72,77% η πρόοδος εργασιών στο βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 (video)

6 Μαΐου, 2025
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Ξεπέρασε τα 16 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και ΜΕΤΚΑ

4 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

H Ελλάδα είναι η 7η φθηνότερη χώρα στην Ευρώπη στο κόστος χρήσης αυτοκινήτου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν 7 αεροπορικές εταιρείες για τη χρέωση χειραποσκευών

21 Μαΐου, 2025

Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

21 Μαΐου, 2025

48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

21 Μαΐου, 2025

Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

21 Μαΐου, 2025

Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

21 Μαΐου, 2025

FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

21 Μαΐου, 2025

3.267 σημεία φόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία διαθέτει η ΔΕΗ

21 Μαΐου, 2025

Ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για την πρόσληψη διευθυντή διαχείρισης τροχαίου υλικού στην ΓΑΙΑΟΣΕ

21 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr