• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πραγματικότητα, σε λίγα χρόνια, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Η εμπειρεία του δ.σ. της NISSAN

ffotinos by ffotinos
7 Ιανουαρίου, 2017
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Πραγματικότητα, σε λίγα χρόνια, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Η εμπειρεία του δ.σ. της NISSAN
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην τελευταία δημοσίευση του  στο LinkedIn Influencer, ο CEO της Nissan Carlos Ghosn περιγράφει πως είναι να οδηγεί κανείς ένα αυτόνομο αυτοκίνητο.

“Σήμερα, έζησα την ασυνήθιστη, συναρπαστική αίσθηση της επιβίβασης στο κάθισμα του οδηγού ενός αυτοκινήτου με σύστημα αυτόνομης οδήγησης,  καθώς αυτό κινείται στους  δρόμους του Sunnyvale στη Silicon Valley της Καλιφόρνιας.

Το αυτοκίνητο είναι ένα προηγμένο πρωτότυπο Infiniti Q50 sedan, που έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται πολύπλοκα σενάρια οδήγησης στην πόλη. Έχει λάβει ειδική άδεια κυκλοφορίας για αυτόνομα οχήματα στην Καλιφόρνια, ενώ και εγώ έπρεπε να λάβω ειδική άδεια από την πολιτεία της Καλιφόρνια, προκειμένου να το λειτουργήσω σε καθεστώς hands-free.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το πόσο γρήγορα ένιωσα άνετα με το αυτοκίνητο, καθώς μπορεί ομαλά και με ασφάλεια να κυκλοφορήσει σε  προαστιακούς δρόμους, συμπεριλαμβανομένων των διασταυρώσεων, αλλά  και σε πυκνή κυκλοφορία.

Hands-free: What it’s like to “Drive” an autonomous drive car – by Carlos Ghosn

Συνοδευόμενος από έναν μηχανικό της Nissan, απλά ορίσαμε τον προορισμό, θέσαμε το αυτοκίνητο σε αυτόνομη λειτουργία οδήγησης, και πήγαμε μακριά  με ασφάλεια, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Κυκλοφορήσαμε τόσο σε αυτοκινητόδρομους όσο και σε δρόμους στην πόλη. Υπήρξαν στιγμές που οι άλλοι οδηγοί εξεπλάγησαν με εμάς, αλλά ποτέ δεν αισθανθήκαμε ότι είμαστε σε κίνδυνο. Κάθε φορά το αυτοκίνητό μας υπολόγιζε την κίνηση του άλλου αυτοκινήτου και αντιδρούσε σωστά.

Όπως έχω αναφέρει και πρόσφατα, τα αυτοκίνητα που μπορούν να αλλάξουν λωρίδες κυκλοφορίας από μόνα τους, να διαπραγματεύονται την κίνησή τους στους δρόμους της πόλης και να διαχειρίζονται την “αγγαρεία” του μποτιλιαρίσματος, έρχονται σύντομα.

Το νέο μοντέλο… οδήγησης

Στην πραγματικότητα, η συμμαχία των Renault-Nissan έχει δεσμευτεί να λανσάρει τουλάχιστον 10 μοντέλα με σημαντικά αυτόνομη λειτουργία κίνησης μέχρι το 2020.

Καθώς οι τεχνολογίες αυτές προχωρούν, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία για να κάνει τους δρόμους πολύ πιο ασφαλείς, ενώ προσφέρει στους οδηγούς μια πιο παραγωγική, και χωρίς άγχος, εμπειρία μετακίνησης.

Οι τεχνολογίες αυτές είναι κρίσιμες για την αντιμετώπιση ενός μέλλοντος στο οποίο ο πληθυσμός  υφίσταται ταχεία γήρανση, αλλά και ο αριθμός των μεγαλουπόλεων με πληθυσμό άνω των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων βρίσκεται  σε διαρκή άνοδο. Κάθε μέρα, περισσότεροι από 8.000 baby boomers κλείνουν τα 65 έτη στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα βοηθήσουν τους ηλικιωμένους οδηγούς να κινούνται στον προορισμό τους με ασφάλεια, όσο τα χρόνια περνούν. Μπορούν επίσης να συμβάλουν στη μείωση της αστικής συμφόρησης, στην βελτίωση της διαχείρισης της κυκλοφορίας και να κάνουν τους δρόμους μας πολύ πιο ασφαλείς.

Αλλά αυτό που πιστεύω ότι θα κερδίσει περισσότερο τους οδηγούς – ακόμη και εκείνους  που αγαπούν την οδήγηση – είναι το γεγονός ότι η αυτόνομη οδήγηση και η συνδεσιμότητα της τεχνολογίας, θα δώσει την ευκαιρία για παραγωγική αξιοποίηση του χρόνου μέσα στο όχημα.  Άλλωστε κανείς δεν απολαμβάνει τις στιγμές που ζει σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας.

Ο μέσος οδηγός ξοδεύει δύο ώρες με το αυτοκίνητο κάθε μέρα για την καθημερινή μετακίνηση προς και από την εργασία, το σχολείο και άλλους προορισμούς. Φανταστείτε εάν θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε αυτόν τον χρόνο για πιο παραγωγικές δραστηριότητες, όπως για να λάβετε μέρος σε μια τηλεδιάσκεψη, να ελέγξετε τον  ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας,  ή απλά να χαλαρώσετε παρακολουθώντας το αγαπημένο σας πρόγραμμα ψυχαγωγίας.

Πολλά από τα σημερινά αυτοκίνητα ήδη είναι εξοπλισμένα με διάφορα δομικά στοιχεία των τεχνολογιών αυτόνομης κίνησης,  συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων  Αποφυγής Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης, καθώς και με βελτιωμένους αισθητήρες ασφαλείας.

Με σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να έχει τώρα αναπτύξει αυτές τις τεχνολογίες, οι εξελίξεις που θα δούμε θα είναι αρκετά γρήγορες.

Είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ των χαρακτηριστικών αυτόνομης κίνησης που θα εισαχθούν στα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια και των πλήρως αυτόνομων, χωρίς οδηγό, αυτοκινήτων, η εμπορική διάθεση των οποίων θα έρθει αργότερα.

Με βάση την στρατηγική μας, η ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης βασίζεται σε τέσσερα στάδια.

1ο Στάδιο: αυτόνομη οδήγηση σε μονές λωρίδες κυκλοφορίας. Η Nissan ξεκίνησε με αυτό το στάδιο τον Αύγουστο με την εισαγωγή της τεχνολογίας ProPILOT, για χρήση σε μια λωρίδα κυκλοφορίας στις εθνικές οδούς. Η συγκεκριμένη τεχνολογία  προσφέρεται αρχικά με την γκάμα των minivan Nissan Serena στην Ιαπωνία και είναι αρκετά δημοφιλής, καθώς το  60 τοις εκατό των πελατών του Serena  την έχουν  επιλέξει.

2ο Στάδιο: αυτόνομη οδήγηση σε διαφορετικές λωρίδες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, με αλλαγές στην λωρίδα κυκλοφορίας από το 2018.

Στο 3ο Στάδιο θα ενταχθεί η αυτόνομη οδήγηση στην πόλη, που την αναμένουμε μέχρι το 2020.

Στο 4ο Στάδιο εντάσσεται το εντελώς αυτόνομο όχημα. Χωρίς οδηγό και χωρίς ακόμα να απαιτείται και η παρουσία επιβάτη εντός αυτού, το αυτοκίνητο οδηγείται μόνο του χωρίς την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση.

Ήδη υπάρχουν μικροί στόλοι με ταξί χωρίς οδηγό, τα “robotaxis,” που δοκιμάζονται  σε περιορισμένες περιοχές κάποιων πόλεων ανά την Υφήλιο.

Όμως η τεχνολογία αυτή πρέπει να τελειοποιηθεί στις ακραίες συνθήκες στις οποίες τα αυτοκίνητα είναι πολλές φορές εκτεθειμένα. Επιπλέον, οι ρυθμιστικές αρχές και οι νομοθέτες σε πολλές διαφορετικές χώρες θα πρέπει να θέσουν σε εφαρμογή τους νέους νόμους και τους κανονισμούς που απαιτούνται για την ευρεία χρήση των οχημάτων χωρίς  οδηγό.

Φυσικά, αναγνωρίζουμε πως οι άνθρωποι θα θέλουν να έχουν πάντα την επιλογή να οδηγούν μόνοι τους. Με την ενσωμάτωση αυτής της νέας τεχνολογίας, επιδίωξή μας δεν είναι να σταματήσει η οδήγηση όπως την ξέρουμε. Και σίγουρα, θέλουμε να δώσουμε στους καταναλωτές την επιλογή να αποφασίσουν πότε, πού και για πόσο καιρό θέλουν να οδηγούν.

Αλλά μπορώ να σας πω το εξής: Μόλις δοκιμάσετε ένα αυτοκίνητο που οδηγείται μόνο του, θα νιώσετε πως βρεθήκατε ξαφνικά στο μέλλον.”

Tags:NISSANΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Stellantis to halt production at Italian car plant in April, union says
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπερδιπλάσια τα έσοδα από την αγορά της Ινδίας, εκτιμά ο Carlos Tavares της Stellantis

18 Μαΐου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εντείνονται οι πιέσεις στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: -20,6% τον Απρίλιο, -14,4% στο 4μηνο του 2022 οι πωλήσεις

18 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ουκρανία, Covid και ημιαγωγοί ωθούν σε χαμηλό 10ετίας τις πωλήσεις αυτοκινήτων το 2022

17 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας «μπλόκαραν» 8.000 πολυτελή αυτοκίνητα στο λιμάνι του Zeebrugge

4 Μαΐου, 2022
ACEA προς ΗΠΑ: Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στηρίζουν την απασχόληση και τα έσοδα της χώρας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνεχίζεται η πτώση στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων: -20,5% τον Μάρτιο, -12,3% στο α’ τρίμηνο του 2022

20 Απριλίου, 2022
Στα ίδια επίπεδα οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, στην ΕΕ, τον Οκτώβριο. +1% στην Ελλάδα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στον “αέρα” η πλατφόρμα myCAR για την πληρωμή τελών κυκλοφορίας με το μήνα

18 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ