• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022
    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022
    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πρόταση ψηφίσματος του ΕΚ για τα συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών

vvegiazi by vvegiazi
7 Νοεμβρίου, 2017
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Πρόταση ψηφίσματος του ΕΚ για τα συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Πρόταση ψηφίσματος κατέθεσε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο Ούγγρος βουλευτής István Ujhelyi, από την Ομάδα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών, αναφορικά με την ευρωπαϊκή στρατηγική για τα συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών (C-ITS).

Όπως αναφέρεται στην πρόταση ψηφίσματος:

το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο,

– έχοντας υπόψη την ανακοίνωση της Επιτροπής, της 30ής Νοεμβρίου 2016, με τίτλο «Ευρωπαϊκή στρατηγική για συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών, ένα ορόσημο προς τη συνεργατική, συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα» (COM(2016)0766),
– έχοντας υπόψη τη γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής, της 31ης Μαΐου 2017, για συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών,
– έχοντας υπόψη το άρθρο 52 του Κανονισμού του,
– έχοντας υπόψη την έκθεση της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού (A8-0000/2017),

Α. λαμβάνοντας υπόψη ότι η ευρωπαϊκή στρατηγική για τα συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών (C-ITS) είναι στενά συνδεδεμένη με τις πολιτικές προτεραιότητες της Επιτροπής, και ιδίως με το θεματολόγιο για την απασχόληση, την ανάπτυξη και τις επενδύσεις, την ψηφιακή ενιαία αγορά και τη στρατηγική για την Ενεργειακή Ένωση

Β. λαμβάνοντας υπόψη ότι οι αρχές των κρατών μελών και ο βιομηχανικός κλάδος πρέπει να ανταποκριθούν στην πιεστική ανάγκη να καταστούν οι μεταφορές ασφαλέστερες, αποτελεσματικότερες και βιώσιμες

Γ. λαμβάνοντας υπόψη ότι η θετική τάση που σημειωνόταν στον τομέα της οδικής ασφάλειας στην ΕΕ την τελευταία δεκαετία έχει επιβραδυνθεί και οι οδικές μεταφορές εξακολουθούν να ευθύνονται για τον μεγαλύτερο όγκο εκπομπών από τις μεταφορές, σε επίπεδο αερίων θερμοκηπίου και ατμοσφαιρικών ρύπων

Δ. λαμβάνοντας υπόψη ότι το σύστημα των C-ITS θα επιτρέψει στους χρήστες του οδικού δικτύου και στους διαχειριστές της κυκλοφορίας να ανταλλάσσουν και να χρησιμοποιούν πληροφορίες καθώς και να συντονίζουν τις ενέργειές τους

Ε. λαμβάνοντας υπόψη ότι η ΕΕ θα πρέπει να ενθαρρύνει και να αναπτύξει περαιτέρω τις ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να συμβάλλει στη μείωση του ανθρώπινου σφάλματος

ΣΤ. λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό το στοιχείο της συνεργατικότητας, χάρη στην ψηφιακή συνδεσιμότητα, θα βελτιώσει σημαντικά την οδική ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα της κυκλοφορίας και την πολυτροπικότητα

Ζ. λαμβάνοντας υπόψη ότι διάφορες χώρες παγκοσμίως (π.χ. ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιαπωνία, Κορέα και Κίνα) κινούνται γρήγορα προς την κατεύθυνση της εγκατάστασης ψηφιακών τεχνολογιών ενώ ήδη διατίθενται στην αγορά οχήματα και υπηρεσίες C-ITS.

Γενικό πλαίσιο

1. επικροτεί την ανακοίνωση της Επιτροπής σχετικά με μια ευρωπαϊκή στρατηγική για τα συνεργατικά και ευφυή συστήματα μεταφορών («η στρατηγική») και την εντατική συνεργασία της με εμπειρογνώμονες τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα, η οποία έθεσε τα θεμέλια για την ανακοίνωση

2. τονίζει τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών και των συναφών επιχειρηματικών μοντέλων για τις οδικές μεταφορές και αναγνωρίζει ότι η στρατηγική αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ανάπτυξη των C-ITS και, κατ’ επέκταση, για την αυτοματοποιημένη κινητικότητα· επισημαίνει ότι τα συνεργατικά, συνδεδεμένα και αυτοματοποιημένα οχήματα μπορούν να τονώσουν την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας καθώς και να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές από τις μεταφορές

3. επικροτεί τα αποτελέσματα της πλατφόρμας C-ITS Φάση ΙΙ και υπογραμμίζει τη σημασία των αποτελεσμάτων

4. υπογραμμίζει ότι, ενώ η ανακοίνωση αποτελεί σημαντικό ορόσημο της στρατηγικής της ΕΕ για τα συνεργατικά, συνδεδεμένα και αυτοματοποιημένα οχήματα, δεν πρέπει να δημιουργείται σύγχυση μεταξύ των δύο εννοιών

5. υπενθυμίζει ότι τα C-ITS είναι συστήματα που επιτρέπουν σε διαφορετικούς σταθμούς ΕΣΜ (οχήματα, εξοπλισμός κατά μήκος του οδικού δικτύου, κέντρα ελέγχου της κυκλοφορίας και νομαδικές συσκευές) να επικοινωνούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες με τη χρήση τυποποιημένης αρχιτεκτονικής επικοινωνίας

6. υπενθυμίζει ότι τα συνδεδεμένα οχήματα είναι οχήματα τα οποία χρησιμοποιούν τεχνολογίες C-ITS που επιτρέπουν στα οδικά οχήματα να επικοινωνούν με άλλα οχήματα, σηματοδότες κυκλοφορίας και παρόδιες υποδομές καθώς και με άλλους χρήστες του οδικού δικτύου

7. υπενθυμίζει ότι τα αυτοματοποιημένα οχήματα είναι οχήματα που μπορούν να λειτουργούν και να ελίσσονται ανεξάρτητα σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και στα οποία ένα ή περισσότερα κύρια χειριστήρια οδήγησης (διεύθυνση, επιτάχυνση, πέδηση) είναι αυτοματοποιημένα για σημαντικό χρονικό διάστημα

8. υπογραμμίζει την ανάγκη ενσωμάτωσης συστημάτων διασφάλισης κατά τη μεταβατική φάση στην οποία τα συνδεδεμένα και αυτοματοποιημένα οχήματα θα συνυπάρχουν με οχήματα μηδενικής συνδεσιμότητας και μηδενικής αυτοματοποίησης

9. εκφράζει τη λύπη του για την απουσία σαφούς προγραμματισμού για υπηρεσίες C-ITS του ενδιάμεσου καταλόγου (Day 1,5) και εντεύθεν καθώς και για την έλλειψη πλήρους αξιολόγησης επιπτώσεων και ακριβούς πληροφόρησης σχετικά με τις πρωτοβουλίες εγκατάστασης για την ανάπτυξη υπηρεσιών C-ITS και δυνητικών επεκτάσεων των υπηρεσιών

10. καλεί την Επιτροπή να δώσει προτεραιότητα στις υπηρεσίες C-ITS, στην επίτευξη των υψηλότερων επιπέδων ασφαλείας και στην κατάρτιση των αναγκαίων ορισμών και απαιτήσεων, στην επικαιροποίηση και την ένταξη της διεπαφής ανθρώπου-μηχανής (HMI), καθώς η αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και μηχανής είναι σημαντική

11. προτρέπει όλα τα κράτη-μέλη να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα C-Roads, καθώς αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της στρατηγικής

Προστασία ιδιωτικής ζωής και δεδομένων

12. εφιστά την προσοχή στη σημασία της προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων των C-ITS, που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για τους σκοπούς των C-ITS και να μην διατηρούνται ούτε να χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς· τονίζει ότι τα ευφυή αυτοκίνητα θα πρέπει να συμμορφώνονται πλήρως με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ) και οι πάροχοι υπηρεσιών C-ITS πρέπει να προσφέρουν σαφείς όρους και προϋποθέσεις στους οδηγούς, ώστε να τους είναι δυνατόν να δίνουν την ελεύθερη και εν επιγνώσει συγκατάθεσή τους για τυχόν επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων

Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

13. τονίζει τη σημασία υψηλών προτύπων ασφαλείας για την πρόληψη των παραβιάσεων και των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, ιδίως υπό το πρίσμα του καίριας σημασίας χαρακτήρα της ασφάλειας των επικοινωνιών C-ITS· επισημαίνει ότι η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αποτελεί σημαντική πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπιστεί δεδομένου ότι το σύστημα μεταφορών καθίσταται ολοένα και πιο ψηφιοποιημένο και συνδεδεμένο· τονίζει την επιτακτική ανάγκη να αποφευχθούν τυχόν τρωτά σημεία ή κίνδυνοι σε περίπτωση που το όχημα παραβιαστεί ή δεχθεί επίθεση στον κυβερνοχώρο μέσω της χάραξης κοινής πολιτικής ασφάλειας και πιστοποίησης για την εγκατάσταση των C-ITS

14. υπογραμμίζει ότι θα πρέπει να εφαρμοστούν σε όλα τα κράτη-μέλη, και σε τυχόν ρυθμίσεις συνεργασίας με τρίτες χώρες, εξίσου υψηλά πρότυπα ασφάλειας

Τεχνολογίες και συχνότητες επικοινωνιών

15. πιστεύει ότι η προσέγγιση υβριδικής επικοινωνίας, που συνδυάζει αλληλοσυμπληρούμενες τεχνολογίες επικοινωνίας, είναι η σωστή προσέγγιση και ότι το πλέον υποσχόμενο μείγμα υβριδικής επικοινωνίας φαίνεται να είναι ένας συνδυασμός του ITS-G5 του ETSI (Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Τηλεπικοινωνιακών Προτύπων) με τα υφιστάμενα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος θα εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή υποστήριξη για την ανάπτυξη των βασικών υπηρεσιών C-ITS

16. λαμβάνει υπό σημείωση την αναφορά στη σχέση μεταξύ των συνδεδεμένων αυτοκινήτων και των ευρωπαϊκών συστημάτων δορυφορικής πλοήγησης, EGNOS και GALILEO, και υπογραμμίζει ότι η ικανότητα των οχημάτων να επικοινωνούν με συστήματα 5G και δορυφορικής πλοήγησης μπορεί να ενσωματωθεί στο μείγμα υβριδικής επικοινωνίας σε μεταγενέστερο στάδιο

17. ενθαρρύνει τους φορείς εκμετάλλευσης τηλεπικοινωνιών που υποστηρίζουν τις υπηρεσίες C-ITS να διαχειρίζονται κατάλληλα το φορτίο του δικτύου για τις σχετικές με την οδική ασφάλεια υπηρεσίες C-ITS

Κοινή ευρωπαϊκή προσέγγιση

18. ενθαρρύνει τα κράτη-μέλη και τις τοπικές αρχές, την αυτοκινητοβιομηχανία, τους φορείς εκμετάλλευσης οδικών δικτύων και τον κλάδο των ΕΣΜ να εφαρμόσουν τα CITS, και καλεί την Επιτροπή να στηρίξει τα κράτη-μέλη και τη βιομηχανία κατά την εφαρμογή των υπηρεσιών C-ITS, μεταξύ άλλων μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη», των Ευρωπαϊκών Διαρθρωτικών και Επενδυτικών Ταμείων και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Στρατηγικών Επενδύσεων

19. τονίζει ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα πραγματικά πολυτροπικό σύστημα μεταφορών, στο οποίο όλοι οι τρόποι μεταφοράς θα ενοποιηθούν σε μία ενιαία υπηρεσία κινητικότητας, διευκολύνοντας την ομαλή μετακίνηση ανθρώπων και εμπορευμάτων από σημείο σε σημείο και ενισχύοντας τη συνολική αποτελεσματικότητα των μεταφορών

20. συνιστά στην Επιτροπή να θεσπίσει άμεσα ένα κατάλληλο νομικό πλαίσιο για την έγκαιρη επίτευξη διαλειτουργικότητας σε επίπεδο ΕΕ· καλεί την Επιτροπή να δημοσιεύσει νομοθετική πρόταση για την πρόσβαση σε επί του οχήματος δεδομένα και πόρους το αργότερο έως τον Σεπτέμβριο 2018· συνιστά η εν λόγω πρόταση να
εξασφαλίζει ισότιμους όρους ανταγωνισμού για τη μη χρηματική πρόσβαση όλων των τρίτων μερών σε δεδομένα στο όχημα με σκοπό την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, την προώθηση της καινοτομίας και τη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη αγορά, λαμβανομένων υπόψη των συμπερασμάτων της μελέτης της Επιτροπής για την πρόσβαση σε επί του οχήματος δεδομένα και πόρους

21. υπογραμμίζει τη σημασία της έναρξης διαλόγου με τους κοινωνικούς εταίρους σε πρώιμο στάδιο προκειμένου να δημιουργηθεί ένα κλίμα διαφάνειας και εμπιστοσύνης και να εξασφαλιστεί ότι δεν θα επηρεαστούν αρνητικά οι κοινωνικές και εργασιακές συνθήκες

22. αναθέτει στον Πρόεδρό του να διαβιβάσει το παρόν ψήφισμα στο Συμβούλιο και στην Επιτροπή.

Tags:C-ITSITS HELLASΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Η άποψη της FIAT για το πως θα γίνουν οι αστικές μετακινήσεις πιο φιλικές προς το περιβάλλον
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η άποψη της FIAT για το πως θα γίνουν οι αστικές μετακινήσεις πιο φιλικές προς το περιβάλλον

16 Ιουνίου, 2022
Roadmap on new EU urban mobility framework published
MMM

Πρόγραμμα – «μαμούθ» 1,3 δισ. δολ. στην Ελβετία για τις αστικές συγκοινωνίες

16 Ιουνίου, 2022
Ένας πορτοκαλί πεζόδρομος γεφυρώνει στέγες κτηρίων στο Ρότερνταμ (video)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ένας πορτοκαλί πεζόδρομος γεφυρώνει στέγες κτηρίων στο Ρότερνταμ (video)

14 Ιουνίου, 2022
Νέο Ευρωπαϊκό Μπάουχαους: Τα 5 έργα που θα λάβουν χρηματοδότηση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο Ευρωπαϊκό Μπάουχαους: Τα 5 έργα που θα λάβουν χρηματοδότηση

5 Μαΐου, 2022
Η Celestyal Cruises ανακοίνωσε το νέο της πρόγραμμα με τις κρουαζιέρες για το 2022 – 2023
MMM

Η Θεσσαλονίκη στις «100 Κλιματικά Ουδέτερες και Ευφυείς Πόλεις» της Ευρώπης

29 Απριλίου, 2022
Τα 189,5 δισ. δολ. θα αγγίξουν οι δαπάνες για τις “έξυπνες πόλεις” το 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτό είναι το όραμα της MYTILINEOS για τις «έξυπνες» πόλεις (video)

11 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Ρύθμιση και διακανονισμός δανειακών υποχρεώσεων πρώην υπαλλήλων της Τ.Ε.Ο.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

4 Ιουλίου, 2022

Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022
Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας

Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

4 Ιουλίου, 2022
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ