• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε εξέλιξη η ευρεία αναδιάρθρωση του ομίλου Ελλάκτωρ. Αισιοδοξία για τη συνέχεια, τι ειπώθηκε στη γενική συνέλευση

ffotinos by ffotinos
11 Σεπτεμβρίου, 2020
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Καθυστερήσεις σε αρκετά αεροδρόμια της Ευρώπης, λόγω των ελέγχων διαβατηρίων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις κινήσεις για την αναδιάρθρωση του ομίλου Ελλάκτωρ και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η νέα διοίκηση ανέλυσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Αναστάσιος Καλλιτσάντσης και ο πρόεδρος, Γιώργος Προβόπουλος, στη διάρκεια της χθεσινής γενικής συνέλευσης μετόχων.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου έχουν κλείσει «τα μεγάλα μέτωπα και οι μαύρες τρύπες του παρελθόντος», με αποτέλεσμα η Ελλάκτωρ, παρά το ζημιογόνο αποτέλεσμα του 2019, να κοιτά με αισιοδοξία το μέλλον.

Ξεχωριστή αναφορά έγινε στον τομέα της κατασκευής και την Άκτωρ, η εξυγίανση της οποίας αποτελεί το πιο κρίσιμο συστατικό για την περαιτέρω εξέλιξη του ομίλου.

Κατά τη χθεσινή γενική συνέλευση, ο κ. Καλλιτσάντσης υποστήριξε ότι η νέα διοίκηση «κληρονόμησε» ζημιές 360 εκατ. ευρώ που αφορούσαν το διάστημα 2014 – 2018.

Για την αντιμετώπισή τους, η μητρική εταιρεία τοποθέτησε κεφάλαια 170 εκατ. ευρώ και οι αφοι Καλλιτσάντση περί τα 110 – 120 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, το 2019 προέκυψαν έκτακτες ζημίες, λόγω ενεργοποίησης ρητρών συμβάσεων έργων, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί χρηματοδοτικό κενό, ύψους 110 εκατ. ευρώ.

Οι απώλειες αυτές, που ήταν μη αναμενόμενες, όπως ανέφερε ο κ. Καλλιτσάντσης, δεν θα επαναληφθούν, ενώ, πλέον, μόνο η πανδημική κρίση αποτελεί παράγοντα που δεν είναι προβλέψιμος.

Στιγμιότυπο από την χθεσινή γενική συνέλευση της Ελλάκτωρ

Σχετικά με την ταμειακή κατάσταση του ομίλου, τόνισε ότι το πρόβλημα ρευστότητας είναι αντιμετωπίσιμο, με τη διοίκηση της εταιρείας να επιδιώκει την εξασφάλιση τραπεζικής χρηματοδότησης, μέχρι το τέλος του 2020, της τάξεως των 50 – 60 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, έχει πετύχει να μειώσει τις υποχρεώσεις της προς την αγορά (προμηθευτές, κτλ) κατά 20%.

Επίσης, ο δ.σ. του ομίλου μίλησε για αλόγιστη ανάπτυξη, από την προηγούμενη διοίκηση, σε ξένες αγορές, όπως η Χιλή και το Περού, χωρίς να υπάρχει στέρεα βάση.

Ακόμη, έκανε λόγο για επαχθείς συμβάσεις φωτοβολταϊκών έργων, κυρίως στην Αυστραλία, όπου λάθη, όπως υποστήριξε, συνεργατών δημιούργησαν άμεσες χρηματοδοτικές ανάγκες που ξεπέρασαν τα 100 εκατ. ευρώ.

«Έχουμε ξεπεράσει τις παθογένειες του παρελθόντος, στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε το πιο σύγχρονο όμιλο υποδομών της χώρας», υπογράμμισε ο δ.σ. του ομίλου, τονίζοντας ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στον κατασκευαστικό τομέα στην Ελλάδα και τη Ρουμανία.

Σημειώνεται ότι στα νέα έργα της Άκτωρ συμπεριλαμβάνεται σιδηροδρομικό έργο ύψους 188 εκατ. ευρώ στη Ρουμανία, η παράταση για ένα έτος της σύμβασης λειτουργίας του βιολογικού καθαρισμού στην Ψυττάλεια (19 εκατ. ευρώ) και η εργολαβία στην Αγ. Σοφία, ύψους 9 εκατ. ευρώ.

Έχει ακόμη μειοδοτήσει για σιδηροδρομικό έργο στη Ρουμανία, ύψους 344 εκατ. ευρώ, για το έργο συντήρησης – λειτουργίας της Εγνατίας οδού (65 εκατ. ευρώ) και για το αποχετευτικό δίκτυο σε Σπάτα – Αρτέμιδα- Πικέρμι, ύψους 63 εκατ. ευρώ.

Η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας και το Μετρό Θεσσαλονίκης

Μετά το πέρας της γενικής συνέλευσης και σε εκπροσώπους του Τύπου, ο επικεφαλής της Ελλάκτωρ τόνισε για την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ότι η εταιρεία υποστηρίζει ότι η Αττικό Μετρό θα πρέπει να προχωρήσει στη διόρθωση του πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού και να το επανακαταθέσει με προσαρμοσμένη την τεχνική αξιολόγηση των δύο κοινοπραξιών βάσει των υποδείξεων του ΣτΕ.

Σε κάθε περίπτωση, η διοίκηση του ομίλου τόνισε ότι, εάν συμμετάσχει στο έργο, θα είναι μόνο ως καθολικός ανάδοχος. Όχι δηλαδή, ως υπεργολάβος, σε περίπτωση που δεν αναδειχθεί ως μειοδότης, αν και η εταιρεία θεωρεί ότι η τεχνική προσφορά της είναι πλήρης.

Αντίστοιχα, για το Μετρό Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε ότι για να τηρηθεί το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, δηλαδή ολοκλήρωση της βασικής γραμμής το 2023, πρέπει, εντός διμήνου, να υπάρξει συμφωνία μεταξύ των υπουργείων Υποδομών και Πολιτισμού για τον σταθμό Βενιζέλου και τα αρχαία.

Η ανακοίνωση της Ελλάκτωρ για τη γενική συνέλευση

Χρονιά ουσιαστικών μεταρρυθμίσεων και αλλαγών σε εταιρικό, χρηματοοικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο, ήταν το 2019 για τον Όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ, σύμφωνα με την παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε κατά τη σημερινή Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ., κ. Γιώργος Προβόπουλος, υπογράμμισε πως ο Όμιλος συνεχίζει την υλοποίηση δομικών αλλαγών στο εσωτερικό του, ανταγωνίζεται με αξιώσεις και καταγράφει επιτυχίες σε ένα δυσμενές επιχειρηματικό περιβάλλον, εξελισσόμενος σταδιακά σε μια σύγχρονη και αποτελεσματική εταιρική οντότητα.

«Πράγματι το 2020, είναι αντικειμενικά μία πολύ δύσκολη χρονιά, αλλά συνεχίζουμε σταθερά να εργαζόμαστε με στόχο την εξυγίανση του Ομίλου και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας. Αισιοδοξούμε ότι ο Όμιλός μας, ενισχυόμενος καθημερινά, θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια σε ένα περιβάλλον πολύ πιο ευνοϊκό από αυτό στο οποίο λειτούργησε και λειτουργεί σήμερα», δήλωσε ο κ. Προβόπουλος.

«Ο Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ διαθέτει ισχυρά θεμελιώδη, ηγετική θέση σε όλες τις βασικές του δραστηριότητες, τεχνογνωσία που ελάχιστες εταιρείες έχουν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και γενικά στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, και πολύ περισσότερο δραστηριοποιείται σε κλάδους που στην πλειονότητά τους παρουσιάζουν ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια», επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, προσθέτοντας πως

«Σήμερα ο Όμιλος οργανωτικά, στρατηγικά και από πλευράς εταιρικής διακυβέρνησης, έχει ξεπεράσει τις παθογένειες που κουβαλούσε από την ίδρυσή του το 2000 μέχρι και το 2018, και σύντομα θα μετασχηματιστεί στον πλέον σύγχρονο Όμιλο υποδομών της χώρας».

Ως προς την ενδυνάμωση της Εταιρικής Διακυβέρνησης, η οποία βρίσκεται στον πυρήνα του μετασχηματισμού του Ομίλου, η συνεχώς βελτιούμενη επίδοση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ αναγνωρίζεται και από τους διεθνώς αναγνωρισμένους proxy advisors, με προεξέχοντα τον Institutional Shareholder Services (ISS), ο οποίος στην κλίμακα 1-10, με άριστα το 1, αναβάθμισε την ΕΛΛΑΚΤΩΡ και πλέον τη βαθμολογεί με 2 στο πεδίο της εταιρικής διακυβέρνησης, με 3 στο πεδίο διαχείρισης περιβαλλοντικών θεμάτων και με 4 στον τρόπο που αλληλοεπιδρά με την κοινωνία.

Όσον αφορά στην αναδιάρθρωση της εταιρικής δομής, την πιο σημαντική εξέλιξη αποτέλεσε η συγχώνευση μέσω απορρόφησης της ΕΛ.ΤΕΧ. ΑΝΕΜΟΣ από την ΕΛΛΑΚΤΩΡ, μία διαδικασία που ολοκληρώθηκε στα μέσα του 2019. Επίσης, στο πλαίσιο της αξιοποίησης μη βασικών συμμετοχών και παγίων και της απλοποίησης της εταιρικής δομής του Ομίλου, πωλήθηκε η συμμετοχή στην ELPEDISON, η συμμετοχή του Ομίλου στην ELDORADO, ενώ προχώρησε η συγχώνευση θυγατρικών με παρεμφερές αντικείμενο και η πώληση μη βασικών παγίων για την αποδέσμευση επιπλέον κεφαλαίων.

Το 2019 ήταν επιπλέον η χρονιά κατά την οποία ο Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, συνεκτιμώντας την ευνοϊκή συγκυρία στις διεθνείς κεφαλαιαγορές, προχώρησε στην έκδοση διεθνούς, πράσινου ομολόγου, σταθερού επιτοκίου και χωρίς εξασφαλίσεις, συνολικού ποσού € 670 εκατ. πενταετούς διάρκειας.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο high yield green bond στην Ευρώπη για το 2019 και το πρώτο high yield green bond στην Ελλάδα. Στο ομόλογο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ καταγράφηκε ευρεία συμμετοχή από την Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, με περισσότερους από 100 επενδυτές, εκ των οποίων το 75% ήταν ξένα χαρτοφυλάκια και μόλις το 25% ελληνικής προέλευσης.

Στον κλάδο της Κατασκευής και παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν, η Διοίκηση παρέμεινε προσηλωμένη στην υλοποίηση της Β’ φάσης αναδιάρθρωσης της ΑΚΤΩΡ. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε αυστηρός έλεγχος σε όλα τα έργα του εξωτερικού, αποφασίστηκε η έξοδος από ζημιογόνα έργα και ολοκληρώθηκαν συνολικά 9 έργα στα Βαλκάνια.

Κατά τη διάρκεια του 2019, επίσης, αναθεωρήθηκε η συνολική στρατηγική με δραστικό περιορισμό της γεωγραφικής παρουσίας και αναδιαρθρώθηκε συνολικά η οργανωτική δομή της εταιρείας. Παράλληλα, στα τέλη του 2019, η ΑΚΤΩΡ έγινε η μόνη ελληνική κατασκευαστική εταιρεία με μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, αφού αποπλήρωσε το σύνολο των υποχρεώσεών της προς τις ελληνικές τράπεζες.

Η Διοίκηση έθεσε πρόσφατα σε εφαρμογή τη Γ’ φάση της αναδιάρθρωσης της ΑΚΤΩΡ, η οποία προβλέπει αθροιστικά όφελος 100 εκατ. ευρώ ως το τέλος του 2023, μέσα από τη δημιουργία κεντρικού τμήματος προμηθειών, αξιοποίηση μη λειτουργικών περιουσιακών στοιχείων και συμμετοχών και μείωση του λειτουργικού κόστους.

Ως προς το χαρτοφυλάκιο έργων της Κατασκευής, το 2019 η ΑΚΤΩΡ εστίασε στην υλοποίηση σημαντικών έργων στην Ελλάδα και στην υπογραφή νέων συμβάσεων έργων στα οποία η εταιρεία και οι θυγατρικές της έχουν ανακηρυχθεί μειοδότες.

Επιπλέον, συγκαταλέγεται μεταξύ των δύο τελικών διεκδικητών που έχουν υποβάλει δεσμευτική οικονομική προσφορά για το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας συνολικού προϋπολογισμού €1,51 δισ. και συμμετέχει στον διαγωνισμό του έργου “Λειτουργία και συντήρηση του Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων Ψυττάλειας” – προϋπολογισμού € 260 εκατ.

Στον κλάδο των Παραχωρήσεων, ο Όμιλος διαφοροποίησε και ενίσχυσε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο του, υπογράφοντας σύμβαση για την παραχώρηση του δικαιώματος αξιοποίησης εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου, της μεγαλύτερης μαρίνας των Βαλκανίων, για περίοδο 40+10 ετών.

Σε ό,τι αφορά στους αυτοκινητοδρόμους, η κυκλοφορία των οχημάτων στα ώριμα έργα κατέγραψε αυξητικές τάσεις το 2019 και έως τις αρχές του 2020 και την επιβολή μέτρων περιορισμού στην κυκλοφορία λόγω της πανδημίας.

Από τον Μάιο του 2020, με την άρση των περιοριστικών μέτρων, η κυκλοφορία σταδιακά επανέρχεται στην κανονικότητα. Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ έχει προεπιλεγεί σε όλους τους μεγάλους διαγωνισμούς παραχώρησης (Εγνατία Οδός, Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, Οδικός Άξονας «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Μεθώνη», Πανεπιστημιακά Κτήρια/Φοιτητικές εστίες στην Κρήτη, Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας).

Στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, το 2019, ο Όμιλος προχώρησε στην υλοποίηση του επενδυτικού του σχεδίου, με την ολοκλήρωση της κατασκευής τριών αιολικών πάρκων συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 105,6 ΜW, διαθέτοντας σε λειτουργία έργα εγκατεστημένης ισχύος 401 MW, στο τέλος του έτους.

Εντός του 2020, τέθηκαν σε δοκιμαστική λειτουργία επιπλέον 90 MW, με τη συνολική εγκατεστημένη ισχύ του Κλάδου ΑΠΕ να ανέρχεται πλέον στα 491 MW. Επιπλέον, 2 έργα συνολικής ισχύος 88 MW είναι υπό κατασκευή, οπότε η μελλοντική συνολική εγκατεστημένη ισχύς θα ανέλθει σε 579 MW.

Στον κλάδο του Περιβάλλοντος, η ΗΛΕΚΤΩΡ ενδυνάμωσε περαιτέρω την ηγετική της θέση στην αγορά, προχωρώντας σε μία σειρά από στρατηγικές κινήσεις, όπως η εξαγορά του 75% της εταιρείας «Ανακύκλωση Στερεών Αποβλήτων Α.Ε.» (ASA RECYCLE) και η ολοκλήρωση της επένδυσης για τη νέα Μονάδα Αξιοποίησης Βιοαερίου στο ΧΥΤΑ Μαυροράχης.

Παράλληλα, εντός του Ιουλίου 2019, η ΗΛΕΚΤΩΡ ανακηρύχτηκε «Προτιμώμενος Εταίρος» της ΔΕΗ Ανανεώσιμες στο πλαίσιο του σχετικού διεθνούς διαγωνισμού για την αξιοποίηση γεωθερμικών πεδίων. Τέλος, το 2020, η εταιρεία ανανέωσε στο σύνολό τους τις συμβάσεις διαχείρισης μονάδων επεξεργασίας απορριμμάτων η διάρκεια των οποίων έληγε εντός του έτους.

Στον κλάδο της Ανάπτυξης Ακινήτων, η REDS ολοκλήρωσε τη Β’ Φάση Ανάπτυξης του Smart Park, αυξάνοντας τη συνολική του επιφάνεια σε περισσότερα από 50.000 τ.μ. Tο 2019 σημειώθηκε αύξηση της επισκεψιμότητας του Πάρκου κατά 9% περίπου σε σχέση με το 2018, η οποία συνεχίστηκε και στις αρχές του 2020 μέχρι την αναστολή της λειτουργίας των εμπορικών κέντρων, στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού του COVID-19.

Σε συνέχεια της σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων στα μέσα Μαΐου 2020, το Πάρκο κατέγραψε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 19% τον Ιούνιο του 2020 και 15% για τον Ιούλιο του 2020, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019. Σημαντικά βήματα προόδου έγιναν και στην ανάπτυξη του Cambas Park, με το Προεδρικό Διάταγμα να βρίσκεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας για έλεγχο και έγκριση, ώστε να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ.

Tags:ΑΚΤΩΡΑναστάσιος ΚαλλιτσάντσηςΕΛΛΑΚΤΩΡ

Σχετικά Άρθρα

Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η Motor Oil επιβεβαίωσε την “αλλαγή” του DNA των κατασκευαστικών εταιρειών

7 Μαΐου, 2022
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Motor Oil σε συζητήσεις για την απόκτηση του 30% της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

6 Μαΐου, 2022
Σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ισπανία και Ολλανδία η ιταλική FS, στην οποία ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επισημοποιήθηκε η «συμμαχία» ΑΚΤΩΡ – ΑΒΑΞ για τη διεκδίκηση της Αττικής Οδού

14 Απριλίου, 2022
Σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ισπανία και Ολλανδία η ιταλική FS, στην οποία ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδο εσόδων 15% και κερδών 54% σημείωσε η ΕΛΛΑΚΤΩΡ στις παραχωρήσεις το 2021

13 Απριλίου, 2022
Ολοκληρώθηκαν τα συγκοινωνιακά έργα της α΄ φάσης ανάπλασης του Φαληρικού όρμου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χρυσός χορηγός του ITC 2022 – 5ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών η ΑΚΤΩΡ

8 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έγινε το πρώτο βήμα για τον ΒΟΑΚ. Στην ΑΚΤΩΡ το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος

23 Φεβρουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι μετακινήσεις δεν θα είναι μηχανοκίνητες, δεν θα υπάρχουν ώρες αιχμής

Κατατίθεται σχέδιο νόμου για τα ΣΒΑΚ και την μικροκινητικότητα. Ψηφιακά η αναθεώρηση των αδειών οδήγησης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022
Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

23 Μαΐου, 2022
Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

23 Μαΐου, 2022

Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

23 Μαΐου, 2022
Στις 27 Απριλίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου Κρήτης

Αισιοδοξία στην Κρήτη για την αεροπορική κίνηση του καλοκαιριού

23 Μαΐου, 2022
H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ