Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στο «τιμόνι» του ευρωπαϊκού έργου για την ηλεκτροκίνηση eCharge4Drivers το ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ

ffotinos by ffotinos
17 Ιουνίου, 2020
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την απάντηση στο πώς μπορεί να γίνει απλούστερη η διαδικασία φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων έρχεται να δώσει το νέο ευρωπαϊκό έργο eCharge4Drivers, το οποίο ξεκίνησε το τετραετές ταξίδι του στην ηλεκτροκίνηση με την πρώτη διαδικτυακή συνάντησή του.

Με στόχο να κάνει καλύτερη και ευκολότερη τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, τόσο εντός πόλεων όσο και για μεγάλα ταξίδια, το eCharge4Drivers θα αναπτύξει μια σειρά βιώσιμων λύσεων και καινοτόμων εφαρμογών σε ό,τι αφορά στον ανεφοδιασμό στην ηλεκτροκίνηση.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του έργου θα επιδειχθούν νέοι σταθμοί ταχείας φόρτισης για ηλεκτροκίνητα επιβατικά οχήματα και μοτοσυκλέτες, και φτηνοί σταθμοί χαμηλής τάσης συνεχούς ρεύματος για επιβατικά, μοτοσικλέτες και ελαφρά δίτροχα σε 10 συνολικά περιοχές ανά την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα.

Οι σταθμοί σχεδιάζονται με τρόπο φιλικό προς τον χρήστη, απλοποιούν κατά πολύ τις διαδικασίες φόρτισης, και παρέχουν έξυπνα, εύκολα και κυρίως διαλειτουργικά συστήματα πληρωμών, ενώ θα δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την φόρτιση, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας της φόρτισης του ηλεκτρικού οχήματος.

Το έργο δίνει έμφαση στην ανάπτυξη και ευρύτερη εφαρμογή κατάλληλων υποδομών και υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε όλη την Ευρώπη, μέσα από την ανάπτυξη λογισμικού σχεδιασμού υποδομής, την πρόταση ενδεδειγμένων επιχειρηματικών μοντέλων αλλά και οδηγιών εναρμόνισης του ρυθμιστικού πλαισίου και την επιτυχή ενσωμάτωση των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο ενέργειας.

Στο “τιμόνι” του έργου eCharge4Drivers βρίσκεται το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα I-SENSE του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ).

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συντονίζουμε την νέα ευρωπαϊκή πρωτοβουλία eCharge4Drivers, στο πλαίσιo της οποίας καταφέραμε να ενώσουμε 32 εκ των σημαντικότερων οργανισμών και εταιρειών στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, για την ανάπτυξη λύσεων που αναμένεται να βελτιώσουν αισθητά τις συνθήκες φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων πανευρωπαϊκά.

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί τόσο εθνική όσο και ευρωπαϊκή προτεραιότητα, καθώς και μία από τις βασικότερες επιδιώξεις της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας προς την επίτευξη πολλαπλών στόχων, όπως τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στον τομέα των μεταφορών, οι οποίες υπολογίζονται σήμερα στο ¼ των συνολικών εκπομπών σε επίπεδο ΕΕ, την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της ηχορύπανσης, αλλά και τη μείωση της μεγάλης εξάρτησης από το πετρέλαιο.

Στο eCharge4Drivers εργαζόμαστε για την ανάπτυξη και επίδειξη λύσεων που θα κάνουν την ηλεκτροκίνηση ελκυστικότερη. Οι σχετικές υποδομές φόρτισης και οι διαλειτουργικές υπηρεσίες θα αναπτυχθούν με τρόπο βιώσιμο, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τον χρήστη και τη δική του άνεση και εξυπηρέτηση.

Δημιουργούμε ουσιαστικά τις συνθήκες για επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας στα ηλεκτρικά οχήματα, εξέλιξη που αναμένεται να έχει καθοριστικό ρόλο στην ευρύτερη και αποδοτικότερη χρήση τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ παράλληλα διευκολύνουμε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη δικτύων και εφαρμογών έξυπνης φόρτισης προσφέροντας επιπλέον κίνητρα για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος», δήλωσε σχετικά ο συντονιστής του έργου, δρ. Άγγελος Αμδίτης, επικεφαλής της ομάδας I-SENSE και διευθυντής Έρευνας στο ΕΠΙΣΕΥ.

Η “ανατομία” του έργου

Στο eCharge4Drivers συμμετέχουν 32 εταίροι-οργανισμοί (ΕΠΙΣΕΥ, ABB, ABEE, BMW, BFS, ROBERT BOSCH (RB), BARCELONA DE SERVEIS MUNICIPALS SA, CEA, CHARGERY, CRF, ELECTROMAPS, ERTICO, GAM, GREENPACK, HUBJECT, ICOOR, IDIADA, MOSAIC, NEXXTLAB, SCUTUM, POLIS, POLIBA, POWERDALE, ROUTE220, OTS, SMATRICS, UNIPI, UoS, VERBUND, VCC, VUB, ZES) από 12 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Σουηδία, Τουρκία).

Το eCharge4Drivers υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της ΕΕ στο πλαίσιο του προγράμματος για την Έρευνα και την Καινοτομία «Ορίζοντας 2020» με αριθμό συμβολαίου 875131. Έχει διάρκεια 4 χρόνια και προϋπολογισμό ύψους 14,4 εκατ. ευρώ.

Το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ και συγκεκριμένα η Ερευνητική Ομάδα I-SENSE με επικεφαλής τον Δρ. Άγγελο Αμδίτη είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση, τον επιχειρησιακό και διοικητικό συντονισμό του έργου eCharge4Drivers, καθώς και για διάφορες εργασίες και ενέργειες στο πλαίσιο του έργου. Εκτός του eCharge4Drivers, η Oμάδα I-SENSE συμμετέχει σε πάνω από 40 διευρωπαϊκές ερευνητικές πρωτοβουλίες, ενώ επιπλέον συντονίζει και τα ακόλουθα ερευνητικά έργα: HYPERION, Cyber-MAR, COREALIS, ICT4CART, RESIST, ELVITEN, IN-PREP, PILOTING, DIONE.

Στον τομέα των μεταφορών, η Ομάδα I-SENSE δραστηριοποιείται τα τελευταία 20 χρόνια και έχει να επιδείξει σημαντικά αποτελέσματα σε όλα τα πεδία της σχετικής έρευνας και ανάπτυξης, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην αυτοματοποίηση του συστήματος μεταφορών, την ηλεκτροκίνηση, την έξυπνη κινητικότητα, το Mobility as a Service, την ενεργητική ασφάλεια, την εφοδιαστική αλυσίδα και τις “έξυπνες” πόλεις. Η Ομάδα έχει, επίσης, ισχυρή παρουσία στους τομείς της Εικονικής και Επαυξημένης πραγματικότητας, καθώς και στην ανάπτυξη “έξυπνων” Ολοκληρωμένων Συστημάτων και Επικοινωνιών για διάφορους τομείς εφαρμογής.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΕΠΙΣΕΥΕΜΠΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΑΓΓΕΛΟΣ ΑΜΔΙΤΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ζημιές 4,3 δισ. ευρώ στους ευρωπαίους κατασκευαστές από τους δασμούς στις εξαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων στο Ην. Βασίλειο

26 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο τελευταίος κινητήρας πετρελαίου της Volvo θα παραχθεί στις αρχές του 2024

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδος 21% στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων τον Αύγουστο στην ΕΕ, τα ηλεκτροκίνητα – για πρώτη φορά – μερίδιο αγοράς 20%

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπαγωγή 2.629 οχημάτων στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

20 Σεπτεμβρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

TÜV HELLAS (TÜV NORD): Yπηρεσίες ελέγχου για σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

14 Σεπτεμβρίου, 2023
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Δημόσιοι σταθμοί φόρτισης: 3.775 σήμερα, 25.000 το 2030

28 Αυγούστου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αισθητή η βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα από το 2010. Στάσιμη η εικόνα τη διετία 2018 – 19 (στατιστικά στοιχεία)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ