ΑρχικήΑυτοκινητόδρομοιΣυνεχίζεται κανονικά ο διαγωνισμός για την υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας. Απερρίφθη προσφυγή

Συνεχίζεται κανονικά ο διαγωνισμός για την υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας. Απερρίφθη προσφυγή

Συνεχίζεται κανονικά ο διαγωνισμός για την υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας, ο οποίος διεξάγεται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, έπειτα από την απόρριψη σχετικής προσφυγής από το ΣτΕ.

Το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο (222/2018) απέρριψε ως αβάσιμους όλους της ισχυρισμούς του Περιβαλλοντικού Ομίλου Σαλαμίνας «ΠΕΡΙΒΟΣ», ο οποίος ζητούσε την ακύρωση ως αντισυνταγματικής και παράνομης της υπουργικής απόφασης για τη διενέργεια δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης της μελέτης κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης, εκμετάλλευσης του έργου και την προκήρυξη της α΄ φάσης του διαγωνισμού.

Το έργο εντάσσεται στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας – Αττικής για το οποίο ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ) έχει προβεί στην εκπόνηση στρατηγικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Αρχικό ενδιαφέρον για την κατασκευή της υποθαλάσσιας έχουν εκδηλώσει οι ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και Vinci – Ακτωρ.

Το έργο αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας, μήκους περίπου 1,1 χλµ, µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις (συνολικό μήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος μέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων.

Σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας, μήκους περίπου 14,5 χλµ.

Υπενθυμίζεται ότι το, εν λόγω έργο, ύψους περί τα 300 εκατ., σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις, έχει εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π.) προς ένταξη στο «πακέτο Γιούνκερ».

Φ. Φωτ. 

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο