Τρίτη, 8 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το βόρειο τμήμα του Ε-65 και ο ΒΟΑΚ στο Ταμείο Ανάκαμψης

ffotinos by ffotinos
19 Νοεμβρίου, 2020
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην κεντρική φιλοσοφία του Ταμείου Ανάκαμψης αναφέρθηκε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στην τηλεδιάσκεψη που έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου, μετά την κατάθεση στις Βρυξέλλες του Εθνικού Προσχεδίου Δράσης για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου.

«Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τα συγκεκριμένα ποσά που αφορούν στο Ταμείο Ανάκαμψης: 72 δισ. συνολικά θα εισρεύσουν στη χώρα από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία για την επόμενη επταετία, 32 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και περίπου 40 δισ. από το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο, τα οποία θα διατεθούν μέσα από δράσεις του ΕΣΠΑ και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής για την επόμενη εξαετία», είπε ο πρωθυπουργός.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Το Ταμείο Ανάκαμψης αποτελεί και μία πολύ σημαντική τομή στις επιλογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς καταρρίπτει ένα ταμπού -το ταμπού της κοινής έκδοσης χρέους, μεταβιβάζοντας πόρους στα μέλη που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Σηματοδοτεί, κατά συνέπεια, μία ιστορική στιγμή στην πορεία της Ένωσης».

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην τοποθέτηση του σε κάποια εμβληματικά έργα που θα πραγματοποιηθούν, όπως το βόρειο τμήμα του Ε-65 και τον ΒΟΑΚ, ενώ στη διάρκεια της συζήτησης τέθηκε το χρονοδιάγραμμα ενεργειών και της διαβούλευσης που θα ακολουθήσει ενόψει της κατάθεσης του τελικού ελληνικού σχεδίου.

Η τοποθέτηση του Κ. Μητσοτάκη για το Ταμείο Ανάκαμψης

«Καλημέρα. Χαίρομαι που σας βλέπω όλους καλά και χαμογελαστούς.

Επιτρέψτε μου να κάνω μία σύντομη εισαγωγή, πριν δώσω τον λόγο στον Θόδωρο (Σκυλακάκη).

Το Ταμείο Ανάκαμψης μπορεί να προέκυψε ως απάντηση στον κορωνοϊό, ο οποίος, εδώ και μήνες, στοιχίζει, δυστυχώς, τη ζωή σε δεκάδες χιλιάδες Ευρωπαίους και βυθίζει την Ευρώπη στη βαθύτερη οικονομική ύφεση από τη σύστασή της, αποτελεί, όμως, και μία πολύ σημαντική τομή στις επιλογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς καταρρίπτει ένα ταμπού -το ταμπού της κοινής έκδοσης χρέους, μεταβιβάζοντας πόρους στα μέλη που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Σηματοδοτεί, κατά συνέπεια, μία ιστορική στιγμή στην πορεία της Ένωσης.

Γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα ανήκει στις πιο ευνοημένες χώρες της συμφωνίας, καθώς οι εισροές που θα λάβει θα είναι από τις υψηλότερες στην Ευρωζώνη ως ποσοστό του Α.Ε.Π. Αυτό, όμως, είναι κάτι το οποίο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να οδηγήσει σε πανηγυρισμούς.

Αντιθέτως πρέπει να οδηγήσει σε σχεδιασμούς για μία δομική αναδιάρθρωση της εθνικής οικονομίας, ώστε να σπάσει ένας φαύλος κύκλος υστέρησης και μειωμένης ανταγωνιστικότητας που, δυστυχώς, διαρκεί δεκαετίες.

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τα συγκεκριμένα ποσά που αφορούν στο Ταμείο Ανάκαμψης: 72 δισ. συνολικά θα εισρεύσουν στη χώρα από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία για την επόμενη επταετία, 32 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και περίπου 40 δισ. από το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο, τα οποία θα διατεθούν μέσα από δράσεις του ΕΣΠΑ και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής για την επόμενη εξαετία.

Ένα πάρα πολύ σημαντικό ποσό, το οποίο έχω πει πολλές φορές, ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μην το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο.

Και γι’ αυτό θέλω να συγχαρώ όλη την ομάδα, η οποία εργάστηκε μεθοδικά έτσι ώστε να είμαστε μία από τις πρώτες χώρες που υποβάλλει στις Βρυξέλλες το αναλυτικό Εθνικό Προσχέδιο Δράσης, το οποίο, μάλιστα, διαπιστώνω ότι είναι και εξαιρετικά βαρύ ως προς τον όγκο του, αλλά επειδή είχα την ευκαιρία να το διατρέξω, είναι και εξαιρετικά ποιοτικό ως προς τη δουλειά, την οποία έχει γίνει. Όπως έχουμε δεσμευτεί, θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες από τον αναπληρωτή υπουργό Θεόδωρο Σκυλακάκη, θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέσω της Ο.Κ.Ε. και της πλατφόρμας OpenGov.gr για τον επόμενο μήνα και στη συνέχεια θα συζητηθεί στην τελική του μορφή και στο Εθνικό Κοινοβούλιο.

Περιλαμβάνει πρωτοβουλίες σε πολλά διαφορετικά επίπεδα, σημαντικά έργα υποδομών, όπως ο οδικός άξονας Ε65, ο ΒΟΑΚ, η ηλεκτρική διασύνδεση των νησιών, έργα με μεγάλη μαζικότητα και σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, όπως η σημαντική ενεργειακή αναβάθμιση ενός μεγάλου μέρους του κτιριακού μας δυναμικού, ένα «εξοικονομώ» πολύ πιο μεγάλο και πολύ πιο ευρύ από αυτά που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Σημαντικές εκσυγχρονιστικές τομές, όπως η πλήρης ψηφιοποίηση των λειτουργιών της ΑΑΔΕ, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σημαντικές μεταρρυθμίσεις διαρθρωτικού χαρακτήρα όπως η χρηματοδότηση ρεαλιστικών τοπικών πολεοδομικών σχεδίων, η επιτάχυνση της δικαιοσύνης, ένα νέο πλαίσιο επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Είναι ξεκάθαρο ότι το σχέδιο αυτό, υπηρετεί δύο κατευθύνσεις: απαντά στα τρέχοντα ζητούμενα της συγκυρίας με κυρίαρχη την προστασία και την τόνωση της απασχόλησης, αλλά ταυτόχρονα είναι και μία ευκαιρία για μια ριζική μεταστροφή της εθνικής οικονομίας προς ένα αναπτυξιακό μοντέλο εξωστρεφές, καινοτόμο, το οποίο θα σηματοδοτεί επί της ουσίας την Ελλάδα του μέλλοντος.

Μπορεί ένα μεγάλο μέρος της ενέργειάς μας να είναι προσηλωμένο στην αντιμετώπιση του δεύτερου κύματος της πανδημίας, όμως η κυβέρνηση εργάζεται μεθοδικά για να προετοιμάσει την επόμενη ημέρα.

Την ημέρα όταν πια, με μαζικούς εμβολιασμούς, θα έχουμε αφήσει πίσω μας αυτήν την μεγάλη περιπέτεια. Θα είναι αυτή η μέρα στην οποία θα μπορούμε πια να σηματοδοτήσουμε μία καινούργια μέρα για τη χώρα μας και να αξιοποιήσουμε αυτή τη μοναδική ευκαιρία σε επίπεδο κεφαλαίων που προέκυψε λόγω του κορονοϊού και σε καμία περίπτωση δεν είμαστε διατεθειμένοι να την αφήσουμε αναξιοποίητη».

Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος ο Υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο Υφυπουργός παρα τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου, Άκης Σκέρτσος, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Επενδύσεων & ΕΣΠΑ, Δημήτρης Σκάλκος, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού, Θανάσης Κοντογεώργης, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, Μιχάλης Αργυρού, ο προϊστάμενος του Οικονομικού γραφείου της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, Αλέξης Πατέλης και ο Διοικητής της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού του Ταμείου Ανάκαμψης, Νίκος Μαντζούφας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΒΟΑΚΕ65ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣΤαμείο Ανάκαμψης

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Χρ. Δήμας: Οι ΣΔΙΤ αποτελούν “εργαλείο” για την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής

2 Ιουλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Γ. Περιστέρης, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τέλη του 2025 ολοκληρώνεται η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, άνω του 55% η πρόοδος στο Καστέλι

11 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

ΒΟΑΚ: Το 2030 το Χανιά – Ηράκλειο, το 2027 το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και το Χερσόνησος – Νεάπολη

10 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των μεγάλων οδικών έργων

9 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

4 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Άνοδος εσόδων κατά 49% και λειτουργικής κερδοφορίας κατά 55% στο α’ τρίμηνο

3 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο
A8 AK METAMORFOSIS, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Βίντεο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων σχετικά με τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησης του

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Εγκρίθηκε η περιτοίχιση του σιδηροδρομικού διαδρόμου σε επιλεγμένα σημεία σε Θήβα, Θριάσιο, Ζευγολατιό

1 Ιουλίου, 2025

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

1 Ιουλίου, 2025

Δημοσιεύτηκε το νέο ΦΕΚ για την απασχόληση του μόνιμου προσωπικού της ΥΠΑ

1 Ιουλίου, 2025

Στο αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» 175 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και 10 “έξυπνα τούνελ” του ΟΣΕ

2 Ιουλίου, 2025

«Έκλεισε» στο 3,7% η απόδοση στο ομόλογο της AEGEAN, υπερκαλύφτηκε 3,75 φορές

2 Ιουλίου, 2025

Το FREENOW επεκτείνεται σε νέες πόλεις και νησιά

3 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Συμμετοχή του σωματείου εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συναντήσεις στην Αθήνα για εργασιακά θέματα

0

Μετατέθηκε στις 23 Αυγούστου η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του λιμένος Βόλου

0

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

7 Ιουλίου, 2025

O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

7 Ιουλίου, 2025

Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

7 Ιουλίου, 2025

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

7 Ιουλίου, 2025

Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

7 Ιουλίου, 2025

Το DS3 Hybrid με 1 μήνα δώρο σε παλιούς και νέους συνδρομητές του instacar

7 Ιουλίου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα AVIS Greece το 2024: Έσοδα 364,64 εκατ. (+18,26%) και κέρδη 42,5 εκατ. (+14,17%)

7 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr