• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το ελληνικό φορτηγό απειλείται με εξαφάνιση. Επιστολή της ΟΦΑΕ στον Κυριάκο Μητσοτάκη

vvegiazi by vvegiazi
19 Ιανουαρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη απέστειλε η ΟΦΑΕ, με θέμα «Χρόνια προβλήματα των Ελλήνων Μεταφορέων. Επείγουσα ανάγκη για την λήψη δέσμης μέτρων, με σκοπό την ανατροπή της επερχόμενης οικονομικής κατάρρευσης του κλάδου των οδικών μεταφορών».

Στην επιστολή της, η ΟΦΑΕ, αφού πρώτα υποστηρίζει ότι απειλείται η βιωσιμότητα των μεταφορών εταιρειών, στη συνέχεια καταθέτει συγκεκριμένες προτάσεις – μελέτες για την επίλυση των προβλημάτων και τη στήριξη του κλάδου.

Η επιστολή της ΟΦΑΕ

Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,

Η ΟΦΑΕ, αποτελεί δευτεροβάθμια επαγγελματική οργάνωση που εκπροσωπεί μέσω των οργανώσεων μελών της τους αυτοκινητιστές οδικών εμπορευματικών μεταφορών κάθε είδους (διεθνών, ειδικών, εθνικών-διεθνών) καθώς και των επιβατικών μεταφορών, που διενεργούνται από τουριστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης .

Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο όπως η σημερινή, που η κοινωνία δοκιμάζεται από πολύπλευρη κρίση, υγειονομική και οικονομική και κοινωνική , ο κλάδος των Ελλήνων αυτοκινητιστών αντιμετωπίζει χρόνια και  οξύτατα προβλήματα που δοκιμάζουν  την ίδια την επιβίωσή του

Στα προβλήματα που σώρευσε η υπερδεκαετής οικονομική κρίση που πέρασε η χώρα, προστέθηκαν και αυτά της πανδημίας , τα οποία σε συνδυασμό με την απουσία μέτρων στήριξης από την πολιτεία ,  οδηγούν εμάς και τις οικογένειές μας στα όρια της αντοχής μας.

Ο κλάδος μας οδηγείται σταθερά σε συρρίκνωση υπό το βάρος των χρόνιων προβλημάτων που δημιουργεί, μεταξύ πολλών  άλλων, η παράνομη μεταφορά, ο αθέμιτος ανταγωνισμός,  που μοιραία δημιουργεί σε βάρος μας η ευνοϊκή  φορολογική μεταχείριση συναδέλφων μας γειτονικών χωρών, η απουσία αποτελεσματικών και αποτρεπτικών ελέγχων, που πλήττει εντέλει τη νόμιμη μεταφορά κλπ.

Ενώ σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης εφαρμόζονται ισχυρά χρηματοδοτικά εργαλεία και χορηγούνται γενναίες επιδοτήσεις για την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων των εκεί μεταφορέων, αντίθετα, στη χώρα μας, οι αντίστοιχοι μεταφορείς  (αυτοαπασχολούμενοι και μικρομεσαίες  μεταφορικές επιχειρήσεις) διαθέτουν  αυτοκίνητα  με μέση ηλικία τα 21 έτη, χωρίς να παρέχεται επιδότηση για αντικατάστασή τους με καινούρια νέας τεχνολογίας.

Ούτε βέβαια παρέχεται οποιαδήποτε  χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους (πχ χαμηλότοκα δάνεια) ή οποιοδήποτε κίνητρο (φορολογικό ή άλλο), που θα μας επέτρεπε να αναδιοργανώσουμε τις επιχειρήσεις μας , προς όφελος βέβαια και  του δημοσίου συμφέροντος.

Η απουσία ουσιαστικής στήριξης από την πολιτεία οδηγεί  τους αυτοκινητιστές και τις οικογένειές τους σε οικονομικό αφανισμό ενώ λειτουργεί και ως αντικίνητρο για την παραμονή ή την είσοδο νέων αυτοκινητιστών στο επάγγελμα

Έχουμε καταγγείλει  επανειλημμένα σε όλα τα θεσμικά όργανα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας και έχουμε υποβάλει στα αρμόδια Υπουργεία συγκεκριμένες προτάσεις – μελέτες για την επίλυσή τους και τη στήριξη της  μικρομεσαίας ελληνικής μεταφορικής επιχείρησης,  όπως σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. Στις προτάσεις αυτές συγκαταλέγονται τα παρακάτω:

-Χρηματοδοτικά πακέτα (χαμηλότοκα).

-Επιδοτήσεις για:

α) Απόσυρση παλαιάς τεχνολογίας οχημάτων

β) αγορά νέων οχημάτων πιο φιλικών προς το περιβάλλον (π.χ. κατηγορίας EURO 6plus, εναλλακτικών καυσίμων, ηλεκτρικά)

γ) Απαλλαγή ή επιστροφή ποσοστού του ειδικού φόρου καυσίμων

δ) Απαλλαγή ή επιστροφή ποσοστού διοδίων, κλπ

-Λειτουργία Μικτών Κλιμακιών Ελέγχου (ΜΚΕ) για τον αποτελεσματικό οδικό έλεγχο της παράνομης Μεταφοράς (υποχρεωτική συμμετοχή τελωνειακού ή εφοριακού υπαλλήλου όπως γίνεται παντού) για τον υγιή ανταγωνισμό και την ενίσχυση δημοσίων εσόδων από την είσπραξη προστίμων.

-Προσαρμογή των εθνικών εργασιακών κι ασφαλιστικών διατάξεων με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την εναρμόνιση των αυτοκινητιστών με τις διατάξεις των λοιπών Κ-Μ, σύμφωνα με τον νέο θεσμικό πλαίσιο περί απόσπασης εργασίας.

-Υψηλές αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια στη γραμμή της Αδριατικής και επιπλέον προσθήκη και επίναυλου,

-Βελτίωση συνθηκών διαμονής, υγιεινής, ασφάλειας και τήρηση ωρών αναχωρήσεων και αφίξεων

-Επαναπροσδιορισμός της επίσημης θέσης της Ελλάδας στις διμερείς διαπραγματεύσεις με τρίτες χώρες για τον καθορισμό των όρων διενέργειας και επιμερισμού του όγκου μεταφοράς μας. Ρύθμιση ποσοστώσεων αδειών μεταφοράς βασισμένες στην Αρχή της Αμοιβαιότητας.

-Στοχευμένα κίνητρα για την δημιουργία συνεργιών-συγχωνεύσεων σε εταιρικά σχήματα, με σκοπό την αντιμετώπιση του κατακερματισμού και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

-Ανάπτυξη προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης νέων οδηγών βαρέων οχημάτων και μείωση του κατώτατου ορίου ηλικίας για την απόκτηση επαγγελματικής άδειας οδήγησης.

-Άρση περιορισμών κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων και σε τμήματα του παράπλευρου οδικού δικτύου στην Βόρειο Ελλάδα, και συγκεκριμένα κατά μήκος της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ όπου υπάρχει έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού καυσίμου και εξυπηρέτησης πολιτών.

Τα τελευταία χρόνια κανένας καθύλην αρμόδιος Υπουργός της Κυβέρνησής σας (Μεταφορών, Ναυτιλίας, Εργασίας) δεν μας έχει δεχθεί, προκειμένου να υπάρξει ένας γόνιμος διάλογος στα φλέγοντα προβλήματα του κλάδου που απειλούν την επιβίωσή του.

Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσαν με την ανάληψη των καθηκόντων τους, το 2019,  ο Υφυπουργός Μεταφορών κ.Κεφαλογιάννης, ο Υφυπουργός Οικονομικών κ.Βεσυρόπουλος και ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών κ.Σκυλακάκης.

Θεωρούμε χρήσιμο να επισημάνουμε ότι το κόμμα σας ως αντιπολίτευση (τομέας Μεταφορών) αναγνώρισε το δίκαιο των αιτημάτων μας και υποσχέθηκε την πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων βελτιώσεων σε θεσμικό επίπεδο για την κατοχύρωση και διευκόλυνση του έργου μας και την αποκατάσταση όλων των αδικιών σε βάρος μας (επισυνάπτουμε την από 14-10-2011 σχετική επιστολή ) .

Το πρώτο που πρέπει να αποκατασταθεί είναι ο διάλογος  και η συνεργασία με την πολιτεία , που είναι απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση όλων εκείνων των μέτρων που θα οδηγήσουν στην αναγκαία προστασία του κλάδου μας προς όφελος όλων των παραγωγικών τάξεων της χώρας μας.

Εμείς οι Έλληνες αυτοκινητιστές ζητάμε από την Πολιτεία να στηρίξει τους αυτοαπασχολούμενους μικρομεσαίους του κλάδου ,ώστε να μπορέσουμε επιτέλους να δουλέψουμε , να διενεργήσουμε μεταφορικό έργο και να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας αλλά και προστιθέμενη αξία στην Ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Το παραπάνω προτεινόμενο σχέδιο λύσεων  είναι ο μόνος δρόμος για την αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης που έχει τρωθεί σε βάρος μας τα τελευταία χρόνια.

Επειδή με δεδομένες τις συνθήκες που περιγράφουμε στην παρούσα επιστολή  είναι αναγκαία η άμεση λήψη  μέτρων  για τον λόγο αυτόν ζητούμε μια συνάντηση μαζί σας, το συντομότερο, για να εκθέσουμε και από κοντά  τα προβλήματα μας καθώς και τις προτάσεις μας για την επίλυσή τους.

Tags:ΟΦΑΕΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΦΟΡΤΗΓΑLOGISTICS

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Entersoft στην οργάνωση logistics ο όμιλος INTERWOOD

22 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Εξαιρετικά λεπτές και high-tech ετικέτες παρακολούθησης αποστολών από τη DB Schenker

20 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

“Πρασινίζει” ο στόλος της GEODIS, με νέα παραγγελία 120 οχημάτων της IVECO

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ