• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τι περιλαμβάνουν οι 4 προτάσεις που θα εκσυγχρονίσουν το σύστημα μεταφορών της ΕΕ

vvegiazi by vvegiazi
15 Δεκεμβρίου, 2021
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για να στηρίξει τη μετάβαση σε καθαρότερη, πιο πράσινη και πιο έξυπνη κινητικότητα, σύμφωνα με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, η Επιτροπή ενέκρινε τέσσερις προτάσεις που θα εκσυγχρονίσουν το σύστημα μεταφορών της ΕΕ.

Με την αύξηση της συνδεσιμότητας και τη στροφή περισσότερων επιβατών και εμπορευμάτων προς τις σιδηροδρομικές και τις εσωτερικές πλωτές μεταφορές, με τη στήριξη της εγκατάστασης σημείων φόρτισης, υποδομών εναλλακτικών καυσίμων και νέων ψηφιακών τεχνολογιών, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη βιώσιμη αστική κινητικότητα και διευκολύνοντας την επιλογή διαφορετικών εναλλακτικών μεταφοράς σε ένα αποδοτικό πολυτροπικό σύστημα μεταφορών, οι προτάσεις θα θέσουν τον τομέα των μεταφορών σε τροχιά μείωσης των εκπομπών του κατά 90%.

Η επίτροπος Μεταφορών, Αντίνα Βαλεάν, δήλωσε: «Σήμερα προτείνουμε υψηλότερα πρότυπα κατά μήκος του δικτύου ΔΕΔ-Μ, ενισχύοντας τους σιδηροδρόμους υψηλής ταχύτητας και εδραιώνοντας την πολυτροπικότητα, καθώς και έναν νέο διάδρομο βορρά-νότου στην Ανατολική Ευρώπη.

Με την οδηγία για τα συστήματα ευφυών μεταφορών ενστερνιζόμαστε τις ψηφιακές τεχνολογίες και την κοινοχρησία δεδομένων. Θέλουμε να καταστήσουμε τα ταξίδια στην ΕΕ πιο αποδοτικά και ασφαλέστερα, τόσο για τους οδηγούς και τους επιβάτες όσο και για τις επιχειρήσεις

Οι πόλεις που συνδέουν οι υποδομές της ΕΕ είναι οι κινητήριες δυνάμεις της οικονομίας μας, αλλά πρέπει να είναι και λιτές πόλεις – για τους κατοίκους τους και τους μετακινούμενους εργαζομένους. Γι’ αυτό συνιστούμε τη θέσπιση ειδικού πλαισίου για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα, το οποίο θα καθοδηγήσει την ταχύτερη μετάβαση σε ασφαλή, προσβάσιμη, χωρίς αποκλεισμούς, έξυπνη αστική κινητικότητα μηδενικών εκπομπών».

Ένα έξυπνο και βιώσιμο ΔΕΔ-Μ

Το ΔΕΔ-Μ είναι ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο σιδηροδρόμων, εσωτερικών πλωτών οδών, σύντομων θαλάσσιων διαδρομών και οδών. Συνδέει 424 μεγάλες πόλεις με λιμένες, αερολιμένες και σιδηροδρομικούς σταθμούς.

Όταν ολοκληρωθεί το ΔΕΔ-Μ, ο χρόνος μετακίνησης μεταξύ αυτών των πόλεων θα μειωθεί. Για παράδειγμα, οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδεύουν μεταξύ Κοπεγχάγης και Αμβούργου σε 2,5 ώρες με το τρένο, έναντι των 4,5 ωρών που χρειάζονται σήμερα.

Με γνώμονα την κάλυψη των συνδέσμων που λείπουν και τον εκσυγχρονισμό ολόκληρου του δικτύου, η πρόταση:

  • Απαιτεί από τις κύριες επιβατικές σιδηροδρομικές γραμμές του ΔΕΔ-Μ να δώσουν τη δυνατότητα στις αμαξοστοιχίες να ταξιδεύουν με ταχύτητα τουλάχιστον 160 km/h έως το 2040, δημιουργώντας έτσι ανταγωνιστικές σιδηροδρομικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας σε ολόκληρη την Ένωση. Οι διώρυγες και οι ποταμοί πρέπει να εξασφαλίζουν καλές συνθήκες ναυσιπλοΐας, η οποία δεν θα πρέπει, για παράδειγμα να εμποδίζεται από τη στάθμη των υδάτων, για ελάχιστο αριθμό ημερών ετησίως.
  • Ζητεί να δημιουργηθούν περισσότεροι τερματικοί σταθμοί μεταφόρτωσης, να βελτιωθεί η ικανότητα διακίνησης στους εμπορευματικούς τερματικούς σταθμούς, να μειωθούν οι χρόνοι αναμονής στα σιδηροδρομικά σημεία διέλευσης των συνόρων, να υπάρχουν μακρύτερα τρένα ώστε να στραφούν περισσότερες εμπορευματικές μεταφορές σε καθαρότερους τρόπους μεταφοράς, καθώς και να προβλεφθεί η δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο. Για να διασφαλιστεί ότι ο σχεδιασμός των υποδομών ανταποκρίνεται στις πραγματικές επιχειρησιακές ανάγκες, δημιουργεί επίσης εννέα «ευρωπαϊκούς διαδρόμους μεταφορών» που περιλαμβάνουν σιδηροδρόμους, οδούς και εσωτερικές πλωτές οδούς
  • Ορίζει ως νέα ενδιάμεση προθεσμία το 2040 για την επίσπευση της ολοκλήρωσης σημαντικών τμημάτων του δικτύου πριν από την προθεσμία του 2050 που ισχύει για το ευρύτερο, εκτεταμένο δίκτυο. Επομένως, οι νέες σιδηροδρομικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας μεταξύ Πόρτο και Βίγκο και μεταξύ Βουδαπέστης και Βουκουρεστίου, μεταξύ άλλων, πρέπει να ολοκληρωθούν έως το 2040.
  • Ζητεί από τις 424 μεγάλες πόλεις κατά μήκος του δικτύου ΔΕΔ-Μ να αναπτύξουν σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας για την προώθηση της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών και την αύξηση και βελτίωση των δημόσιων συγκοινωνιών και των υποδομών για περπάτημα και ποδηλασία.

Αύξηση κυκλοφορίας μεγάλων αποστάσεων και διασυνοριακής σιδηροδρομικής κυκλοφορίας

Οι σιδηρόδρομοι εξακολουθούν να είναι ένας από τους ασφαλέστερους και καθαρότερους τρόπους μεταφοράς και, ως εκ τούτου, βρίσκονται στο επίκεντρο της πολιτικής μας για πιο βιώσιμη κινητικότητα στην ΕΕ.

Η πρόταση για το ΔΕΔ-Μ συνοδεύεται από σχέδιο δράσης για τις σιδηροδρομικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και τις διασυνοριακές σιδηροδρομικές μεταφορές, το οποίο καθορίζει χάρτη πορείας με περαιτέρω δράσεις που θα βοηθήσουν την ΕΕ να επιτύχει τον στόχο της για διπλασιασμό της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας υψηλής ταχύτητας έως το 2030 και τριπλασιασμό της έως το 2050.

Μολονότι ο αριθμός των ατόμων που ταξιδεύουν με τρένο αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια, μόνο το 7% των διανυθέντων χιλιομέτρων αφορούσε διασυνοριακές μετακινήσεις από το 2001 έως το 2018.

Για να ενθαρρυνθούν περισσότεροι άνθρωποι να χρησιμοποιούν το τρένο για ταξίδια στο εξωτερικό, το σχέδιο δράσης καθορίζει συγκεκριμένες δράσεις με στόχο την άρση των εμποδίων για τις διασυνοριακές μετακινήσεις και τις μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων, καθώς και την αύξηση της ελκυστικότητας των σιδηροδρομικών μεταφορών για τους επιβάτες.

Οι δράσεις αυτές περιλαμβάνουν:

  • νομοθετική πρόταση για τις πολυτροπικές μεταφορές το 2022 με στόχο την ενίσχυση φιλικών προς τον χρήστη πολυτροπικών συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων·
  • παροχή στους επιβάτες της δυνατότητας να βρίσκουν τα καλύτερα εισιτήρια στην πιο ελκυστική τιμή και καλύτερη υποστήριξη των επιβατών που αντιμετωπίζουν προβλήματα, καθώς και δέσμευση για τη διερεύνηση της απαλλαγής από τον ΦΠΑ σε επίπεδο ΕΕ για τα σιδηροδρομικά εισιτήρια·
  • κατάργηση των περιττών εθνικών τεχνικών και επιχειρησιακών κανόνων·
  • εξαγγελία προτάσεων για το 2022 σχετικά με την κατάρτιση πινάκων δρομολογίων και τη διαχείριση της χωρητικότητας, οι οποίες θα τονώσουν την ταχύτητα και τη συχνότητα των διασυνοριακών σιδηροδρομικών υπηρεσιών·
  • κατευθυντήριες γραμμές για την τιμολόγηση της πρόσβασης τροχιάς το 2023, οι οποίες θα διευκολύνουν την πρόσβαση των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων στις υποδομές, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό και οδηγώντας σε πιο ελκυστικές τιμές εισιτηρίων για τους επιβάτες.

Έως το 2030, η Επιτροπή θα στηρίξει τη δρομολόγηση τουλάχιστον 15 διασυνοριακών πιλοτικών έργων για να δοκιμαστεί η προσέγγιση του σχεδίου δράσης, πριν από την έναρξη ισχύος των νέων απαιτήσεων ΔΕΔ-Μ.

Ευφυείς υπηρεσίες μεταφορών για οδηγούς

Η έξυπνη κινητικότητα καθιστά πιο βιώσιμες τις μετακινήσεις. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή προτείνει την επικαιροποίηση της οδηγίας ITS του 2010, ώστε να προσαρμοστεί στην εμφάνιση νέων επιλογών οδικής κινητικότητας, εφαρμογών κινητικότητας και συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας.

Η πρόταση θα ενθαρρύνει την ταχύτερη ανάπτυξη νέων, ευφυών υπηρεσιών, προτείνοντας να διατίθενται σε ψηφιακή μορφή ορισμένα κρίσιμα δεδομένα για τις οδικές μεταφορές, τις μετακινήσεις και την κυκλοφορία, όπως τα όρια ταχύτητας, τα σχέδια κυκλοφορίας ή τα οδικά έργα, κατά μήκος του δικτύου ΔΕΔ-Μ και, τελικά, για ολόκληρο το οδικό δίκτυο.

Θα εξασφαλίσει επίσης τη διάθεση στους οδηγούς βασικών υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφάλεια κατά μήκος του δικτύου ΔΕΔ-Μ.

Η πρόταση θα επικαιροποιήσει την οδηγία σύμφωνα με τις νέες προτεραιότητες για καλύτερες πολυτροπικές και ψηφιακές υπηρεσίες.

Καθαρότερη, πιο πράσινη, ευκολότερη αστική κινητικότητα

Το νέο πλαίσιο αστικής κινητικότητας θα ωφελήσει τους χρήστες και τις χρήστριες των μεταφορών, αλλά και όλους τους ανθρώπους που τους περιβάλλουν. Οι πόλεις φιλοξενούν εκατομμύρια ανθρώπους.

Η πρόταση αντιμετωπίζει ορισμένες από τις προκλήσεις στον τομέα της κινητικότητας που απορρέουν από αυτή την έντονη οικονομική δραστηριότητα – κυκλοφοριακή συμφόρηση, εκπομπές, θόρυβος. Το πλαίσιο αστικής κινητικότητας καθορίζει ευρωπαϊκές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το πώς μπορούν οι πόλεις να μειώσουν τις εκπομπές και να βελτιώσουν την κινητικότητα, μεταξύ άλλων μέσω σχεδίων βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Η έμφαση θα δοθεί κυρίως στις δημόσιες συγκοινωνίες, στο περπάτημα και στην ποδηλασία.

Η πρόταση δίνει επίσης προτεραιότητα σε λύσεις μηδενικών εκπομπών για τους αστικούς στόλους, συμπεριλαμβανομένων των ταξί και των υπηρεσιών μίσθωσης οχημάτων, στο «τελευταίο χιλιόμετρο» των αστικών παραδόσεων και στην κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό πολυτροπικών κόμβων, καθώς και σε νέες ψηφιακές λύσεις και υπηρεσίες.

Η πρόταση χαρτογραφεί τις επιλογές χρηματοδότησης για τις τοπικές και τις περιφερειακές αρχές όσον αφορά την υλοποίηση αυτών των προτεραιοτήτων.

Το 2022, η Επιτροπή θα προτείνει σύσταση στα κράτη-μέλη της ΕΕ για την ανάπτυξη εθνικών σχεδίων που θα βοηθήσουν τις πόλεις να αναπτύξουν τα σχέδια κινητικότητάς τους.

Ιστορικό

Πρόκειται για τη δεύτερη δέσμη προτάσεων για τη στήριξη της μετάβασης σε καθαρότερες, πιο πράσινες μεταφορές μετά τη δημοσίευση της στρατηγικής της Επιτροπής για βιώσιμη και έξυπνη κινητικότητα τον Δεκέμβριο του 2020.

Η στρατηγική είναι ένας χάρτης πορείας που καθοδηγεί τον τομέα προς την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.

Tags:ΔΕΔ-ΜTEN-TΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣΒΑΚITSΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέος οδηγός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων για τους επιβάτες στον σιδηρόδρομο από τη ΡΑΣ

25 Ιανουαρίου, 2023
Siemens Mobility to modernize the largest freight rail yard in the Netherlands
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

550 δισ. ευρώ θα χρειαστούν για να τριπλασιαστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στην Ευρώπη

25 Ιανουαρίου, 2023
Σιδηροδρομική τραγωδία στο Άδενδρο. Τρεις νεκροί και τραυματίες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου το σχ.ν. για τη διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων

17 Ιανουαρίου, 2023
Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κατατέθηκε νομοσχέδιο για τη διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων. Τι αλλάζει

11 Ιανουαρίου, 2023
Αυτόνομo ρομπότ μεταφορών στους δρόμους των Τρικάλων (video)
LOGISTICS

Αυτόνομo ρομπότ μεταφορών στους δρόμους των Τρικάλων (video)

8 Ιανουαρίου, 2023
Δωρεάν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Μαγιόρκα το 2023
MMM

Δωρεάν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Μαγιόρκα το 2023

2 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Ψηφιακά μοντέλα διαχείρισης των διαδικασιών υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων του ομίλου ΑΒΑΞ

Ψηφιακά μοντέλα διαχείρισης των διαδικασιών υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων του ομίλου ΑΒΑΞ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ