• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ξεκινούν οι εργασίες στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος. Η ταυτότητα και η διαδρομή του έργου (video & φωτό)

vvegiazi by vvegiazi
31 Μαρτίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Ύστερα από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, υποσχέσεων που έμειναν στα λόγια, παίρνουν επιτέλους μπροστά οι μηχανές για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος», είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε εκδήλωση στην Αμαλιάδα, για την έναρξη των εργασιών του νέου τμήματος αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος.

«Το είπαμε, το κάναμε. Σε τρία χρόνια από τώρα ο δρόμος αυτός θα έχει ολοκληρωθεί», υπογράμμισε ο ίδιος.

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι η κυβέρνηση είχε δεσμευτεί για την απεμπλοκή και την υλοποίηση σειράς σημαντικών οδικών έργων, τα οποία είχαν κολλήσει σε διάφορες φάσεις.

«Όλα τα έργα αυτά σήμερα δρομολογούνται και προχωράνε με μεγάλη ταχύτητα. Αναφέρω ενδεικτικά τον Ε65, το βόρειο τμήμα του, που θα συνδέσει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά, ένα έργο στο οποίο έχει ήδη μπει εργολάβος. Και φυσικά, ένα έργο το οποίο είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμένα, ως Κρητικό, τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, όπου κι εκεί εκτιμούμε ότι οι πρώτες μπουλντόζες θα έχουν μπει εντός του 2022», είπε ο κ. Μητσοτάκης.

Αναφερόμενος ειδικά στην περίπτωση του Πάτρα – Πύργος και των προβλημάτων που είχε προκαλέσει η στρατηγική κατάτμησης, ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι «πείσαμε τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι το έργο αυτό έπρεπε να προχωρήσει όπως το είχαμε σχεδιάσει και να συγχρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους».

«Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτή η διαπραγμάτευση δεν ήταν καθόλου εύκολη. Δεν ήταν καθόλου απλή υπόθεση. Και για εμένα ήταν κι ένα προσωπικό στοίχημα, διότι εγώ ο ίδιος είχα αναλάβει τη δέσμευση απέναντι σας ότι το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί, οπότε πρέπει να σας πω ότι και εγώ κατανάλωσα σημαντικό πολιτικό κεφάλαιο, προσπαθώντας να πείσω την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να κάνει το ορθό», εξήγησε.

Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε ότι ο νέος, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος θα αλλάξει τα δεδομένα για την οδική ασφάλεια. «Οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι είναι ασφαλείς αυτοκινητόδρομοι. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού μας είπε ότι τα θανατηφόρα τροχαία, από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε το τμήμα που συνδέει την Αθήνα με την Πάτρα, μειώθηκαν κατά 94% και το ίδιο θα συμβεί όταν με το καλό ολοκληρωθεί και ο δρόμος Πάτρας-Πύργου» τόνισε.

Ο κ. Μητσοτάκης πρόσθεσε ακόμα ότι η κυβέρνηση θα υλοποιήσει τη δέσμευσή της ο δρόμος αυτός, σε σύγχρονη μορφή, να φτάσει μέχρι την Ολυμπία. «Ένας τόπος μοναδικός, ένας τόπος τόσο ταυτισμένος με την Ιστορία, όχι μόνο της Ηλείας αλλά ολόκληρης της πατρίδας μας. Ένα σημείο το οποίο δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο, αξίζει να έχει την πρόσβαση που του αναλογεί και αυτό το έργο θα γίνει πραγματικότητα από αυτήν την κυβέρνηση», είπε.

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι τα μεγάλα έργα δεν σταματούν παρά τις εξωγενείς κρίσεις που επηρεάζουν την Ελλάδα και ολόκληρη την Ευρώπη, ενώ επαναβεβαίωσε την αφοσίωση της κυβέρνησης στη στήριξη των πολιτών.

«Ξέρω ότι υπάρχουν δυσκολίες και η κυβέρνηση στέκεται δίπλα στους πολίτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να στηρίξει το εισόδημά τους απέναντι σε αυτό το κύμα ακρίβειας το οποίο πολιορκεί ολόκληρη την Ευρώπη. Όμως, ταυτόχρονα, δεν λησμονούμε και τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις. Ο πόλεμος στην Ουκρανία κάποια στιγμή θα τελειώσει. Ο δρόμος όμως αυτός, τον οποίο σήμερα παρουσιάζουμε, θα μείνει και θα μας συνοδεύει για πολλές δεκαετίες ως απόδειξη της συνέπειας λόγων και έργων αυτής της κυβέρνησης», είπε.

Κ. Καραμανλής: Εξετάσαμε διεξοδικά κάθε πιθανή εναλλακτική για το έργο

«Το έργο την υλοποίηση του οποίου παρουσιάζουμε σήμερα, ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου, αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη του πώς αντιλαμβανόμαστε την πολιτική. Μια έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης να δίνουμε λύσεις με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Δηλαδή το συμφέρον των πολλών. Ακόμα και στα πιο σύνθετα προβλήματα», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

«Ίσως το δυσκολότερο από αυτά τα περίπλοκα προβλήματα ήταν αυτό εδώ το έργο, το Πάτρα-Πύργος. Ένα έργο για το οποίο είχαμε δεσμευτεί προεκλογικά ότι θα το ολοκληρώσουμε. Ένα έργο του οποίου η απαράδεκτη καθυστέρηση την οποία είχε προκαλέσει η προηγούμενη κυβέρνηση δεν σήμαινε μόνο καθυστέρηση στις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής, σήμαινε κάτι πολύ βαρύτερο, πολύ πιο οδυνηρό για όλους μας. Σήμαινε απώλειες ανθρώπινων ζωών. Μια ανοιχτή πληγή που είχαμε υποχρέωση επιτέλους να κλείσουμε και θέτοντας ως προτεραιότητα -αν θέλετε- την οδική ασφάλεια». τόνισε κατά την τοποθέτησή του ο κ. Καραμανλής.

«Γι’ αυτό από την πρώτη στιγμή μελετήσαμε καλά όλα τα δεδομένα. Εξετάσαμε διεξοδικά κάθε πιθανή εναλλακτική. Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας βήμα-βήμα για απεμπλοκή αυτού του πολύπαθου έργου και υλοποίησή του και δεσμευτήκαμε ότι θα δώσουμε λύση. Σώσαμε, και το λέω κυριολεκτικά, ένα έργο για το οποίο το ερώτημα δεν ήταν πότε θα γίνονταν αλλά αν θα γίνονταν», προσέθεσε ο υπουργός.

Γ. Καραγιάννης: Πολύ σύντομα θα έχουμε έναν ασφαλή και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο

«Η σημερινή μέρα δικαιώνει πλήρως την πολιτική επιλογή που έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Υποδομών, ο Κώστας Καραμανλής, να βάλουν ένα τέλος στις βαλτωμένες εργολαβίες και να επαναφέρουν το έργο στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, ως ενιαίο έργο, προκειμένου να προχωρήσει και να κατασκευαστεί.

Θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι θυμάμαι ακόμη τις φωνές της αντιπολίτευσης μαζί με τον υπουργό, όταν ήμασταν στη Βουλή, στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, για τον νόμο-πλαίσιο για τις δημόσιες συμβάσεις, που επί της ουσίας ακούγαμε τις φωνές της αντιπολίτευσης να μας λένε ότι “δε θα καταφέρουμε ποτέ να πάρουμε τις τρεις διαδοχικές εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή”», δήλωσε από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.

«Ήταν όντως μία απόφαση που χρειαζόταν πολιτική γενναιότητα και ευθυκρισία. Αλλά ήταν ο μοναδικός τρόπος να απεμπλέξουμε το έργο και πλέον να είμαστε σε αυτό το στάδιο, ώστε πολύ σύντομα να έχουμε έναν ασφαλή και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Και ξέρετε, δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ στη χώρα μας και πολύ αμφιβάλλω αν έχει ξανασυμβεί και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κράτησε περίπου 18 μήνες και υπήρχαν όντως αρκετές στιγμές που κάποιοι πίστευαν ότι δε θα ολοκληρωθεί ποτέ», συμπλήρωσε ο κ. Καραγιάννης.

Π. Παπανικόλας: Ξεκινάμε να κατασκευάσουμε τα 75 χλμ. προς το μέλλον

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, στην εκδήλωση για την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στο Πάτρα- Πύργος, δήλωσε τα εξής: «Η Ολυμπία Οδός περνά σήμερα σε μια νέα εποχή, με την κατασκευή ενός δρόμου που θα φέρει πιο κοντά την Αθήνα με τον Πύργο και με έναν από τους σημαντικότερους τόπους της Ιστορίας, την Αρχαία Ολυμπία.

Ένας παλαιός, επικίνδυνος οδικός άξονας δίνει τη θέση του:

-σε έναν άνετο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο που θα μειώσει κατά περίπου 40 λεπτά το ταξίδι Πάτρα – Πύργος.

-σε ένα δρόμο με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με κεντρική διαχωριστική νησίδα, 8 κόμβους, 64 άνω- κάτω διαβάσεις, 15 γέφυρες, 2 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Με τη χιλιομετρική χρέωση, που πρώτοι φέραμε στην Ελλάδα, και όλες τις καινοτομίες που έχουμε αναπτύξει στην Ολυμπία Οδό, διαθέσιμες από την πρώτη μέρα λειτουργίας του.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα ενισχύσει την τοπική οικονομία και την αγροτική παραγωγή. Θα αναβαθμίσει το τουριστικό προϊόν της Δυτικής Πελοποννήσου. Τα μοναδικά μνημεία της περιοχής αποκτούν πλέον έναν οδικό άξονα αντάξιο της Ιστορίας και της διεθνούς ακτινοβολίας τους.

Ξεκινάμε σήμερα να κατασκευάσουμε αυτά τα 75 χλμ. αυτοκινητόδρομου προς το μέλλον».

Ν. Φαρμάκης: Αλλάζει ο χάρτης της Δυτικής Ελλάδας

«Είναι ένα έργο που δεν συνδέει απλά δυο μεγάλες πόλεις του τόπου μας αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι αλλάζει πραγματικά τον χάρτη της Δυτικής Ελλάδας και συνολικά του νοτιοδυτικού άξονα της χώρας. Γιατί ο δρόμος αυτός θα συμβάλλει καθοριστικά στην παραγωγική και οικονομική ανασυγκρότηση της Ηλείας, της Αχαΐας, αλλά και συνολικά της Δυτικής Ελλάδας. Γιατί φέρνει πιο κοντά την Πάτρα στον Πύργο και ισχυροποιεί την περιφερειακή μας ταυτότητα. Γιατί δημιουργεί τον ορίζοντα μιας σύγχρονης οδικής σύνδεσης για το σύνολο της Δυτικής Πελοποννήσου. Και τέλος γιατί μας ενώνει ακόμα περισσότερο με τα νησιά του Ιονίου, καθώς η Ζάκυνθος και η Κεφαλονιά συνδέονται πλέον με την ηπειρωτική χώρα κυρίως μέσω του λιμανιού της Κυλλήνης, αλλά και αυτού εδώ το οδικού άξονα», υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης.

«Η σημασία λοιπόν με λίγα λόγια -για αυτό και το αναφέρω- αυτού του έργου, υπερβαίνει κατά πολύ τα τοπικά όρια. Και μάλιστα ίσως έχει και προεκτάσεις που δεν έχουμε αντιληφθεί ακόμα. Ο δρόμος θα έπρεπε να έχει κατασκευαστεί εδώ και πάρα, πάρα πολλά χρόνια. Ξεμείναμε όμως επί μακρόν με έναν δρόμο- καρμανιόλα. Ένα μνημείο πολιτικών ευθυνών και παλινωδιών με ατελέσφορες κατατμήσεις που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ», συμπλήρωσε ο κ. Φαρμάκης.

Η ταυτότητα και η διαδρομή του έργου

Ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος θα προσφέρει μία πολύτιμη οδική υποδομή για την πολυδιάστατη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της νοτιοδυτικής Ελλάδας, όπως και την ασφαλή σύνδεσή της με το εθνικό δίκτυο.

Ο νέος, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος θα έχει μήκος 74,5 χλμ., το πλάτος του οδοστρώματος θα υπερβαίνει τα 21 μ., ενώ το παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο θα έχει μήκος 124 χλμ.

Στην τελική του ανάπτυξη ο δρόμος θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, οκτώ ανισόπεδους κόμβους, 15 γέφυρες και 64 διαβάσεις και η προθεσμία για την ολοκλήρωσή του ανέρχεται στους 40 μήνες.

Η κατασκευή συνοδεύεται από επιπρόσθετο έργο αξίας 30 εκατ. ευρώ για στοχευμένα έργα οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο άξονα, ώστε να προστατευθούν ανθρώπινες ζωές.

Προκειμένου να φτάσει η έναρξη των εργασιών, χρειάστηκε η επίλυση των σοβαρών προβλημάτων τα οποία προκάλεσε η απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης να ακυρώσει την προγραμματισμένη δημοπράτηση του έργου και στη συνέχεια να το κατατμήσει σε οκτώ επιμέρους τμήματα.

Η επιλογή αυτή οδήγησε σε τεράστιες καθυστερήσεις και πολύ μικρό ποσοστό υλοποίησης των έργων. Ενδεικτικό είναι ότι ένας από τους αναδόχους κρίθηκε τελικά έκπτωτος, το 2020, αφού είχε ολοκληρώσει μόλις το 0,11% του έργου που είχε αναλάβει ενώ είχε παρέλθει το 30% του χρόνου της σύμβασης.

Επιπλέον, τρία από τα τμήματα δεν συμβασιοποιήθηκαν καν, αφενός διότι η ανάδοχος εταιρεία δύο εξ αυτών, η κ/ξ Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών, δεν προσκόμισε εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης, και αφετέρου διότι για το τρίτο τμήμα υπήρξαν προσφυγές διαγωνιζόμενων στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Η DG REGIO της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είχε επανειλημμένα εκφράσει τις ενστάσεις της όσον αφορά τη διαίρεση του έργου σε επιμέρους εργολαβίες, λόγω ανησυχιών ότι θα επηρεαζόταν η προοπτική ολοκλήρωσής του.

Με αυτά τα δεδομένα, κι ενώ οι εργασίες είχαν βαλτώσει, το καλοκαίρι του 2019, η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών άρχισε να αναζητά λύση.

Ακολούθησε σειρά διαβουλεύσεων του υπουργείου με τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής,. Η Επιτροπή αποδέχτηκε τα ελληνικά αιτήματα τόσο για την επανένταξη του έργου όσο και για το θέμα της κρατικής ενίσχυσης, με αποτέλεσμα να δρομολογηθεί η έναρξη των έργων.

Tags:ΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Μητσοτάκης: Θα υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση σύμβασης με τη Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023
photography greece
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο 11% η πρόοδος κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου (video)

20 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τη σύμβαση 717. Τι είπαν οι πρώην υπουργοί Μεταφορών (video)

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άσκησης Πυρόσβεσης Μεγάλης Κλίμακας στις σήραγγες της Περιμετρικής Πατρών

14 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Μητσοτάκης: Το συντομότερο η ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης, επιπλέον κεφάλαια στα μέσα σταθερής τροχιάς μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης

9 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Μητσοτάκης σε Ι. Ντογιάκο: Άμεση και εις βάθος διαλεύκανση των ποινικών υποθέσεων στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

6 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

«Φρένο» στην παραγωγή φορτηγών βάζει η MAN Truck & Bus, λόγω Ουκρανίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ