• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, έως το 2039, όλες οι μονάδες της Daimler Truck

vvegiazi by vvegiazi
14 Ιουνίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ολιστική κατανόηση της βιωσιμότητας, προϊόντα και παραγωγή με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2039, ευθύνη απέναντι στους εργαζομένους και την κοινωνία, καθώς και δημιουργία σαφών υποχρεώσεων με ισχυρή εταιρική διακυβέρνηση αποτελούν τις λέξεις «κλειδιά» περιγράφουν την αναπροσαρμογή της στρατηγικής βιώσιμης επιχειρηματικότητας της Daimler Truck Holding AG.

Στην Έκθεση Βιωσιμότητας 2021, η εταιρεία αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες για τα επιτεύγματά της στον τομέα της βιωσιμότητας τον προηγούμενο χρόνο. Είναι η πρώτη έκθεση που παρουσιάζει η Daimler Truck ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία.

Ο Martin Daum, διευθύνων σύμβουλος της Daimler Truck, ανέφερε: «Η ανεξαρτησία μας ως Daimler Truck AG μάς προσφέρει μια μοναδική επιχειρηματική ευκαιρία. Συγχρόνως, συνοδεύεται από μεγάλη ευθύνη απέναντι στους εργαζομένους μας, στο περιβάλλον και την κοινωνία συνολικά. Η μεγαλύτερη ευθύνη για εμάς, ως εταιρεία, είναι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Γι’ αυτό παραμένουμε σαφώς προσηλωμένοι στην Συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή. Ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων, ο δεδηλωμένος στόχος μας είναι να παρουσιάζουμε στην αγορά λύσεις για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα».

Εστίαση σε περιβάλλον, κοινωνικά ζητήματα και υπεύθυνη εταιρική διακυβέρνηση

Η υπεύθυνη δράση είναι και ήταν ανέκαθεν βαθιά ριζωμένη στη Daimler Truck και η εταιρεία είναι σαφώς προσηλωμένη στην βιωσιμότητα. Για την υλοποίηση της στρατηγικής βιώσιμης επιχειρηματικότητας, η εταιρεία βασίζεται στο πλαίσιο ESG, εστιάζοντας σε τρεις θεματικούς τομείς: περιβάλλον, κοινωνία και διακυβέρνηση.

Τα τελευταία χρόνια, ο κατασκευαστής επαγγελματικών οχημάτων παρουσίασε πολλές πρωτοβουλίες υπό την αιγίδα της τότε Daimler AG, οι οποίες συνεισφέρουν σε αυτά τα θέματα μέσα από το έργο και την προσήλωσή τους.

«Δεν είναι πρωτόγνωρα για εμάς όλα όσα συνεπάγεται η αναπροσαρμογή της στρατηγικής βιώσιμης επιχειρηματικότητας. Έχουμε ήδη καταφέρει πολλά στον τομέα της βιωσιμότητας. Το χαρτοφυλάκιο των οχημάτων μας περιλαμβάνει ήδη ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και θα υπάρξουν πολλά περισσότερα στο άμεσο μέλλον. Στα τέλη του 2019, κοινοποιήσαμε τον στόχο μας να πωλούμε μόνο οχήματα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην Βόρειο Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία από το 2039. Επίσης, διαμορφώνουμε την παγκόσμια παραγωγή μας για ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα» πρόσθεσε ο κ. Daum.

Υπεύθυνη αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής: στόλος οχημάτων χωρίς εκπομπές ως το 2039

Προκειμένου να συνεισφέρει στην απανθρακοποίηση του κλάδου επαγγελματικών οχημάτων, απώτερος στόχος της Daimler Truck είναι να εξασφαλίσει οδικές μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050. Σ’ αυτό το πλαίσιο, στοχεύει στην πώληση μόνο οχημάτων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στις βασικές αγορές της Βορείου Αμερικής, της Ευρώπης και της Ιαπωνίας από το 2039. Η λεγόμενη «διπλή στρατηγική» της εταιρείας εστιάζει σε δύο συμπληρωματικές τεχνολογίες για την τροφοδοσία ισχύος στα συστήματα μετάδοσης κίνησης των οχημάτων της: μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Το χαρτοφυλάκιο οχημάτων της Daimler Truck στις βασικές αγορές πωλήσεων EU 30 (Ευρωπαϊκή Ένωση, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία και Νορβηγία), ΗΠΑ και Ιαπωνία περιλαμβάνει ήδη οχήματα μαζικής παραγωγής με ηλεκτροκίνηση με μπαταρία. Το πλήρως ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο Mercedes-Benz eCitaro έχει ενταχθεί στην μαζική παραγωγή από το 2018. Το πλήρως ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το 2021, ενώ το FUSO eCanter κυκλοφορεί στην αγορά από το 2017. Επιπλέον, πρόκειται να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή των ηλεκτρικών Freightliner eCascadia και eM2 με μπαταρία στις ΗΠΑ. Άλλα πρωτότυπα οχήματα, όπως το φορτηγό Mercedes-Benz Gen H2, που βασίζονται στο υδρογόνο, βρίσκονται επί του παρόντος σε πειραματικό στάδιο.

Παραγωγή με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα ως το 2039 σε όλες τις μονάδες

Η Daimler Truck AG στοχεύει, επίσης, σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην παραγωγή έως το 2039 σε όλες τις εγκαταστάσεις και σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς παγκοσμίως. Με την προμήθεια πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας ή την αύξηση της δικής της παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που προκαλούνται από την παραγωγή οχημάτων και η προμήθεια ενέργειας στα εργοστάσια αναμένεται να μειωθούν ή ακόμα και να μηδενιστούν, εφόσον είναι εφικτό.

Και σε αυτόν τον τομέα, τα πρώτα ορόσημα έχουν ήδη τεθεί. Έως τα τέλη του 2022, όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσια θα έχουν ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, χάρη στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ενώ θα ακολουθήσουν όλες οι μονάδες παραγωγής της Daimler Truck North America (DTNA) έως το 2025. Στο εργοστάσιο φορτηγών στο Πόρτλαντ, η παραγωγή διεξάγεται με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα ήδη από το 2020 και χρησιμοποιείται πράσινη ηλεκτρική ενέργεια.

Επιπλέον, η Daimler Truck AG υλοποιεί τον μετασχηματισμό προς ένα ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της εταιρείας, π.χ. απαιτώντας από τους προμηθευτές να διαθέτουν ένα πιστοποιημένο σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης.

Μεγάλη ευθύνη για την οδική ασφάλεια, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους εργαζομένους

Μια ακόμα βασική προτεραιότητα της Daimler Truck αποτελεί η κοινωνική και κοινωνιακή ευθύνη.

Προκειμένου να διασφαλίσει τον σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα, ο όμιλος είναι προσηλωμένος, μεταξύ άλλων, στις κατευθυντήριες αρχές των Ηνωμένων Εθνών για τις επιχειρήσεις και τα ανθρώπινα δικαιώματα και συμμετέχει στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών. Μέσω της διαρκούς περαιτέρω εξέλιξης των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, καθώς και της οδήγησης χωρίς οδηγό, η Daimler.

Truck προάγει το όραμά της για οδήγηση χωρίς ατυχήματα αποσκοπώντας σε «μηδέν ατυχήματα». Η Daimler Truck εκπληρώνει την κοινωνική ευθύνη της ως εργοδότης μέσω της υπεύθυνης εκπαίδευσης, της προώθησης της υγείας, της ασφάλειας και της ευημερίας («Vision ZERO») και της υπεράσπισης της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης των εργαζομένων της.

Σταθερή προσήλωση της Εταιρικής Διακυβέρνησης στην βιωσιμότητα

Υπογραμμίζοντας την ευθύνη της απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία, η Daimler Truck εδραίωσε μια μελλοντοστραφή εταιρική διακυβέρνηση πολύ πριν την ανεξαρτητοποίησή της από την πρώην Daimler AG.

Η εταιρεία βασίζεται στα ισχυρά θεμέλια που τέθηκαν όσο ακόμη εντασσόταν στον πρώην όμιλο Daimler. Για παράδειγμα, χρησιμοποιείται ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης συμμόρφωσης για τον έλεγχο των ευκαιριών και των κινδύνων που παρουσιάζονται για τον όμιλο παγκοσμίως, αλλά και όσον αφορά στα ζητήματα βιωσιμότητας.

Ο νέος κεντρικός φορέας διαχείρισης και λήψης αποφάσεων για όλα τα ζητήματα βιωσιμότητας (Corporate Sustainability Board) εδρεύει στα επίπεδα των διοικητικών συμβουλίων της Daimler Truck Holding AG και της Daimler Truck AG.

Tags:DAIMLER TRUCKDAIMLER

Σχετικά Άρθρα

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Οχήματα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα από την Daimler Buses έως το 2030

6 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Rostec σε συνομιλίες με τη Mercedes-Benz για την απόκτηση του 15% της Kamaz

18 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πώς “μεταφράζουν” οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον πόλεμο στην Ουκρανία

8 Μαρτίου, 2022
INTERNATIONAL

Daimler Truck adopts Siemens’ Xcelerator to shape the future of CO₂-neutral transport

18 Φεβρουαρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Τίτλοι τέλους” για τη Daimler AG. Μετονομάστηκε σε Mercedes-Benz Group

1 Φεβρουαρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ηλεκτρονικές αγορές στο αυτοκίνητο; Αυτό υπόσχονται Daimler Mobility και Visa

9 Νοεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο

Παρατείνεται έως τα τέλη του 2022 ο μειωμένος ΦΠΑ στις μεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ