• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics
    LOGISTICS

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Ιω. Μασούτης, ΚΕΕΕ: Σημαντική η ενίσχυση του ρόλου των Επιμελητηρίων

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
    MMM

    Επιχορήγηση 20,712 εκατ. ευρώ έλαβε η ΟΣΥ, αφορά τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2023

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Οι εργαζόμενοι της Amazon στη Βαρκελώνη απεργούν επ’ αόριστον

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

    3 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics
    LOGISTICS

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Ιω. Μασούτης, ΚΕΕΕ: Σημαντική η ενίσχυση του ρόλου των Επιμελητηρίων

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
    MMM

    Επιχορήγηση 20,712 εκατ. ευρώ έλαβε η ΟΣΥ, αφορά τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2023

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Οι εργαζόμενοι της Amazon στη Βαρκελώνη απεργούν επ’ αόριστον

    3 Φεβρουαρίου, 2023
    Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

    3 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Την καταψήφιση του σχ.ν. για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ ζητά από τους βουλευτές η ΓΕΠΟΕΤ

vvegiazi by vvegiazi
23 Σεπτεμβρίου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ενημερωτική επιστολή προς τα μέλη του ελληνικού Κοινοβουλίου, αναφορικά το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την απελευθέρωση των δημόσιων αστικών και υπεραστικών επιβατικών μεταφορών απέστειλε η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ).

Ειδικότερα, μέσω της επιστολής η ΓΕΠΟΕΤ εκφράζει την κάθετη διαφωνία και την έντονη αγανάκτηση σύσσωμου του κλάδου των τουριστικών επιχειρήσεων που διαθέτουν τουριστικά λεωφορεία για το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών», το οποίο κατατέθηκε προς επεξεργασία και συζήτηση στη Βουλή.

Όπως τονίζεται στην επιστολή της Ομοσπονδίας, διακηρυγμένος στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της κυβέρνησης είναι δήθεν η «απελευθέρωση» του αστικού και υπεραστικού συγκοινωνιακού έργου κατ’ εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΚ) 1370/2007 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2007 για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές, μετά από δεκαετίες παρατάσεων των συμβάσεων παροχής του έργου με απευθείας ανάθεση στα ΚΤΕΛ – παρατάσεις που κινούνταν στα όρια της νομιμότητας.

Παρά ταύτα, το εν λόγω νομοσχέδιο οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αποκρυστάλλωση του υφιστάμενου μονοπωλιακού καθεστώτος, αναχαιτίζοντας εκ προοιμίου τη δυνατότητα διεκδίκησης της ανάθεσης του έργου από τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Στην επιστολή της ΓΕΠΟΕΤ προς του Έλληνες βουλευτές υπογραμμίζονται τα εξής ερωτήματα:

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ» τη στιγμή που το νομοσχέδιο βρίθει φωτογραφικών διατάξεων που σκοπό έχουν τη διαιώνιση με κάθε μέσο της διενέργειας των γραμμών από τα ΚΤΕΛ, διευρύνοντας μάλιστα το έργο τους σε βάρος των τουριστικών επιχειρήσεων;

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ», όταν στο άρθρο 17 (Προϋποθέσεις συμμετοχής στον διαγωνισμό) προβλέπεται ότι κατά την ημερομηνία διενέργειας των διαγωνιστικών διαδικασιών (!) οι διαγωνιζόμενοι οφείλουν να «παρέχουν εγγυήσεις» ότι διαθέτουν τον απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων υπεραστικού τύπου τα οποία όμως μόνο τα ΚΤΕΛ διαθέτουν, καθώς βάσει του ισχύοντος νομοθετικού καθεστώτος κανένας άλλος φορέας δεν μπορεί να θέσει σε κυκλοφορία υπεραστικά λεωφορεία;

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ», όταν με το ίδιο ως άνω άρθρο τίθεται ως όρος η εμπειρία στις υπεραστικές μεταφορές που παρέχονται μέχρι σήμερα μονοπωλιακά από τα ΚΤΕΛ και, ως εκ τούτου, καμία ιδιωτική εταιρεία στη χώρα δεν θα ήταν δυνατόν να διαθέτει; Σε τι ακριβώς έγκειται η υποτιθέμενη «απελευθέρωση», παρότι για την ανάθεση του έργου δεν λαμβάνεται υπόψη η μακρά εμπειρία των τουριστικών επιχειρήσεων σε όλες τις υπόλοιπες οδικές μεταφορές, όπως μαθητών, εργαζομένων, τουριστών κλπ;

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ», παρότι την ίδια στιγμή τίθεται ως όρος να διαθέτουν οι υποψήφιοι ήδη κατά τη στιγμή της διενέργειας του διαγωνισμού (!) συστήματα τηλεματικής, έκδοσης εισιτηρίων κ.ο.κ. «φωτογραφίζοντας» απροκάλυπτα τα ΚΤΕΛ, δεδομένου ότι μόνο αυτά διαθέτουν το σύστημα σε λειτουργία, ενώ οι επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων απαγορεύεται να εκδίδουν και να εισπράττουν κόμιστρο;

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ», παρότι με το ίδιο άρθρο προβλέπεται ότι οι υποψήφιοι οφείλουν να «παρέχουν εγγυήσεις ότι διαθέτουν» κατά τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας εγκαταστάσεις λεωφορείων στις αφετηρίες και στον τερματισμό, αντί να δίνεται πρόσβαση στους αναδόχους στους ήδη υφιστάμενους σταθμούς, οι οποίοι, εξάλλου, δημιουργήθηκαν με επιδοτήσεις του ελληνικού δημοσίου και με ποσοστό επί του αντιτίμου του εισιτηρίου που παρακρατείται για αυτό το σκοπό; Πώς ακριβώς επιχειρείται η φερόμενη «απελευθέρωση», όταν το υφιστάμενο δίκτυο σταθμών περνάει στα ΚΤΕΛ, ενώ κάθε άλλος οικονομικός φορέας που επιθυμεί να συμμετάσχει στο διαγωνισμό θα πρέπει να δημιουργήσει εκ του μηδενός δίκτυο σταθμών στον αστικό ιστό λόγω του περίπλοκου νομικού καθεστώτος, με τεράστιες δυσκολίες στην αδειοδότηση και, άρα, σε καταφανή αλλοίωση των όρων του ανταγωνισμού;

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ», όταν στο άρθρο 31 («Μεταβατικές Διατάξεις Μέρους Α’») προτείνεται η παράταση του υφιστάμενου καθεστώτος διενέργειας των υπεραστικών γραμμών από τα ΚΤΕΛ για τα επόμενα  «… δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος, με την επιφύλαξη έναρξης οποιασδήποτε διοικητικής ή δικαστικής διαδικασίας, οπότε και το χρονικό διάστημα παρατείνεται μέχρι το πέρας των εν λόγω διαδικασιών», εξυπηρετώντας αποκλειστικά τα ΚΤΕΛ που συνεχίζουν απρόσκοπτα την δραστηριότητά τους; Είναι πρόδηλο ότι με τον τρόπο αυτό καταλείπεται χαοτικό περιθώριο για την επ’ αόριστον παράταση του έργου τους, καθώς είναι δεδομένο ότι -αν το σχέδιο νόμου ψηφιστεί ως έχει- θα προσβληθεί δικαστικά ως προς την αντίθεσή του προς το Σύνταγμα και προς υπερεθνικής ισχύος διατάξεις, ενώπιον των ελληνικών και ενωσιακών δικαιοδοτικών οργάνων. Παρίσταται βέβαιο – ενόψει των πολλαπλώς προβληματικών ρυθμίσεων – ότι παράταση θα υπάρξει και μάλιστα πρόκειται είναι πολυετής, σε βάρος του επιβατικού κοινού και των φορολογουμένων.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ», όταν με το άρθρο 2 («Αντικείμενο») παρέχεται η δυνατότητα διεύρυνσης του έργου του αναδόχου με τη δημιουργία τακτικών δρομολογίων σε «.. προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον» σε σύγκρουση με το άρθρο 1 του Ν.2446/96, όπως ισχύει, που ορίζει ότι αυτό είναι έργο των τουριστικών λεωφορείων;

Στην επιστολή την οποία και υπογράφουν ο πρόεδρος της ΓΕΠΟΕΤ Άρης Μαρίνης και ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Γεώργιος Τσοπανάς ζητείται για ακόμη μια φορά η άμεση παρέμβασή των βουλευτών πριν δημιουργηθούν αδιέξοδα με την ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου, που θα οδηγήσει με απόλυτη βεβαιότητα σε μαζικές προσφυγές στα εθνικά και ενωσιακά δικαιοδοτικά όργανα εκθέτοντάς σας στην κοινή γνώμη.

«Ζητούμε να λάβετε υπόψη τις παρατηρήσεις της Ομοσπονδίας μας και να επιμείνετε στην τροποποίηση των επίμαχων άρθρων του σχεδίου νόμου, ειδάλλως να τα καταψηφίσετε» καταλήγει η επιστολή.

Tags:ΓΕΠΟΕΤΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚΤΕΛ

Σχετικά Άρθρα

«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Εγκρίθηκαν 18,61 εκατ. στον ΟΑΣΑ και 17,67 στον ΟΣΕΘ για την πληρωμή των ΚΤΕΛ

24 Ιανουαρίου, 2023
MMM

Αναστέλλεται ως τα τέλη του 2023 η απόσυρση λεωφορείων ΚΤΕΛ, τουριστικών και σχολικών πούλμαν, ταξί

23 Δεκεμβρίου, 2022
Επίσημη πρώτη για τη συνεργασία ΟΑΣΘ – ΚΤΕΛ. Εντός τριμήνου έτοιμες οι υπηρεσίες τηλεματικής
MMM

Έκτακτη οικονομική «ανάσα» 19,280 εκατ. στα ΚΤΕΛ λόγω της αύξησης του πετρελαίου

22 Δεκεμβρίου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεκίνησαν οι καταχωρήσεις στο ΕΡΓΑΝΗ για τις αλλαγές στον χρόνο εργασίας οδηγών οχημάτων με ταχογράφο

15 Δεκεμβρίου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους
MMM

Συνεργασία υπουργείων Μεταφορών και Παιδείας για εκπτώσεις εισιτηρίων ΚΤΕΛ σε εκπαιδευτικούς

12 Δεκεμβρίου, 2022
MMM

Μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και το 2023 για τα τουριστικά λεωφορεία

30 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Παρουσία του πρωθυπουργού η παράδοση των σταθμών του μετρό έως τη Νίκαια. Νίκαια – Σύνταγμα 14 λεπτά

Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Νίκαια», «Κορυδαλλός» και «Αγ. Βαρβάρα» στις 24 και 25/9

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Αποκλείει ο Στ. Παππάς τη μεταβίβαση μεταφορικού έργου από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ. Διαβεβαιώσεις για σταθερό κόμιστρο

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του ΟΑΣΘ για το 2023

2 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη

Ιω. Μασούτης, ΚΕΕΕ: Σημαντική η ενίσχυση του ρόλου των Επιμελητηρίων

3 Φεβρουαρίου, 2023
Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ

Επιχορήγηση 20,712 εκατ. ευρώ έλαβε η ΟΣΥ, αφορά τους μήνες Ιανουάριο – Φεβρουάριο 2023

3 Φεβρουαρίου, 2023

Οι εργαζόμενοι της Amazon στη Βαρκελώνη απεργούν επ’ αόριστον

3 Φεβρουαρίου, 2023
Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε

Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η Cityzen εγκατέστησε συστήματα εντοπισμού θέσεων στάθμευσης multiGuide σε καταστήματα της Lidl

Η Cityzen εγκατέστησε συστήματα εντοπισμού θέσεων στάθμευσης multiGuide σε καταστήματα της Lidl

3 Φεβρουαρίου, 2023
Η κατάσταση στους δρόμους της Αττικής (28/1): Παραμένουν σε ισχύ απαγορεύσεις και διακοπές κυκλοφορίας

Συμβουλές από Νέα Οδό και Μορέα για τα ακραία καιρικά φαινόμενα από την Κυριακή 5/2

3 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ