• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 19 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022
    Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022
    Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H ΕΕ «ρίχνει» 1 δις. σε υποδομές μεταφορών. Ο ρόλος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας

ffotinos by ffotinos
19 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Σοκ στην Ιταλία. Μεταναστεύει η έδρα της Fiat στην Ολλανδία
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινιάζει έναν νέο και καινοτόμο τρόπο χρηματοδότησης έργων υποδομής μεταφορών στην Ευρώπη.

Στόχος της πρόσκλησης υποβολής προσφορών είναι ο συνδυασμός επιχορηγήσεων ύψους 1 δισ. ευρώ (μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη – Μεταφορές), με χρηματοδότηση από δημόσια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ή, για πρώτη φορά, από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Στρατηγικών Επενδύσεων, το οποίο αποτελεί τον πυρήνα του Επενδυτικού Σχεδίου για την Ευρώπη και ύψιστη προτεραιότητα της Επιτροπής Γιούνκερ.

Αυτός ο άνευ προηγουμένου συνδυασμός χρηματοδοτικών πόρων θα συμβάλει στην επίτευξη του διττού στόχου της τόνωσης των επενδύσεων για τη χρηματοδότηση καινοτόμων και βιώσιμων έργων εκσυγχρονισμού των υποδομών και της δημιουργίας των αναγκαίων θέσεων εργασίας για την υλοποίηση αυτών των υποδομών.

Η πρόσκληση αυτή συμβάλλει στην υλοποίηση της στρατηγικής για την κινητικότητα χαμηλών εκπομπών που προτείνει η Επιτροπή στο πλαίσιο της Ενεργειακής Ένωσης και στηρίζει επενδύσεις σε «βιώσιμες μεταφορές», ενόψει των επικείμενων πρωτοβουλιών κινητικότητας στις οδικές μεταφορές που θα τεθούν σε εφαρμογή αργότερα εντός του έτους.

Ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδιος για την Ενεργειακή Ένωση, Μάρος Σέφτσοβιτς δήλωσε: «Η κινητικότητα του μέλλοντος πρέπει να είναι καθαρή, συνδεδεμένη και ανταγωνιστική, και απαιτεί νέους τρόπους χρηματοδότησης. Η σημερινή πρόσκληση υποβολής προτάσεων είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Θα αποτελέσει τη βάση των φετινών εργασιών μας για την υλοποίηση της στρατηγικής για την κινητικότητα χαμηλών εκπομπών στην Ευρώπη.»

Ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδιος για την Απασχόληση, την Ανάπτυξη, τις Επενδύσεις και την Ανταγωνιστικότητα, Γίρκι Κάταϊνεν δήλωσε: «Το Ευρωπαϊκό Ταμείο Στρατηγικών Επενδύσεων σχεδιάστηκε ως ένα ευέλικτο εργαλείο για να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλους χρηματοδοτικούς πόρους της ΕΕ ώστε να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπό τους και να συμβάλει στην επίτευξη των ευρύτερων στόχων της Ευρώπης.

Χαίρομαι ιδιαίτερα που, με τη σημερινή πρωτοβουλία, το ΕΤΣΕ θα συμπληρώσει τον μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» για να στηρίξει τις επενδύσεις και τις θέσεις εργασίας που απαιτούνται για τη δημιουργία έξυπνων και βιώσιμων δικτύων μεταφορών.»

Η επίτροπος Μεταφορών Βιολέτα Μπουλτς πρόσθεσε: «Η υλοποίηση του οράματός μας για μια ομαλή, έξυπνη και βιώσιμη κινητικότητα στην Ευρώπη προϋποθέτει επενδύσεις που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με δημόσιους πόρους.

Για τον λόγο αυτό, δρομολογούμε μια καινοτόμο λύση ώστε να χρησιμοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πόρους μας και να αξιοποιήσουμε το ανεκμετάλλευτο δυναμικό των ιδιωτικών επενδύσεων, με ιδιαίτερη έμφαση στις χώρες Συνοχής.»

Για πρώτη φορά, αυτή η πρόσκληση υποβολής προτάσεων στο πλαίσιο του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) θα απαιτήσει τον συνδυασμό επιχορηγήσεων με χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Στρατηγικών Επενδύσεων (ΕΤΣΕ), την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, εθνικές αναπτυξιακές τράπεζες ή επενδυτές του ιδιωτικού τομέα.

Για να χρηματοδοτηθούν από τον μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη», οι αιτούντες θα πρέπει να αποδείξουν την οικονομική ετοιμότητα των έργων τους προκειμένου να λάβουν συμπληρωματική χρηματοδότηση από δημόσια ή ιδιωτικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Τα έργα που θα επιλεγούν πρέπει να συμβάλλουν στην ανάπτυξη βιώσιμων, καινοτόμων και ομαλών μεταφορών κατά μήκος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε έργα που εξαλείφουν τα σημεία συμφόρησης, στηρίζουν τις διασυνοριακές συνδέσεις και επιταχύνουν την ψηφιοποίηση των μεταφορών, κυρίως σε περιοχές με περισσότερες δυνατότητες και κενά της αγοράς, όπως οι χώρες Συνοχής, σε βιώσιμα και αποτελεσματικά συστήματα μεταφορών, καθώς και σε έργα που προωθούν τη διατροπικότητα και τη διαλειτουργικότητα του δικτύου μεταφορών.

Στα έργα αυτά περιλαμβάνονται νέες τεχνολογίες και συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας, όπως το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας, τα Ευφυή Συστήματα Οδικών Μεταφορών και το Ερευνητικό Πρόγραμμα για τη Διαχείριση της Εναέριας Κυκλοφορίας στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό.

Η στήριξη θα χορηγείται σε ανταγωνιστική βάση, ύστερα από ενδελεχή διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής. Στην πρόσκληση θα προβλέπονται δύο προθεσμίες υποβολής προτάσεων, η πρώτη στις 14 Ιουλίου 2017 και η δεύτερη στις 30 Νοεμβρίου 2017.

Ιστορικό

Στο πλαίσιο του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF), θα διατεθούν 24,05 δισ. ευρώ από τον προϋπολογισμό 2014-2020 της ΕΕ με σκοπό τη συγχρηματοδότηση έργων ΔΕΔ-Μ κοινού ενδιαφέροντος στα κράτη μέλη της ΕΕ. Από το ποσό αυτό, έχει μέχρι στιγμής αναληφθεί νομική δέσμευση για 19,3 δισ. ευρώ. Πληροφορίες για τα έργα μεταφορών που έχουν ήδη χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ είναι διαθέσιμες μέσω του εργαλείου «Αποτελέσματα της ΕΕ».

Το Επενδυτικό Σχέδιο στοχεύει στην ενίσχυση των ευρωπαϊκών επενδύσεων για τη δημιουργία απασχόλησης και ανάπτυξης. Για τον σκοπό αυτό, εστιάζει στην πιο έξυπνη χρήση νέων και υφιστάμενων χρηματοδοτικών πόρων, στην άρση των εμποδίων στις επενδύσεις, καθώς και στην προβολή και την τεχνική υποστήριξη επενδυτικών έργων.

Το Επενδυτικό Σχέδιο αποφέρει ήδη θετικά αποτελέσματα. Τα έργα και οι συμφωνίες που έχουν εγκριθεί μέχρι σήμερα για χρηματοδότηση από το ΕΤΣΕ αναμένεται να κινητοποιήσουν πάνω από 168 δισ. ευρώ συνολικών επενδύσεων στα 28 κράτη μέλη και να στηρίξουν περισσότερες από 387.000 ΜΜΕ.

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2016, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την επέκταση του ΕΤΣΕ, αυξάνοντας την ικανότητα παρέμβασης και τη διάρκειά του και ενισχύοντας τα δυνατά του σημεία. Δείτε εδώ τα τελευταία στοιχεία για το ΕΤΣΕ ανά τομέα και χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες, βλέπε Συχνές Ερωτήσεις.

Η εξεύρεση συνεργειών μεταξύ του ΕΤΣΕ και άλλων χρηματοδοτικών πόρων της ΕΕ και η συμπληρωματική στήριξή τους αποτελεί βασικό στοιχείο. Οι συνδυασμοί αυτοί μπορούν να συμβάλουν στην υλοποίηση και άλλων επενδυτικών έργων στην ΕΕ, ιδίως σε χώρες που μέχρι σήμερα έχουν ευνοηθεί λιγότερο από το ΕΤΣΕ σε σχέση με άλλες.

Tags:CEFCONNECTING EUROPE FACILITYMOBILITYΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα: Ο «πολύπαθος» αυτοκινητόδρομος ολοκληρώνεται. Στο 88% τα έργα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ομαλοποιήθηκε η κυκλοφορία στις εθνικές οδούς

23 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η συνετή οδήγηση, το «διαβατήριο» για ασφαλή μετάβαση και επιστροφή, αναφέρει η Τροχαία

21 Απριλίου, 2022
Βασίλης Χαλκιάς: Σε τρεις φάσεις η μετάβαση στην εποχή των ηλεκτρονικών διοδίων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Ειδικό Πιστοποιητικό Αναγνώρισης» από την IRF στον Βασίλη Χαλκιά

11 Απριλίου, 2022
Τα 189,5 δισ. δολ. θα αγγίξουν οι δαπάνες για τις “έξυπνες πόλεις” το 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτό είναι το όραμα της MYTILINEOS για τις «έξυπνες» πόλεις (video)

11 Απριλίου, 2022
Τοποθετήθηκαν 700 νέες πινακίδες σήμανσης επί της Λεωφόρου Ποσειδώνος (ΣΕΦ έως Σούνιο)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Καμπανάκι” για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα. Παρά τη βελτίωση από το 2019, πάνω από τον μέσο όρο της Ευρώπης οι θάνατοι

29 Μαρτίου, 2022
Ενημέρωση, ανά Περιφέρεια, σχετικά με διακοπές / αποκαταστάσεις κυκλοφορίας σε οδικούς άξονες
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υποχρεωτικός ο εφοδιασμός των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες, όταν επιβάλλονται ρυθμίσεις κυκλοφορίας από τις Αρχές

11 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Πραγματικότητα, σε λίγα χρόνια, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Η εμπειρεία του δ.σ. της NISSAN

Η αυτοματοποιημένη και συνεργατική οδήγηση στο επίκεντρο των υπουργών Μεταφορών της ΕΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022
H Ryanair «πάγωσε» τις κρατικές ενισχύσεις σε KLM και TAP. Οι αποφάσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ

Το ιπτάμενο προσωπικό της Ryanair, που εργάζεται στο crew room του Μπέργκαμο, θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ