Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

    17 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    “Αποκαλυπτήρια” για το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς στην Αυστραλία

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ή ΟΣΕ; Θα ισχύουν και τα δυο

    17 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

    17 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    “Αποκαλυπτήρια” για το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς στην Αυστραλία

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ή ΟΣΕ; Θα ισχύουν και τα δυο

    17 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το εργοστάσιο της Nissan στη Yokohama: Μια ισορροπία μεταξύ παλιού και νέου

vvegiazi by vvegiazi
3 Απριλίου, 2023
στο ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το 1935, η Nissan άρχισε να κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στη Yokohama, την πρώτη μονάδα μαζικής παραγωγής οχημάτων της Ιαπωνίας.

Το εργοστάσιο σχεδιάστηκε για να ενσωματώσει ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής οχημάτων, από την κατασκευή ανταλλακτικών έως την τελική συναρμολόγηση του οχήματος.

Το Datsun Model 14 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε από τη γραμμή.

Καθώς οι καιροί άλλαζαν, άλλαζε παράλληλα και το εργοστάσιο. Τώρα είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονη τεχνολογία παραγωγής και εγκαταστάσεις,  για να καλύψει τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης και της έξυπνης κινητικότητας. Ωστόσο, υπάρχει κάτι  που δεν έχει αλλάξει από την ίδρυση της Nissan: το πάθος των ανθρώπων της για ποιοτική κατασκευή.

Συναρμολόγηση: ο τελευταίος λόγος  στο χέρι

Αρχικά, ας δούμε τη γραμμή όπου κατασκευάζονται κινητήρες για το σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER. Παρόλο που αυτό που παράγεται εκεί αλλάζει καθώς κυκλοφορούν νέα μοντέλα, ένας παράγοντας παραμένει σταθερός:  Το φινίρισμα κάθε εξαρτήματος γίνεται  με το χέρι.

Σφυρηλάτηση:  Η θερμότητα και το μέταλλο συναντώνται υπό πίεση

Στη διαδικασία σφυρηλάτησης, το καυτό μέταλλο διαμορφώνεται χρησιμοποιώντας συμπίεση. Πολλά βασικά εξαρτήματα για τα αυτοκίνητα της  Nissan κατασκευάζονται με αυτόν τον τρόπο στο εργοστάσιο της Yokohama. Αυτό το μηχάνημα, που μετράει σχεδόν 50 χρόνια,  παράγει εξαρτήματα πλαισίου και επίσης πρωτότυπα για νέα εξαρτήματα. Ενώ οι περισσότερες από τις διαδικασίες σφυρηλάτησης έχουν αυτοματοποιηθεί, οι χειροκίνητες διαδικασίες έχουν διατηρηθεί για να διασφαλιστεί ότι η επόμενη γενιά εργαζομένων μπορεί να χειριστεί τον εξοπλισμό με το χέρι και να μάθει θεμελιώδεις τεχνικές κατασκευής.

H σφυρηλάτηση στα χέρια της επόμενης γενιάς

Ο Yoshiyuki Tagusari, έχει αφιερώσει 45 χρόνια στη σφυρηλάτηση. Θυμάται πώς ήταν να δουλεύεις στην εποχή του προ-αυτοματισμού, λέγοντας: «Τρεις από εμάς, σε εναλλασσόμενες βάρδιες, φτιάχναμε έως και 1.600 στροφαλοφόρους άξονες την ημέρα για εξακύλινδρους κινητήρες. Ήταν όλα χειροποίητα εκείνη την εποχή. Τώρα μπορούμε να κάνουμε διπλάσια παραγωγή, χάρη στον αυτοματισμό. Τότε ήταν σωματικά δύσκολο, λόγω της ζέστης και της σκόνης.

Αλλά πάντα προσπαθούσα για  το καλύτερο, έχοντας κατά νου ότι κανένας κινητήρας δεν μπορεί να κατασκευαστεί χωρίς σφυρηλατημένα εξαρτήματα».

Στα δεξιά του Tagusari βρίσκεται ο Ryota Aratani, ένας μηχανικός κατασκευής που ειδικεύεται στην παραγωγή στροφαλοφόρου  από το 2009, όταν και  εντάχθηκε στη Nissan.

Ο Aratani  λέει ότι η σχέση του με τον Tagusari είναι σχέση δασκάλου και μαθητή και συχνά ακούει τις ιστορίες του βετεράνου για τις παλιές εποχές. Έτσι μεταδίδεται το πνεύμα της χειροτεχνίας.

Το κτίριο της πρέσας θυμίζει τις πρώτες μέρες του εργοστασίου

Τώρα θα σας μεταφέρουμε στο παλαιότερο κτίριο του εργοστασίου της Γιοκοχάμα. Χρονολογείται από την ίδρυση της εγκατάστασης και παραμένουν στύλοι και εξοπλισμός από εκείνη την εποχή. Τα εξαρτήματα της ανάρτησης κατασκευάζονται τώρα εδώ.

Ο Jun Watanabe είναι ειδικός στη διαδικασία  της πρέσας  για εξαρτήματα ανάρτησης. Όταν εντάχθηκε στη Nissan το 1991, ήθελε να ασχοληθεί με κινητήρες. «Η διαδικασία της πρέσας  δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά αποδείχθηκε ενδιαφέρουσα και έγινε η πραγματική μου αποστολή», είπε ο Watanabe. «Ήταν και είναι ακόμα χαρά για μένα να βλέπω τα εξαρτήματα που φτιάχνω να αποτελούν τον πυρήνα των αυτοκινήτων που κινούνται στους δρόμους».

«Έχουμε συνεχίσει να αναβαθμίζουμε τις λειτουργίες της μηχανής πρέσας για δεκαετίες, αλλά νομίζω ότι ο τρόπος με τον οποίο εκτελούμε βασικές εργασίες, όπως ο προγραμματισμός των ρομπότ, δεν έχει αλλάξει. Και το πάθος μας για τη δουλειά είναι επίσης το ίδιο», προσθέτει.

Ενώ κάποια πράγματα αλλάζουν, άλλα παραμένουν ίδια

Με στόχο της Nissan να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, τα εργοστάσιά της εξελίσσονται καθημερινά. Αλλά το μόνο πράγμα που δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 90 χρόνια είναι το πάθος και η δέσμευση των εργαζομένων της να παράγουν ποιοτικά προϊόντα για τους πελάτες της.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:NISSAN

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Nissan after sales service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ

15 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Nissan: Κλείνει 7 εργοστάσια μέχρι το 2027, καταργεί 20.000 θέσεις εργασίας

13 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

EE: Πρόστιμo 458 εκατ. ευρώ σε 15 αυτοκινητοβιομηχανίες και ACEA για καρτέλ στην ανακύκλωση οχημάτων

2 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

“Τίτλοι τέλους” στη συγχώνευση Nissan – Honda, πως “ναυάγησε” ένα deal αξίας 60 δισ. δολ.

13 Φεβρουαρίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ξεκινούν τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις του Ariya NISMO της Nissan

29 Ιανουαρίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

137.075 νέα οχήματα ταξινομήθηκαν το 2024 στην Ελλάδα. 1η η Toyota με 17,2%, 2η η Suzuki με 7,8%, 3η η Peugeot με 7,6%. Το top 15

23 Ιανουαρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Νέα Οδός - Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Οι εκτιμήσεις του ΕΒΕΠ για τις επιπτώσεις σε τουρισμό, ναυτιλία και εμπόριο από τον πόλεμο Ισραήλ – Ιράν

16 Ιουνίου, 2025

Υπηρεσία αυτόματου περιορισμού ταχύτητας από την Volvo Trucks

11 Ιουνίου, 2025

Αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων της Hellenic Train λόγω 24ωρης απεργίας στις 17/6 (πίνακας)

16 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Προς εξέλιξη «σταθμό» στα υδροπλάνα, υπό το «άγρυπνο βλέμμα» ανταγωνιστικών (;) μέσων

13 Ιουνίου, 2025

Ομάδα Εργασίας για τη διαχείριση κινδύνων στον σιδηρόδρομο: Ποιο το έργο της και οι συμμετέχοντες

12 Ιουνίου, 2025

ΔΕΗ Fiber: Internet από τη ΔΕΗ με 100% οπτική ίνα και υπερυψηλές ταχύτητες

11 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

0

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

17 Ιουνίου, 2025

“Αποκαλυπτήρια” για το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς στην Αυστραλία

17 Ιουνίου, 2025

Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

17 Ιουνίου, 2025

518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

17 Ιουνίου, 2025

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

17 Ιουνίου, 2025

Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ή ΟΣΕ; Θα ισχύουν και τα δυο

17 Ιουνίου, 2025

SkyUp™: Απευθείας πτήσεις από το αεροδρόμιο της Λάρνακας για Μολδαβία, Πολωνία, Ρουμανία

17 Ιουνίου, 2025

Ανανεώθηκαν ως τα τέλη του 2025 οι συμβάσεις 190 οδηγών στον ΟΑΣΘ, έρχονται νέες προσλήψεις

17 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr