• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

    30 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

    30 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το νέο ID. Buzz με καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού

vvegiazi by vvegiazi
14 Νοεμβρίου, 2022
στο ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το Volkswagen ID. Buzz1 μπορεί να πραγματοποιεί υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο όταν πατηθεί για λίγο ο μοχλός των φλας. Μπορεί να χρησιμοποιήσει swarm data ή επίσης να μάθει επαναλαμβανόμενους ελιγμούς για την στάθμευση.

Το Volkswagen ID. Buzz λανσάρεται με νέα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης που μπορούν να κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο άνετη, ενώ παράλληλα αυξάνουν και την ασφάλεια. Αυτό είναι σύμφωνο με τη δέσμευση της Volkswagen να κάνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες προσβάσιμες όσο νωρίτερα γίνεται σε μία διευρυμένη βάση πελατών.

Ένα ID.Buzz κινείται στο δρόμο

«Στο ID. Buzz, το εμβληματικό σχέδιο συναντά την καινοτόμο τεχνολογία και αυτό αντικατοπτρίζεται στα νέα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού. Κάνουμε το επόμενο βήμα προς τα εμπρός στον δρόμο προς την άκρως αυτοματοποιημένη οδήγηση με τη χρήση swarm data στο νέας γενιάς Travel Assist», εξήγησε ο Kai Grünitz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, αρμόδιος για την Εξέλιξη.

«Αυτή η προσέγγιση είναι σύμφωνη με τη δέσμευση της Volkswagen να προσφέρει τεχνολογία και καινοτομίες υψηλής ποιότητας σε όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα της», είπε.

Ένα ID.Buzz κινείται στο δρόμο - πίσω λήψη

Η Volkswagen χρησιμοποιεί πλήρως ενσωματωμένα συστήματα υποβοήθησης τελευταίας γενιάς στο ID. Buzz. Το προαιρετικά διαθέσιμο Travel Assist με swarm data ¾ και Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης (memory function) 3 είναι τα καλύτερα παραδείγματα. Αυτά τα συστήματα μπορούν της να τοποθετηθούν προαιρετικά σε όλα τα άλλα νέα μοντέλα της σειράς ID., από το ID.32 και το ID.4 έως το ID.5.

Travel Assist με swarm data3/4

Το προαιρετικό Travel Assist μπορεί να κρατά το όχημα στη λωρίδα, να διατηρεί σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και παράλληλα να εξασφαλίζει ότι το όχημα διατηρεί τη μέγιστη ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός (Adaptive Cruise Control- ACC).

Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιεί το ενεργό σύστημα καθοδήγησης λωρίδας (Lane Assist) για αυτόν τον σκοπό. Αυτό το σύστημα κρατά σταθερά το όχημα στο μέσον της λωρίδας του. Το Travel Assist προσαρμόζεται στο στυλ οδήγησης του οδηγού και έτσι μπορεί να κρατήσει το όχημα πιο αριστερά ή πιο δεξιά στη λωρίδα αντί ακριβώς στο κέντρο.

Το Travel Assist διαθέτει επίσης cruise control με λειτουργία πρόβλεψης (Predictive cruise control- pACC) καθώς και λειτουργία υποβοήθησης στις στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, η ταχύτητα του οχήματος μπορεί να προσαρμοστεί στα νόμιμα όρια ταχύτητας και στην μορφή της διαδρομής (στροφές, κυκλικούς κόμβους κ.λπ.).

Γράφημα Travel Assist με swarm data

Οι νέες δυνατότητες του Travel Assist

Εάν είναι διαθέσιμα ανώνυμα swarm data από άλλα μοντέλα της Volkswagen, το νέο Travel Assist μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο μία καθορισμένη σήμανση λωρίδας δρόμου για να κρατήσει το όχημα στη λωρίδα. Σε αυτήν την περίπτωση, το σύστημα υποβοήθησης μπορεί να είναι διαθέσιμο σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς – για παράδειγμα – κεντρική διαγράμμιση λωρίδας. Η αποτελεσματικότητα του Travel Assist αυξάνεται ακόμη περισσότερο χάρη στην χρήση swarm data, βελτιώνοντας την άνεση και το επίπεδο υποβοήθησης προς τον οδηγό.

Swarm data από τον στόλο αυτοκινήτων της Volkswagen

Με τη χρήση swarm data, η Volkswagen κάνει το επόμενο βήμα προς την πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση. Τα ανώνυμα swarm data δημιουργούνται από αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα του Ομίλου Volkswagen. Για αυτό, ο στόλος των οχημάτων συλλέγει επίσης πληροφορίες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από την περιοχή γύρω από το όχημα – όπως γραμμές σήμανσης και οδικές πινακίδες – και μεταδίδει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες στο cloud. Από εκεί, εξατομικευμένα δεδομένα αποστέλλονται στα συμμετέχοντα μοντέλα Volkswagen που κινούνται την ίδια στιγμή στα αντίστοιχα τμήματα της διαδρομής. Η βάση δεδομένων και τα data που διανέμονται αυξάνονται συνεχώς χάρη στον μεγάλο αριθμό οχημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας από τα 90 km/h

Όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομους με ταχύτητες άνω των 90 km/h, το Travel Assist που χρησιμοποιεί Swarm data, μπορεί να υποστηρίξει ενεργά τις αλλαγές λωρίδας (Side Assist), εάν αυτό επιθυμεί ο οδηγός. Όταν ενεργοποιηθεί, η διαδικασία αλλαγής λωρίδας μπορεί να ξεκινήσει και να εκτελεστεί πατώντας το φλας. Για να ολοκληρωθεί η λειτουργία, οι αισθητήρες δεν πρέπει να έχουν εντοπίσει αντικείμενα γύρω από το όχημα και το τιμόνι πρέπει να μπορεί να ανιχνεύει ότι τα χέρια του οδηγού βρίσκονται επάνω του. Στη συνέχεια, το ID. Buzz κατευθύνεται αυτόματα στην επιλεγμένη λωρίδα. Ο οδηγός μπορεί να επέμβει ανά πάσα στιγμή και να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος.

Γράφημα Travel Assist με swarm data

Το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης (memory function) 3 επιτρέπει αυτονομία σε χώρους στάθμευσης

Το δεύτερο προαιρετικό σύστημα βοήθειας στο ID. Buzz είναι Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης. Αυτό το καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οδηγού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διδάξει στο όχημα έως και πέντε ατομικούς ελιγμούς στάθμευσης. Η λειτουργία μνήμης «θυμάται» τις διαδικασίες στάθμευσης σε ταχύτητες κάτω των 40 km/h και μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως και 50 μέτρα. Αυτό επιτρέπει στο όχημα να σταθμεύει σε ανοιχτό χώρο ή γκαράζ, για παράδειγμα. Ο οδηγός πρέπει να σταθμεύσει το όχημα μόνο μία φορά και να αποθηκεύσει τη διαδικασία στάθμευσης. Το ID. Buzz μπορεί στη συνέχεια να επαναλάβει μόνο του τον ελιγμό στάθμευσης που έμαθε. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να παρακολουθεί την εξέλιξη της διαδικασίας.

Μετά την ενεργοποίηση στο μενού Parking, το Park Assist Plus3 μπορεί επίσης να αναζητήσει θέση στάθμευσης και να πραγματοποιήσει τον ελιγμό στάθμευσης. Όταν οδηγείτε δίπλα από χώρους στάθμευσης, το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης εντοπίζει κατάλληλες παράλληλες θέσεις στάθμευσης με ταχύτητα έως και 40 km/h και κάθετες θέσεις στάθμευσης κινούμενο με ταχύτητα έως και 20 km/h. Ο οδηγός χρειάζεται μόνο να σταματήσει στην επιλεγμένη θέση στάθμευσης, να πατήσει το φρένο, να ενεργοποιήσει την λειτουργία και να παρακολουθήσει τη διαδικασία στάθμευσης. Το σύστημα υποβοήθησης σταθμεύει το ID. Buzz με τη βοήθεια των αισθητήρων που παρακολουθούν τον περιβάλλοντα χώρο – στρίβει, επιταχύνει, φρενάρει και αλλάζει ταχύτητα. Μπορεί επίσης να συνεχίσει τους ελιγμούς στάθμευσης που έχουν ξεκινήσει από τον οδηγό και να τους ολοκληρώσει εάν είναι δυνατόν. Το σύστημα παρέχει επίσης υποστήριξη όταν το όχημα χρειαστεί να βγει από παράλληλους χώρους στάθμευσης.

Γράφημα Travel Assist με swarm data

Μεγάλη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού

Εκτός από το Travel Assist με swarm data και το Park Assist Plus με τη λειτουργία μνήμης, το ID. Buzz διαθέτει επίσης άλλα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της οδηγικής ασφάλειας. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν τα ακόλουθα συστήματα υποβοήθησης: Υποστήριξη εκτροπής3 (Swerve support), Φρενάρισμα του οχήματος στο αντίθετο ρεύμα όταν στρίβει3, Σύστημα ειδοποίησης οδηγού3 (Driver Allert System), Aυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης3, Εμπρός υποβοήθηση με παρακολούθηση πεζών και ποδηλατών (Front Assist with Pedestrian and Cyclist Monitorin)3, Σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist3, Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας3 (Dynamic Road Sign Display) και την Λειτουργία ειδοποίησης για επερχόμενο κίνδυνο3, όπου τα οχήματα ενημερώνονται μεταξύ τους για κρίσιμες καταστάσεις μέσω πρωτόκολλου επικοινωνίας Car2X. Προαιρετικά διατίθενται και άλλα συστήματα υποβοήθησης. Αυτά είναι το Adaptive Cruise Control ACC με σύστημα stop & go3 (δείτε το Travel Assist για τις λειτουργίες που περιλαμβάνονται), το αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού με εσωτερική παρακολούθηση, το σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Advanced locking and starting system), το Park Assist Plus3, το Area View3 και το σύστημα αλλαγής λωρίδας Side Assist.3

 


1ID. Buzz – κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: συνδυασμένη 21,7–20,5, Εκπομπές CO₂ σε g/km: 0,  Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι διαθέσιμες μόνο σύμφωνα με το WLTP και όχι με το NEDC για το συγκεκριμένο όχημα.

2ID. 3– κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: συνδυασμένη 16,4-15,2, Εκπομπές CO₂ σε g/km: 0 (συνδυασμένες),  Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι διαθέσιμες μόνο σύμφωνα με το WLTP και όχι με το NEDC για το συγκεκριμένο όχημα.

3Η λειτουργία υποβοήθησης του οδηγού μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εντός των ορίων του συστήματος. Ο οδηγός πρέπει να είναι πάντα προετοιμασμένος να παρακάμψει το σύστημα υποβοήθησης. Αυτά τα συστήματα δεν απαλλάσσουν τους οδηγούς από την ευθύνη τους να οδηγούν με τη δέουσα προσοχή και εγρήγορση. Η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή.

4Travel Assist με Swarm data. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι την τελική ταχύτητα του οχήματος. Μόνο σε συνδυασμό με σύστημα πλοήγησης. Μόνο σε συνδυασμό με μια ενεργή άδεια We Connect. Το διαδικτυακό σκέλος του Travel Assist με Swarm data μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και εάν έχουν ενεργοποιηθεί οι σχετικές ρυθμίσεις απορρήτου. Το διαδικτυακό σκέλος μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή στην εφαρμογή We Connect ID. app. Το διαδικτυακό σκέλος του Travel Assist είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία και Βόρεια Ιρλανδία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία. Για να ενεργοποιήσετε τις online λειτουργίες, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID και θα πρέπει να συνδεθείτε στο We Connect με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας. Ένα ξεχωριστό συμβόλαιο We Connect πρέπει επίσης να συναφθεί με τη Volkswagen AG διαδικτυακά. Μετά την παράδοση του οχήματος, έχετε 90 ημέρες για να ενεργοποιήσετε το διαδικτυακό στοιχείο του Travel Assist με Swarm data. Μόλις λήξει αυτή η περίοδος, θα ξεκινήσει η αρχική περίοδος χρήσης 3 ετών (δωρεάν) για το διαδικτυακό σκέλος του Travel Assist με Swarm data. Μια ενσωματωμένη σύνδεση στο Διαδίκτυο επιτρέπει τη χρήση του διαδικτυακού σκέλους του Travel Assist με Swarm data. Οι σχετικές χρεώσεις δεδομένων που πραγματοποιούνται εντός της Ευρώπης βαρύνουν τη Volkswagen AG όπου υπάρχει διαθέσιμη κάλυψη του δικτύου. Ανάλογα με το τιμολόγιο του κινητού σας τηλεφώνου, η μεταφορά δεδομένων μέσω Διαδικτύου ενδέχεται να επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις (π.χ. χρεώσεις περιαγωγής), ιδιαίτερα εάν το χρησιμοποιείτε στο εξωτερικό. Για την παροχή αυτής της υπηρεσίας, ορισμένα προσωπικά δεδομένα – όπως η τοποθεσία και η διεύθυνση IP του οχήματος – πρέπει να μεταφερθούν. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων παρέχονται στην Πολιτική Απορρήτου για το Travel Assist με Swarm data. Η διαθεσιμότητα των μεμονωμένων υπηρεσιών που περιγράφονται στα πακέτα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα. Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τη συμφωνημένη διάρκεια της σύμβασης και ενδέχεται να αλλάξουν ή να διακοπούν κατά τη διάρκεια αυτής της σύμβασης. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση connect.volkswagen–we.com και από την αντιπροσωπεία της Volkswagen. Πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια κινητής τηλεφωνίας είναι διαθέσιμες από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ID. BuzzVOLKSWAGENVWKOSMOCAR

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου της Kosmocar αναλαμβάνει ο Ιωάννης Εμιρζάς

16 Φεβρουαρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Audi εντάχθηκε στη Συμμαχία για τη Διαχείριση του Νερού

15 Φεβρουαρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το ID. Buzz έφτασε στην Ελλάδα

20 Ιανουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτές τις μάρκες αυτοκινήτων προτιμούν οι Έλληνες. Το top 10, αναλυτικός πίνακας με τις ταξινομήσεις

19 Ιανουαρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ο οδικός χάρτης βιώσιμης κινητικότητας της ŠKODA AUTO

10 Οκτωβρίου, 2022
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το Volkswagen ID. Buzz Cargo αναδείχθηκε «International Van of the Year 2023»

21 Σεπτεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Copyright William CROZES @ Continental Productions

Το νέο Citroën C5 Χ στην Ελλάδα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

31 Μαρτίου, 2023

Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

31 Μαρτίου, 2023

Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

31 Μαρτίου, 2023

Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

31 Μαρτίου, 2023

Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

31 Μαρτίου, 2023

Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

30 Μαρτίου, 2023

Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

30 Μαρτίου, 2023

Πτήσεις κοινού κωδικού από Emirates και United για ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ

30 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ