• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το ID. Buzz έφτασε στην Ελλάδα

vvegiazi by vvegiazi
20 Ιανουαρίου, 2023
στο ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
0
Το ID. Buzz έφτασε στην Ελλάδα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Tο ID. Buzz έφτασε στην Ελλάδα και αντικατοπτρίζει μια νέα εποχή για την αυτοκίνηση. Το νέο Status Symbol της ηλεκτροκίνησης.

Tο νέο αμιγώς ηλεκτρικό και εμβληματικό μοντέλο της Volkswagen διαθέτει μεγάλους χώρους για τις καθημερινές δραστηριότητες και ταξίδια. Έχει αυτονομία έως 425 χλμ. και φορτίζεται σε ταχυφορτιστή σε περίπου 30 λεπτά.

To ID. Buzz, ένα μοντέλο που διεγείρει τις αισθήσεις, είναι ένα avant-garde όχημα για οικογένειες, δραστήριους ανθρώπους και επιχειρήσεις.

Το ID. Buzz συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός πολυεργαλείου με ένα από τα πιο επιτυχημένα σχέδια όλων των εποχών. Το στυλ του μοντέλου είναι ξεκάθαρο και εξίσου δυναμικό όσο και φιλικό. Οι ακριβείς πρόβολοι του αεροδυναμικού αμαξώματος (Cd 0,29) αντιστοιχούν οπτικά με τα ευέλικτα δυναμικά χαρακτηριστικά  οδήγησης.

Ο ηλεκτροκινητήρας 150 kW (204 PS) καθιστά άμεσα διαθέσιμη τη μέγιστη ροπή του των 310 Nm. Το αποτέλεσμα είναι μια πολύ άμεση απόκριση. Χάρη στην κίνηση στους πίσω τροχούς (όπως στο αυθεντικό T1 Bulli), το σύστημα διεύθυνσης είναι επίσης απαλλαγμένο από οποιαδήποτε επιρροή από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Η μπαταρία 77 kWh (καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα) που είναι ενσωματωμένη βαθιά στο δάπεδο του οχήματος χαμηλώνει το κέντρο βάρους και παρά το υπερυψωμένο αμάξωμα μειώνει τη στρέψη στο ελάχιστο.

Το βάρος κατανέμεται κεντρικά μέσα στο όχημα, εξασφαλίζοντας έτσι ουδέτερη συμπεριφορά. Χάρη στους μεγάλους θόλους των τροχών, ο κύκλος στροφής είναι μικρός, μόλις 11,1 μέτρα. Όλα αυτά καθιστούν το ID. Buzz το ιδανικό όχημα και για το αστικό περιβάλλον.

Πίσω όψη ενός ID. Buzz σε κίτρινο με άσπρο χρώμα,που κινείται σε ένα δρόμο.

Αναφορικά με την αυτονομία και  φόρτιση του οχήματος, στον συνδυασμένο κύκλο του προτύπου WLTP η αυτονομία του ID. Buzz είναι έως και 425 χλμ. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι, στην εργασία ή σε δημόσια σημεία φόρτισης AC χρησιμοποιώντας 11 kW.

Στους σταθμούς ταχείας φόρτισης DC η ισχύς εξόδου φτάνει έως και τα 170 kW. Χρησιμοποιώντας αυτό το επίπεδο ισχύος, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά (από 5 έως 80%).

Είναι επίσης δυνατό σε συμβατούς σταθμούς ταχείας φόρτισης DC να φορτιστούν τα δύο μοντέλα μέσω του «Plug & Charge».

Αυτά επικοινωνούν με το σταθμό μέσω του βύσματος φόρτισης – η ενεργοποίηση και η χρέωση εκτελούνται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να χρεωθούν κάρτες ή εφαρμογές.

Ένα ID. Buzz σε κίτρινο με άσπρο χρώμα, σταθμευμένο στην Κοπενγχάγη.

Διαθέτει τα πιο πρόσφατα συστήματα και λογισμικό υποστήριξης οδηγού. Νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το Travel Assist με χρήση swarm data και υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, είναι βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Plus.

Επίσης βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Plus , το νέο σύστημα υποβοήθησης Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτόματους ελιγμούς στο γκαράζ στο σπίτι, σε χώρο στάθμευσης ή σε χώρο στο χώρο στάθμευσης της εταιρείας.

Πάνω από 30  συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό από την πρώτη έκδοση, όπως το Car2X (προειδοποιεί για κινδύνους σε κοντινή απόσταση) και το Front Assist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλάτων (Autonomous Emergency Braking).

Οι μονάδες ελέγχου των ID. Buzz φεύγουν επίσης από το εργοστάσιο με το πιο πρόσφατο λογισμικό της Volkswagen. Είναι η έκδοση λογισμικού ID. 3.2. Όταν είναι απαραίτητο, απλώς ενημερώνεται ασύρματα και έτσι χωρίς την ανάγκη για επίσκεψη στο συνεργείο.

Εσωτερικό του νέου ID. Buzz - άποψη από τη θέση του οδηγού.

Το ID. Buzz προσθέτει αξία στην ηλεκτροκίνηση ανοίγοντας νέους δρόμους. Ο Carsten Intra, διευθύνων σύμβουλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα δήλωσε: «Κανένας άλλος κατασκευαστής οχημάτων δεν έχει αντίστοιχο αμιγώς ηλεκτρικό στο χαρτοφυλάκιό του. Η πρωτοποριακή τεχνολογία και η σχεδιαστική ιδέα του ID. Buzz είναι παγκοσμίως μοναδική».

Η γκάμα έχει επομένως μεγάλες δυνατότητες για την κατάκτηση νέων ομάδων-στόχων. Περισσότερα για αυτό από τον Thomas Schäfer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG και επικεφαλής του High–Volume Brand Group: «Το ID. Buzz απευθύνεται σε κάθε λογής διαφορετικούς πελάτες – οικογένειες, άτομα που χρειάζονται πολύ χώρο για το χόμπι τους, καθώς και επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Άτομα που επιλέγουν το ID. Buzz θα είναι εξίσου όσοι προέρχονται από τη χρήση SUV ή τον κόσμο των van, όσο και οι θαυμαστές του Bulli που επιλέγουν πλέον την ηλεκτροκίνηση. Αυτό το μοντέλο είναι επομένως εξαιρετικής σημασίας για τη Volkswagen και την Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα».

Εσωτερικό του νέου ID. Buzz - άποψη από τη θέση του οδηγού.

Με στοιχεία ενός MPV, το ευρύχωρο ID. Buzz είναι εξίσου ιδανικά προσαρμοσμένο για τον ελεύθερο χρόνο όπως είναι για επαγγελματική χρήση.

Ο οδηγός και ο συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα κάθονται σε μεμονωμένα καθίσματα, εξοπλισμένα στάνταρ στο εσωτερικό με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται ένα τριπλό κάθισμα πάγκου. Είναι χωρισμένο 40:60 και οι πλάτες του μπορούν να αναδιπλωθούν.

Για να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για τα πόδια ή επιπλέον χώρος αποσκευών, μπορούν επίσης να μετακινηθούν τα δύο μέρη του καθίσματος του πάγκου κατά μήκος κατά 150 χλστ.

Οι δύο ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες του ID. Buzz διατίθενται στάνταρ όπως και η πίσω ηλεκτρική πόρτα. Αυτό που απλώνεται πέρα από τη μεγάλη πίσω πόρτα είναι -με πέντε επιβάτες- 1.121 λίτρα χώρου αποσκευών (φορτωμένο μέχρι το επάνω άκρο της πλάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων).

Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.205 λίτρα. Το ID. Buzz προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό από τη πρώτης έκδοση τους προβολείς «IQ.LIGHT – LED matrix» που φωτίζουν διαδραστικά το οδόστρωμα και τις γωνίες που προσεγγίζει το όχημα.

Η τιμή στη βασική έκδοση του Volkswagen ID. Buzz ανέρχεται στα 66.500 ευρώ, ενώ στην έκδοση Plus στα 70.500 ευρώ (οι τιμές αυτές είναι χωρίς την επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»), ενώ στο μοντέλο θα ισχύει δωρεάν service για επτά χρόνια.

Tags:VOLKSWAGENVWVolkswagen ID. BuzzKOSMOCAR

Σχετικά Άρθρα

Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτές τις μάρκες αυτοκινήτων προτιμούν οι Έλληνες. Το top 10, αναλυτικός πίνακας με τις ταξινομήσεις

19 Ιανουαρίου, 2023
Το νέο ID. Buzz με καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το νέο ID. Buzz με καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού

14 Νοεμβρίου, 2022
Ο οδικός χάρτης βιώσιμης κινητικότητας της ŠKODA AUTO
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ο οδικός χάρτης βιώσιμης κινητικότητας της ŠKODA AUTO

10 Οκτωβρίου, 2022
Το Volkswagen ID. Buzz Cargo αναδείχθηκε «International Van of the Year 2023»
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το Volkswagen ID. Buzz Cargo αναδείχθηκε «International Van of the Year 2023»

21 Σεπτεμβρίου, 2022
Η Volkswagen παρουσίασε το off-road ηλεκτρικό πρωτότυπο ID. XTREME
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Volkswagen παρουσίασε το off-road ηλεκτρικό πρωτότυπο ID. XTREME

13 Σεπτεμβρίου, 2022
Έφοδο των εισαγγελικών αρχών στα γραφεία της Porsche, στη Στουτγάρδη
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Porsche εισέρχεται στο χρηματιστήριο. Ανάλυση της ProfitLevel για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε

13 Σεπτεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
H Emirates διοργανώνει, στην Αθήνα, «Open Day» το Σάββατο 28 Απριλίου για πληρώματα καμπίνας

Open Days από την Emirates, στις 25 και 27 Ιανουαρίου, για πλήρωμα καμπίνας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

30 Ιανουαρίου, 2023
Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων

Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

30 Ιανουαρίου, 2023

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

30 Ιανουαρίου, 2023
«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ