Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το Volvo EX30 με το μικρότερο αποτύπωμα CO2 από κάθε άλλο Volvo ως σήμερα

vvegiazi by vvegiazi
25 Μαΐου, 2023
στο ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
0
EX30 Sustainability 1

EX30 Sustainability 1

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το νέο Volvo EX30 είναι ένα απόσταγμα όλων των σπουδαίων πραγμάτων που έχει πετύχει η Volvo Cars μέχρι σήμερα: ένα μικρό αμιγώς ηλεκτρικό SUV για τη σύγχρονη εποχή, σχεδιασμένο για να είναι ασφαλές και να έχει το μικρότερο αποτύπωμα CO2 από κάθε άλλο μοντέλο Volvo μέχρι τώρα.

Αντιμετωπίζοντας τις εκπομπές στο σύνολο της διαδικασίας παραγωγής και του κύκλου ζωής του Volvo EX30, πετύχαμε να ελαττώσουμε το συνολικό του αποτύπωμα άνθρακα για 200.000 χλμ. οδήγησης σε κάτω από 30 τόνους*. Πρόκειται για μία μείωση της τάξης του 25% σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μας C40 και XC40 και για ένα σημαντικό βήμα προς τον στόχο μας να ελαττώσουμε τις συνολικές μας εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2025.

Ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Volvo EX30 έχει μηδενικές εκπομπές στην εξάτμιση, κάτι το οποίο δεν συνεισφέρει απλώς σε ένα χαμηλότερο αποτύπωμα CO2, αλλά έχει σημαντικά θετικό αντίκτυπο και στην ποιότητα του αέρα: για παράδειγμα, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφορνίας, ακόμη και μία μικρή αύξηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μία περιοχή έχει άμεσο θετικό αποτέλεσμα στον αριθμό των επισκέψεων στις εντατικές μονάδες εξαιτίας του άσθματος.

Ωστόσο, για να μειωθεί το συνολικό αποτύπωμα ενός αυτοκινήτου, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι αρκετή. Ένα αυτοκίνητο δεν οδηγείται μόνο, αλλά σχεδιάζεται, εξελίσσεται, κατασκευάζεται και μεταφέρεται επίσης. Όλα αυτά τα στάδια προσφέρουν ευκαιρίες για την περαιτέρω μείωση των αερίων του θερμοκηπίου.

«Το νέο μας EX30 είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας για τη βιωσιμότητα», είπε ο επικεφαλής Βιωσιμότητας, Anders Kärrberg.

Όπως τόνισε, «έως το 2025, στοχεύουμε να ελαττώσουμε τις συνολικές μας εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% σε σχέση με τα επίπεδα του 2018, μέσω μείωσης 50% στις συνολικές εκπομπές ρύπων στην εξάτμιση και 25% στις εκπομπές από τις λειτουργίες μας, την προμήθεια πρώτων υλών και την εφοδιαστική αλυσίδα, στην πορεία προς την εξέλιξή μας σε μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία μέχρι το 2040».

Ανακυκλωμένα υλικά παντού

Με ποιον τρόπο, λοιπόν, μειώσαμε το ανθρακικό αποτύπωμα του Volvo EX30 κατά 75% σε σχέση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά μας μοντέλα; Καταρχάς, σχεδιάζοντας ένα μικρότερο αυτοκίνητο σημαίνει ότι χρειάζεσαι λιγότερα υλικά για να το κατασκευάσεις. Με δεδομένο ότι το αλουμίνιο και ο χάλυβας είναι από τα υλικά που συνεισφέρουν περισσότερο στις εκπομπές CO2 που συνδέονται με την παραγωγή, είναι ακριβώς εδώ που τόσο εμείς όσο και εσείς, ως πελάτες, μπορούμε να κάνουμε τη μεγάλη διαφορά.

Επιπλέον, ενώ χρησιμοποιούμε λιγότερο χάλυβα και αλουμίνιο στην κατασκευή του νέου μας μικρού SUV, ταυτόχρονα αυξάνουμε το ποσοστό τους που είναι ανακυκλωμένο. Περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου του αλουμινίου που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του αυτοκινήτου είναι ανακυκλωμένο, ενώ το ίδιο ισχύει και για περίπου το 17% όλου του χάλυβα, κάτι που μειώνει περαιτέρω την περιβαλλοντική επίπτωση από αυτά τα υλικά.

Η ίδια προσέγγιση εφαρμόζεται και στο εσωτερικό, καθώς το πιο βιώσιμο εξάρτημα είναι το εξάρτημα που δεν υφίσταται. Με οδηγό τη βελτιστοποίηση ως αρχή βιώσιμης σχεδίασης για το εσωτερικό του Volvo EX30, οι σχεδιαστές μας κατάφεραν να συγκεντρώνουν σε ένα εξάρτημα πολλαπλές λειτουργίες. Αυτό μειώνει τον αριθμό των τμημάτων που χρειάζονται στο εσωτερικό χωρίς συμβιβασμούς στη λειτουργικότητα.

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για το Volvo EX30 αποτελούν επίσης συνεισφορά σε μία πιο βιώσιμη προσέγγιση για τη δημιουργία νέων αυτοκινήτων. Περίπου το 17% όλων των πλαστικών του αυτοκινήτου, από εξαρτήματα του εσωτερικού έως τους προφυλακτήρες, είναι ανακυκλωμένα – πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ όλων των αυτοκινήτων Volvo έως σήμερα.

Ακόμη ένα βήμα προς την κλιματική ουδετερότητα

Ένα άλλο κρίσιμο πεδίο για τη μείωση των εκπομπών είναι η διαδικασία της παραγωγής και η εφοδιαστική αλυσίδα, για παράδειγμα η χρήση καθαρής ενέργειας. Το Volvo EX30 θα κατασκευάζεται σε εργοστάσιο που τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από κλιματικά ουδέτερη ενέργεια, συμπεριλαμβανομένης 100% κλιματικά ουδέτερης ηλεκτρικής ενέργειας.

Όσον αφορά την αλυσίδα εφοδιασμού, το 95% των κύριων προμηθευτών μας για το αυτοκίνητο δεσμεύτηκε για τη χρήση 100% ανανεώσιμης ενέργειας στην παραγωγή τους έως το 2025 – και πολλοί εξ αυτών έχουν ήδη πετύχει τον στόχο. Αυτό αποτυπώνει τη φιλοδοξία μας όχι μόνο να μειώνουμε τις εκπομπές στις δικές μας δραστηριότητες, αλλά να ενθαρρύνουμε και τους συνεργάτες μας στην ευρύτερη αλυσίδα εφοδιασμού να κάνουν το ίδιο.

Η διαδικασία παραγωγής για το Volvo EX30 έχει επίσης γίνει πιο αποτελεσματική σε πολλά επίπεδα. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά που έχουμε πετύχει όσον αφορά την αξιοποίηση υλικού σε πρεσαριστά τμήματα αμαξώματος κατά τη διάρκεια της παραγωγής.

Επιπλέον, καθώς εξακολουθούμε να ανταποκρινόμαστε στην πρόκληση της ιχνηλασιμότητας υλικών, ιδιαίτερα όσον αφορά την παραγωγή μπαταριών για το Volvo EX30, διαθέτουμε τεχνολογία blockchain που συμβάλλει στην ιχνηλάτηση σημαντικών πρώτων υλών, στα οποία πλέον συμπεριλαμβάνονται το λίθιο, το μαγγάνιο, το κοβάλτιο, ο γραφίτης και το νικέλιο.

Πιο “έξυπνα” και πιο βιώσιμα υλικά

Στο εσωτερικό χρησιμοποιούμε μια ευρεία σειρά από ανακυκλωμένα και ανανεώσιμα υλικά, για τα καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες, συμπεριλαμβανομένων υλικών όπως το τζιν, το λινάρι και ένα μείγμα μαλλιού που περιέχει περίπου 70% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Το τζιν, ιδιαίτερα, είναι ένα καλό παράδειγμα των πιο έξυπνων και βιώσιμων τρόπων χρήσης των υλικών.

Για τη δημιουργία του εσωτερικού διάκοσμου Denim, χρησιμοποιούμε ίνες που κανονικά θα συμπεριλαμβάνονταν στα απορρίμματα της διαδικασίας ανακύκλωσης του τζιν. Όταν τα τζιν ανακυκλώνονται, οι ίνες τους τυλίγονται σε ένα νήμα, με τις μακριές ίνες να συνδέονται η μία με την άλλη. Ωστόσο, οι ίνες μικρού μήκους συνήθως αποβάλλονται ως απορρίμματα. Αυτές τις ίνες «διασώζουμε», χρησιμοποιώντας τες στον εσωτερικό μας διάκοσμο Denim.

Μειώνοντας το μέγεθος χωρίς συμβιβασμούς

Όλα τα παραπάνω συνεισφέρουν σε ένα αυτοκίνητο του οποίου ο αποκαλούμενος «cradle-to-gate» αντίκτυπος CO2 εκτιμάται σε 18 τόνους. Ο όρος «cradle-to-gate» αναφέρεται στην επίπτωση CO2 από την εξόρυξη πρώτων υλών έως το ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που φθάνει στην έκθεση – δηλαδή πριν αρχίσει να χρησιμοποιείται. Το EX30 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε στο τέλος της ζωής του να ανακτάται κατά 95%, μέσω ανακύκλωσης των υλικών και ανάκτησης ενέργειας από ό,τι δεν μπορεί να ανακτηθεί.

Εν συντομία, το Volvo EX30 παρέχει σε εσάς, ως πελάτες, τη δυνατότητα να επιλέξετε μικρότερο μέγεθος και να μειώσετε τον προσωπικό σας αντίκτυπο CO2, χωρίς να πρέπει να συμβιβαστείτε στην ασφάλεια, την οδηγική άνεση ή την πρακτικότητα. Και αυτό είναι καλό για εσάς, ως οδηγούς, και λιγότερο επιβλαβές για το περιβάλλον.

Το νέο Volvo EX30 θα παρουσιαστεί στις 7 Ιουνίου και από την ίδια μέρα θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες σε επιλεγμένες αγορές, μεταξύ των οποίων και η ελληνική.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Volvo EX30VOLVOVOLVO CARS

Σχετικά Άρθρα

Volvo EX30 exterior
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Volvo EX30: Ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλες δυνατότητες

8 Ιουνίου, 2023
Volvo XC40 Recharge - Navigation on driver display with Apple CarPlay home page on centre display
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέα ασύρματη (over-the-air) ενημέρωση βελτιώνει την εμπειρία Apple CarPlay στα μοντέλα Volvo

1 Ιουνίου, 2023
EX30 design UX teaser 2
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 ενσωματώνει τα καλύτερα του σκανδιναβικού design

31 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Παραγγελία-ρεκόρ για έως και 1.000 ηλεκτρικά φορτηγά έλαβε η Volvo

22 Μαΐου, 2023
The fully electric Volvo EX30 small SUV takes city safety to a new level
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το νέο Volvo EX30 αναβαθμίζει την ασφάλεια στην πόλη σε επόμενο επίπεδο

17 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Volvo Trucks: Αύξηση 141% των παραγγελιών φορτηγών στο α’ τρίμηνο του 2023

12 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο
Modelle v.l.n.r. (Standaufnahme):
Audi RS 4, 1. Generation
Audi RS 6, 1. Generation
Audi RS 7 Sportback, Farbe: Tangorot
Audi RS Q3 Sportback, Farbe: Kyalamigrün
Audi TT RS Roadster, Farbe: Turboblau
Audi TT RS Coupé iconic edition, Farbe: Nardograu
Audi TT RS, 1. Generation
Audi RS e-tron GT, Farbe: Ascariblau
Audi S6 Plus
Audi RS 3 Sportback performance edition, Farbe: Nogaroblau
Audi RS 5 Coupé mit competition plus-Paket, Farbe: Tangorot
Audi R8 Coupé, 1. Generation
Audi R8 Coupé V10 GT RWD, Farbe: Tangorot
Audi R8 Spyder V10 performance RWD, Farbe: Tangorot
Audi RS 3 Limousine performance edition, Farbe: Pfeilgrau
Audi RS 5 Sportback mit competition plus-Paket, Farbe: Sebringschwarz

Η Audi Sport GmbH γιορτάζει τα 40ά γενέθλιά της

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
???????????????????

Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

8 Ιουνίου, 2023
OLP, TEKAL, 2OCT2017

Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

8 Ιουνίου, 2023

Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

8 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ