• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΒΙΠΕ και τόνωση της παραγωγικής διαδικασίας

vvegiazi by vvegiazi
5 Απριλίου, 2022
στο ΓΝΩΜΗ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Eύλογα ένα υγιές οικοσύστημα παραγωγής και υπηρεσιών χρειάζεται μια ισορροπημένη συμμετοχή όλων των κλάδων και μεγεθών.

Μόνο έτσι τα ισχυρά σημεία του κάθε μέλους του οικοσυστήματος εντάσσονται σε ένα σύνολο που τελικά παράγει με εύρος και βάθος ευημερία, ποιοτικές θέσεις εργασίας σε πολλά αντικείμενα και τις τεχνολογικές ικανότητες ανταπόκρισης σε προκλήσεις όπως είναι η κλιματική αλλαγή.

Δηλαδή, η ευημερία προκύπτει όταν υπάρχει ένα ισορροπημένο μίγμα μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων.

Τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα δεν αναζητήθηκε αυτή η ισορροπημένη ανάπτυξη του παραγωγικού οικοσυστήματος. Αυτό οδήγησε σε συγκεκριμένα κενά πολιτικής, όπως στον χωρικό σχεδιασμό ως προς την υπόδειξη των περιοχών που προσφέρεται ασφάλεια δικαίου για την ανάπτυξη παραγωγικών δραστηριοτήτων ειδικά όταν έχουν μεγαλύτερο αποτύπωμα, τη δομή του φορολογικού συστήματος και ειδικά του μη μισθολογικού κόστους της εργασίας και τις κρίσιμες για την παραγωγή σε μεγαλύτερη κλίμακα υποδομές. Οι ελλείψεις του σχεδιασμού πλαισιώνονταν με σταδιακά όλο και πιο πολύπλοκες διαδικασίες αδειοδότησης.

Ως αποτέλεσμα, κατέληξε στα χρόνια πριν από την κρίση της δεκαετίας του 2010, να είναι πρακτικά αδύνατον να αδειοδοτηθεί, σε εύλογο χρόνο, μια σημαντική παραγωγική επένδυση στην Ελλάδα. Αυτό συνέβαλλε ουσιαστικά στη σταδιακή φθορά της παραγωγικής βάσης της χώρας.

 

Οι ελλείψεις του σχεδιασμού πλαισιώνονταν με σταδιακά όλο και πιο πολύπλοκες διαδικασίες αδειοδότησης.

 

Σημειώνεται ότι αυτή η κατάσταση λειτούργησε εις βάρος και των ΜμΕ, καθώς απουσιάζει η δυνατότητα ένταξής τους σε πιο σύνθετες αλυσίδες αξίας, κάτι που τους στερεί πρόσβαση σε αγορές αλλά και έκθεση σε τεχνογνωσία και ευκαιρίες. Επιπλέον, η έλλειψη του πολεοδομικού σχεδιασμού στη χώρα μας για δεκαετίες συνοδευόταν από τη δυνατότητα απρογραμμάτιστης οικοδόμησης σε περιοχές που δεν διέθεταν κάποια μορφή σχεδιασμού, αποθαρρύνοντας την προτίμηση εγκατάστασης σε περιοχές που έχουν πολεοδομηθεί και υποστηρίζονται από ακριβές υποδομές, καθώς στις τελευταίες απαιτείτο μια υψηλότερη-αρχική δαπάνη για την απόκτηση της γης.

Στην ανεπτυγμένη Ευρώπη, δεν νοείται κάθε συγκέντρωση πληθυσμού να μην πλαισιώνεται από μια σαφώς χωροθετημένη περιοχή, όπου επιχειρήσεις μπορούν να εγκατασταθούν με νομική ασφάλεια και να αδειοδοτηθούν με γνωστούς και λειτουργικούς όρους και η οποία περιοχή, με επιμέλεια του κράτους, υποστηρίζεται από κρίσιμες υποδομές όπως επάρκεια υποδομών παροχής σε ποιότητα και ποσότητα ενέργειας με μορφή ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, υποδομές μεταφορών όπως επαρκής σύνδεση με οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, υποδομές διαχείρισης αποβλήτων, δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης και σύνδεση με δίκτυο τηλεπικοινωνιών.

Ειδικά οι επιχειρήσεις με μεγαλύτερο αποτύπωμα εκ των πραγμάτων εγκαθίστανται μόνο σε αυτούς τους χώρους, όπου οικονομίες κλίμακας συνεισφέρουν στην απόσβεση των ακριβών οικοδομών που ενισχύουν τη μη μισθολογική ανταγωνιστικότητα και επιτρέπουν τη διαχείριση του αποτυπώματος. Στις κοινωνίες αυτές, η ανάπτυξη των επιχειρήσεων αυτών γίνεται με τρόπο που συμπληρώνει θετικά τις τοπικές ΜμΕ.

 

Ετοιμάζεται ένα νέο πλαίσιο για τα επιχειρηματικά πάρκα που η επιχειρηματική κοινότητα ελπίζει ότι θα αποδειχθεί πιο λειτουργικό.

 

Σήμερα, η χώρα έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει την αφαίρεση ενός από τα σημαντικά εμπόδια που για δεκαετίες εμπόδισαν την ολοκληρωμένη ανάπτυξη του παραγωγικού ιστού της χώρας.

Ήδη οι προβλέψεις του ν. 4635/19, και στη συνέχεια η επικαιροποίηση και καλύτερη ευθυγράμμιση με τις ενωσιακές προβλέψεις των περιβαλλοντικών κατατάξεων της μεταποίησης, καθώς και το εν εξελίξει έργο για την επικαιροποίηση των πρότυπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων, σηματοδοτούν τη ριζική απλοποίηση της διαδικασίας αδειοδότησης εγκατάστασης και λειτουργίας σε περιοχές με κατάλληλα καθορισμένες χρήσεις γης, εξελίξεις που περιλαμβάνουν, όπως αναμένεται, τους οργανωμένους υποδοχείς επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Ήδη γίνεται συζήτηση για την ανάγκη οι ακριβές αυτές υποδομές να υποστηρίζουν επαρκώς τις σημαντικές συγκεντρώσεις παραγωγικών επιχειρήσεων – πλέον σήμερα δύσκολα θα περάσει ξανά γραμμή του ΟΣΕ δίπλα από ΒΙΠΕ χωρίς «να τη δει», ή να σχεδιαστεί μια Εγνατία που διαχωρίζει τη ΒΙΠΕ από τη γραμμή του ΟΣΕ.

Η συζήτηση για επάρκεια στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ που εξυπηρετεί βιομηχανικές συγκεντρώσεις ξεκινάει, ενώ επιταχύνεται η ανάπτυξη του δικτύου της ΔΕΔΑ ώστε το φυσικό αέριο να φτάσει και στις βιομηχανίες της περιφέρειας.

Κρίσιμα, ετοιμάζεται ένα νέο πλαίσιο για τα επιχειρηματικά πάρκα που η επιχειρηματική κοινότητα ελπίζει ότι θα αποδειχθεί πιο λειτουργικό, διασφαλίζοντας την αρμονική συνύπαρξη εγκατεστημένων επιχειρήσεων και διαχειριστών, ενθαρρύνοντας επενδύσεις σε οργανωμένους υποδοχείς και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα των εγκατεστημένων επιχειρήσεων.

Σε αυτό θα συνεισφέρει και η πρόβλεψη ένταξης στο Ταμείο Ανάκαμψης έργων υλοποίησης νέων υποδοχέων, αλλά και αναβάθμισης υφιστάμενων.

Με κίνητρα, απλοποιημένη αδειοδότηση, σαφείς όρους δόμησης, χωροταξία, επάρκεια υποδομών στις συγκεντρώσεις και επιχειρηματικά πάρκα, είναι βέβαιο ότι πολλά κενά του ελληνικού παραγωγικού ιστού θα αρχίσουν να καλύπτονται.

Έτσι, μια ουσιαστική διαρθρωτική επέμβαση στο θεσμικό πλαίσιο και τον σχεδιασμό υποδομών θα αποτελέσει καταλύτη ανάπτυξης και ευημερίας για τη χώρα.

Μιχάλης Μητσόπουλος,

Διευθυντής Τομέα Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και Ρυθμιστικών Πολιτικών ΣΕΒ

(Αναδημοσίευση από “N Society”, Ναυτεμπορική)

Tags:ΒΙΠΕΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑLOGISTICSΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑΣΕΒ

Σχετικά Άρθρα

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ
LOGISTICS

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα
LOGISTICS

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL
LOGISTICS

Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL

23 Ιουνίου, 2022
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
LOGISTICS

ΕΒΕΘ: Ζητά από δήμους και ΕΤΒΑ μέτρα πυροπροστασίας στους χώρους της ΒΙΠΕΘ ενόψει θέρους

7 Ιουνίου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Ανταγωνιστική, αλλά εξαιρετικά κατακερματισμένη η ελληνική αγορά 3PL. Η μελέτη της KPMG

7 Ιουνίου, 2022
Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική και τα επόμενα θεσμικά βήματα. Τι είπαν Ν. Παπαθανάσης, Αθ. Ζηλιασκόπουλος, SEAGULL – WEBOXIT, KINSEN, REDEPLAN
LOGISTICS

Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική και τα επόμενα θεσμικά βήματα. Τι είπαν Ν. Παπαθανάσης, Αθ. Ζηλιασκόπουλος, SEAGULL – WEBOXIT, KINSEN, REDEPLAN

6 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Το μετέωρο βήμα της αγοράς των logistics και η αύξηση του κόστους

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022
Παραδόθηκε ο υπερ-κόμβος του Ρίου, ο οποίος θα εξυπηρετεί 20.000 οχήματα ημερησίως

Εργασίες συντήρησης στον Κόμβο Ρίου 4-8 Ιουλίου

1 Ιουλίου, 2022
Η ένταση του ανταγωνισμού ευνοεί τον ΟΣΕ. Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού

Ο Προαστιακός Δ. Αττικής θα φτάσει στα Μέγαρα. Στόχος η δημοπράτησή του έργου εντός του καλοκαιριού

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ