• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Είναι η Γενική Αεροπορία η λύση για τη βιωσιμότητα των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων;

ffotinos by ffotinos
7 Μαρτίου, 2020
στο ΓΝΩΜΗ
3
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σύμφωνα με ψήφισμα (2010/C 67 E/02) το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επισημαίνει ότι δυσχεραίνεται ολοένα και περισσότερο η πρόσβαση της γενικής και επαγγελματικής αεροπορίας, όχι μόνο στα κεντρικά αεροδρόμια, αλλά και στα περιφερειακά, λόγω της αύξησης της ζήτησης από τις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες που έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των διαθέσιμων χρονοθυρίδων (slots) και θέσεων στάθμευσης.

Ταυτόχρονα ενθαρρύνει τα κράτη-μέλη και τις τοπικές και περιφερειακές αρχές να επενδύσουν στον εκσυγχρονισμό των μικρών και μεσαίων αεροδρομίων, καθώς τα αεροδρόμια αυτά είναι μείζονος σημασίας για τη γενική και επαγγελματική αεροπορία.

Η χώρα μας διαθέτει 24 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία παρέμειναν εκτός της σύμβασης παραχώρησης στη Fraport.

Με δεδομένο ότι, σύντομα, το ιδιωτικών συμφερόντων αεροδρόμιο Καστελλίου θα αναλάβει εξ’ ολοκλήρου τη λειτουργία του Ηρακλείου, η βιωσιμότητα όλων των υπόλοιπων περιφερειακών αεροδρομίων, εξασφαλίζεται προς το παρόν μόνο από κρατικές ενισχύσεις. 

Σύμφωνα με τον Νόμο 4427/2016 η ΥΠΑ αποτελεί πλέον «Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων», έχοντας υπό τον έλεγχό της τα λοιπά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν περιήλθαν στη Fraport.

 

Μόνο η ευρωπαϊκή αγορά Γενικής Αεροπορίας συμβάλλει με περίπου 80 δισεκατομμύρια ευρώ στο ΑΕΠ της Ευρώπης

 

Βέβαια αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί σε βάθος χρόνου, διότι πρώτον αφαιρεί σημαντικούς πόρους για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό του συστήματος Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, αλλά και σύμφωνα με την ανακοίνωση  C(2014) 963 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με την οποία ορίζονται οι «Κατευθυντήριες Γραμμές για τις Κρατικές Ενισχύσεις προς τα αεροδρόμια», η διαδικασία αυτή σύντομα θα τεθεί υπό αμφισβήτηση.

Υποδομές και εξοπλισμός των αεροδρομίων αυτών δεν επιτρέπουν τη χρήση τους από μεγάλα charter αεροπλάνα.

Έτσι, η λειτουργία τους προσανατολίζεται σε πτήσεις εσωτερικού, με STOL (Sort Take-Off and Landing) αεροπλάνα, όπως το Dash 8 της Olympic air και το ATR της Sky Express, καθώς επίσης στις αγορές Γενικής Αεροπορίας, Ευρώπης και Μέσης Ανατολής, οι οποίες δεν είναι καθόλου αμελητέες.

Μόνο η ευρωπαϊκή αγορά Γενικής Αεροπορίας συμβάλλει με περίπου 80 δισεκατομμύρια ευρώ στο ΑΕΠ της Ευρώπης και αποτελεί το βασικό πεδίο εκπαίδευσης για χειριστές αεροσκαφών των αεροπορικών εταιρειών με ετήσιο κύκλο εργασιών που υπερβαίνει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Διαθέτει περισσότερα από 50.000 αεροσκάφη, που εκτελούν ετησίως 20 εκατομμύρια πτήσεις σε 4.200 αεροδρόμια, από τα οποία 3.000 καθαρά Γενικής Αεροπορίας.

Δυστυχώς, σε αυτό το γίγνεσθαι η χώρα μας απουσιάζει σχεδόν ολοκληρωτικά. Η Ελλάδα διαθέτει αριθμητικά και χωροταξικά πλήρες δίκτυο αεροδρομίων, που σε συνδυασμό με  τις καλές καιρικές συνθήκες και τις υψηλού επιπέδου υποδομές φιλοξενίας, μπορεί να αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό αεροπορικής εκπαίδευσης και τουρισμού Γενικής Αεροπορίας.

Ταυτόχρονα, το ορεινό ανάγλυφο του εδάφους της και οι αμέτρητες περιοχές φυσικού κάλλους, δημιουργούν ιδανικές προϋποθέσεις για κάθε είδους αεραθλητικές δραστηριότητες. Όμως, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) – κύριος διαμορφωτής της αεροπορικής πολιτικής – δεν κατάφερε να δημιουργήσει υγιές περιβάλλον για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων GA (Γενικής Αεροπορίας) και Αεραθλητισμού.

Έρευνα γνώμης, που ολοκληρώθηκε το 2017, έδειξε ότι απαιτούνται αρκετές μεταρρυθμίσεις στο σύστημα αερομεταφορών, προκειμένου η χώρα μας να καταστεί ενδιαφέρων επενδυτικός τόπος για αυτές τις αγορές. Ενδεικτικά αναφέρω ορισμένα διαδικαστικά και τεχνικά προβλήματα που υποβαθμίζουν σημαντικά την ελκυστικότητα των περιφερειακών αεροδρομίων.

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (AIP Greece GEN 1.2.1.2) αεροσκάφος ακόμα και από χώρα περιοχής Schengen, πρέπει να εκτελέσει πρώτη προσγείωση και τελευταία αναχώρηση από διεθνές αεροδρόμιο για λόγους τελωνειακού ελέγχου.

Αυτό σημαίνει ότι, πτήσεις, π.χ. από Ιταλία ή Κύπρο με προορισμό το ωραιότατο αεροδρόμιο Αστυπάλαιας, πρέπει πρώτα να προσγειωθούν και φεύγοντας να απογειωθούν από διεθνές αεροδρόμιο της Fraport, π.χ. Σαντορίνη- Ρόδο- Κω, γεγονός που επιβάλλει στους επιβάτες (2-6) ένα κόστος πάνω από 1.000 Ευρώ για τέλη προσγείωσης, επίγειας εξυπηρέτησης και κόστος παράκαμψης από την επιθυμητή διαδρομή τους.

Αλλά ακόμα και αν παρακαμφθεί η διαδικασία αυτή, πάλι θα αναγκαστούν να προσεγγίσουν ένα από τα αεροδρόμια της Fraport διότι στα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια δεν υπάρχει δυνατότητα ανεφοδιασμού με αεροπορικό καύσιμο.

Τέλος, τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια λειτουργούν με βάση το πρόγραμμα πτήσεων της Olympic Airways και Sky Express, παραμένοντας ανοικτά κατά μέσο όρο μόνο 4 ώρες ημερησίως και παρουσιάζουν προβλήματα χωρητικότητας.  Αποτελούν, δηλαδή, αναξιοποίητες επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ, που επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο.

Η ανάπτυξή τους προϋποθέτει επιπλέον μεταρρυθμίσεις, όπως:

Α. Επανασχεδιασμό των Τερματικών περιοχών (TMA) και ζωνών ελέγχου (CTR) όλων των αεροδρομίων της χώρας.

Β. Αλλαγή κατηγοριοποίησης του χαμηλού Εναέριου Χώρου.

Γ. Αξιοποίηση των μικρών περιφερειακών και πολλών εγκαταλελειμμένων αεροδρομίων, στοχεύοντας σε δημιουργία επιχειρηματικών κέντρων με άξονα τη Γενική Αεροπορία και τον Αεραθλητισμό.

Δ. Προσαρμογή του κόστους των Παρεχόμενων Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας ανάλογα με την πραγματική ζήτηση και όχι σε απαιτήσεις χρηστών ή άλλων παραγόντων.

Ε. Βελτίωση διαδικασιών και παροχής πληροφοριών VFR πτήσεων (Flight plan filing – VFR charts – Aerodrome opening hours – Refueling – NOTAMs, etc).

Ζ. Βελτίωση εξυπηρετήσεων με έντυπο υλικό, συνδέοντας Γενική Αεροπορία με την Τουριστική Επιχειρηματικότητα (VFR Guide – Cultural Events Calendar – Accommodation possibilities – local sightseeing – customs, products, etc).

Προφανώς ο δρόμος για μεταρρυθμίσεις είναι δύσκολος, απαιτεί προπάντων αλλαγή νοοτροπίας, αλλά δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική λύση. Η συνεργασία όλων των εκπροσώπων  αεροπορικής κοινότητας και πολιτικής εξουσίας είναι όχι απλώς σημαντική, αλλά μοναδική προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων.

Δεν υπάρχει χώρος για αντιπαλότητες, σκοπιμότητες και προσωπικά – κακώς εννοούμενα – συμφέροντα.  Ας μην ξεχνάμε, ότι μεταξύ των βασικών στόχων της ΥΠΑ (αλλά και της ΠΑ) είναι η στήριξη κάθε προσπάθειας που προάγει το αεροπορικό πνεύμα και συμβάλλει στην ανάπτυξη των αερομεταφορών της χώρας μας.

Οι ευθύνες σε αυτή την προσπάθεια της Περιφέρειας και των Δήμων είναι σημαντικές. Η Ελλάδα με τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις στον αεροπορικό χώρο μπορεί να γίνει η αντίστοιχη Καλιφόρνια στην Ευρώπη.

Γιάννης Σταυλάς,

Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας, Msc Αεροναυπηγός Μηχανικός, TU Berlin , PPL Χειριστής, αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης 

Tags:ΥΠΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΚΡΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΓΕΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α’ δίμηνο 2023: +64,4% από πέρσι, +2,5% από το 2019

23 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συνάντηση με τον νέο υπουργό Μεταφορών ζήτησε η ΟΣΥΠΑ

17 Μαρτίου, 2023
?????????????
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Πανελλήνιος Σύλλογος Αερολιμενικών: Υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας και στις αερομεταφορές

9 Μαρτίου, 2023
MMM

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

7 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η DTN Netherlands B.V. επικράτησε των SPACE και BYTE στο έργο Voice/Data Link της ΥΠΑ

27 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Βελτιστοποίηση των πολιτικών των δημόσιων μεταφορών για την προώθηση της πράσινης κινητικότητας

Σχόλια 3

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ says:
    2 έτη ago

    Εξαιρετικό άρθρο.
    Η έλευση των ξένων ελαφρών αεροσκαφών θα πραγματοποιηθεί όταν τα ελληνικά αεροδρόμια και οι διαχειριστές τους (ΥΠΑ, Fraport) αλλά και οι κυβερνώντες, καταλάβουν ότι ο αεροπορικός θεματικός τουρισμός είναι προς όφελος της χώρας, τόσο πολιτιστικά όσο και οικονομικά. Το άνοιγμα του αεροπορικού τουρισμού είναι μια αμιγώς πολιτική απόφαση και στρατηγική που δεν απαιτεί ιδιαίτερες επενδύσεις αλλά πρωτίστως αναδιοργάνωση του υπαρχόντως συστήματος. Τα Ιωάννινα μπορεί να έχουν τελωνείο και να είναι ίσως ένα από τα ελάχιστα υποδειγματικά κρατικά αεροδρόμια (εφάμιλλα και καλύτερα από αυτά της Fraport σε σχέση με το λεγόμενο “value for money”) αλλά αυτό δε σημαίνει πως όλοι θέλουν να πάνε στα Ιωάννινα ή να κάνουν προσεγγίσεις ανάμεσα σε βουνά και ομίχλες. Για την ώρα τα ευρωπαικά ελαφρά αεροσκάφη θα συνεχίσουν να σταματούνε στο τελευταίο πολιτισμένο αεροδρόμιο της Νοτιο-Ανατολικής Ευρώπης, το Ντουμπρόβνικ ενώ η Ελλάδα θα παραμείνει η πλεόν αφιλόξενη χώρα στο συγκεκριμένο τομέα (σύμφωνα πάντα με τα blogs του διαδυκτίου).

    Απάντηση
  2. Dimitris says:
    3 έτη ago

    Τα ξένα ιδιωτικά που έρχονται απο Ευρώπη, μπορούν να προσγειωθούν στα Γιάννενα, όπου υπάρχει Τελωνείο και καύσιμα… Ηδη τα Γιάννενα έχουν πάρει μεγάλο ποσοστό κίνησης των ιδιωτικών που ερχόταν στην Κέρκυρα και που πλέον λόγω της αύξησης που έκανε η fraport δεν πλησιάζουν !!

    Απάντηση
  3. Melina says:
    3 έτη ago

    Αν όντως η Γενική Αεροπορία ήταν επικερδής, η πρώτη που θα έσπευδε να την εκμεταλλευτεί επιχειρηματικά θα ήταν η Fraport.
    Όσο τα αεροδρόμια ήταν κρατικά -με μηδενικά σχέδον τέλη- υπήρχε Γενική Αεροπορία με τα όποια προβλήματα. Πολύ φοβάμαι ότι με την πώληση και των υπολοίπων θα εξαφανισθεί.

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ