• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ποιος θα συντηρεί τα τρένα στην Ελλάδα; Η ανάγκη μιας πολιτικής απόφασης

ffotinos by ffotinos
10 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΓΝΩΜΗ
0
Ανέλαβε καθήκοντα η νέα διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ. FS και Skoda «παραμονεύουν»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην ελληνική σιδηροδρομική αγορά δραστηριοποιούνται σήμερα, εκτός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δύο εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών. Η Piraeus Europe Asia Rail Logistics LTD (PEARL), η οποία συνδέεται μάλλον με συμφέροντα της Cosco.

Η άλλη είναι η Rail Cargo Logistics Goldair, κοινοπραξία των αυστριακών Σιδηροδρόμων (Rail Cargo Logistics GmbH) με την ελληνική εταιρεία διαμεταφορών Goldair (51%).

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα βρίσκεται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης, αφού η ιταλική κρατική σιδηροδρομική εταιρεία FS, μοναδική ενδιαφερόμενη, υπέβαλε δεσμευτική προσφορά 45 εκ. € για την εξαγορά του 100% των μετοχών της.

Το εύλογο ερώτημα

Σε ένα περιβάλλον, όπως της Ελλάδας, που οι σιδηροδρομικές μεταφορές έχουν απελευθερωθεί είναι εύλογο το ερώτημα που και από ποιόν θα γίνεται η συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα κινείται πάνω στις ράγες του ελληνικού κρατικού δικτύου.

Ο στόλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (μηχανές, βαγόνια, αυτοκινητάμαξες, φορτάμαξες κ.λπ.) συντηρείται και επισκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.), που μονοπωλιακά και αποκλειστικά έχει την τεχνογνωσία και την εκ του Νόμου άδεια εκτέλεσης των εργασιών συντήρησης και επισκευής.

Κάθε πάροχος σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης ή θα επιλέξει την ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. για τη συντήρηση και τις επισκευές του τροχαίου υλικού της ή θα αναζητήσει κάποια αντίστοιχη εταιρεία εκτός Ελλάδας.

Ως υποστηριχτές των δυνάμεων της εργασίας, είμαστε ξεκάθαρα υπέρ της πρώτης επιλογής. Θέλουμε θέσεις εργασίας στη χώρα. Θέλουμε επενδύσεις στη χώρα. Θέλουμε η εταιρεία συντήρησης των τρένων στη χώρα να συνεχίσει να λειτουργεί, να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της, να συνεχίσει να μεταδίδει σε νέους εργαζόμενους την πολύτιμη τεχνογνωσία, να επεκταθεί ακόμη περισσότερο και να συμβάλει με συνέργειες στη διατήρηση της βαριάς βιομηχανίας οχημάτων εντός Ελλάδας, να προσφέρει νέες θέσεις εργασίας.

Βαρόμετρο η στάση των Ιταλών

Ενώ η διαδικασία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξελίσσεται, το ΤΑΙΠΕΔ, υλοποιώντας κυβερνητική δέσμευση για την πώληση και της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ, παρέτεινε την ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών ως τις 30 Ιουνίου 2017, αφού και οι δύο ενδιαφερόμενοι Skoda & FS δεν προσήλθαν να δώσουν προσφορές.

Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της FS, Ρενάτο Ματσοντσίνι, με δήλωσή του είχε ήδη αποκλείσει το ενδεχόμενο κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς, δηλώνοντας ότι «είναι σημαντικό να έχουμε υπηρεσίες συντήρησης εντός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Είναι άραγε η απροθυμία της ιταλικής FS να εξαγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. στρατηγικός της στόχος ή πηγάζει από την αμφιβολία που προκύπτει από τις οδηγίες της επιτροπής ανταγωνισμού της ΕΕ, σύμφωνα με τις οποίες μια επένδυση-μονοπώλιο συντήρησης τρένων πρέπει να ασκείται από έναν εκ των τριών σιδηροδρομικών παρόχων που δραστηριοποιούνται σήμερα στη χώρα;

H κυβέρνηση, μετά τη συμφωνία του Σεπτέμβρη 2015, βρέθηκε δεσμευμένη για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.

Κατά δήλωση του αρμοδίου υπουργού, αλλά και του πρωθυπουργού, η κυβέρνηση τηρεί τις δεσμεύσεις της. Ο υπουργός Υποδομών, Χρίστος Σπίρτζης, με δήλωση του, ξεκαθάρισε πως «αν χρειαζόταν το ελληνικό Δημόσιο μία άδεια, αυτή θα την έπαιρνε ο ΟΣΕ», επισημαίνοντας ότι η απόφαση θα καθοριστεί εν πολλοίς από τη στάση που θα κρατήσουν οι Ιταλοί στις επιβατικές μεταφορές.

«Δεν σκοπεύουμε να μπούμε στις εμπορευματικές μεταφορές, αλλά αν οι Ιταλοί θεωρήσουν ότι μπαίνουν μέσα στα επιβατικά δρομολόγια και τα εγκαταλείψουν, τότε δεν μπορούμε να αφήσουμε τον κόσμο χωρίς τρένα».

Συμφωνούμε με τον υπουργό και επαυξάνουμε. Με τον ίδιο τρόπο όμως, οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε και τις εξελίξεις στην ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.

Ανάγκη άμεσης πολιτικής απόφασης

Η εταιρεία πρέπει να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει στον τομέα της βιομηχανίας οχημάτων. Να αναδειχθεί η άυλη αξία της, η οποία, λόγω κυρίως του μεγέθους του ελληνικού σιδηρόδρομου, της ανάθεσης του έργου της συντήρησης του τροχαίου υλικού σε αυτή για δέκα έτη, της καίριας θέσης και του μεγέθους των υποδομών της και των δυνατοτήτων συντήρησης του τροχαίου υλικού όλων των μέσων σταθερής τροχιάς, είναι βέβαιο πως θα αποτελεί μονοπώλιο για τα επόμενα χρόνια.

Η εξειδικευμένη σιδηροδρομική τεχνογνωσία είναι η «καρδιά» αλλά και η πολύτιμη περιουσία της εταιρείας.

Η τεχνογνωσία του προσωπικού σε ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά και μηχανολογικά- μηχανουργικά θέματα είναι του ίδιου τουλάχιστον επιπέδου με αυτή των μονάδων τροχαίου υλικού άλλων δικτύων με πολλαπλάσιο μέγεθος.

Η ίδρυση μιας εταιρίας με τα χαρακτηριστικά της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. και με τον εξασφαλισμένο κύκλο εργασιών, απαιτεί επένδυση εκατοντάδων εκατομμυρίων, ακόμη και σήμερα, στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης.

Στην παρούσα φάση, είναι ξεκάθαρη η ανάγκη μιας πολιτικής απόφασης, που θα λύσει το γόρδιο δεσμό.

Χρειάζεται μια υπεύθυνη πρόταση που θα απαλλάξει το σιδηρόδρομο από τις ταλαιπωρίες που υφίσταται με τεράστιο αντίκτυπο στους επιβάτες, αλλά και στις εμπορικές μεταφορές.

Αν μέχρι τέλους Ιουνίου 2017, δεν υπάρξει σοβαρή επενδυτική πρόταση —πράγμα δύσκολο κατά την ταπεινή μου άποψη— η ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. ας παραμείνει κρατική.

Είναι απαραίτητη μια γενναία κυβερνητική απόφαση που θα υλοποιεί το παράλληλο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, στην αντίθετη κατεύθυνση από την εκποίηση ενός κρίσιμου τομέα της δημόσιας περιουσίας, που θα αναβαθμίζει το σιδηρόδρομο σε απαραίτητο μέσο ανάπτυξης για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Γιάννης Αντωνιάδης

(πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ), αναδημοσίευση από την «Εποχή»

Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΕΕΣΣΤΥΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Εάν «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, η «κυριαρχία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεγιστοποιείται σε υπερθετικό βαθμό

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον αναμένεται για το Θριάσιο ΙΙ. Πιθανές συμμετοχές έκπληξη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ και DAMCO (Όμιλος Κοπελούζου) διεκδικούν το Θριάσιο ΙΙ

29 Ιουνίου, 2022
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επεκτείνονται ανά την Ευρώπη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τι περιλαμβάνει το νέο “πράσινο ομόλογο” της FS Italiane

27 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Όλο και πιο κοντά οι πτήσεις με υδροπλάνα. Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου

Υδροπλάνα: Το ιπτάμενο «γεφύρι της Αρτας»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ