• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H εξαγωγική προσπάθεια της χώρας εξαρτάται από το παραγωγικό μοντέλο που εφαρμόζεται

vvegiazi by vvegiazi
26 Ιουλίου, 2020
στο ΓΝΩΜΗ
0
Θετικές οι προοπτικές των ελληνικών εξαγωγών. H Iταλία, ο σημαντικότερος προορισμός
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αν οι εξαγωγές αποτελούν την ασπίδα για την ελληνική οικονομία, τότε αντίστοιχα και οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις αποτελούν την εμπροσθοφυλακή και την αιχμή του δόρατος των εξαγωγών.

Η ελληνική οικονομία στην παρούσα φάση της επιδημικής κρίσης, η οποία εξελίσσεται σε συστημική υφεσιακή κρίση, έχει ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά τη συμβολή των εξαγωγών στην προσπάθεια φυγής προς τα εμπρός.

Φυσικά, η εξαγωγική προσπάθεια της χώρας εξαρτάται από το παραγωγικό μοντέλο που εφαρμόζεται.

Οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις και γενικότερα οι επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας υπηρετούν διαχρονικά, στήριζαν και στηρίζουν το εξαγωγικό έργο της χώρας, μεταφέροντας με ασφάλεια και σε περιβάλλον σωστών προδιαγραφών τα ελληνικά προϊόντα σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.

Πρόσφατα, με την εμφάνιση και επέλαση της επιδημικής κρίσης, οι εταιρείες του κλάδου μας έδωσαν το «παρών» τους σε πολλαπλά επίπεδα, τόσο στον ελληνικό-εθνικό χώρο, αλλά και στον παγκόσμιο, αποδεικνύοντας εμπράκτως για μία ακόμη φορά ότι διέθεταν και διαθέτουν τη δυναμική που απαιτούν οι περιστάσεις.

Σε συνθήκες πρωτόγνωρες, οι επιχειρήσεις του κλάδου συνέχισαν να λειτουργούν στο σύνολό τους με πάρα πολλά προβλήματα αφενός, παρέχοντας αφετέρου ένα πολύ υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.

Στην αρχή της πανδημίας, μας ζητήθηκε από την πολιτεία να επιδείξουμε πατριωτισμό και να κρατήσουμε τις εταιρείες μας σε λειτουργία, έτσι ώστε να μη διαρραγεί η αλυσίδα των εμπορευματικών μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας γενικότερα, σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο.

Δυστυχώς, παρά τη θέληση των εταιρειών του κλάδου μας, προέκυψαν πολλά και κάποιες φορές ανυπέρβλητα προβλήματα, αφού τα καλώς νοούμενα εργαλεία των διαμεταφορέων δεν ήταν διαθέσιμα.

Τα αεροπλάνα είχαν καθηλωθεί στο έδαφος στη συντριπτική τους πλειοψηφία, με αποτέλεσμα η εμπορευματική αεροπορική σύνδεση της χώρας να διακοπεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το ναυτιλιακό έργο συνέχισε να υφίσταται, αλλά με ελαχιστοποιημένα δρομολόγια από τις ναυτιλιακές εταιρείες, με έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων και με κατακόρυφη αύξηση των ναύλων μεταφοράς.

Τα φορτηγά αυτοκίνητα αντιμετώπιζαν σημαντικές καθυστερήσεις στα σύνορα των κρατών της Ευρώπης, εξαιτίας διασυνοριακών περιορισμών, πολυήμερες καραντίνας των οδηγών και ξαφνικών lockdowns που είχαν επιβληθεί από τις κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών κρατών σε πολλές εγχώριες παραγωγικές μονάδες και εισαγωγικές εταιρίες.

 

Η σημαντική άνοδος του e-commerce και γενικότερα του e-business, ανέδειξαν ως στρατηγικούς συνεργάτες τις διαμεταφορικές επιχειρήσεις

 

Παρ’ όλα αυτά, οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις έπραξαν κατά τον καλύτερο δυνατόν τρόπο και δήλωναν πάντα «παρών» για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους και να πραγματοποιήσουν το εξαγωγικό έργο που τους είχε ανατεθεί,  αντιμετωπίζοντας τις καθημερινές αντιξοότητες με ευέλικτες λύσεις και νέες πρακτικές.

Τις πρώτες ημέρες του πανευρωπαϊκού και παγκόσμιου lockdown, και ο δικός μας κλάδος βάδιζε σε αχαρτογράφητα νερά, κανείς δεν γνώριζε τι θα έφερνε η επόμενη μέρα… όμως οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις, αλλά και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών logistics βρήκαν τον τρόπο να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους. Μάθαμε να ελισσόμαστε και να βρίσκουμε τον τρόπο για την επιτέλεση του έργου μας.

Η σημαντική άνοδος του e-commerce και γενικότερα του e-business, ανέδειξαν ως στρατηγικούς συνεργάτες τις διαμεταφορικές επιχειρήσεις, οι οποίες προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα με τελικό στόχο, όπως πάντα, την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών τους.

Η επιδημική κρίση επέφερε αναπόφευκτα σημαντικές διαφοροποιήσεις στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας, με σημαντικό αντίκτυπο στις εξαγωγές και στις εισαγωγές και γενικότερα στην εμπορική κίνηση της αγοράς.

Το πλήγμα φυσικά ήταν σημαντικό και οριζόντιο και για τις  επιχειρήσεις του δικού μας κλάδου, αφού όπως όλοι γνωρίζουμε οι εισαγωγές/ εξαγωγές δεν αφορούν μόνο τρόφιμα, υγειονομικά είδη και φάρμακα.

Υπάρχει η υπόλοιπη αγορά προϊόντων και αγαθών που αποτελεί τη συντριπτική πλειοψηφία, η οποία αναζήτησε εναλλακτικούς τρόπους επιβίωσης μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο αναπτύχθηκε μεν, αλλά ως διεκπεραίωση δεν μπόρεσε να καλύψει τις απώλειες του μεταφορικού έργου που προσέφεραν οι επιχειρήσεις του κλάδου μας πριν από την επιδημική κρίση.

Έχουμε μάθει να μην πτοούμαστε από τα προβλήματα, και παραμένουμε σε πείσμα των καιρών, αισιόδοξοι για το μέλλον της αγοράς και της πατρίδας μας.

Αναγνωρίζουμε ότι η Πολιτεία αντέδρασε και έπραξε, τηρουμένων των αναλογιών, κατά τον καλύτερο δυνατόν τρόπο προκειμένου να διαφυλάξει τις ελληνικές επιχειρήσεις από τις τραγικές συνέπειες της πανδημίας.

Ο Σύνδεσμός μας, μέσω των εκπροσώπων του όπως και άλλοι φορείς της αγοράς, διατήρησε ανοικτή επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης, όπου οφείλουμε να ομολογήσουμε πως υπήρξαν ευήκοα ώτα και δόθηκαν λύσεις σε θέματα που προέκυψαν, όπως π.χ. προσδιορισμό των ΚΑΔ που άπτονται της επιχειρηματικής δραστηριότητας των μελών μας ως πληττόμενων, θέματα μεταχρονολογημένων επιταγών, μείωση επαγγελματικών μισθωμάτων για τις επιχειρήσεις του κλάδου, κ.λπ.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτός είναι και ο ευρύτερος στόχος και αποστολή του Συνδέσμου μας, αφού πρώτα απ’ όλα το ενδιαφέρον όλων των μελών του Δ.Σ. εστιάζεται στην προσπάθεια επίλυσης των πρακτικών θεμάτων και προβλημάτων, που ανακύπτουν από την καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεών μας.

Για τον λόγο αυτό και με παρέμβαση – πρότασή μας στο Συμβούλιο Εφοδιαστικής στο οποίο συμμετέχουμε, δημιουργήθηκε η επιτροπή/παρατηρητήριο για τη λειτουργία και δράση των εμπορευματικών μεταφορών, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, την οποία θα συντονίζει ο πρόεδρος του Συνδέσμου.

Θεωρούμε ότι μέσα από αυτήν την Επιτροπή θα αναδειχθούν θέματα, προβληματισμοί και ανάγκες που ναι μεν θα αφορούν τον κλάδο της Εφοδιαστικής στο σύνολό του, αλλά με τις τεκμηριωμένες προτάσεις και απόψεις μας και σε συνδυασμό με τις θετικές πρωτοβουλίες και την αποδοχή της Πολιτείας, θα επιτύχουμε τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών για την αγορά στην οποία απευθυνόμαστε.

Εμμανουήλ Βιτσαράς, 

πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος, αναδημοσίευση από την «Ναυτεμπορική»

Tags:ΣΥΝΔΔΕ&LΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΒΙΤΣΑΡΑΣΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣLOGISTICSΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Θετικές οι προοπτικές για τα logistics το 2023. Η μελέτη της Geoaxis

31 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)
LOGISTICS

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Η ψηφιοποίηση στις εμπορευματικές μεταφορές θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως hub διεθνών μεταφορών
LOGISTICS

Η ψηφιοποίηση στις εμπορευματικές μεταφορές θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως hub διεθνών μεταφορών

25 Ιανουαρίου, 2023
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Εξελέγη νέο ΔΣ στον ΣΥΝΔΔΕ&L, πρόεδρος ο Ν. Αργυρίδης

25 Ιανουαρίου, 2023
Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο αστικών logistics σε επτά ευρωπαϊκές χώρες η Prologis
LOGISTICS

Η P&G επέλεξε την Ελλάδα για τη δημιουργία hub που θα εξυπηρετεί τα διανεμητικά κέντρα της στην Ευρώπη

24 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Η σημασία των on line πωλήσεων: Αντιπροσωπεύουν το 25% των εσόδων σε 1 στις 3 εταιρείες

Η σημασία των on line πωλήσεων: Αντιπροσωπεύουν το 25% των εσόδων σε 1 στις 3 εταιρείες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

Ιωάννινα, Χανιά και Καλαμάτα οι 3 νέοι προορισμοί της AEGEAN με το Τελ Αβίβ

26 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών

Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

31 Ιανουαρίου, 2023

Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

31 Ιανουαρίου, 2023
Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail

Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

31 Ιανουαρίου, 2023

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

31 Ιανουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

31 Ιανουαρίου, 2023

Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών

31 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ